Hop til indhold
Gæst

Hvorfor gør I det?

Recommended Posts

Gæst

Nu har jeg efterhånden ligget søvnløs over det i flere nætter, så nu må jeg have svar! :D

Hvorfor er det at så mange skriver "Amen, du er også bare på EG hele tiden, så bla bla bla", eller "Du har skrevet X antal indlæg, så bla bla bla".

 

Er det når I ikke har flere kort på hånden, at det tåbelige svar må i brug, eller? For jo, det er tåbeligt!

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi det tilsyneladende er et es i ærmet, der kan trækkes efter behov. Jeg er jævnligt udsat for det, senest i går.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi at her er der et paradis, hvor fjolser og landsbytosser frit kan skrive hvad de vil uden repressalier.

Fortsæt du blot din altid seriøse tilgang til livet som GP, du har min fulde respekt :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er selv inde på det, Bly... Kan man ikke ramme en bruger med andet, kan man da altid lige kaste den gamle traver ud af ærmet. ;)

Den kommer lige før "hvor er du dum", "hvor er du grim" og "jeg hader dig"- argumenterne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi det tilsyneladende er et es i ærmet, der kan trækkes efter behov. Jeg er jævnligt udsat for det, senest i går.

jeg forstår ikke du "piver" over den, var det ikke dig der startede med st bringe hans antal indlæg på banen, som om det skulle ha relevans for debatten? Og så var der en der formulerede sig fint ved at sige noget Ala kvalitet over kvantitet? :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg havde engang en kæreste, hvis lillesøster blev spurgt om, hvad hun mente om mig.

 

Hun svarede at hun ikke kunne lide min næse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forstår ikke du "piver" over den, var det ikke dig der startede med st bringe hans antal indlæg på banen, som om det skulle ha relevans for debatten? Og så var der en der formulerede sig fint ved at sige noget Ala kvalitet over kvantitet? :P

 

Det er et "es", jeg har set trukket så mange gange, så det går ikke kun på gårsdagens indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg havde engang en kæreste, hvis lillesøster blev spurgt om, hvad hun mente om mig.

 

Hun svarede at hun ikke kunne lide min næse.

Hvad havde du stukket den i - hwar? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Nogen gange udvikler det sig til en ren børnehave hvor der er nogle der sidder og skider i sandkassen, og samtidig

har temmelig travlt med at pege fingere af andre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. 

Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. 

Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. 

Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. 

Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det

 

Som den gode gamle Søren Kierkegaard sagde, "Alle ønsker udvikling, men ingen forandring"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen

 

Overskriften lyder : Hvorfor gør I det??????....svaret er tilstrækkelig :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen

 

Det var blot en konstatering ikke en ironisk bemærkning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke bare samme mentalitet som når folk aaaaaaaaaaaldrig ser Paradise Hotel, De unge Mødre, Linse & Co .... men alligevel kan de altid genkende de sjove episoder eller fortælle andre sjove ting fra selvsamme programmer?!

Man vil gerne fremstå som mere intellektuel og "smart" og har ikke tid til trash-tv eller EG, man har jo lige en ironman man skal træne op til eller en bog af Nietsche der kræver dybsindige notater.

 

Bly, jeg er lige ved at sige "Fuck dem", men det gør du jo allerede! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var blot en konstatering ikke en ironisk bemærkning. 

Nej, det er netop det der er så komisk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo et tegn på at rigtigt mange herinde synes at det kun er tåber som er her (og sikkert også tåber der køber sex). Altså er der to ting der er vigtige: at fastslå at de andre tåberne er her alt for meget, og at jeg selv er her meget lidt. Det er mærkværdigt hvor mange gange folk skriver at andre skal skaffe et liv udenfor EG.

 

Det er faktiskt lidt af en freudiansk paradoks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG.

Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det.

Hej Titman

Du kunne jo også istedet svare på Bly's meget lige ud landevejen-spørgsmål, eftersom du gør brug af disse argumenter - på trods af at du endda selv er ret aktiv herinde. ;)

Ej tragisk er det ikke. Det er derimod mere tragisk, at du bruger, så meget af dit liv her på Eroguide.

Har du ikke andet at lave ?

Hvorfor gør du det... Hvar, hvar, hvar? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal vi ikke bare aftale, at vi begynder at behandle hinanden med respekt fraaaaaaaaaaa nu af? Man bliver sgu så træt af det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare samme mentalitet som når folk aaaaaaaaaaaldrig ser Paradise Hotel, De unge Mødre, Linse & Co .... men alligevel kan de altid genkende de sjove episoder eller fortælle andre sjove ting fra selvsamme programmer?!

 

De sjove episoder har vi jo fra Dybvaaaad, og andre lignende programmer. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...