Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) Nu har jeg efterhånden ligget søvnløs over det i flere nætter, så nu må jeg have svar! Hvorfor er det at så mange skriver "Amen, du er også bare på EG hele tiden, så bla bla bla", eller "Du har skrevet X antal indlæg, så bla bla bla". Er det når I ikke har flere kort på hånden, at det tåbelige svar må i brug, eller? For jo, det er tåbeligt! Redigeret 17. Marts, 2015 af Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Marts, 2015 Der er desværre nogen der har et behov for at nedgøre andre - også herinde på EG. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 (edited) Fordi det tilsyneladende er et es i ærmet, der kan trækkes efter behov. Jeg er jævnligt udsat for det, senest i går. Redigeret 17. Marts, 2015 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Marts, 2015 Fordi at det lyder så dumt at sige: "min far kan banke din far" når man er voksen 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 17. Marts, 2015 Fordi at her er der et paradis, hvor fjolser og landsbytosser frit kan skrive hvad de vil uden repressalier. Fortsæt du blot din altid seriøse tilgang til livet som GP, du har min fulde respekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 17. Marts, 2015 Du er selv inde på det, Bly... Kan man ikke ramme en bruger med andet, kan man da altid lige kaste den gamle traver ud af ærmet. Den kommer lige før "hvor er du dum", "hvor er du grim" og "jeg hader dig"- argumenterne :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 17. Marts, 2015 Fordi det tilsyneladende er et es i ærmet, der kan trækkes efter behov. Jeg er jævnligt udsat for det, senest i går. jeg forstår ikke du "piver" over den, var det ikke dig der startede med st bringe hans antal indlæg på banen, som om det skulle ha relevans for debatten? Og så var der en der formulerede sig fint ved at sige noget Ala kvalitet over kvantitet? :p 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
foxyknoxy 14 Skrevet 17. Marts, 2015 din computer er vel altid tændt.....så det ser ud som om du er her hele tiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg havde engang en kæreste, hvis lillesøster blev spurgt om, hvad hun mente om mig. Hun svarede at hun ikke kunne lide min næse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. Marts, 2015 jeg forstår ikke du "piver" over den, var det ikke dig der startede med st bringe hans antal indlæg på banen, som om det skulle ha relevans for debatten? Og så var der en der formulerede sig fint ved at sige noget Ala kvalitet over kvantitet? Det er et "es", jeg har set trukket så mange gange, så det går ikke kun på gårsdagens indlæg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2015 Jeg havde engang en kæreste, hvis lillesøster blev spurgt om, hvad hun mente om mig. Hun svarede at hun ikke kunne lide min næse. Hvad havde du stukket den i - hwar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 17. Marts, 2015 Nogen gange udvikler det sig til en ren børnehave hvor der er nogle der sidder og skider i sandkassen, og samtidig har temmelig travlt med at pege fingere af andre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mia Z 109 Skrevet 17. Marts, 2015 Der er da ikke noget galt i at være herinde....ofte.....slet ikke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2015 Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Marts, 2015 Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. Som den gode gamle Søren Kierkegaard sagde, "Alle ønsker udvikling, men ingen forandring" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 17. Marts, 2015 Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen Overskriften lyder : Hvorfor gør I det??????....svaret er tilstrækkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Dagens bedste ironiske bemærkning. 1-0 til Titmansen Det var blot en konstatering ikke en ironisk bemærkning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Er det ikke bare samme mentalitet som når folk aaaaaaaaaaaldrig ser Paradise Hotel, De unge Mødre, Linse & Co .... men alligevel kan de altid genkende de sjove episoder eller fortælle andre sjove ting fra selvsamme programmer?! Man vil gerne fremstå som mere intellektuel og "smart" og har ikke tid til trash-tv eller EG, man har jo lige en ironman man skal træne op til eller en bog af Nietsche der kræver dybsindige notater. Bly, jeg er lige ved at sige "Fuck dem", men det gør du jo allerede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2015 Det var blot en konstatering ikke en ironisk bemærkning. Nej, det er netop det der er så komisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 17. Marts, 2015 Det er jo et tegn på at rigtigt mange herinde synes at det kun er tåber som er her (og sikkert også tåber der køber sex). Altså er der to ting der er vigtige: at fastslå at de andre tåberne er her alt for meget, og at jeg selv er her meget lidt. Det er mærkværdigt hvor mange gange folk skriver at andre skal skaffe et liv udenfor EG. Det er faktiskt lidt af en freudiansk paradoks. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 17. Marts, 2015 Ak ja. Den evindelige diskussion om debatkulturen på EG. Herligt at se at vi har så mange, der tager afstand til det dårlige debatklima, men der er desværre ikke mange, der forsøger at ændre det. Hej Titman Du kunne jo også istedet svare på Bly's meget lige ud landevejen-spørgsmål, eftersom du gør brug af disse argumenter - på trods af at du endda selv er ret aktiv herinde. Ej tragisk er det ikke. Det er derimod mere tragisk, at du bruger, så meget af dit liv her på Eroguide. Har du ikke andet at lave ? Hvorfor gør du det... Hvar, hvar, hvar? :D 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Marts, 2015 Skal vi ikke bare aftale, at vi begynder at behandle hinanden med respekt fraaaaaaaaaaa nu af? Man bliver sgu så træt af det andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 17. Marts, 2015 Er det ikke bare samme mentalitet som når folk aaaaaaaaaaaldrig ser Paradise Hotel, De unge Mødre, Linse & Co .... men alligevel kan de altid genkende de sjove episoder eller fortælle andre sjove ting fra selvsamme programmer?! De sjove episoder har vi jo fra Dybvaaaad, og andre lignende programmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg