Hop til indhold

Hvorfor gør I det?

Featured Replies

Skrevet

Hej Titman

Du kunne jo også istedet svare på Bly's meget lige ud landevejen-spørgsmål, eftersom du gør brug af disse argumenter - på trods af at du endda selv er ret aktiv herinde. ;)

Hvorfor gør du det... Hvar, hvar, hvar? :D

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

Skrevet

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret.

Skrevet

Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret.

Er det ikke nok med alle de madprogrammer i fjerneren?  :mrgreen:

Redigeret af Agent 007

Skrevet

Titman du skal være varsom hvor du træder

Skrevet

Den streng, du tænker på må være:

Her har jeg overhovedet ikke fremført kritik af den art, som du tillægger mig.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D :D :D

Skrevet

Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D :D :D

Njaaaa, jeg er også sådan oprigtig nysgerrig. :D

Skrevet

Jeg er også søvnløs over dette. Og det med Windows 8. Og nogle ting mere som jeg ikke kan huske.

Skrevet

tror jeg vil skrive at min pik er større end din pik næste gang jeg vil have ret i noget uanset hvad ! :-)

MH

Min er ihvertfald mikro.. :p

Skrevet

Min er ihvertfald mikro.. :P

Også min. Men min fars er større end din fars.

Skrevet

Også min. Men min fars er større end din fars.

Hey Bananas.

Det må du sku bevise  :-P  :-P  :-P

God aften 

KK

Skrevet

Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? 

Skrevet

det er pigerne ligeglade med bare tegnedrengen er i orden

Skrevet

Og hvor er det efterhånden?

Skrevet

det er pigerne ligeglade med bare tegnedrengen er i orden

Verdens største løgn. :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.