Hop til indhold
Guest EkstremsoNVJ

En historie fra det virkelige liv...

Recommended Posts

Hvis i tror jeg er en af de der sølle mænd der udgiver sig for at være en pige.... Hvorfor så gide og læse mine indlæg?

Der var altså kun én, som mente du var en mand. Vi andre tror dig.

 

Jeg mener at du bør forsøge at omgås mennesker, som respektere dig. Og at du bør udleve dit seksualliv i mere trygge og private rammer. Hvis du på en senere tidspunkt får lyst til eller behov for, at bevæge dig ind i prostitutions miljøet igen, så lad være med at tilbyde ekstremsex. Og hvis du absolut vil sælge dig selv på denne måde, så bør du have en person med, som du har tillid til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i tror jeg er en af de der sølle mænd der udgiver sig for at være en pige.... Hvorfor så gide og læse mine indlæg?

 

 

fordi at det er interessant når der dukker en som dig op til overfladen   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

De gode som har været her har det været mega fedt det hårde sex vi har haft.

Det siger mig ikke noget med kys og kram. Jeg kunne da sagtens tilbyde vaniliesex men hvem gider være sammen med en hvor man kan mærke at vedkommende ikke er tændt?

Jeg lovede mig selv da jeg startede at jeg aldrig nogle sinde ville sprede ben hvis ikke jeg var tændt.

Min profilnavn er måske meget "blottet" men når nu jeg tænder på hård sex så kunne jeg ikke rigtig forestille mig at kalde mig "vaniljeprinsesse".

Jeg erkender at jeg har grebet nogle ting forkert an.....men vi lærer ikke at gå uden at falde - korrekt?

Jeg har lært mange ting siden jeg startede.

Og havde her til sidst faktisk strenge sikkerhedsforhold.

Og en sikkerhedsmand som fik de besøgendes nummer og mail...

Jeg er åben omkring hvad jeg tænder på og hvad jeg ikke tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gode som har været her har det været mega fedt det hårde sex vi har haft.

Det siger mig ikke noget med kys og kram. Jeg kunne da sagtens tilbyde vaniliesex men hvem gider være sammen med en hvor man kan mærke at vedkommende ikke er tændt?

Jeg lovede mig selv da jeg startede at jeg aldrig nogle sinde ville sprede ben hvis ikke jeg var tændt.

Min profilnavn er måske meget "blottet" men når nu jeg tænder på hård sex så kunne jeg ikke rigtig forestille mig at kalde mig "vaniljeprinsesse".

Jeg erkender at jeg har grebet nogle ting forkert an.....men vi lærer ikke at gå uden at falde - korrekt?

Jeg har lært mange ting siden jeg startede.

Og havde her til sidst faktisk strenge sikkerhedsforhold.

Og en sikkerhedsmand som fik de besøgendes nummer og mail...

Jeg er åben omkring hvad jeg tænder på og hvad jeg ikke tænder på.

 

 

du virker meget meget bevidst på trods af din unge alder

Del dette indlæg


Link til indlæg

du virker meget meget bevidst på trods af din unge alder

Jeg syntes hun virker selvdestruktiv, hjælpeløs og svigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min profilnavn er måske meget "blottet" men når nu jeg tænder på hård sex så kunne jeg ikke rigtig forestille mig at kalde mig "vaniljeprinsesse".

 

 

 

En mand der er træt af sin kæreste kalder hende en SO

 

En mand der er meget træt af sin kæreste kalder hende en ekstrem SO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Jeg er meget bevidst omkring hvordan jeg reagere på ting, og hvad jeg vil og ikke vil.

Jeg har været åben omkring min sexuelle lyster til dels og så for mændenes skyld da det jo er træls når man så mødes at finde ud af man er 2 forskellige ting.

Jeg har aldrig været bange når folk har gået ind af min dør eller jeg har haft en fast aftale. Jeg nyder de forskellige kick det udløser.

Jeg er godt klar over at ALLE ludere (og jeg omtaler mig selv som det og mener ikke det er et negatativt ord) på hver sin måde bliver udsat for mindre gode ting.

Og det var jeg forberedt på.

Men når man ringer til en kommune eller andre offentlige steder og man bliver så gal på hende i telefonen og får måske sagt dumme ord så har de jo også en grænse. Hvis man truer dem eller overfalder dem så vil man jo altså blive anmeldt.

Jeg kan godt tåle at høre på folk der er utilfreds med et eller andet. Men hvis bare de så vil holde sig til at bande lidt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

I mine sexleg har 70 % af dem spurgt mig fra start om jeg tænder på verbal ydmygelse og om de måtte kalde mig en so I LEGEN.

Jeg har kaldt mig selv ekstremso fordi det signalere det jeg tænder på I LEGEN.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mand der er træt af sin kæreste kalder hende en SO

 

En mand der er meget træt af sin kæreste kalder hende en ekstrem SO

Hej Morten1981.

 

Det var da en påstand der ville noget. Godt være du ville være så nederdrægtig og perfid, at kalde din kone kæreste det. Men kunne da aldrig drømme om at falde ned på det lave retoriske niveau. 

 

Det er sku en OMMER.

 

God dag 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Morten1981.

 

Det var da en påstand der ville noget. Godt være du ville være så nederdrægtig og perfid, at kalde din kone kæreste det. Men kunne da aldrig drømme om at falde ned på det lave retoriske niveau. 

 

Det er sku en OMMER.

 

God dag 

 

KK

 

Syntes du at det er en ommer Ekstrem So eller har jeg ret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En mand der er træt af sin kæreste kalder hende en SO

 

En mand der er meget træt af sin kæreste kalder hende en ekstrem SO

Hej Morten1981.

 

Nu kommenterede jeg på det du skrev her, ovenfor. Og ikke hvad hun kalder sig. Jeg blander mig ikke i hvad pigerne vil hedde.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk aldrig at dele person info med nogen! Husk aldrig at sætte dig ind i bilen med en fremmed, for at kører et fremmed sted hen for at lege voldtægts lege! husk altid at ha en som holder øje med dig/ved hvor du er (IKKE en der betaler dig for sex..) sæt evt prisen op og få dig en chaffør..

Du tilbyder LEGE men du påtager dig en identitet som en "billig so der skal misbruges" det kan være svært for mænd at skælne mellem og det kan være svært at se dig som en kvinde der skal respekteres hvis du påtager dig en rolle, der går ud på det modsatte, der skal være ret faste rammer mænd skal ikke sidde og rage på dig mens i kører ud til et afsides sted for at ha sex, lige som mænd ikke skal begynde at kysse og rage mig mellem benene før pengene er modtaget og tiden er startet.

Og så husk selvf at har man ingen selvrespekt så kan det være svært at kræve andres..

Det er aldrig offerets skyld, men render man rundt på en motorvej bliver man også kørt ned, håber at du tar dig den pause du har brug for og at du såfremt du starter igen (hvilket jeg ikke syntes lyder som en god idé..) så passer lidt bedre på dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Morten1981.

 

Nu kommenterede jeg på det du skrev her, ovenfor. Og ikke hvad hun kalder sig. Jeg blander mig ikke i hvad pigerne vil hedde.

 

KK

 

 

Den som kun, tager sjov for sjov og alvor, for alvorligt. Har egentlig forstået begge dele lige dårligt. Piet Hein

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Ida sunshine. Du har ikke et ægte billede af mig i det du skriver.

Jeg har altid forklaret mændene at jeg forventer respekt for mine grænser og det menneske jeg er uden for legen.

Jeg har altid forventet respekt.

Men når jeg er slavetøz så starter det nogle ting når vi leger men er man erfaren så leger man stadig med redpekt for slavetøsens grænser og stopord.

Jeg vil nævne med det samme at jeg har ikke været ramt af at folk har snydt mig mår penge eller gået over grænsen når vi legede :-)

Det eneste jeg beder om er at folk ikke truer mig , afpresser mig eller begår ægte overgreb på mig. Ida? Ville du finde dig i det og lade folk gøre det mod dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ida sunshine. Du har ikke et ægte billede af mig i det du skriver.

Jeg har altid forklaret mændene at jeg forventer respekt for mine grænser og det menneske jeg er uden for legen.

Jeg har altid forventet respekt.

Men når jeg er slavetøz så starter det nogle ting når vi leger men er man erfaren så leger man stadig med redpekt for slavetøsens grænser og stopord.

Jeg vil nævne med det samme at jeg har ikke været ramt af at folk har snydt mig mår penge eller gået over grænsen når vi legede :-)

Det eneste jeg beder om er at folk ikke truer mig , afpresser mig eller begår ægte overgreb på mig. Ida? Ville du finde dig i det og lade folk gøre det mod dig?

Udfra mit skriv, lyder jeg som en der ville komme i en sådan situation? Hvad skal folk afpresse mig med? Du har jo fejlet ved ikke at skjule din private identitet og det er også ret tydeligt fra dine anmeldelser hvilket syn dine kunder har af dig og det oser altså ikke af respekt? Omend de var glade for dig :) Men det er godt at du har sat grænser inden legen start!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Jeg har skrevet at jeg har begået fejl.

Jeg har i øvrigt haft en sikkerhedsmand når jeg har haft besøg som har været opmærksom på at høre fra mig en bestemt tid. Og som har fået kundernes nummer og mail i tilfælde af at kunden stjal min mobil.

Jeg forklare igen - de aftalte IRL møder er aldrig gået galt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kære Ekstremetellerandet,

 

Nu har jeg været i branchen siden de første guldhorn blev lavet, og der er en ting, der er lige så sikkert som amen i kirken, der er ingen, og jeg siger abselut ingen af de nye piger/nystartet, piger, der kan høre, de råd, der bliver givet.

 

De kan det hele, de er udlært som verdensmestre og ingen skal lære eller fortælle dem noget! De er siplthen sexorakler!

 

Efter et par år i branchen, så er noget af deres luft i hovedet, blevet lukket ud, så de er kommet ned på jorden til os andre.

 

Nu kender vi dig ikke herinde, end fra andet end dit skriv her, som bestemt ikke er skrevet af en person i balace, eller af en person der har det godt.

 

Jeg har et bud på du aldrig har jobbet på klinik?

 

For der ville du få de fleste indput til how to do.

 

Men ud fra dit skriv kan jeg se at du har ladet dine gæster, komme ind under huden på dig, også privat, hvorfra ved de hvor du bor?

 

Leger du sm, så er første regel at du aldrig ALDRIG er alene når du er M.

 

Du skriver et indlæg herinde, som vi debattere omkring, og vi er flere der skriver at du har brug for hjælp, og ja skrev min søster (har ingen) det samme ville jeg også råde hende til at få hjælp.

 

Men du angriber os for vores svar, hvorfor? hvad havde du forventede af svar?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den som kun, tager sjov for sjov og alvor, for alvorligt. Har egentlig forstået begge dele lige dårligt. Piet Hein

Okay du er sjov Morten1981.  :-P  :-P  Jo jo har skam humor. 

 

Men det ændre stadig ikke hvad du skriver. Eller tager et citat fra min profil. For går da udfra du mener det du skriver. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Fordi jeg føler at jeg bliver angrebet.

Jeg tager ting meget personligt det ved jeg godt.....

Desværre så føler jeg at jeg at jeg blir stemplet som psykotisk, selvskadende osv.

Jeg er en pige der har mit at slås med men det har vi alle.

Jeg ser mange piger der skriver de er stille , generte og 18 år. Jeg ville bare give dem et indblik i hvordan det kan ende.

Jeg har også skrevet at jeg desværre kun har snust til branchen indtil videre.

Jeg forventede ikke nogen svar men jeg ville bare give min historie. Vi har alle lov til at fortælle vores historie.

Jeg siger ikke jeg kan klare alt selv og afviser ikke folk der rådgiver mig.

Men jeg vil ikke stemples som noget jeg ikke er.

Ja, jeg er en pige det blir ked af det når folk behandler mig dårligt.

Jeg er en pige som ikke bare tier stille og lader folk træde på mig.

Måske ville mange ting ha været undgået hvis jeg bare lod mig underlægge trusler - men det vil jeg ikke.

Jeg fortæller ikke jer hvem i er. Jeg fortalte min historie og det var ikke med henblik på at starte en debat.

Nå men kan vi ikke slutte nu - alle har vist sagt sit :-)

I hører hvertfald ikke mere herfra :-)

Ha det godt fremover :-)

Knuuuus ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg føler at jeg bliver angrebet.

Jeg tager ting meget personligt det ved jeg godt.....

Desværre så føler jeg at jeg at jeg blir stemplet som psykotisk, selvskadende osv.

Jeg er en pige der har mit at slås med men det har vi alle.

Jeg ser mange piger der skriver de er stille , generte og 18 år. Jeg ville bare give dem et indblik i hvordan det kan ende.

Jeg har også skrevet at jeg desværre kun har snust til branchen indtil videre.

Jeg forventede ikke nogen svar men jeg ville bare give min historie. Vi har alle lov til at fortælle vores historie.

Jeg siger ikke jeg kan klare alt selv og afviser ikke folk der rådgiver mig.

Men jeg vil ikke stemples som noget jeg ikke er.

Ja, jeg er en pige det blir ked af det når folk behandler mig dårligt.

Jeg er en pige som ikke bare tier stille og lader folk træde på mig.

Måske ville mange ting ha været undgået hvis jeg bare lod mig underlægge trusler - men det vil jeg ikke.

Jeg fortæller ikke jer hvem i er. Jeg fortalte min historie og det var ikke med henblik på at starte en debat.

Nå men kan vi ikke slutte nu - alle har vist sagt sit :smile:

I hører hvertfald ikke mere herfra :smile:

Ha det godt fremover :smile:

Knuuuus :wink:

 

 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg føler at jeg bliver angrebet.

Jeg tager ting meget personligt det ved jeg godt.....

Desværre så føler jeg at jeg at jeg blir stemplet som psykotisk, selvskadende osv.

Jeg er en pige der har mit at slås med men det har vi alle.

Jeg ser mange piger der skriver de er stille , generte og 18 år. Jeg ville bare give dem et indblik i hvordan det kan ende.

Jeg har også skrevet at jeg desværre kun har snust til branchen indtil videre.

Jeg forventede ikke nogen svar men jeg ville bare give min historie. Vi har alle lov til at fortælle vores historie.

Jeg siger ikke jeg kan klare alt selv og afviser ikke folk der rådgiver mig.

Men jeg vil ikke stemples som noget jeg ikke er.

Ja, jeg er en pige det blir ked af det når folk behandler mig dårligt.

Jeg er en pige som ikke bare tier stille og lader folk træde på mig.

Måske ville mange ting ha været undgået hvis jeg bare lod mig underlægge trusler - men det vil jeg ikke.

Jeg fortæller ikke jer hvem i er. Jeg fortalte min historie og det var ikke med henblik på at starte en debat.

Nå men kan vi ikke slutte nu - alle har vist sagt sit :smile:

I hører hvertfald ikke mere herfra :smile:

Ha det godt fremover :smile:

Knuuuus :wink:

 

 

Hey hey hey

 

Du skal lære en sætning:

 

Jeg kan selv, og jeg vil selv!

 

Og det jeg kan er jeg stolt af!

 

Jeg er Kvinde og jeg lader mig ikke true!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det var ikke dit men Morten1981's indlæg jeg kommenterede på.

Ja, beklager Miza. Der fik jeg trykket forkert. Det var også Mortens jeg kommenterede på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget velformuleret og sat op af en 19 årig, må jeg sige......

 

 

Er der nogle herfra, der har besøgt EkstremsoNVJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget velformuleret og sat op af en 19 årig, må jeg sige......

 

 

Er der nogle herfra, der har besøgt EkstremsoNVJ?

 

 

Det har jeg sagt fra starten af - it smells

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...