Hop til indhold

En historie fra det virkelige liv...

Featured Replies

Skrevet

Jeg er 21 nu i øvrigt.

• Svar 54
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Husk aldrig at dele person info med nogen! Husk aldrig at sætte dig ind i bilen med en fremmed, for at kører et fremmed sted hen for at lege voldtægts lege! husk altid at ha en som holder øje med dig/

• Nikita Darling
    Nikita Darling

På de klinikker hvor jeg var, så var det faktisk, hvad vi tudede de nye pigers ører fulde af. Vi var flere erfarne som gjorde et stort nummer ud af at være sikker på at ruste de nye piger på til at

• Århuselsker, jeg har ihvertilfælde mindst Bigben inde i mit hoved! Kære Pige, Når jeg læser din historie, Så har du brug for hjælp, du skal have "ryddet" op i dit hus! Luk mail og telefon. Kom væk

Skrevet

Meget velformuleret og sat op af en 19 årig, må jeg sige......

Er der nogle herfra, der har besøgt EkstremsoNV

Det har jeg sagt fra starten af - it smells

Jeg forventer ikke at Morten indeholder empati eller noget som helst andet. Men dig McQuen burde da være større end det du her gir udtryk for.

Forøvrig er der oppe i jyske anmeldelser en tråd om pigen.

Skrevet

Jeg forventer ikke at Morten indeholder empati eller noget som helst andet. Men dig McQuen burde da være større end det du her gir udtryk for.

Forøvrig er der oppe i jyske anmeldelser en tråd om pigen.

Det mener jeg faktisk ikke der er (altså Anmeldelser)!?

Har søgt og læser bare en masse 'trash' og ballade....og én mand der fortæller midt i tråden, hvordan han (åbenbart som den eneste herfra) har besøgt E.....og hvordan han 'bruger hende' (klamt udtryk i øvrigt).

Men ret mig, hvis jeg tager fejl....?

I givet fald vil jeg oprigtig undskylde, hvad der...med rette....kan opfattes som polemik fra min side.

/Steve

Redigeret af McQueen

Skrevet

Det mener jeg faktisk ikke der er (altså Anmeldelser)!?

Har søgt og læser bare en masse 'trash' og ballade....og én mand der fortæller midt i tråden, hvordan han (åbenbart som den eneste herfra) har besøgt E.....og hvordan han 'bruger hende' (klamt udtryk i øvrigt).

Men ret mig, hvis jeg tager fejl....?

I givet fald vil jeg oprigtig undskylde, hvad der...med rette....kan opfattes som polemik fra min side.

/Steve

Jeg vil også gerne undskylde mine hårde ord.

Skrevet

Jeg vil også gerne undskylde mine hårde ord.

Det lyder godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.