Hop til indhold
Guest MalerKbh

Mistet lysten til GP

Recommended Posts

Det er nu sjældent man får gratis sex - Medmindre det er til julefrokosten, og du scorer piccolinen/den kvindelige bogholder/sekretær - Indgangsbillet, drinks/middag etc . . . 

 

Et GP-besøg koster som regel det samme som 'gratis' sex, og er mindre kompliceret . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvornår inviterer du mig til Århus?

Du er for hård konkurrence efter du fik malet køretøjet metallic gold :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

 

Ja selvfølgelig er gratis sex at foretrække :)

Ligesom et blow uden gummi også er at foretrække fremfor med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

 

Det er bare næsten rigtigt. Jeg synes faktiskt at det kan være super cool at betale for sex. Jeg er typen der altid nemt har fået gratis sex (hvad nu det er for en størrelse?), både i forhold og udenfor. Og alligevel altid - i større eller mindre udstrækning - har købt sex. Jeg har også som yngre fyr en period solgt sex. Noget som jeg syntes var überfrækt den gang.

 

Det er noget med miljøet, med handlingen, med atmosfæren som jeg faktiskt synes er super cool. Og det gør absolut intet med min selvrespekt.

 

Men med det sagt, så skal jeg indrømme at hvis man går til GP fordi man føler sig ensom, fordi man er deprimeret eller noget i den retningen - ja så bliver det bare værre efterpå. Jeg har prøvet  det også, og lært at mine sår, dem skal jeg slikke selv, og ikke betale nogen anden for at gøre det.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Queen skrev altså kun næsten alle

 

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

 

Præcis, det også stadig en generalisering.

 

Han kunne have formuleret det anderledes f.eks. nogle mænd synes det er uncool.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer da så sandelig an på hvem man er.

Jo, gratis sex er dejligt men du skal også bruge en masse tid på, at få den mulige gratis sex.

At gå til en glædespige er godt for mit vedkommende fordi :

1. Jeg behøver ikke at have en timelang samtale med hende for at knalde hende.

2. Når jeg siger farvel til glædespigen, så der ingen skjulte forpligtelser i form af at skrive/ringe til hende efterfølgende for at fortælle hvor dejlig hun er.

3. Jeg er karrieremenneske, og syntes det er synd at byde en hver pige min store fravær pga. mit arbejde.

4. Jeg føler mig bestemt ikke mindre maskulin af den grund. Og jeg har bestemt ikke mistet min stolthed.

Så du har ikke ret for mit vedkommende når du kommer med sådan en generalisering.

Jeg generaliserer jo selvklart , fordi jeg udtrykker, hvad jeg mener, er en holdning hos et (stort) flertal af befolkningen (og blandt mænd) i et moderne samfund som det danske!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er da ikke uncool at betale for sex.

Det cool ved at betale for sex er da at man kan få opfyldt præcis de ønsker man har.

Det kan man ikke altid med ikke-købe piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis, det også stadig en generalisering.

Han kunne have formuleret det anderledes f.eks. nogle mænd synes det er uncool.

Ja og det gjorde jeg bevidst ikke!

Fordi jeg MENER, at det er et stort flertal!

Og det baserer jeg på det faktum, at køb af sex ikke er 'comme il faux' i langt de fleste sociale grupper i Danmark, hvorfor sexkøbere oftest gør det i skjul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er da ikke uncool at betale for sex.

Det cool ved at betale for sex er da at man kan få opfyldt præcis de ønsker man har.

Det kan man ikke altid med ikke-købe piger.

Uncool = ikke socialt accepteret, normbrydende og opfattes ikke som en tiltrækkende adfærd af andre kvinder (og mænd).

Måske pga. fordomme men ikke desto mindre!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uncool = ikke socialt accepteret, normbrydende og opfattes ikke som en tiltrækkende adfærd af andre kvinder (og mænd).

Måske pga. fordomme men ikke desto mindre!

 

Jeg har svært ved at følge dig her Mcqueen ;)

For mig er begrebet cool et meget værdiladet ord og ofte handler det om at gøre noget, som kræver mod at gøre. At bryde normer og gå imod strømmen. Så uncool er det modsatte dvs. at gå med strømmen.

Jeg synes det er cool at selv kunne vælge og vrage blandt de piger, som er på markedet. Som Gerog også er inde på, så kræver det hårdt arbejde at score og for nogen er det en fuldstændig umulig opgave at få opfyldt præcis de krav man går efter. Der skal jo altid 2 til en tango.

På købesex markedet kan man altid få opfyldt præcis de ting man vil have. Se det synes jeg er cool  :cool:

Det der er uncool for nogen er cool for mig ;)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Titman gå ud i verden og spørg en masse søde piger i alle aldre eller spørg andre mænd, om de synes det er en 'cool' handling at købe sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen Titman gå ud i verden og spørg en masse søde piger i alle aldre eller spørg andre mænd, om de synes det er en 'cool' handling at købe sex?

 

Jamen McQueen hvordan skulle jeg ellers få sex ? Tror du ikke jeg har forsøgt mig med at score, men på grund af personlige årsager er det aldrig rigtig lykkedes for mig. Derfor synes jeg ikke det er uncool eftersom det er den eneste mulighed for at jeg kan få sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen McQueen hvordan skulle jeg ellers få sex ? Tror du ikke jeg har forsøgt mig med at score, men på grund af personlige årsager er det aldrig rigtig lykkedes for mig. Derfor synes jeg ikke det er uncool eftersom det er den eneste mulighed for at jeg kan få sex.

Jamen har ikke udelukket, at nogle (f.eks. du) synes det er cool at købe sex.... Men jeg tror, du er del af en minoritet.... Med en i forhold til den eksisterende kultur alternativ opfattelse af 'coolness'...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen har ikke udelukket, at nogle (f.eks. du) synes det er cool at købe sex.... Men jeg tror, du er del af en minoritet.... Med en i forhold til den eksisterende kultur alternativ opfattelse af 'coolness'... :wink:

 

Jeg synes minoriteter er det cooleste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Trådstarter har slettet sin profil!

Nogen der ved hvorfor?

Venligst

French

Han har vel ikke længere tid til EG, med alle de kvinder han vader i? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Trådstarter har slettet sin profil!

Nogen der ved hvorfor?

Venligst

French

Måske er den slettet uopfordret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har slettet sin profil!

Nogen der ved hvorfor?

Venligst

French

 

 

 

Han er sikkert træt af den modvind der er her så snart at man ikke danser i takt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er sikkert træt af den modvind der er her så snart at man ikke danser i takt

 

Ja, han er ikke mand nok til at ville kæmpe for sin personlige mening.

Hvis man giver op så snart man får modstand, så når man sgu ikke ret langt her i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine ørre lyder det som om han gerne vil bekræftes i at GP'er også mister selvrespekten som han gør, det hedder i fagsproget psykologisk projektion, dvs. han tillægger andre nogle af de egenskaber (ofte negative) som han selv har, i dette tilfælde mistet selvrespekt.

Det kan da netop lige så godt være (mod)overføring: At hans oplevelse af faldende selvrespekt tolkes som effekt af at blive mødt af mangel på respekt. Hvis ikke af dem man besøger, så af alle mulige andre (jf McQueens pointer).

Kort: Der er mange forskellige motiver for at købe sex. Hvis et er at det opleves som eneste mulighed for sex, så er det ret indlysende en risiko for selvrespekten (medmindre man har forsvarsmekanismer som fx "idioterne fatter bare ikke hvor attraktiv jeg er").

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, han er ikke mand nok til at ville kæmpe for sin personlige mening.

Hvis man giver op så snart man får modstand, så når man sgu ikke ret langt her i livet.

 

Ja, eller også var han træt af et par tosser der tillagde ham en intention han ikke havde.

 

Mon ikke han overlever som mand, på trods af at han ikke kæmper for sin mening herinde? Jeg tror det.

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort: Der er mange forskellige motiver for at købe sex. Hvis et er at det opleves som eneste mulighed for sex, så er det ret indlysende en risiko for selvrespekten (medmindre man har forsvarsmekanismer som fx "idioterne fatter bare ikke hvor attraktiv jeg er").

 

 

Det er korrekt, der er mange motiver for at købe sex, vi ser også unge og usikre fyrer efterlyser købesex for at tage "hul på bylten" 

jeg plejer at fraråde dette, da jeg mener de skal forsøge at score på almindeligvis. Købesex skulle nødig gå hen og blive en erstatning for ikke at kunne score.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...