Hop til indhold
Guest MalerKbh

Mistet lysten til GP

Recommended Posts

Jeg bor længere nede ad vejen, for jeg har kun 3 minutter derned. Jep glæd dig. Hende i nr 8 er en babe :)

 

Hvornår inviterer du mig til Århus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor længere nede ad vejen, for jeg har kun 3 minutter derned. Jep glæd dig. Hende i nr 8 er en babe :)

 

Ja det er rigtigt der i nr 8 - har du aldrig lagt mærke til at hun af og til er væk når du kommer !!  - jeg har jo 10 minutter - så jeg går hjemmefra 12 minutter før dig  :P - og så går hun med mig   :P

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ser helt forkert på sagen, har hun en vielsesring betyder det i min verden = max flirt+komplimenter, for det mangler hun derhjemme og måske kan hun fristes til lidt hanky panky haha.

 

Jeg ved godt jeg er slem :P

 

Jeg ved godt jeg er slem  :P  - nej sådan ser jeg dig ikke - i det 1½ år år jeg har været her på EG - så synes jeg du har et sjældent set lyst sind og mod på og lyst til at spise af livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra en interessant debat om mistet lyst til GPer (som faktisk startede lovende) til en debat om tørklæder og Aldi-ansattes uniform....

Det kalder jeg sgu AFSPORING af høj klasse :-(

Trist!

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk sex = Jyde: Det er ikk' så ring' endda   :lol:

Får man ikke en direkte skideballe af en jyde, så har man gjort hvad man skulle helt godt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

At pege en finger ud giver jo 10 tilbage,

 

Tal for dig selv! Jeg har kun 5 fingre på min hånd, så der er kun fire der peger på mig selv, når jeg peger på en anden ... Freak!  ;)

 

PS: Hvad ta'r du for svensk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Et turn off er når en fyr ligger sig på ryggen med arme og ben ud til siden som en død sild og vil serviceres- så er det ikke gensidigt eller to mennesker, som leger med hinanden.

 

En sild har da ikke arme og ben? Plejer man ikke at sige: "Så lavede han lige søstjernen" (søstjerner har som bekendt 5 "arme")

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses... Jeg er da stødt ind i mænd som jeg har kunne mærke har det som ham i artiklen. Men det er heldigvis langt fra alle! Og heldigvis lang fra alle der har det som de piger han beskriver.. :)

 

Du har sikkert ret. Jeg har jo heller ikke skrevet artiklen/kronikken, men synes blot den satte ord på det som jeg tror Maler føler, så jeg kom bare i tanke om den og kunne hurtigt genfinde den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt, MalerKbh, så har jeg som mange-gangs køber med hang til en ny pige hver gang været vidt omkring på spektret. Jeg kan godt i den ene ende genkende følelsen du beskriver, og følelsen artiklen beskriver efter de oplevelser som har været langt fra optimale. De upersonlige oplevelser, de som grænser til onani.

Jeg vil understrege at de oplevelser har jeg haft både hos danske og udenlandske piger, men heldigvis er det 10% eller mindre som er sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hvis der er noget man har mistet lysten til, så stop, hold en pause, find alternativer...

Gør op med sig selv hvad man vil.

 

Jeg kan godt lide piger - helst mange, så jeg skelner ikke mellem civile piger, amatører, GP'er og swingerpiger, jeg møder/knalder dem alle og jeg har respekt for dem alle, jeg ser pigerne som piger uanset. 

 

Hvis du inderste inde mister selvrespekten ved at gå til GP'er så har du bevidst/ubevidst fordomme, disrespekt eller ser ned på GP'er,

Det ligger lidt i luften med den sidste kommentar:

"hvordan har i det med at mænd betaler for sex med jer,"

 

Hva snakker du egenligt om ?

 

Hvem siger jeg ingen respekt har for en glædespige ?

 

Mener vist jeg skrev at hvis jeg jeg var ligesom dem ville jeg nok også gøre det.

 

Det handler kun om mig selv, så lad venligst være med at komme med sådan en påstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har sikkert ret. Jeg har jo heller ikke skrevet artiklen/kronikken, men synes blot den satte ord på det som jeg tror Maler føler, så jeg kom bare i tanke om den og kunne hurtigt genfinde den.

Nej nej det ved jeg godt :) det var egentlig også bare en kommentar til artiklen og ikke dig  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der er noget man har mistet lysten til, så stop, hold en pause, find alternativer...

Gør op med sig selv hvad man vil.

 

Jeg kan godt lide piger - helst mange, så jeg skelner ikke mellem civile piger, amatører, GP'er og swingerpiger, jeg møder/knalder dem alle og jeg har respekt for dem alle, jeg ser pigerne som piger uanset. 

 

Hvis du inderste inde mister selvrespekten ved at gå til GP'er så har du bevidst/ubevidst fordomme, disrespekt eller ser ned på GP'er,

Det ligger lidt i luften med den sidste kommentar:

"hvordan har i det med at mænd betaler for sex med jer,"

 

Jeg synes faktisk ikke det er helt rigtigt det du skriver.. En mand kan (i min mening) miste sin selvrespekt ved at gå til gp'er uden at være fordømmende, det kan han af mange årsager.. han kan måske eller ikke score de kvinder han vil? han har intet socialt liv? Men alligevel mister han sin selvrespekt fordi han er nødt til at betale for det, fordi han ved at pigen ikke ville have sex med ham hvis der ikke var penge involveret. Men han kan samtidig stadig godt respekterer kvinden og hendes erhverv, og ikke have det mindste i mod hun yder disse services. Han er bare ked af han ikke kan score uden penge.. 

Det kan også være han er meget ældre end hende og bare er skamfuld over sin egen adfærd, fordi han måske synes det er forkert pga aldersforskellen? 

 

Jeg ser det sidste spørgsmål som et nysgerrigt spørgsmål på, om vi har det som ham, om vi mister selvrespekten.. 

 

Måske ser jeg bare det bedste i alt, men jeg opfatter ikke beskeden negativt eller fordømmende over for os gp'er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Et turn off er når en fyr ligger sig på ryggen med arme og ben ud til siden som en død sild og vil serviceres- så er det ikke gensidigt eller to mennesker, som leger med hinanden.

Man kunne jo gøre et eller andet for at gøre oplevelsen hyggelig- plukke en lille påskelilje på vejen eller komme med en kompliment :D

 

Det er desværre det, mange piger (især udenlandske) forlanger, så det er klart at det er det "velopdragne" mænd gør.

 

Lykkes det mig alligevel at få pigen til modstræbende at gå med på at stå og kæle/nusse lidt, så jeg virkelig kan beundre hendes flotte slanke figur, virker hun urolig og utålmodig, som om hun skal med lyntoget og i løbet af 2 - max. 5 min. kommer det hurtigt igen: "Lig dig" - og nu må man vist hellere gøre som hun siger :cry: .

 

Pigen begynder så at sutte pik med nakken til og man har mest lyst til at gå igen, da seancen forlængst er ødelagt og ofte overstået inden, der er gået 20 min., selvom man har bestilt og betalt for ½ time.

 

Så er det man mister lysten til en GP

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk ikke det er helt rigtigt det du skriver.. En mand kan (i min mening) miste sin selvrespekt ved at gå til gp'er uden at være fordømmende, det kan han af mange årsager.. han kan måske eller ikke score de kvinder han vil? han har intet socialt liv? Men alligevel mister han sin selvrespekt fordi han er nødt til at betale for det, fordi han ved at pigen ikke ville have sex med ham hvis der ikke var penge involveret. Men han kan samtidig stadig godt respekterer kvinden og hendes erhverv, og ikke have det mindste i mod hun yder disse services. Han er bare ked af han ikke kan score uden penge.. 

Det kan også være han er meget ældre end hende og bare er skamfuld over sin egen adfærd, fordi han måske synes det er forkert pga aldersforskellen? 

 

Jeg ser det sidste spørgsmål som et nysgerrigt spørgsmål på, om vi har det som ham, om vi mister selvrespekten.. 

 

Måske ser jeg bare det bedste i alt, men jeg opfatter ikke beskeden negativt eller fordømmende over for os gp'er :)

 

LiseLegesyn,

jeg kan også godt læse Maler's indlæg som det du beskriver ovenfor, men jeg har fulgt med i MalerKbhs andre indlæg og det slår mig der er en tendens her... så jeg er faktisk i tvivl om hans agenda og motiver. I mine ørre lyder det som om han gerne vil bekræftes i at GP'er også mister selvrespekten som han gør, det hedder i fagsproget psykologisk projektion, dvs. han tillægger andre nogle af de egenskaber (ofte negative) som han selv har, i dette tilfælde mistet selvrespekt.

 

I en anden tråd om kønssygdomstest, spørger Maler Jasmin hvorfor hun bliver testet :o

Maler sætter spørgsmålstegn ved hvorfor hun skal testes når hun dyrker sikkert sex ? 

 

Jeg ser bare en tendens her...

Tja det kan være det er bare mig som ser spøgelser, hvis dette er tilfældet undskylder jeg. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

 

Sådan havde jeg det nok også tidligere da jeg var ung, uerfaren og mere naiv, men det er jeg heldigvis forlængst kommet ud over og har idag, hvor jeg virkelig nyder at være sammen med mange forskellige glædespiger, nærmere den modsatte fornemmelse - ikke forstået på den måde, at jeg synes det er cool at betale for sex - derfor nyder jeg især besøg på flattrates, hvor der kun betales ved indgangen og der ikke er direkte pengetransaktioner mellem mig og pigerne, som selv om de er unge og smukke, gerne flirter sig lidt ind på mig  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

LiseLegesyn,

jeg kan også godt læse Maler's indlæg som det du beskriver ovenfor, men jeg har fulgt med i MalerKbhs andre indlæg og det slår mig der er en tendens her... så jeg er faktisk i tvivl om hans agenda og motiver. I mine ørre lyder det som om han gerne vil bekræftes i at GP'er også mister selvrespekten som han gør, det hedder i fagsproget psykologisk projektion, dvs. han tillægger andre nogle af de egenskaber (ofte negative) som han selv har, i dette tilfælde mistet selvrespekt.

 

I en anden tråd om kønssygdomstest, spørger Maler Jasmin hvorfor hun bliver testet :o

Maler sætter spørgsmålstegn ved hvorfor hun skal testes når hun dyrker sikkert sex ? 

 

Jeg ser bare en tendens her...

Tja det kan være det er bare mig som ser spøgelser, hvis dette er tilfældet undskylder jeg. 

 

Det er vis det jeg ville kalde for personligt hetz at bringe andre tråde ind i en ny tråd, hvad bilder du dig egenligt ind.

 

Du kommer med dine helt egne konkluktioner som absolut ikke stemmer ens med min virkelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses... Jeg er da stødt ind i mænd som jeg har kunne mærke har det som ham i artiklen. Men det er heldigvis langt fra alle! Og heldigvis lang fra alle der har det som de piger han beskriver.. :)

Du er så sød. Og dejlig, at jeg tror, du kan få det bedste frem i alle mænd.

Da jeg havde besøgt dig første gang, var jeg overbevist om, at vi skulle ses igen - jeg glæder mig vildt til det næste besøg.

Tror det ligger i, at du er naturlig, åben for frække fantasier, god til det, du.

Jeg kan derfor heller ikke identificere mig med billedet, artiklen viser. Jeg er mere med på den med, at det er wellness til mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vis det jeg ville kalde for personligt hetz at bringe andre tråde ind i en ny tråd, hvad bilder du dig egenligt ind.

 

Du kommer med dine helt egne konkluktioner som absolut ikke stemmer ens med min virkelighed.

 

 

malerkbh pas hellere på - der er en masse medløbere herinde og os der giver dem modstand kan hurtigt stå for fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

 

Det kommer da så sandelig an på hvem man er.

 

Jo, gratis sex er dejligt men du skal også bruge en masse tid på, at få den mulige gratis sex.

At gå til en glædespige er godt for mit vedkommende fordi :

1. Jeg behøver ikke at have en timelang samtale med hende for at knalde hende.

2. Når jeg siger farvel til glædespigen, så der ingen skjulte forpligtelser i form af at skrive/ringe til hende efterfølgende for at fortælle hvor dejlig hun er.

3. Jeg er karrieremenneske, og syntes det er synd at byde en hver pige min store fravær pga. mit arbejde.

4. Jeg føler mig bestemt ikke mindre maskulin af den grund. Og jeg har bestemt ikke mistet min stolthed.

 

 

Så du har ikke ret for mit vedkommende når du kommer med sådan en generalisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er desværre det, mange piger (især udenlandske) forlanger, så det er klart at det er det "velopdragne" mænd gør.

Lykkes det mig alligevel at få pigen til modstræbende at gå med på at stå og kæle/nusse lidt, så jeg virkelig kan beundre hendes flotte slanke figur, virker hun urolig og utålmodig, som om hun skal med lyntoget og i løbet af 2 - max. 5 min. kommer det hurtigt igen: "Lig dig" - og nu må man vist hellere gøre som hun siger :cry: .

Pigen begynder så at sutte pik med nakken til og man har mest lyst til at gå igen, da seancen forlængst er ødelagt og ofte overstået inden, der er gået 20 min., selvom man har bestilt og betalt for ½ time.

Så er det man mister lysten til en GP

Arh, ok:) Det er fint nok at nyde det, hvis man på en eller anden måde giver udtryk for det. Det er mere det hvis fyren ikke siger en lyd, som får det til at føles som en genoplivning gone wrong. Anyways, det er ikke normen, men et turnoff. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, ok:) Det er fint nok at nyde det, hvis man på en eller anden måde giver udtryk for det. Det er mere det hvis fyren ikke siger en lyd, som får det til at føles som en genoplivning gone wrong. Anyways, det er ikke normen, men et turnoff. :D

"Genoplivning gone wrong" - patienten forlader da som regel skadestuen i oprejst tilstand :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Og det er ikke just en adfærd man associerer med maskulinitet eller integritet.

Derfor er det da naturligt, at man ikke ligefrem er stolt af det selv heller (tærer på selvrespekten)....

 

 

Korrekt men vi må respektere de mænd der ikke længere kan fløjte eller score 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer da så sandelig an på hvem man er.

 

Jo, gratis sex er dejligt men du skal også bruge en masse tid på, at få den mulige gratis sex.

At gå til en glædespige er godt for mit vedkommende fordi :

1. Jeg behøver ikke at have en timelang samtale med hende for at knalde hende.

2. Når jeg siger farvel til glædespigen, så der ingen skjulte forpligtelser i form af at skrive/ringe til hende efterfølgende for at fortælle hvor dejlig hun er.

3. Jeg er karrieremenneske, og syntes det er synd at byde en hver pige min store fravær pga. mit arbejde.

4. Jeg føler mig bestemt ikke mindre maskulin af den grund. Og jeg har bestemt ikke mistet min stolthed.

 

 

Så du har ikke ret for mit vedkommende når du kommer med sådan en generalisering.

 

 

Queen skrev altså kun næsten alle

 

Hold nu op..... Alle ved, at næsten alle (også mænd) synes det er uncool at betale for sex!

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...