Hop til indhold
Guest MalerKbh

Mistet lysten til GP

Recommended Posts

Ja, eller også var han træt af et par tosser der tillagde ham en intention han ikke havde.

 

Mon ikke han overlever som mand, på trods af at han ikke kæmper for sin mening herinde? Jeg tror det.

 

Forhåbentlig. Men vi får aldrig svaret, nu da han er skredet.

 

Måske det noget Kristelig Dagblad kan svare på - de vil gerne svare på "livets store spørgsmål".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha Bums, go' humor :D

Mandeklubber=saunaklubber,

Det har vi allerede på World, Acapulco og Erw, vi er nogle stykker som jævnlig kommer der sammen...

Disse er vaskeægte mandeklubber ! Med piger, sport på TV-et, grill og fadbamser :D

Well no money no honey men det er en bi-ting :P

Mon Carl Mar vil med mig på tur :lol: jeg tror ikke han har oplevet ligeså meget på disse kanter som jeg har :P

Vi har sgu 187.000.000.000 kr til rådighed... Det kan man vel godt få noget honey for?? Ellers skal der fandeme være ansat en knold til at styre det, hvis så mange Penge kan forsvinde i administrationsomkostninger.... Ja okay, det er det offentlige, så bliver nok spist af med at spytte i en fanta nede i den lokale svømmehal :-( Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han havde vel ikke længere interesse i dette site, nu han har fået dame på.

Mit bud er så, at han kommer igen om 2-3 år, når det ikke længere er så hot, og en gang købesex bliver et godt kompliment til et måske rutinepræget sexliv i privaten. Det er set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 en gang købesex bliver et godt kompliment til et måske rutinepræget sexliv i privaten. Det er set før.

 

Sjov fejl du laver i netop denne tråd. Man fristes til at sige "freudian slip". Jeg går ud fra du mener "supplement".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er så sød. Og dejlig, at jeg tror, du kan få det bedste frem i alle mænd.

Da jeg havde besøgt dig første gang, var jeg overbevist om, at vi skulle ses igen - jeg glæder mig vildt til det næste besøg.

Tror det ligger i, at du er naturlig, åben for frække fantasier, god til det, du.

Jeg kan derfor heller ikke identificere mig med billedet, artiklen viser. Jeg er mere med på den med, at det er wellness til mænd.

Tak for dine søde beskeder herinde, jeg glæder mig også meget til næste gang  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov fejl du laver i netop denne tråd. Man fristes til at sige "freudian slip". Jeg går ud fra du mener "supplement".

Ja det er en fejl. Der skulle have stået komplement..  Men det havde nok været nemmere bare at skrive supplement.

Jeg tror dog ikke det skal psykoanalyseres, selvom det er nærliggende at tro det var en ubevist 'korrektion'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er en fejl. Der skulle have stået komplement.. Men det havde nok været nemmere bare at skrive supplement.

Jeg tror dog ikke det skal psykoanalyseres, selvom det er nærliggende at tro det var en ubevist 'korrektion'.

Samme etymologiske oprindelse. Komplement er dog meget sjældent på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puuuuuuha nu melder jeg mig også snart under denne fane. Fejrede lønnen med en længe tiltrængt tur til en sød dansk GP. Det var godt. Men bagefter havde jeg slet ikke den euforiske fornemmelse i kroppen, som jeg havde tidligere.

Derimod bliver jeg irriteret over at have brugt pengene, som i stedet kunne være lagt i hobbyer.

Det er helt forkert, hvilket antyder at min oplevelse ikke længere er det værd.

Synes jeg har været nede af den sti et par gange før, men jeg burde virkelig lukke for pengekistens budget til GP.

Det skal jo være sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puuuuuuha nu melder jeg mig også snart under denne fane. Fejrede lønnen med en længe tiltrængt tur til en sød dansk GP. Det var godt. Men bagefter havde jeg slet ikke den euforiske fornemmelse i kroppen, som jeg havde tidligere.

Derimod bliver jeg irriteret over at have brugt pengene, som i stedet kunne være lagt i hobbyer.

Det er helt forkert, hvilket antyder at min oplevelse ikke længere er det værd.

Synes jeg har været nede af den sti et par gange før, men jeg burde virkelig lukke for pengekistens budget til GP.

Det skal jo være sjovt.

hvis det virkelig er sådan du har det når du har besøgt os - så ja... for så spilder du dine penge på den lange bane...

så er pengene meget bedre brugt på langsigtede og holdbare fornøjelser..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...