Hop til indhold
Skyggedk

Sexkunde til TV program søges - 100 procent anonymt

Recommended Posts

Jeg havde gerne set at man valgte en anden kronologi, dvs skildre gadeprostitutionen og bagmændene først, derefter belyse de gode sider af branchen med et kig over Miss Maises skuldre og se hende arbejde hos MC. Samt interviews med sexkunderne...

 

Næ man valgte at vende kronologien om, med at skildre de positive sider først og afslutte med de negative sider... mon der er en skjult dagsorden ?

 

Det sidste negative indtryk vil som reglen hænge ved længere... simpel psykologiske virkemiddel.

 

Comme une bouche!

 

(som med een mund)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

lad nu være med at blive lokket af de femten minutters berømmelse (selvom man er anonym). Hvis man gerne vil fortælle om livet som sexkunde, så skriv en blog hvor DU er redaktøren og derfor kender præmissen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

lad nu være med at blive lokket af de femten minutters berømmelse (selvom man er anonym). Hvis man gerne vil fortælle om livet som sexkunde, så skriv en blog hvor DU er redaktøren og derfor kender præmissen.

 

 

Du får højst et par minutters sammenklip, selv om interviewet varer længere.

Pas på med hvad du siger for det bliver brugt i klippet.

 

Som da Jasmin udtalte sig om at mænd var "Kvindeledere/kvindehadere"

samt BRs grove behandling af kvinder...

 

Begge tilfælde ekstreme udtalelser.

 

Alt blev brugt som kasteskyts.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får højst et par minutters sammenklip, selv om interviewet varer længere.

Pas på med hvad du siger for det bliver brugt i klippet.

 

Som da Jasmin udtalte sig om at mænd var "Kvindeledere/kvindehadere"

samt BRs grove behandling af kvinder...

 

Begge tilfælde ekstreme udtagelser.

 

Alt blev brugt som kasteskyts.

 

Ja, det er klipperiet (læs mig nu rigtigt!), der er problemet.

 

Havde en bekendt, som medvirkede i en fjernsynsudsendelse, og de indledende øvelser havde taget lang tid. Da udsendelsen kom, sagde min bekendte: "Jamen, jeg havde så meget væsentligt at sige, men det blev klippet væk".

 

Det samme gælder, når man stiller op i en udsendelse om f.eks. prostitution. Her sidder der folk, som:

 

ad 1: Pinedød skal have udsendelsen ned på X antal minutter og derfor klipper groft.

ad 2: Klipper råmaterialet til, så det passer ind i deres univers/udsendelsens formål.

 

I begge tilfælde får man en amputeret virkelighed, som ingen i virkeligheden kan bruge til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke et TV program

 

de laver en film med et manus fra start, da de allerede har svaret, men mangler en der siger det - altså en 'ukendt skuespiller'

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke et TV program

 

de laver en film med et manus fra start, da de allerede har svaret, men mangler en der siger det - altså en 'ukendt skuespiller'

 

Hvor ser du det henne ? Hvorfor ikke hyre en prof. skuespiller, jeg tror de mangler en med praktiske erfaringer med gadepiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en vanskelig kunst at give interviews. Det er reelt umuligt at tale med en journalist i måske 1-1½ time og konstant i alt hvad du siger, at skulle tage højde for, at du kan blive røvrendt i sammenklipningen. 

 

Regel nr. et er selvfølgelig at man skal bevare så meget kontrol over sin deltagelse som muligt. Kræv redigeringsret (vetoret) frem for gennemsynsret og få aftalen skriftligt. Men i sidste ende kan det koges ned til tillid. Tillid til, at journalisten vil fremstille dig loyalt og tillid til at du føler dig repræsenteret af den vinkling han/hun vil give historien.  

 

Modsat DR og Information sidste år fremlægger "Gong Media" intet, der tyder på at de sex-kunder som evt. vil deltage vil blive fremstillet med den mindste gnist af sympati eller forståelse.

 

TV produktionselskabet GONG MEDIA er igang med en dokumentar om handlede kvinder og søger i den forbindelse efter mænd der har købt sex af kvinder på gaden til kort interview.

...

 

Ud fra selskabets "track record" over tidligere produktioner kunne jeg forestille mig at det bliver en sensationel vinkling beregnet på at pirre seerne med et freakshow - link: http://gong.nu/produktioner-2/

 

Mon ikke de er på jagt efter en rigtigt usympatisk repræsentant for "hver 7. mand"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du får højst et par minutters sammenklip, selv om interviewet varer længere.

Pas på med hvad du siger for det bliver brugt i klippet.

 

Som da Jasmin udtalte sig om at mænd var "Kvindeledere/kvindehadere"

samt BRs grove behandling af kvinder...

 

Begge tilfælde ekstreme udtalelser.

 

Alt blev brugt som kasteskyts.

 

Nej det er faktisk ikke helt korrekt, Nille.

Du fordrejer vist hendes udsagn.

Jasmin kom blot med et skøn om at ca. 25 % af alle mænd på EG led af kvindelede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en vanskelig kunst at give interviews. Det er reelt umuligt at tale med en journalist i måske 1-1½ time og konstant i alt hvad du siger, at skulle tage højde for, at du kan blive røvrendt i sammenklipningen. 

 

Regel nr. et er selvfølgelig at man skal bevare så meget kontrol over sin deltagelse som muligt. Kræv redigeringsret (vetoret) frem for gennemsynsret og få aftalen skriftligt. Men i sidste ende kan det koges ned til tillid. Tillid til, at journalisten vil fremstille dig loyalt og tillid til at du føler dig repræsenteret af den vinkling han/hun vil give historien.  

 

Modsat DR og Information sidste år fremlægger "Gong Media" intet, der tyder på at de sex-kunder som evt. vil deltage vil blive fremstillet med den mindste gnist af sympati eller forståelse.

 

 

Ud fra selskabets "track record" over tidligere produktioner kunne jeg forestille mig at det bliver en sensationel vinkling beregnet på at pirre seerne med et freakshow - link: http://gong.nu/produktioner-2/

 

Mon ikke de er på jagt efter en rigtigt usympatisk repræsentant for "hver 7. mand"?

 

Jeg er også bange for at de leder efter en sexkunde som er usympatisk som muligt for at sælge historien så grov, dramatisk, syg, ulykkelig som muligt, hvis vi er ovre i sensation-produktion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt morsomt at observere, en journalist skriver ET indlæg - og vi går totalt i rundhyl ;0)

Voksne og følsomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Nille. - ja i stedet for at stå frem med oprejst pande

 

Tlf: 52696396 - Ja det er et taletids kort, så det virker useriøst at han ikke bruger sine egne telefon numre.

Plat må man formode, ligesom de andre journalister som har prøvet noget lignende herinde.

Men det er jo en journalists fornemste opgave at blive uddannet til, at fordreje fakta, så det passer ind i deres dagsorden. 

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Ja - og med 52 forrest sandsynligvis et Lebara ;)

 

nå det var bare det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du får højst et par minutters sammenklip, selv om interviewet varer længere.

Pas på med hvad du siger for det bliver brugt i klippet.

 

Som da Jasmin udtalte sig om at mænd var "Kvindeledere/kvindehadere"

samt BRs grove behandling af kvinder...

 

Begge tilfælde ekstreme udtalelser.

 

Alt blev brugt som kasteskyts.

Kære Nille

Jeg har en gang stillet op til et interview til en TV udsendelse, det var enten TV2 eller TV3 og omkring helt almindelig SEX  k+m  - som jo kan være et breeeedt emne :P  ( nej intet omkring prostitution ) - og det blev både første - eneste - sidste gang jeg lader mig interviewe af en journalist - aaaldrig mere.

 

Det var en dag i august 2007 hvor jeg kom gående fra Nørreport Station ad Købmagergade mod Strøget. På Kultorvet bliver jeg lige pludselig antastet/passet anmassende op af en mandsperson med en mikrofon og der var også en med kamera. Jeg blev indledningsvis spurgt om jeg ville være med i en TV-udsendelse  omkring emnet sex og det var nogle spørgsmål m.m.

Min daglige færden er i den Rådgivende Ingeniørverden og klienter - så det kunne ende kontroversiel, - jeg afslog; men så nemt slap jeg ikke, så jeg indvilliger under forudsætning af at jeg blev filmet fra sådan skråt bagfra/siden og forvrænget tale. Selve interviewet varer 10 - 15min. og så bye - bye - thank you.

 

Så kommer udsendelsen i TV - tja behøver jeg at fortælle mere?? - for det første ingen forvrængning af stemme og det jeg havde sagt i interviewet var godt og grundigt hakket og klippet i stumper og sat ind som udklip mange forskellige steder og for det meste i kontekster jeg slet ikke kunne identificere mig med. Efter denne udsendelse følte jeg mig grundigt misbrugt og pisset på af en skide pisling journalist som hvis lavstammede DNA type man vist skal lede længe efter - eller skal man ??? - nej de er alle vegne og sommetider ved man det først bagefter. :evil:

 

Hvordan sikrer man sig bedst hvis man kautioner for andre???  - bare helt lade være at kautionere.

 

I virkeligheden er den helt almindelige civile borger bare gratis fødegrundlag for deres erhverv - hvor de endvidere jævnligt forbeholder sig anvendelse af ufine metoder overfor reelle borger så det kan passe ind i deres produktion med størst mulige seertal som mål.

 

Jeg håber en dag selv at have så megen karisma som denne Italienske Hr. Silvio :) ,  

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sammen med det link Findus linkede til, og så:

 

Om Gong / nice
http://gong.nu/om-gong-nice/

 

Sidder jeg også tilbage med et indtrykket af et produktions selskab, det ikke er i vores interesse at entrere med?

 

De har et program cv med en profil, hvor det forekommer mig at seertække, sensation og seertal er vigtigere end at formidle emnet sagligt og nuanceret.

 

For mig tyder valget af temaer, overskrifterne og deres egne præsentationer af samme på at emnet for deres henvendelse, mest af alt kun tjener til at de kan skrive endnu en succes på listen over succesfuldt følelses tv.

 

Alene denne med et ungt kreativt team med fokus på god kreativ underholdning og fakta, får alle alarm klokkerne til at ringe.

 

Nej så hellere  redaktionen på JP eller Berlingske til en god solid, tør, men grundig bearbejdning, klassisk på print.

 

Med rette eller urette så mener jeg at Gong har deres eget visitkort imod sig i dette forum?

 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Om Gong / nice

http://gong.nu/om-gong-nice/

 

Sidder jeg også tilbage med et indtrykket af et produktions selskab, det ikke er i vores interesse at entrere med?

 

De har et program cv med en profil, hvor det forekommer mig at seertække, sensation og seertal er vigtigere end at formidle emnet sagligt og nuanceret.

 

For mig tyder valget af temaer, overskrifterne og deres egne præsentationer af samme på at emnet for deres henvendelse, mest af alt kun tjener til at de kan skrive endnu en succes på listen over succesfuldt følelses tv.

 

Alene denne med et ungt kreativt team med fokus på god kreativ underholdning og fakta, får alle alarm klokkerne til at ringe.

 

 

Jeg er stort set enig, da jeg så Gongs hjemmeside og deres film portefølje var jeg hurtig ude med kritik og advarslen mod at deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sammen med det link Findus linkede til, og så:

 

Om Gong / nice

http://gong.nu/om-gong-nice/

 

Sidder jeg også tilbage med et indtrykket af et produktions selskab, det ikke er i vores interesse at entrere med?

 

De har et program cv med en profil, hvor det forekommer mig at seertække, sensation og seertal er vigtigere end at formidle emnet sagligt og nuanceret.

 

For mig tyder valget af temaer, overskrifterne og deres egne præsentationer af samme på at emnet for deres henvendelse, mest af alt kun tjener til at de kan skrive endnu en succes på listen over succesfuldt følelses tv.

 

Alene denne med et ungt kreativt team med fokus på god kreativ underholdning og fakta, får alle alarm klokkerne til at ringe.

 

Nej så hellere  redaktionen på JP eller Berlingske til en god solid, tør, men grundig bearbejdning, klassisk på print.

 

Med rette eller urette så mener jeg at Gong har deres eget visitkort imod sig i dette forum?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ja, .- deres visitkort er sortsnusket i kanten - det bør få alle alarmklokker til at bimle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer der kommentere negativt på denne tråd bør tænke sig om. Ham der har skrevet det får da lyst til at udfordre skæbnen tror i ikke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer der kommentere negativt på denne tråd bør tænke sig om. Ham der har skrevet det får da lyst til at udfordre skæbnen tror i ikke ?

Jounalister ligger som de selv har redt! Mange herinde føler at man skildre købere af sex lige lovlig kritisk og det afspejler sig i kommentarerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Nille

Jeg har en gang stillet op til et interview til en TV udsendelse, det var enten TV2 eller TV3 og omkring helt almindelig SEX  k+m  - som jo kan være et breeeedt emne :P  ( nej intet omkring prostitution ) - og det blev både første - eneste - sidste gang jeg lader mig interviewe af en journalist - aaaldrig mere.

 

Det var en dag i august 2007 hvor jeg kom gående fra Nørreport Station ad Købmagergade mod Strøget. På Kultorvet bliver jeg lige pludselig antastet/passet anmassende op af en mandsperson med en mikrofon og der var også en med kamera. Jeg blev indledningsvis spurgt om jeg ville være med i en TV-udsendelse  omkring emnet sex og det var nogle spørgsmål m.m.

Min daglige færden er i den Rådgivende Ingeniørverden og klienter - så det kunne ende kontroversiel, - jeg afslog; men så nemt slap jeg ikke, så jeg indvilliger under forudsætning af at jeg blev filmet fra sådan skråt bagfra/siden og forvrænget tale. Selve interviewet varer 10 - 15min. og så bye - bye - thank you.

 

Så kommer udsendelsen i TV - tja behøver jeg at fortælle mere?? - for det første ingen forvrængning af stemme og det jeg havde sagt i interviewet var godt og grundigt hakket og klippet i stumper og sat ind som udklip mange forskellige steder og for det meste i kontekster jeg slet ikke kunne identificere mig med. Efter denne udsendelse følte jeg mig grundigt misbrugt og pisset på af en skide pisling journalist som hvis lavstammede DNA type man vist skal lede længe efter - eller skal man ??? - nej de er alle vegne og sommetider ved man det først bagefter. :evil:

 

Hvordan sikrer man sig bedst hvis man kautioner for andre???  - bare helt lade være at kautionere.

 

I virkeligheden er den helt almindelige civile borger bare gratis fødegrundlag for deres erhverv - hvor de endvidere jævnligt forbeholder sig anvendelse af ufine metoder overfor reelle borger så det kan passe ind i deres produktion med størst mulige seertal som mål.

 

Jeg håber en dag selv at have så megen karisma som denne Italienske Hr. Silvio :) ,  

'>
  - så møder jeg gerne en journalist ;)  :P 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt morsomt at observere, en journalist skriver ET indlæg - og vi går totalt i rundhyl ;0)

Voksne og følsomme.

 

Det er fordi, vi har set dette før.

 

Der har tidligere været journalister fra både dagblade og TV, som herinde har søgt medvirkende. Hver gang har optimismen herinde blandt brugerne været stor, for nu kom "vort syn på sagerne endelig frem".

 

Det endte i lort og i bedste fald i ingenting.

 

Der er f.eks den famøse udsendelse, hvor Miss Maise og et par af brugerne herinde gør en god figur, men hvor alt ødelægges af et sidsteklip om gadepigerne. Og der var, så vidt jeg husker, et eksempel fra slutningen af 2012, hvor Ludvig brugte en hel dag af sin egen tid sammen med en journalist. Hvorefter artiklen aldrig blev bragt.

Det kan være, at der er flere eksempler, jeg husker dem bare ikke i skrivende stund.

 

Så jeg synes nok, at sporene skræmmer, og derfor er det "totale rundhyl" helt berettiget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kan kun være fuldstændig enig med dig i det markerede. Det er jo et led i deres uddannelse til på journalist højskolen.  :P

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Kære Big Dick

 

Deres adfærd og nederdrægtighed kan være af en sådan karakter, at jeg af bitter erfaring og fra andre både mennesker i mit arbejdsliv og civile liv, kun kan anbefale at man holder munden lukket som en østers. Man kender først en journalist efter at hans/hendes journalistiske arbejde er publiceret - hvilken behandling fik man : fair eller svinsk :)  :cry:  

 

Mit daglige arbejde er i den Rådgivende Ingeniørverden og på min arbejdsplads er der direkte udstedt "forbud" mod at vi udtaler os til pressen, ganske enkelt for at skåne os selv/firmaet for evt. unfair behandling. Ved opsøgning fra pressen er vores svar bare : "ingen kommentarer" til alle spørgsmål og i stedet henvise til firmaet (tlf. nr) og i receptionen sendes de videre til firmaets presseafdeling som er bemandet med en journalist (læs: spinddoktor) - så kan vedkommende journalist være sikker på at få en helt korrekt behandling, evt. smage egen medicin. 

 

(Sådan en ansat journalist kan vi også bruge hvis vi har brug for korrekturlæsning i skrift hvor sproglig korrekthed er pinedød nødvendigt. Her kan de altså noget, som mange ikke magter, og der har jeg respekt :)  - nå ja der er nok en der vil mene sig bedre herinde på EG )

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille og alle jer andre.

Det er ikke et krav fra vores side at de medvirkende sexkøbere skal være anonyme - Det er blot en mulighed.

Det tlf nummer der er oplyst er Gong´s casting telefon og ja altså ikke mit private.

Vi vil gerne høre fra folk med erfaringer fra at købe sex hos gadeprostituerede. Hvordan foregår det? Hvad koster det? Hvor foregår det henne etc.

Det kan være anonymt, men det er op til den der vælger at deltage.

vh Rune  

 

 

 

Igen bliver mænd fremstillet som sexforbrydere med forvrænget stemme og sløret billede.

 

Rune, jeg synes du har et andet telefonnummer her ???

http://gong.nu/kontakt/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jounalister ligger som de selv har redt! Mange herinde føler at man skildre købere af sex lige lovlig kritisk og det afspejler sig i kommentarerne.

Det var da et særdeles konstruktivt synspunkt at komme med Prinz. Du behøver skam ikke deltage - det er et tilbud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er her, min anke ligger.

I bemeldte udsendelse blev gadeprostitution uheldigt blandet ind i tingene. Og det er netop gadeprostitution, der vækker folk, og derved skabtes en uheldig kobling = elendighed og kummerlig tilværelse.

Det er jo slet ikke det, der er hovedfocus herinde på EG!

Vi har en række piger, der er afklaret og nyder det, de laver, og vi har en række mænd, der (hovedsageligt) vil pigerne det godt.

Den historie er ikke blevet fortalt endnu.

Jamen vi lever i et demokratisk samfund og føler du ikke at den historie er fortalt, så lav dit eget tv produktions selskab og fortæl den historie. Og spar os andre for dit brok i hver eneste tråd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...