Hop til indhold
19517

Hvordan du flygter

Recommended Posts

Hej Brødre. 

 

Hvis du er en kujon og bangebuks som mig, er her et godt råd. 

 

 

Er du inde på en massageklinik og finder ud af, at hende der skal betjene dig ligner en (fy for fanden) kan du gøre følgende:

 

Spørg om prisen til en eller anden ydelse, når du får prisen siger du "jeg har ikke nok penge med, jeg skal lige hen i en hæveautomat"

 

Så smutter du og kommer ikke tilbage.  

 

 

Hvorfor siger jeg det ikke bare som det er? Gør du??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Hej Brødre. 

 

Hvis du er en kujon og bangebuks som mig, er her et godt råd. 

 

 

Er du inde på en massageklinik og finder ud af, at hende der skal betjene dig ligner en (fy for fanden) kan du gøre følgende:

 

Spørg om prisen til en eller anden ydelse, når du får prisen siger du "jeg har ikke nok penge med, jeg skal lige hen i en hæveautomat"

 

Så smutter du og kommer ikke tilbage.  

 

 

Hvorfor siger jeg det ikke bare som det er? Gør du??

 

 

Du har da godt nok opfundet den dybe tallerken igen igen igen, :-P også selv om det er en usympatisk løsning/forslag.

 

Prøv at spørge pigerne om hvor gange de har hørt den tåbelige 'forklaring', når en gæst af en eller anden grund har fået kolde fødder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger en gammel streng herinde om det samme, og konklusionen på den var, så vidt jeg husker, at den slags gør man ikke. Man siger hellere direkte fra i stedet for at konsultere imaginære hæveautomater.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej 

 

hvorfor ikke bare sige at det som det er, vi/jeg afviser da også gæster som ikke er mig 

 

Jeg har en gang smækket min dankort automat op på bordet så kunne han da betale her og da han ikke have dankort så kunne vi da ordet det via min webshop, det var ret sjovt at se han forsøge snor sig ud af den, kors det var dagens grin. bare det at se ham svede. 

 

i dag er der jo swipp og hvad de nu ellers hedder så er det jo svært bare at sige at man skal hæve penge. 

 

MH 

Redigeret af Madame Helene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre. 

 

Hvis du er en kujon og bangebuks som mig, er her et krysteragtigt råd. 

 

 

Ja, GP'er fortæller også den om kunden der glemte sin pung i bilen, Eller glemte at stille parkeringsskriven. Eller fakede et lydløst opkald på mobilen eller havde glemt det var dem der skulle hente i børnehaven i dag ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har når pigen, der lukkede op, ikke svarede til billederne på nettet altid meldt rent ud. Jeg har sagt noget i retningen af: "Du ligner ikke pigen, jeg har set på nettet, så jeg går igen - hej"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har når pigen, der lukkede op, ikke svarede til billederne på nettet altid meldt rent ud. Jeg har sagt noget i retningen af: "Du ligner ikke pigen, jeg har set på nettet, så jeg går igen - hej"

 

Det er det mest ærlige. Heldigvis har jeg aldrig været ude for situationen med at skulle overveje at smutte.

Det har højst været bagefter ovenpå en dårlig oplevelse.

 

Men det har jeg jo ikke kunnet vide på forhånd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bhahahaha, det er nok ét af de mest åndssvage og sjove indlæg set længe! :D

Hvordan du flygter ud af det frygtelige næsten flugtsikre fængsel det er, at stå overfor en kvinde, som du ikke har lyst til at kaste penge efter - sig efter mig:

Jeg - er - desværre - nødt - til - at - gå - igen. - Du - er - ikke - lige - min - type - eller - dét - jeg - forventede. - Undskyld - ulejligheden.

Jeg ved det godt... Det er vildt langt ude, og meget mere farligt end at svømme i et havebassin fyldt med store hajer. Men det virker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bhahahaha, det er nok ét af de mest åndssvage og sjove indlæg set længe! :D

Hvordan du flygter ud af det frygtelige næsten flugtsikre fængsel det er, at stå overfor en kvinde, som du ikke har lyst til at kaste penge efter - sig efter mig:

Jeg - er - desværre - nødt - til - at - gå - igen. - Du - er - ikke - lige - min - type - eller - dét - jeg - forventede. - Undskyld - ulejligheden.

Jeg ved det godt... Det er vildt langt ude, og meget mere farligt end at svømme i et havebassin fyldt med store hajer. Men det virker!

 

Har du nogensinde stået over for edderkoppekvinden i - var det Harry Potter eller Tolkien?

Hun indbød ikke til modsigelse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du nogensinde stået over for edderkoppekvinden i - var det Harry Potter eller Tolkien?

Hun indbød ikke til modsigelse.

Nej, det har jeg ikke! :D

Men har du måske mødt hende ude i nogle af de små horehuse da? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det har jeg ikke! :D

Men har du måske mødt hende ude i nogle af de små horehuse da? ;)

 

Nej, jeg er jo altid kommet hos dig :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bedre at lyve, end at sige til pigen, du syntes hun er grim. Du vil vel heller ikke høre den fulde sandhed om dit udseende og evner fra den gp du besøger;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk jeg er blevet afvist en gang af Nikita fordi jeg takkede nej til den anden pige - haha så kan jeg lære det :-)

Jeg synes egentlig det er helt fair at bakke ud hvis kemien ikke er der. Disketionen sætter jo lidt en begrænsning på hvor godt et indtryk man kan få af pigerne på klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvornår begyndte du på denne hobby ? 1920 ??? hvad lavede du før du mødte Nik ? og hvad gør du nu ?

 

Før jeg mødte Nikita, gik jeg på dydens smalle sti. Det gør jeg også nu :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...