Hop til indhold
19517

Hvordan du flygter

Recommended Posts

Gæst

Man skylder da ikke nogen en forklaring?? Jo man kan da sagtens sige " Du er ikke min type desværre, så jeg går igen", men man kan vel også sige " Sorry, jeg har fortrudt og bliver nødt till at gå igen", eller bare som Bille August" Jeg kan ikke gennemføre det her". Kein hexerei, og du slipper for at fortælle pigen at du synes hun er grim - hvilket der jo dybest set heller ikke er nogen grund til. Og drop så den hæveautomat for pokker... det er sgu da for fjollet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den er bare blevet brugt så mange gange før, -især af lurere!

 

Den næst mest brugte er at spørge indtil ydelser og når så pigen siger nej til en af de ønskede ydelser, skal du sige, -ejj kolort det var lige det jeg kunne tænke mig i dag....

 

For at undgå voldtægt så sig hellere :

 

-Næææææhhh, jamen du er jo ikke naturligt rødhåret, det min præference -det kan blondinerne og brunetterne jo ikke agumentere imod, og du slipper derfra med livet i behold.

 

:) :) :)

Redigeret af Kysseglade Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop venlist med at bruge den med hæve automaten. Den dag jeg bliver fristet til mere end hvad pungen indeholder, kommer jeg til at føle mig som en idiot :-D

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skylder da ikke nogen en forklaring?? Jo man kan da sagtens sige " Du er ikke min type desværre, så jeg går igen", men man kan vel også sige " Sorry, jeg har fortrudt og bliver nødt till at gå igen", eller bare som Bille August" Jeg kan ikke gennemføre det her". Kein hexerei, og du slipper for at fortælle pigen at du synes hun er grim - hvilket der jo dybest set heller ikke er nogen grund til. Og drop så den hæveautomat for pokker... det er sgu da for fjollet.

 

 

Ja der er 100vis af diplomatiske måde at afvise på... det er noget jeg ofte gør på FKK, hvor jeg på en normal dag afviser snesevis af smukke piger... :P jeg forsøger ikke at brænde broer af, for jeg kunne få lyst til pigerne senere :D

 

Generel råd, lad være med at være en kujon og lyve om pengeautomater, osv... og bare smutte ud i den blå luft... man får respekt når man har ben i næsen og går igen med værdigheden i behold.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig ikke om at sige "sandheden".
"Du er ikke min type" kan godt fornærme eller såre nogen, idet pigen nok ved at det dækker over at man ikke synes om udseendet.

 

Personligt er jeg sommetider ude for at gå igen det, hvis pigen viser sig at være meget tatoveret, har mange piercinger, kunstige bryster (og det ikke har fremgået af beskrivelse) eller hvis hun hun virker påvirket, stedet er meget rodet, eller beskrivelsen ikke passer. Fx. en der sælger sig som en naturlig husmor men når man så dukker op er en tatoveret madame med en kraftig ølbas stemme der tydeligvis har mange år på bagen i branchen. 

 

Det falder mig svært at sige at jeg ikke bryder mig om tatoveringer, plasticbryster osv. idet hun måske er meget glad for dem selv og vanskeligt kan gøre noget ved det.
 

Derfor kan en lille "nødløgn" gøre det nemmere for begge parter.

 

Jeg kan finde på at sige følgende.

 

1. Hvis jeg omgående kan se at den er helt skæv, Virke overrasket og sige, jeg troede det var en anden, der var her idag (specielt hvis det er en anden pige, der plejer at være på denne dag)

2. Kigge på prislisten og bare sige, jeg tror alligevel ikke det er noget for mig idag, jeg føler mig ikke frisk.

3. Sige "jeg vil tænke over det" og spørge hvor længe hun er der hvis man skulle komme igen, som når man kigger på et tv i en butik, så siger man jo heller ikke jeg synes jeres tv er grimme.

(I nogen tilfælde er jeg faktisk kommet igen hvis pigen har reageret venligt på dette og ikke blevet sur)

4. Spørge efter noget som hun næppe tilbyder, fx. to piger, urinsex

5. Hvis billede eller beskrivelse er misvisende, siger jeg at jeg havde forestillet mig noget andet, jeg må lige tænke over det.

 

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var i Flensburg, søgte jeg en bestemt pige, men havde ikke lige noteret hvilken dørklokke eller etage jeg skulle ringe på på og jeg var også lidt overrasket over at der åbenbart var flere piger i den samme opgang - så da jeg ikke lige kunne finde pigens navn på nogen af dørklokkerne - så jeg ringede på den mest sandsynlige dør og en virkelig flot og slank mørkhåret ung pige lukkede op - hende jeg søgte var bare mere moden og fræk, så da hun havde forklaret lidt om priserne, spurgte jeg om hun kendte hende - nej, det gjorde hun godt nok ikke - og så blev jeg vist ud i opgangen igen, før jeg kunne sige bu eller bæ  :cry:

 

Men det kunne i anden anledning måske bruges som dårlig undskyldning: spørg efter en anden pige  :wink: 

 

Må indrømme at havde hun bare givet mig 2 sek til at tænke mig om - så var jeg blevet - og jeg traf heller ikke den udkårne senere, men kørte ud i den anden ende af byen og fandt en anden lettere moden model.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahaha. Men det første indlæg var en joke, ikke ?

 

Helt fantastisk som den tråd blev sjov, efter den blev taget alvorligt.

 

Der er da ingen der bruger undskyldningen som at hæve kontanter osv osv, er der ? Er der så mange skvat rundt i gaderne, der ikke tør sige deres mening ?

 

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop venlist med at bruge den med hæve automaten. Den dag jeg bliver fristet til mere end hvad pungen indeholder, kommer jeg til at føle mig som en idiot :grin:

 

 

Hahahaha, da jeg var ny i branchen fik jeg også fortalt historierne om de alt for gennemskuelige tilbagetrækningsstrategier, bl.a. P-skiverne og selvfølgelig den urgamle myte om de tilsyneladende mandespisende hæveautomater, hvor ingen vender tilbage fra, men åbenbart ender deres dage lige dér. :D

 

Jeg var stadig forholdsvis ny, da jeg hørte den første gang fra en gæst. Med mit diplomatiske og overskudsagtige gen smilede jeg bare til ham, sagde "Ja, selvfølgelig" og fulgte ham ud med et "ha' en god dag" og endnu et smil. Og så tog han røven på de tre fjantede tøser, som sad og bagtalte ham - han stod og ringede på igen efter 10 minutter. Puh, jeg fik det skidt over det sjov vi havde haft på hans bekostning. :D

 

 

Ups,

 

/Gina

 

- som morer sig vildt over, at det ligefrem er nødvendigt med gennemtænkte planer for at flygte fra en halvnøgen, og dermed lettere sårbar, kvinde.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahahaha. Men det første indlæg var en joke, ikke ?

 

Helt fantastisk som den tråd blev sjov, efter den blev taget alvorligt.

 

Der er da ingen der bruger undskyldningen som at hæve kontanter osv osv, er der ? Er der så mange skvat rundt i gaderne, der ikke tør sige deres mening ?

 

TVR

 

 

Det er virkeligheden for pigerne, flere piger bla. Nikita har givet flere eksempler på dårlige og latterlige undskyldninger for at slippe væk... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg var stadig forholdsvis ny, da jeg hørte den første gang fra en gæst. Med mit diplomatiske og overskudsagtige gen smilede jeg bare til ham, sagde "Ja, selvfølgelig" og fulgte ham ud med et "ha' en god dag" og endnu et smil. Og så tog han røven på de tre fjantede tøser, som sad og bagtalte ham - han stod og ringede på igen efter 10 minutter. Puh, jeg fik det skidt over det sjov vi havde haft på hans bekostning. :D

 

 

Indrømmet !

Jeg har også lavet den "undskyldning" med at skal ud til bilen og hente flere penge eller glemt min pung, men det var sande tilfælde og ikke en undskyldning for at flygte... jeg kom selvfølgelig tilbage med flere penge for at købe mere tid eller ydelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stukket af midt i en seance på FKK Atmos fordi jeg ville forlænge tiden men ikke havde flere kontanter. Så for at være sikker på at jeg kunne betale pigen løb jeg ned og hævede flere penge mens hun lå og ventede.

 

Hun brast ud i grin da jeg kom tilbage med pengene.... og stadig med stiv pik :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stukket af midt i en seance på FKK Atmos fordi jeg ville forlænge tiden men ikke havde flere kontanter. Så for at være sikker på at jeg kunne betale pigen løb jeg ned og hævede flere penge mens hun lå og ventede.

 

Hun brast ud i grin da jeg kom tilbage med pengene.... og stadig med stiv pik :D

 

Haha, det gad jeg godt at opleve, men du skal skynde dig for taxametret kører :P

Jamen sidste uge på Artemis løbe jeg også tør for kontanter hen på aften, og måtte ned og hæve flere i pengeautomaten til en overkurs på 8% + bankgebyr...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er virkeligheden for pigerne, flere piger bla. Nikita har givet flere eksempler på dårlige og latterlige undskyldninger for at slippe væk... 

 

 

Ja, det er det vel. Og jeg indrømmer at tage fejl så. 

Men hold da op hvor er det latterligt at komme med den slags undskyldninger.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe,

Jag har en gång besökt Cass. helt oplanerat dvs hade bara vägarna förbi och visste inte ens vilka piger som var på vakt ('blind date ...'). Och hade faktiskt inga pengar i lommen.

Jag sa som det var till telefondamen och fick träffa två för mig obekanta ansikten.

Båda var 'söde' men inom loppet av några minuter måste jag alltså  a) välja en pige  B) meddela att 'jag hämtar pengar i bankomat'

 

Att välja på det sättet var nytt för mig, jag valde ju ifrån den andra pigen kändes det som.

Dessutom, det där med att hämta pengar är ju lite suspekt ...

 

Men jag kom tillbaka, och hade en superfin stund med den utvalda.

Det här var två år sedan, hade inte sett henne på länge i 'branschen' förrän hon dök upp igen på Romantica.

Hon kallar sig nu Amanda och jag har nyligen besökt henne igen. Säger Wow :P

 

Meeen, i ärlighetens namn, jag har också brukat den vita lögnen någon gång tidigare, när det jag mött i dörren inte motsvarat förväntningarna och jag inte kunnat förmå mig att säga det ärligt.

Men så är jag ju också en konflikträdd svensk, hah...

 

Det jag vill säga är att allt inte är svart eller vitt, och att nödlögnen kan komma när man inte hinner samla sig.

 

Leif aka teebee57

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både i denne tråd, såvel som i mange andre tråde, skriver samtlige piger "Vær nu bare ærlige!". 

 

1. Det er ikke helt, hvad jeg forventede.

2. Jeg synes ikke, du ligner dine billeder/din beskrivelse.

3. Jeg troede, du var en anden type.

4. Jeg kan mærke, at det ikke skal være i dag.

5. Jeg kan mærke, at det ikke skal være os to.

 

Anything goes. De fleste kan endda startes ud med "Jeg beklager, men ...". Det burde da efterhånden være tydeligt, at vi hellere vil høre, at I ikke kommer tilbage (hvilket er totally fair), frem for vi enten bliver fodret med noget vi véd er en tyk løgn, eller vi sidder forgæves standby. VÆR. NU. ÆRLIGE. :)

 

 

Jeg ved godt, at der findes ekstreme tilfælde hvor hun råber og skriger, skaber sig og kalder jer alverdens ting - men sker det så ofte? Nu er det jo svært at sætte det op imod antallet af en stille og rolig afsked pga. ærlighed omkring manglende lyst til pigen - for I benytter jer jo sjældent af den mulighed. ;) Men de fleste piger foretrækker en ærlig (eller semi-ærlig) udmelding, en udmelding der som minimum fortæller, at I ikke kommer tilbage. 

 

Og ellers kan man jo så benytte sig af den sidste på min umiddelbare liste:

 

6. Jeg har glemt mine nosser ude i bilen, jeg går lige ud og henter dem.

 

 

 

Med venlig hilsen,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På tyske bordeller ser det ofte ud som om der er flere piger på vagt - og som regel også nogle ret flotte nogen, medens dem man møder kan være ret afdankede  :(

 

Man kan så f.eks spørge efter hende på billedet fra internettet  :wink:

 

Når de så siger at hun lige er optaget - spørge til hvornår hun så bliver ledig  :)

 

Eller hvis de siger at hun er på ferie (er de sjovt nok ret ofte) - spørge til hvornår hun kommer hjem igen og sige at så kommer man igen - not  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha. OK men jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke kan være ærlig.

 

Hvorfor ikke bare sige det som det er ?

 

Hvorfor bruge tid på at finde løgnagtige undskyldninger. Og oven i købet lave en tråd om det ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg forstår heller ikke at der skulle være de store problemer med pænt sige "nej tak og undskyld ulejligheden" – de få gange jeg har ombestemt mig har der aldrig været sure miner, gjorde det faktisk for en uges tid siden på et thai-sted i nordjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig ikke om at sige "sandheden".

"Du er ikke min type" kan godt fornærme eller såre nogen, idet pigen nok ved at det dækker over at man ikke synes om udseendet.

Vi foretrækker sandheden tak, vi ved nemlig godt at alle ikke tænder på alle, og udsagnet "Du er ikke min type" siger jo netop ikke noget grimt om pigen, kun at hun ikke lige er din type.

Vi ved også godt, at når I kommer med underlige forklaringer, lige skal tænke eller vil hæve penge, så ER vi ikke jeres type, og I kommer aldrig igen ;)

Kun i sjældne tilfælde, som ham der besøgte mig langt ude på landet i Jylland. Han kunne ikke overføre med MobilePay, så jeg henviste ham til nærmeste hæveautomat 10 km væk. Han kom tilbage! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige en ny én til denne tråd:

Gæst: Er der andre piger på vagt?

Liv: Nej, men det er helt okay, at gå igen, hvis jeg ikke lige er din type :)

Gæst: Nej nej, det er slet ikke det. Jeg skal lige hæve penge, min bil er også parkeret forkert

Han faldt naturligvis i det store hul ved hæveautomaten. Jeg gav ham muligheden for at være ærlig, alligevel vælger han ikke bare én, men to løgne?! Ding Dong ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige en ny én til denne tråd:

Gæst: Er der andre piger på vagt?

Liv: Nej, men det er helt okay, at gå igen, hvis jeg ikke lige er din type :)

Gæst: Nej nej, det er slet ikke det. Jeg skal lige hæve penge, min bil er også parkeret forkert

Han faldt naturligvis i det store hul ved hæveautomaten. Jeg gav ham muligheden for at være ærlig, alligevel vælger han ikke bare én, men to løgne?! Ding Dong ;)

 

 

Nu holdt han jo forkert parkeret, så det er jo også muligt, at hans bil simpelthen er blevet fjernet, og han ringer rundt og bliver stillet videre eller henvist til helt andre administrative besværligheder. Samtidig skal han også finde et busstoppested, så han kan komme til en hæveautomat. Og kortet lå jo garanteret i bilen, og nu er det påske, så bil og kort får han tidligst på tirsdag. Han er jo helt lost nu, den stakkel. Jeg synes egentlig, det er ret synd for ham.

 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Både i denne tråd, såvel som i mange andre tråde, skriver samtlige piger "Vær nu bare ærlige!".

1. Det er ikke helt, hvad jeg forventede.

2. Jeg synes ikke, du ligner dine billeder/din beskrivelse.

3. Jeg troede, du var en anden type.

4. Jeg kan mærke, at det ikke skal være i dag.

5. Jeg kan mærke, at det ikke skal være os to.

Anything goes. De fleste kan endda startes ud med "Jeg beklager, men ...". Det burde da efterhånden være tydeligt, at vi hellere vil høre, at I ikke kommer tilbage (hvilket er totally fair), frem for vi enten bliver fodret med noget vi véd er en tyk løgn, eller vi sidder forgæves standby. VÆR. NU. ÆRLIGE. :)

Jeg ved godt, at der findes ekstreme tilfælde hvor hun råber og skriger, skaber sig og kalder jer alverdens ting - men sker det så ofte? Nu er det jo svært at sætte det op imod antallet af en stille og rolig afsked pga. ærlighed omkring manglende lyst til pigen - for I benytter jer jo sjældent af den mulighed. ;) Men de fleste piger foretrækker en ærlig (eller semi-ærlig) udmelding, en udmelding der som minimum fortæller, at I ikke kommer tilbage.

Og ellers kan man jo så benytte sig af den sidste på min umiddelbare liste:

6. Jeg har glemt mine nosser ude i bilen, jeg går lige ud og henter dem.

Med venlig hilsen,

/Gina.

Hahahahaha Gina - Jeg tror at jeg Elsker dig <3

Du er smuk og har Humor - What's Not to Love :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...