Hop til indhold
19517

Hvordan du flygter

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Der kan være mange årsager til, man ikke har lyst til Pigen. Ikke altid bedst at være ærlig. Synes ikke man skal sige hun er grim eller lignende nedsættende ting, trods man egentlig synes det. Her er en " vil smutte igen" eller " det er ikke lige mig" bedre og så luske af igen.

 

Billeder fortæller oftest ganske lidt om hvad man møder. Photoshoppet og sløret ansigt, er hun så lækker? umuligt at sige. Og hvad er lækker? det er jo forskelligt fra person til person. Så naturligvis er der nogle missere imellem, uden det skyldes Pigen. Her skal man da være høflig og tænke på hende, trods alt os, der vurderer dem. Skal man gøre på en pæn måde. Men hvis billederne er en slank pige og hun langt fra er det eller hun skriver 21 år og man nægter at tro på hun er under 30 år. Så er en ærlig kommentar på sin plads! 

 

Er det ikke en typisk nybegynder fejl? altså at situationen er lidt svær at håndtere  :-P erindrer da mine egne første besøg. Høj puls, ret nervøs. Den er da helt galt, hvis indgangen ikke er vildt diskret, så skal man også uset ud igen. Da altid noget der ventede noget godt inde i rummet, for det at ankomme og komme væk igen, var absolut ikke min kop The. Har sågar selv været inde hos en, hvor jeg mest af alt havde lyst til at gå igen, da jeg så hende i døren. Nu meget godt jeg ikke gik, for det blev nu en super oplevelse  :-P

 

Idag er det inden problem.. " vil smutte igen" kommer  med det samme, hvis hun ikke lige er mig. Men sådan har det som sagt ikke altid været

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan godt være ærlig uden at tale grimt ;) Fx ved at sige Du er ikke lige min type, eller Jeg smutter igen ;)

 

:arrow: Jeg kommer til at tænke på en anden debat om pigernes afvisning. Jeg er enig i at vi kunder skal være ærlige. Det mener I piger også. Men I piger der mener det også, hvad er jeres holdning til at om I piger skal være ærlige når I afviser og hånden på hjertet, er I det altid ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

:arrow: Jeg kommer til at tænke på en anden debat om pigernes afvisning. Jeg er enig i at vi kunder skal være ærlige. Det mener I piger også. Men I piger der mener det også, hvad er jeres holdning til at om I piger skal være ærlige når I afviser og hånden på hjertet, er I det altid ? :)

Som Liv er inde på, kan man sagtens være ærlig, uden at servere de sårende detaljer...

Jeg har da sagt, at jeg ikke følte kemien var der, eller at jeg ikke var pigen, som manden søgte... Det er jo ikke at lyve. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som Liv er inde på, kan man sagtens være ærlig, uden at servere de sårende detaljer...

Jeg har da sagt, at jeg ikke følte kemien var der, eller at jeg ikke var pigen, som manden søgte... Det er jo ikke at lyve. :)

 

Nej det er det ikke, men det er heller ikke at fortælle hele sandheden. Hvorfor pakke den ind? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som Liv er inde på, kan man sagtens være ærlig, uden at servere de sårende detaljer...

Jeg har da sagt, at jeg ikke følte kemien var der, eller at jeg ikke var pigen, som manden søgte... Det er jo ikke at lyve. :)

 

:arrow: Selvfølgelig kan og bør man da være ærlig uden at servere de sårende detaljer. Det gælder da for mig som kunde og for jer som piger, at det bør vi være. Det var ikke det jeg hentydede til. Det var om I kom med dårlige løgnehistorier ligesom for mange af os kunder gør eller om I er ærlig uden at servere de sårende detaljer og fedt at du i din tid var ærlig, så må det jo være fordi du mener det er den rette måde at være på for dig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enkelte gange, hvor jeg har besøgt en pige - og så når man står i døren og har forventet en lidt anden type, kan man godt - og det er egentlig ikke fordi man ikke kan lide pigen, men man bliver bare så overrasket at man forledes til at fremstamme en tåbelig undskyldning, hvorpå man desværre ret hurtigt vises ud og evt. får døren slammet i efter sig - hvor man har tænkt: Havde hun bare gidet være lidt mere imødekommende og givet mig 2 min til at tænke mig om, spurgt mig, hvor jeg kom fra, hvor langt jeg var kørt e.lign., flirtet lidt, budt på kaffe, evt. givet mig et ekstra godt tilbud  :P  - så var jeg sgu blevet - for hun så egentlig ved nærmere eftersyn helt OK ud og ikke mindst, var hun rigtig sød og rar  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun afvist én mand i døren; jeg sagde til ham at jeg var ked af det, men måtte bede ham om at gå igen. Han ringede lidt efter og spurgte hvorfor, og jeg sagde som det var, at han var påvirket og det havde jeg ikke lyst til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej det er det ikke, men det er heller ikke at fortælle hele sandheden. Hvorfor pakke den ind? 

 

:arrow: Her kan jeg godt forstå Nikita, både vi kunder og pigerne kan jo godt formulere os pænt uden at fortælle detaljeret hvorfor vi afviser. :)

 

:arrow: Hvis jeg møder en meget grim tyk pige, så vil jeg sige, du er ikke lige min type, så jeg går igen, i stedet for at sige, du er meget grim og tykdig vil jeg ikke have sex med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var om I kom med dårlige løgnehistorier ligesom for mange af os kunder gør

Nårh nej, det er der absolut ingen grund til. Eller logik ved. :) Derfor er det jo netop så spøjst, når nogle gæster vælger at fortælle søhistorier, når den anden retning er så meget mere simpel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nogle gange benyttet mig af metoden, får menukortet og siger så jeg syntes det er for dyrt, bare noget pis når de siger "hvad vil du så give"...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha. Jeg har da engang benyttet mig af sandheden. Det udviklede sig...

"Undskyld, men jeg har ombestemt mig. Vil ikke alligevel"

"Ok så siger vi 500kr"

"Nej tak"

"400kr og du må gøre alt"

"Ellers tak"

"Du må knalde mig i røven, det hele..."

"Nej tak"

"....så skrid med dig din fucking idiot"

Og så blev jeg ellers vist til døren med et stort smil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahaha... Jeg kan sgu ikke lade være med at trække på smilebåndet, når piger i denne branche klager over mænd der lyver... Dét er fandme klasse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nogle gange benyttet mig af metoden, får menukortet og siger så jeg syntes det er for dyrt, bare noget pis når de siger "hvad vil du så give"...

 

Som en rigtig jyde, begynder du at påpege, at du ikke kan lide malingen på væggen, og at der er for koldt etc etc..

Til slut kommer trumfen: 150 kr. og en ramme øl ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle

 

Jeg siger lige ud, at pigen desværre ikke er min type og går igen.

 

Det har sommetider medført en dør der er blevet smækket lidt hårdt bag en.

 

En enkel gang begyndte pigen af græde, fordi jeg var den 3  der var gået den dag, forslog hende, at kigge i spejlet og gøre lidt mere ud af hendes personlige hygiejne inden næste kunde.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...