Hop til indhold
TheCaptain

Advarsel Mathilde annoncelight

Recommended Posts

Hun annoncerer nu som AnneS

https://annoncelight.dk/showad/199642

 

Nu med lejlighed ! Kom og knep mig ;)

Jylland

I dag, kl. 06:24

 

Hej dejlige frække mænd ;)

Jeg tilbyder lækre blowjobs, hvor du må komme på mine bryster eller ansigt. Dog ikke i munden, og det er uden kondom :) Tilbyder også fræk sex, hvor jeg elsker at få den bagfra. Ved sex kan det også være uden kondom ;)
Jeg tilbyder IKKE anal på nogen måde, ligemeget beløb og jeg sluger ikke. 

Lidt om mig - Jeg er 26år - 168 - 59kg - D - Mellemlangt mørkt hår - Glat

Jeg er flyttet ind i en lejlighed i Odder , lidt syd for Århus. så det er her jeg kan begynde at modtage besøg, igen. Smiler:) 
Når det skal være hos mig, så tilbyder jeg ikke 15-20min eller bare blow, lige på nuværende tidspunkt. Pga diskrete grunde, og for meget renderi. Så det kan ske udenfor, bil eller sol, hvis det ønskes.

Mine priser udenfor/bil/sol:

Blow - 500kr
15min blow og sex - 700kr
20min blow og sex - 800kr


Mine priser hos mig:

30min fræk sex og blow - 1000kr
60min fræk sex og blow - 1500kr
120min fræk sex go blow - 2500kr
En nat fra kl 21 til kl 07. - 5000kr

Du må komme alle de gange du kan, og bemærk det er kun ca tid. Vi stopper ikke på sekundet ;)

Kontakt oplysningerne er:
SMS:  30960137 - Jeg svarer meget sjældent på opkald, så derfor skrive en sms i stedet. Det er ikke fordi jeg ikke vil tage telefonen, men min telefon afviser simpelthen automatisk hemmeligt nummer. Har prøvet at ændre det, men det kan ikke lade sig at gøre. Så ring med vis nummer eller send en sms. 

Min mail er  [email protected] 

Håber at høre fra jer alle dem der interesseret. Jeg lukker ned kl 00 hver dag :) 

Fortsat god dag søde mænd. Knus og kys :)

#AnneS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Nu kan jeg sige at jeg en gang  for et stykke tid siden (da hun begyndte) besøgte Mathilde i odder. Hun var lidt punkeragtig speciel og uerfaren, men ikke nær så slem som det fremgår her. Det virker faktisk som nogen herinde af en eller anden grund har valgt at være på nakken af hende. Jeg tror hun har lært noget og er blevet mere service mindet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også fulgt lidt med i de tråde der har været, og syntes også det virker lidt hetz agtigt, reelt er det mest et spørgsmål om smag og behag, jeg syntes ikke det virker som om hun hverken snyder eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, har været der, og tror ikke der er noget jeg fortryder mere:-(

:-o

Lugter ekstrem af røg, brokker sig hele tiden om hvad hun ikke kunne og ville.

Giver mormor kys, så sig dog nej

Total turnoff figur når tøjet kom af.

Spild af penge, men tog chancen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex

Jeg tager en her på lørdag . Har fået en helt nat så lad os se hvordan det går 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ctm skrev, for 4 minutter siden:

Ja hun hed Mathilde før

Det kunne jeg læse,men før hun så kaldte sig Mathilde, da jeg har besøgt en pige i Odder tidligere som hed noget andet, som ikke skal nævnes her. Men det var 2 navne?

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...