TheCaptain 322 Skrevet 1. Marts, 2015 (edited) Hej folkens, lige en kort advarsel.. Mathilde på annoncelight..https://annoncelight.dk/showad/178724 Havde aftalt et møde med hende til er blowjob, snakkede fint med hende lige indtil pengene skiftede hænder, så fik jeg af vide jeg ikke skulle regne med 30 mins blow det skulle max tage 5 min, hun gik igang og stoppede uafbrudt for at brokke sig, efter godt 2 min gik hun igang med hånden i stedet da hun ikke var vild med blowjobs????? Og mere var til halve og hele timer, og hun blev ved med at brokke sig, første gang nogensinde at jeg er blevet slap i hænderne på en pige, så sagde vi stopper bare her tog bukserne på og smuttede, fik så lige smidt denne i nakken, "vi ses" nej tror jeg nok ikke lige vi gør, spild af 600 kr, og hun tillader sig at skrive kun seriøse henvendelser. Var så hidsig på vej hjem at jeg kørte forbi en bank og hævede en røvfuld penge og kontaktede privat og diskret hvilket var en oplevelse uden lige som fik mig til at glemme alt. Denne kommer lige en anden dag! Syntes bare lige i skulle advares så i ikke smider surt optjente penge væk.. Redigeret 1. Marts, 2015 af TheCaptain 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 171 Skrevet 1. Marts, 2015 Jesus christ ! Tak for advarslen - man ser nok det hele lidt tydeligere når man har læst sådan en anmeldelse. Men sådan et billede hvor hun ikke engang har gidet fjerne campinghabitten og de hvide tennisstrømper, hun lige har taget af. Vidner nok ikke om en pige der ønsker at sælge drømme og uforglemmelige oplevelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 1. Marts, 2015 Smider lige hendes tekst her: Hejsa Jeg tænker at du kan komme til mig, mellem Århus og Horsens. Jeg bor alene i min lille lejlighed, og her kan vi sagtens være. Jeg vil Ikke være med til anal eller sperm i munden. Jeg er 26 år - Kort rødhåret - 168 - 70kg - 75DMin prisliste er:30 min - 1000kr for sex og blow. 60 min - 1500kr for sex og blow.Blowjob - 600kr med afslutning på bryst.Der er kondom ved sex, men ikke ved blow.INGEN anal !Skriv SMS og ingen opkald, før jeg selv ringer. Mit nummer er 28 67 52 53Mail: [email protected]Skriv lidt om dig selv, og hvad du ønsker SØGER seriøse og konkrete aftaler. Synes der er rigtig mange useriøse, og det går ud over de seriøse i sidste ende, og det er en skam. Jeg er meget seriøs, så jeg håber, at når du skriver så går du lige til aftalen. Alt hvad der har med sex at gøre, sker først når vi ses. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathilde88 6 Skrevet 2. Marts, 2015 Hej captain. Jeg kan på ingen måder kende denne her situation.. Kan ikke forstå du vælger at opdigte denne her historie. Kan du fortælle hvornår? Og hvem du er? Kan du evt skrive dit nummer eller mail, så jeg kan tjekke op på det her? Synes det er vildt plat, at du prøver at skræmme andre væk. Det der kunne jeg aldrig finde på. Desuden tilbyder jeg ikke et blow på 30 min. Når jeg tilbyder og giver blow, så er der slet ikke tid på. Har aldrig haft en aftale, hvor blow har været på tid. Det er slut når fyren er kommet. Og jeg stopper ikke bare, eller brokker mig. Det er noget fis at sige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hillerslev 21 Skrevet 2. Marts, 2015 Det var da en skam hvis det er tilfældet, for jeg har da kigget et par gange på den figur, syntes den var flot. Men vil ikke lige frem sige nu at jeg føler mig fristet til at prøve. Hilsen Hillerslev 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OK tanken Viborgvej 9 Skrevet 2. Marts, 2015 Ja hun er en rigtig snyder .. Har oplevet nogenlunde det samme . Når pengene skifter hænder bliver sexen ikke som kan har aftalt .. Drenge hold jer væk fra hende her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 2. Marts, 2015 Tror efter hånden at de fleste billeder der på er falsk. Lidt mærkeligt for de kan vel nok regne ud at hvis vi besøger dem. Så opdager vi det da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonderosen 87 Skrevet 2. Marts, 2015 Ja føj da en kvinde,,l 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 2. Marts, 2015 Har hverken tid eller lyst til at starte en diskussion med dig Mathilde, man ligger som man har redt, jeg har fået nogle rigtig dejlig oplevelser med glædespiger ud fra andres erfaringer herinde og har selv givet ud af mine erfaringer, både positive og negative, denne oplevelse ramte dog godt nok bunden. Og folk kan vælge om de vil tro på mig eller lade være, forummet her er lavet så man kan dele sine oplevelser med andre, og dette er hvad jeg gør. Hvis de ikke tror på mig er de mere end velkommende til at give deres bud på en oplevelse med dig, forhåbentlig bliver det er mere positiv anmeldelse end min, hvilket kun kan betyde at du har taget ordene til dig. Tvivler på at vi er 2 som har opdigtet en historie med dig, ville blot have ønsket at OK tanken viborgvej, havde delt ud af hans erfaringer så havde jeg ikke oplevet min 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathilde88 6 Skrevet 2. Marts, 2015 Problemet er bare at vi to aldrig har haft en aftale. Så synes jeg du skal smide beviserne på bordet, at vi har haft en aftale, og at du har været her.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 2. Marts, 2015 Hej skulle det være veri pigen som er skiftet til ny adresse? prøvemanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 2. Marts, 2015 Har aldrig mødt den omtalte veri pige så skulle jeg ikke kunne sige, dog var der ingen trusler som veripigen er kendt for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 2. Marts, 2015 Nu har man hørt om piger der laver en fake profil her og så skriver grimt om sine konkurrenter, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 2. Marts, 2015 Nu har man hørt om piger der laver en fake profil her og så skriver grimt om sine konkurrenter, Hvem er den hentydning til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mathilde88 6 Skrevet 2. Marts, 2015 Netop. Ingen beviser.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
y001 76 Skrevet 2. Marts, 2015 Kaptajnen virker meget troværdig i hans deltagelse herinde. Matilde det er ikke sikkert i deler samme opfattelse af situationen, og fint du forsvarer dig selv. Men I piger ser ikke altid hvad vi kunder oplever af krumspring så snart pengene er lagt. Lad den hellere ligge, og tag til efterretning at gøre dit bedste fremover. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 2. Marts, 2015 Netop. Ingen beviser.. Hvilke beviser kunne man forstille sig at have efter et besøg hos dig? Screen dump af et opringning til dig? Eller af sms'er? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 2. Marts, 2015 Undskyld ikke til nogen , har bare hørt det foregår, så ikke ment til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 2. Marts, 2015 Har ikke behov for at bevise noget, som jeg har skrevet en gang må folk jo selv bestemme hvad eller hvem de tror på. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. Marts, 2015 Nu ved jeg jo ikke hvor det er forgået, men det kan jo ikke være svært at skrive, du har en tatovering, der og der eller du har i din lejlighed, de og de farver på vægen eller din seng er lavet af...bla blaOg når der nu er to der har besøgt pigen, så må det jo kunne klargøres!Og kan man skrive en anmeldelse, kan man også forsvare sine ord, især når pigen ikke genkender dig hr kaptajn, hun har trods alt en forretning, .....lige meget hvor vred du er blevet. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 2. Marts, 2015 Netop. Ingen beviser.. Mathilde, tror du seriøst på at TheCap eller andre vil lægge deres telefonnummer her til dig, for at bevise, at de har besøgt dig? Det er virkelig naivt! Venligst French 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheCaptain 322 Skrevet 2. Marts, 2015 Nu ved jeg jo ikke hvor det er forgået, men det kan jo ikke være svært at skrive, du har en tatovering, der og der eller du har i din lejlighed, de og de farver på vægen eller din seng er lavet af...bla bla Og når der nu er to der har besøgt pigen, så må det jo kunne klargøres! Og kan man skrive en anmeldelse, kan man også forsvare sine ord, især når pigen ikke genkender dig hr kaptajn, hun har trods alt en forretning, .....lige meget hvor vred du er blevet. Hvad ville det hjælpe at skrive hvordan stedet ser ud? forretning? Ja tyven kalder vel også det han laver en forretning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 3. Marts, 2015 TheCaptain.....kan du beskrive vægfarven og sengen er sandsynligheden for at du har været der større. Selvfølgelig kan du have fået det fortalt. Et billede af en sms-besked kan der jo også ændres i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Marts, 2015 Hej skulle det være veri pigen som er skiftet til ny adresse? prøvemanden tænk at skulle "forsvare" veri pigen - men det er helt sikkert ikke hende..der er stor forskel på deres kropsbygning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 3. Marts, 2015 tænk at skulle "forsvare" veri pigen - men det er helt sikkert ikke hende..der er stor forskel på deres kropsbygning. Har heller aldrig hørt om at veri-pigen bare begyndte at yde nogen former for seksuelle ydelser, for de penge hun har presset ud af folk 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg