Hop til indhold
TheCaptain

Advarsel Mathilde annoncelight

Recommended Posts

Hej folkens, lige en kort advarsel..

Mathilde på annoncelight..

https://annoncelight.dk/showad/178724

Havde aftalt et møde med hende til er blowjob, snakkede fint med hende lige indtil pengene skiftede hænder, så fik jeg af vide jeg ikke skulle regne med 30 mins blow det skulle max tage 5 min, hun gik igang og stoppede uafbrudt for at brokke sig, efter godt 2 min gik hun igang med hånden i stedet da hun ikke var vild med blowjobs????? Og mere var til halve og hele timer, og hun blev ved med at brokke sig, første gang nogensinde at jeg er blevet slap i hænderne på en pige, så sagde vi stopper bare her tog bukserne på og smuttede, fik så lige smidt denne i nakken, "vi ses" nej tror jeg nok ikke lige vi gør, spild af 600 kr, og hun tillader sig at skrive kun seriøse henvendelser. Var så hidsig på vej hjem at jeg kørte forbi en bank og hævede en røvfuld penge og kontaktede privat og diskret hvilket var en oplevelse uden lige som fik mig til at glemme alt. Denne kommer lige en anden dag! Syntes bare lige i skulle advares så i ikke smider surt optjente penge væk..

Redigeret af TheCaptain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jesus christ ! 

 

Tak for advarslen - man ser nok det hele lidt tydeligere når man har læst sådan en anmeldelse. Men sådan et billede hvor hun ikke engang har gidet fjerne campinghabitten og de hvide tennisstrømper, hun lige har taget af. Vidner nok ikke om en pige der ønsker at sælge drømme og uforglemmelige oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider lige hendes tekst her:

 

Hejsa :)

Jeg tænker at du kan komme til mig, mellem Århus og Horsens. Jeg bor alene i min lille lejlighed, og her kan vi sagtens være. :)

Jeg vil Ikke være med til anal eller sperm i munden. :)

Jeg er 26 år - Kort rødhåret - 168 - 70kg - 75D

Min prisliste er:
30 min - 1000kr for sex og blow. 
60 min - 1500kr for sex og blow.
Blowjob - 600kr med afslutning på bryst.

Der er kondom ved sex, men ikke ved blow.
INGEN anal !

Skriv SMS og ingen opkald, før jeg selv ringer. Mit nummer er 28 67 52 53
Mail: [email protected]

Skriv lidt om dig selv, og hvad du ønsker :) SØGER seriøse og konkrete aftaler. Synes der er rigtig mange useriøse, og det går ud over de seriøse i sidste ende, og det er en skam. Jeg er meget seriøs, så jeg håber, at når du skriver så går du lige til aftalen. Alt hvad der har med sex at gøre, sker først når vi ses. Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej captain.

Jeg kan på ingen måder kende denne her situation.. Kan ikke forstå du vælger at opdigte denne her historie.

Kan du fortælle hvornår? Og hvem du er? Kan du evt skrive dit nummer eller mail, så jeg kan tjekke op på det her?

Synes det er vildt plat, at du prøver at skræmme andre væk. Det der kunne jeg aldrig finde på.

Desuden tilbyder jeg ikke et blow på 30 min. Når jeg tilbyder og giver blow, så er der slet ikke tid på. Har aldrig haft en aftale, hvor blow har været på tid. Det er slut når fyren er kommet. Og jeg stopper ikke bare, eller brokker mig. Det er noget fis at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en skam hvis det er tilfældet, for jeg har da kigget et par gange på den figur, syntes den var flot.

Men vil ikke lige frem sige nu at jeg føler mig fristet til at prøve.

Hilsen Hillerslev

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Tror efter hånden at de fleste billeder der på er falsk. Lidt mærkeligt for de kan vel nok regne ud at hvis vi besøger dem. Så opdager vi det da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hverken tid eller lyst til at starte en diskussion med dig Mathilde, man ligger som man har redt, jeg har fået nogle rigtig dejlig oplevelser med glædespiger ud fra andres erfaringer herinde og har selv givet ud af mine erfaringer, både positive og negative, denne oplevelse ramte dog godt nok bunden. Og folk kan vælge om de vil tro på mig eller lade være, forummet her er lavet så man kan dele sine oplevelser med andre, og dette er hvad jeg gør.

 

Hvis de ikke tror på mig er de mere end velkommende til at give deres bud på en oplevelse med dig, forhåbentlig bliver det er mere positiv anmeldelse end min, hvilket kun kan betyde at du har taget ordene til dig.

 

Tvivler på at vi er 2 som har opdigtet en historie med dig, ville blot have ønsket at OK tanken viborgvej, havde delt ud af hans erfaringer så havde jeg ikke oplevet min :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er bare at vi to aldrig har haft en aftale. Så synes jeg du skal smide beviserne på bordet, at vi har haft en aftale, og at du har været her..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Nu har man hørt om piger der laver en fake profil her og så skriver grimt om sine konkurrenter,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaptajnen virker meget troværdig i hans deltagelse herinde.

 

Matilde det er ikke sikkert i deler samme opfattelse af situationen, og fint du forsvarer dig selv.

 

Men I piger ser ikke altid hvad vi kunder oplever af krumspring så snart pengene er lagt.

 

Lad den hellere ligge, og tag til efterretning at gøre dit bedste fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop. Ingen beviser..

Hvilke beviser kunne man forstille sig at have efter et besøg hos dig? Screen dump af et opringning til dig? Eller af sms'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Undskyld ikke til nogen , har bare hørt det foregår, så ikke ment til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke hvor det er forgået, men det kan jo ikke være svært at skrive, du har en tatovering, der og der eller du har i din lejlighed, de og de farver på vægen eller din seng er lavet af...bla bla

Og når der nu er to der har besøgt pigen, så må det jo kunne klargøres!

Og kan man skrive en anmeldelse, kan man også forsvare sine ord, især når pigen ikke genkender dig hr kaptajn, hun har trods alt en forretning, .....lige meget hvor vred du er blevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop. Ingen beviser..

Mathilde, tror du seriøst på at TheCap eller andre vil lægge deres telefonnummer her til dig, for at bevise, at de har besøgt dig?

Det er virkelig naivt!

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke hvor det er forgået, men det kan jo ikke være svært at skrive, du har en tatovering, der og der eller du har i din lejlighed, de og de farver på vægen eller din seng er lavet af...bla bla

Og når der nu er to der har besøgt pigen, så må det jo kunne klargøres!

Og kan man skrive en anmeldelse, kan man også forsvare sine ord, især når pigen ikke genkender dig hr kaptajn, hun har trods alt en forretning, .....lige meget hvor vred du er blevet.

Hvad ville det hjælpe at skrive hvordan stedet ser ud?

forretning? Ja tyven kalder vel også det han laver en forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

TheCaptain.....kan du beskrive vægfarven og sengen er sandsynligheden for at du har været der større. Selvfølgelig kan du have fået det fortalt. Et billede af en sms-besked kan der jo også ændres i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

skulle det være veri pigen som er skiftet til ny adresse?

 

prøvemanden

 

tænk at skulle "forsvare" veri pigen - men det er helt sikkert ikke hende..der er stor forskel på deres kropsbygning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænk at skulle "forsvare" veri pigen - men det er helt sikkert ikke hende..der er stor forskel på deres kropsbygning.

 

Har heller aldrig hørt om at veri-pigen bare begyndte at yde nogen former for seksuelle ydelser, for de penge hun har presset ud af folk  :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...