Hop til indhold
TheCaptain

Advarsel Mathilde annoncelight

Recommended Posts

Nu ved jeg jo ikke hvor det er forgået, men det kan jo ikke være svært at skrive, du har en tatovering, der og der eller du har i din lejlighed, de og de farver på vægen eller din seng er lavet af...bla bla

Og når der nu er to der har besøgt pigen, så må det jo kunne klargøres!

Og kan man skrive en anmeldelse, kan man også forsvare sine ord, især når pigen ikke genkender dig hr kaptajn, hun har trods alt en forretning, .....lige meget hvor vred du er blevet.

 

Cherie, nu er det altså ikke alle glædespiger, der har en forretning med både budget, regnskab og det hele. Sandsynligheden hér, gætter jeg på, er at det er en pige der er startet som sugargirl, og har fået blod på tanden.

Og JEG vil gerne bekræfte at det bestemt ikke er hver gang, man oplever at pigen leverer det aftale. HELLER IKKE DANSKERE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har man hørt om piger der laver en fake profil her og så skriver grimt om sine konkurrenter,

 

 

Og så lige laver 149 andre indlæg inden??

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i situationer som den her, at man priser sig lykkelig for dette forum. Jeg havde nemlig også overvejet at besøge Mathilde ( på trods af det usexede billede) for jeg har fået nok af de udenlandske piger. Endelig en dansk pige i en god alder, så pyt med en lille køretur på 1 time. Derfor er det dejligt med en anbefaling, eller det modsatte, før et eventuelt besøg. Jeg lader tvivlen komme mig selv til gode, og holder mig væk. Dialogen her på siden fortæller jo også lidt om hendes intellekt. Tak for advarslen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en negativ anmeldelse af Mathilde i Odder her '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Egentlig synes jeg ikke anmeldelsen er så negativ igen. Mathilde kan jo ikke gøre for at kunden bagefter fik moralske skrupler. Uden disse skrupler ville gæsten jo nok have besøgt Mathilde igen.

 

Mathilde har jo tilsyneladende været ærlig omkring hendes indgang til faget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anmeldelsen er med vilje ikke skrevet negativt. Til gengæld håber jeg at folk vil have i mente at hun måske ikke er helt så glad for dette job som så mange andre. Om I vil besøge hende vil jeg lade være op til jeres samvittighed.

Redigeret af Vince

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mathilde - Søde pige - Jeg kan slet ikkearrow-10x10.png nikke genkendene til de anmeldelser du har modtaget.

 

De negative anmeldelser du får, skal du se igennem og ikkearrow-10x10.png bruge tid på, for de er udelukkende lavet, for at køre psykisk på dig.

 

Du er fantastisk - lad mig lige slå det fastarrow-10x10.png!

 

Der er mange mændarrow-10x10.png (og kvinderarrow-10x10.png) der bruger tid herinde, på at skræmme dine kunder væk. Hvis du lader dig gå på af det, så vinderarrow-10x10.png de.

 

 

Til de der overvejer at besøgearrow-10x10.png Mathilde - Do it! Hun er nærværende, (en sjældenhed i denne branche) skøn og jeg skal helt sikkert besøgearrow-10x10.png hende igenarrow-10x10.png!

 

 

Til allearrow-10x10.png jer andrearrow-10x10.png (med ondt i den bageste) i kan hoppe i havnen og blive dernede på bunden  ;)

Redigeret af Masterchef

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mathilde - Søde pige - Jeg kan slet ikkearrow-10x10.png nikke genkendene til de anmeldelser du har modtaget.

 

De negative anmeldelser du får, skal du se igennem og ikkearrow-10x10.png bruge tid på, for de er udelukkende lavet, for at køre psykisk på dig.

 

Du er fantastisk - lad mig lige slå det fastarrow-10x10.png!

 

Der er mange mændarrow-10x10.png (og kvinderarrow-10x10.png) der bruger tid herinde, på at skræmme dine kunder væk. Hvis du lader dig gå på af det, så vinderarrow-10x10.png de.

 

 

Til de der overvejer at besøgearrow-10x10.png Mathilde - Do it! Hun er nærværende, (en sjældenhed i denne branche) skøn og jeg skal helt sikkert besøgearrow-10x10.png hende igenarrow-10x10.png!

 

 

Til allearrow-10x10.png jer andrearrow-10x10.png (med ondt i den bageste) i kan hoppe i havnen og blive dernede på bunden  ;)

Imponerende skrevet på 4 minutter (omtrent så længe siden din bruger er oprettet).

 

Jeg plejer ikke at være mistænksom overfor nye brugere, men dette er en undtagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oprettede netop profilen, da jeg har besøgt Mathilde og fandt dette misvisende indlæg.

 

Du har måske et problem ift. at jeg roser Mathilde for hendes præstationer?

Hun er en skøn kvinde og jeg skal klart besøge hende igen, som sagt.

 

Kan du hoppe i havnen din luskebuks :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oprettede netop profilen, da jeg har besøgt Mathilde og fandt dette misvisende indlæg.

 

Du har måske et problem ift. at jeg roser Mathilde for hendes præstationer?

Hun er en skøn kvinde og jeg skal klart besøge hende igen, som sagt.

 

Kan du hoppe i havnen din luskebuks :)

Ord er ikke nødvendigt  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thecaptain and mr. Energy, hvem ligger øverst? ;)

 

Har nu studeret siden.... Jesus christ.

 

 

En rigtig GENTLEMAN udstiller aldrig en kvinde 

 

En rigtig LADY sætter aldrig sine søstre i kritik for egen egoisme.

 

LADIES and GENTLEMENS.... I er et sjældent syn her på siden.

Må jeres tørre numser klø og jeres arme være for korte.

 

 

Mathilde - cheer up, de er småt begavede, ikke noget en LADY som du, behøver falde i for  :cool:  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thecaptain and mr. Energy, hvem ligger øverst? ;)

 

Har nu studeret siden.... Jesus christ.

 

 

En rigtig GENTLEMAN udstiller aldrig en kvinde 

 

En rigtig LADY sætter aldrig sine søstre i kritik for egen egoisme.

 

LADIES and GENTLEMENS.... I er et sjældent syn her på siden.

Må jeres tørre numser klø og jeres arme være for korte.

 

 

Mathilde - cheer up, de er småt begavede, ikke noget en LADY som du, behøver falde i for  :cool:  :cool:

 

Ja Mathilde cheer up, vil svarer til jeg skrev.

 

Thecaptain cheer up.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle kan have en dårlig dag. Jeg prøver at lave en aftale i morgen tidligt og melder tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alle kan have en dårlig dag. Jeg prøver at lave en aftale i morgen tidligt og melder tilbage. 

 

Det var på netop ud fra samme ræsonnement at jeg valgte at besøge hende. Jeg håber din oplevelse er bedre end min og glæder mig til at læse om den :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har jo formodentligt læst ovenstående, så hun ved der kommer en kunde nu, der vil skrive en anmeldelse...

Redigeret af Phister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har tidligere overvejet at besøge hende, men nu er jeg da glad for jeg ikke har gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har tidligere overvejet at besøge hende, men nu er jeg da glad for jeg ikke har gjort det.

Jeg er også rigtig glad for at have læst på eg først.

pigen virker ikke som en der er et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjovt at kokken ikke har været online siden og/eller været aktiv i nogen som helst andre sammenhænge end her. Well, det kan man jo tage som man vil. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun havde en anden annonce på sent fredag aften med overskrift : Ældre mænd søges og så noget med hun boede i Malling

Men kan ikke lige finde den nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror hun havde en anden annonce på sent fredag aften med overskrift : Ældre mænd søges og så noget med hun boede i Malling

Men kan ikke lige finde den nu

​Måske denne her - ihvertfald samme tlf. nr.:

https://annoncelight.dk/search?type=&text=28+67+52+53

Søgeresultater

Er du min nye legeven? ;) + TILBUD FOR 1 NAT

24/04 2015 09:49
Hejsa alle frække mænd. Jeg søger gode og frække oplevelser hos mig, i Odder, syd for Århus. :) Jeg er faktisk til det meste, bortset fra anal, sperm i mund/ansigt eller det ekstreme :) jeg er vild med alm kærestesex og det lidt hårdere, hvor fyren tager fat :) og så er jeg ret vild med doggystyle ;)


26 år - 168 - 70 - D 

Så jeg synes du skal tage at skrive til mig, så vi kan finde et tidspunkt at mødes på, frække :)

Jeg kan tilbyde sex med blow
15 min - 500
30 min - 800
60 min - 1400
90 min - 2000
120 min - 2500

**** TILBUD PÅ EN NAT **** 

3000kr for en hel nat fra 23-06. 

Glæder mig til at høre fra dig :-*

Telefonnummer: 28 67 52 53
Mail: [email protected]

 
 Mathilde88 Jylland
Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...