Hop til indhold
dearhunter

Advarsel Mathilde Odder

Recommended Posts

Mathilde88på Annoncelight og Mathildeskat andet sted - husker  ikke hvor. Hold jer langt væk. Aftalte et møde via SMS. Dukkede op og blev mødt af en pige med ildrødt hår i punkerfrisure - påklædningen var jaskede joggingbukser og ditto bluse og tilhørende sko -  ikke just det jeg forstod ved en glædespige; men en skal jo ikke være racistisk, så hun fik en chance. Lejligheden vi kom ind i stank af gammel røg den var nusset og rodet. Der stod noget tøj eller andet i nogle bæreposer. Jeg skulle have smuttet igen. Pludselig begyndte hun at kaste rundt med sengetøjet - hun ledte angiveligt efter gummi . "Det skal altså være her" - og fortsatte rundkastningen. Hun opgav og sagde, at jeg bare kunne komme i hende for hun kunne ikke blive gravid !!!!!!!!!!!!!!! Så hev hun et par kedelige grå tykke sportsagtige bommuldstrusser af og smed sig på ryggen.

Forinden havde der været lidt palaver om betalingen. I annoncen, som nu er slettet, stod 700; men nu forlangte hun 800. Jeg tilbød at hente flere penge i bilen; men det ville hun ikke vente på. Det var efterhånden blevet så som så med begejstringen for den udeblev. Det var ubetinget den dårligste seance jeg nogensinde har oplevet. Det handlede kun om at få mig ud af døren snarest muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pudsigt, at nogen i det hele taget gider agere GP, når vedkommende så indlysende ikke, er bare det mindste til stede i rollen. Bakkede selv af, efter at have læst div. indslag herinde, og efter at have oplevet, selv simple aftaler ikke blev overholdt (uden plausible forklaringer - forstås).

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/181584

 

Mathilde har lavet en ny annonce... 

​Indsætter lige teksten, som jeg eller synes hun har gjort usædvanlig meget ud af:

Søger modne mænd :)

Jylland

Hejsa. 

Jeg er en super fræk tøs, der elsker at få nogle frække oplevelser, og gerne med god kemi !
Jeg er både til kys, kram og kærestesex. Men jeg er også til det lidt hårdere, mere kaldet blid SM, med lidt klask og håndjern.Jeg er og kommer aldrig til at være til anal,Som jeg håber accepteres:) Ellers er jeg åben for det meste I alle slags stillinger. udover ekstreme ting, som tis, lort, dyr og børn.
Jeg elsker at sutte pik, og det gør jeg også uden gummi, hvor du må komme mig på maven, bryster eller ansigt. IKKE I MUNDEN ! Smiler.

Jeg vil sørge for hyggelig og god stemning, med masser af fræk sex og snak.
Bare du bringer dit gode humør og ny-vasket. ELLERS, er der også mulighed for et bad her, hos mig. Enden selv, eller med mig. Smiler.

Mit tilbud, af hvad jeg kan tilbyde, af sekssuelle ønsker, samt priser, er:

Blow med afslutning på bryst, mave eller ansigt : 400kr
Blow med afslutning på ^ + oral til mig : 500kr
20 min sex + blow : 700kr
30 min sex + blow : 900kr
60min sex + blow : 1500kr

Der er selvfølgelig også mulighed for længere tid, samt overnatning. Men den synes jeg vi skal skrive om, hvis det skal være aktuelt. Og så finder vi også sammen, en god pris :)

OBS! OBS! DETTE ER KUN CIRKA TIDER. DER ER INTET STOPUR, OG DU SKAL IKKE VÆRE UDE PÅ MINUTTET ! :)

Det vigtigste er at der er ingen stress og at det er hyggeligt. Er du genert, nervøs, så sig endelig til. Så vil jeg gøre mit bedste, for at føle dig ekstra tryg.
Du vil blive mødes imødekommende med et smil. Der vil være mulighed for at få en sodavand, vand, kaffe, the eller måske et glas vin :)

(Der vil snart komme kostumer, lingeri og frækt undertøj, samt legetøj. MEGET SNART) Håber det er noget der kan virke glæde hos nogle :) Når jeg har fået det, kommer der selvfølgelig billeder, så folk selv kan vælge, hvad jeg skal have på, når vi ses.
Der vil også inden en lille måneds tid, være mulighed for at jeg kan besøge dig, rundt i landet, natursex, eller hvad du/vi lige lyster efter)

Jeg søger i bund og grund, en fast og seriøst at se med. Men som er logik, så kommer faste og kemi ikke af at skrive sammen, men at ses flere gange. Og jo flere gange man ses, jo bedre bliver prisen også, FOR DIG. Dvs tilbud eller andet.


Nå, nu til mig, og hvem jeg er. Det er jo også vigtigt :)

Jeg er næsten lige fyldt 26, og har det meste af mit liv boet i sønderjylland. 
Nu er jeg så flyttet syd for Århus, ved noget der hedder Malling, sammen med en veninde. Men hun fik kæreste, så ja, nu bor jeg alene. Jeg er pige der elsker sex, og mødes med nogle fremmede til noget uforpligtende. Og hey, lidt lommepenge samtidig, til at supplerer med ting, er jo win-win.:) Du må endelig ikke tro, at jeg bare gør det for pengene skyld. For det er ikke tilfældet- Sådan noget her, kan bare virke lidt koldt, men det er jo derfor VI skal lave det til en god og hyggelig oplevelse.
Jeg har en højde der siger ca 167 og vejer 67kg. og med bryststørrelsen svarer til 75D.

Jeg håber jeg har givet et indtryk, af mig, hvilke forventninger og oplevelser jeg ønsker, sammen med dig. :)

Det jeg "kræver" af dig, er, at du skriver din alder, hvad du ønsker/hvor længe, og hvornår. Jeg er faktisk ret fleksibel. Er klar på spontane aftaler, men ikke aftaler, der skal planlægges til en måned senere.:) Smiler


Kontaktoplysninger er:
Mobil: 28623336 (Send SMS, for besvarer MEGET sjældent opkald, pga privatliv) 
Mail: [email protected] (Du er mere end velkommen til at skrive til min mail. Men ret ofte, får du hurtigere svar på SMS) smiler

Og, hvis jeg ikke svarer med det samme, betyder det ikke manglede interesse. Svarer så snart jeg kan. Beklager på forhånd, for kender selv at det kan være træls, hvis folk ikke svarer med det samme. Smiler.


Mange kys og frække kram Anne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dearhunter  Er det den samme. Hvor i Odder bor hun, så man ikke ringer på en forkert dør hvis hun laver en ny annonce. Mener også hun skifter tlf nummer engang imellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers en lækker kavalergang, selvom hun har lidt for meget på sidebenene til min smag.

7c8f4d526bff9219d6f531921592a0af261667d5

Passer alderen med de kun 26?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Mathilde er Bestemt en dejlig pige

Ok der er noget og lugter af røg

Flere gå, ere ryger

Kh adolf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld fedfiat, men det kan jeg ikke se noget nyt i!

Men jeg fandt dette, som må være en nyhed:

Hej frække faste kunder, og hej hjælp ! :)

Jylland

08/06 2015 18:27

Hejsa alle jer søde mænd :)

Jeg har haft min telefon slukket i nogle dage, fordi jeg simpelthen ikke kan modtage besøg hos mig længere.
Det er slet ikke diskret nok, så jeg leder alt hvad jeg kan, for at finde et nyt sted.
Indtil videre, vil jeg stadig gerne se mine faste kunder, eller dem der minimum har været på besøg 1-2 gange.
I får det stadig til Jeres faste pris, som fast kunde. Men det kan ikke foregå hos mig.
Jeg foreslår enden at vi gør det ude i naturen, et sted jeg finder, som er diskret. Eller hos dig, hvis du ikke bor langt væk, nok til at kunne hente og bringe mig.

Jeg er ked af at jeg må skære en masse fra, men kan simpelthen ikke modtage besøg det sted længere.
Jeg arbejder på sagen, alt hvad jeg kan, og jeg håber på forståelse.

Ved siden af dét, så søger jeg også et nyt sted, hvor jeg kan modtage mine kunder.
Jeg har nogle krav, og de skal overholdes, eller kan jeg ikke bruge det til noget.
1. Der skal minimum være 3 værelser + bad og køkken, som jeg kan bruge.
2. Du skal IKKE være på stedet, mens jeg arbejder.
3. Der skal være meget langt til naboen, gerne en landejendom eller noget der er meget diskret.
4. Det skal være mellem Århus – Skanderborg – Horsens ... Inde for den kreds!
Hvad du ønsker, om det er penge eller sex er helt op til dig, for at låne det ud til mig.
Jo længere tid det skal lånes ud til mig, jo bedre, men minimum 1 måned ! :)

Håber jeg hører fra mine faste (dem der har været der mere end mindst 2 gange), og nogle der kan hjælpe med min boligsituation, hvor jeg kan modtage og have mine kunder i fred, uden naboer kigger og ser. Folk er jo ikke dumme :) Smiler

Min mail er stadig [email protected]
Og mit nummer er stadig 30968051

Jeg opdaterer min annonce, igen, hver dag. Jeg tænder min mobil i morgen, men du er velkommen til at skrive, så vi kan aftale noget, så snart jeg er ved mobilen eller mailen :)
Knus Anne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun trænger i den grad til at få vasket finger og negle...puha

​Ja det har du ret i, vidner i den grad om ligegyldighed med sig selv, ligesom det jaskede joggingtøj og sko, ikke meget GP der.

Nej, så foretrækker jeg en lille, fiks og renskuret polak i pikanterier og stilletter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lader til hun trænger til at få styr på mange ting. Har også besøgt hende en halv times tid en aften efter mørkets frembrud for et par måneder siden. Hun virkede til gerne at ville have nogle faste. Det undlod hun ikke at gøre opmærksom på, hvor prisen derfor blev et parameter. Men kemi manglede og jeg bemærkede også et par af de ting, som "kongen" og flere andre omtaler. Jeg nøjes med at konstatere, at det kun blev ved det ene besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dearhunter skrev, den 21/4/2015 at 17:51:

Mathilde88på Annoncelight og Mathildeskat andet sted - husker  ikke hvor. Hold jer langt væk. Aftalte et møde via SMS. Dukkede op og blev mødt af en pige med ildrødt hår i punkerfrisure - påklædningen var jaskede joggingbukser og ditto bluse og tilhørende sko -  ikke just det jeg forstod ved en glædespige; men en skal jo ikke være racistisk, så hun fik en chance. Lejligheden vi kom ind i stank af gammel røg den var nusset og rodet. Der stod noget tøj eller andet i nogle bæreposer. Jeg skulle have smuttet igen. Pludselig begyndte hun at kaste rundt med sengetøjet - hun ledte angiveligt efter gummi . "Det skal altså være her" - og fortsatte rundkastningen. Hun opgav og sagde, at jeg bare kunne komme i hende for hun kunne ikke blive gravid !!!!!!!!!!!!!!! Så hev hun et par kedelige grå tykke sportsagtige bommuldstrusser af og smed sig på ryggen.

Forinden havde der været lidt palaver om betalingen. I annoncen, som nu er slettet, stod 700; men nu forlangte hun 800. Jeg tilbød at hente flere penge i bilen; men det ville hun ikke vente på. Det var efterhånden blevet så som så med begejstringen for den udeblev. Det var ubetinget den dårligste seance jeg nogensinde har oplevet. Det handlede kun om at få mig ud af døren snarest muligt.

Pas på ! Hun er på jagt igen. Denne gang som AnneS. Jeg kan kende billedet af hende bagfra som er taget i den lejlighed i Odder som jeg besøgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...