Hop til indhold
JohnPop

Alternativ til GP´er. Hvilke?

Recommended Posts

Sagen er den at jeg har besøgt en håndfuld kvinder i min tid som sexkøber. 15-20 stykker er det blevet til, og det er en fin og sjov hobby. Har mødt masser af DEJLIGE kvinder, og har haft også god sex i blandt og desværre også nogle få nitter.

Men jeg tænker at mine sexkøb ikke bør være mit primære sexliv, som det desværre er af nød ikke af lyst.

Og jeg har aldrig sådan haft rigtige kærester, eller oplevet kærlighed eller scoret selv eller været scoret. Det er pissesørgeligt, men sådan er det nu engang. Jeg elsker kvinder og deres sex og kroppe, og det er aldrig gengældt. Ja livet kan nu engang være uretfærdigt.

Men altså hvis jeg skal afløse sexkøbene, reducerer dem så det kun bliver et par gange om måneden max, og jeg ikke er særlig god til at score, osv osv hvad ville i så gøre i mit sted? Er det scor.dk eller dating.dk, hvor jeg går efter de mindst attraktive kvinder og de mest ja desperate? Dem hvor man sikkert har størst chance hos? Måske skal jeg gå til engangsknald, selvom det ikke er en god permanent løsning, men dog et skridt i den rigtige retning.

Ofte har jeg det med mine sexkøb at de føles som engangsknald, bare med tidsbegrænsning. Jeg har nydt det sex jeg har fået, og jeg føler sådan set at det har været en succes i det store hele.

 

Nå men hvis jeg skal væk fra det direkte sexkøb, og gerne vil have masser af sex, hvad ville i så gøre i mit sted? Det skal være noget med en stor chance for gevinst. Fordi min tro på mig selv og min selvtillid er i BUND. Og så hopper jeg over hvor gærdet er lavest, dvs købesex hvor man er sikret sex. Men så undgår jeg alt andet, dvs jagten og scoringen og accepten og erobringen osv. Alt det andet der normalt går forud, Jeg har ikke det mindste imod selv at blive scoret, men det ved vi jo godt sker 1:100 max. Os der ikke er gode til kvinder og score, ja vi er normalt sat udenfor "legen".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg ved ikke om jeg kan give råd du kan bruge til noget.

Men grundlæggende hvis du ønsker at indlede et fast forhold eller blot at score, så skal du først og fremmest tage den med ro og ikke udstråle desperation.

Du skal sørge for at være velklædt uden at overdrive.

Din personlige hygiejne skal være i orden.

Du skal ikke snakke så meget selv, men du skal være god til at lytte og stille uddybende spørgsmål.

Du skal sige pæne ting, som: Det er dejligt at snakke med dig, du ser sød ud når du bliver ivrig/alvorlig/glad,Du skal ikke være bange for at tage initiativ og du skal være forberedt på skuffelse, da initiativ til gensyn ikke virker hver gang.

Men først og fremmest fat mod. op på hesten selvom du er blevet smidt af et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg forstå at du er enlig - derfor kan du sagtens tillade dig at oprette en profil med billede på f.eks. dating.dk og du risikerer flere henvendelser end du kan håndtere - især hvis du starter med at gå til en god frisør og en fotograf, der forstår at fremstille dig på en lidt bedre måde end du selv kan se.

 

Dit tøjvalg kan også have noget at sige - og du kan fremfor at smide kr. 1000,- efter en glædespige for ½ times fornøjelse, så hun kan blive pænt klædt på og du klædt af, sige at du måske vil få større chance for at få mere på den dumme ved istedet at investere i lidt pænere og passende påklædning  :)

 

https://sugardaters.dk/browsekunne også være en mulighed - men sats på dating.dk med billedprofil i første omgang - tænk også på at du som enlig, har alle muligheder for at stå til rådighed, næsten når og hvor det skal være - evt. hjemme hos dig selv - derfor er du også attraktiv for gifte kvinder, der måske kun har få muligheder for at stikke af fra komfuret et par timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Og jeg har aldrig sådan haft rigtige kærester, eller oplevet kærlighed eller scoret selv eller været scoret. Det er pissesørgeligt, men sådan er det nu engang. Jeg elsker kvinder og deres sex og kroppe, og det er aldrig gengældt. Ja livet kan nu engang være uretfærdigt.

Men altså hvis jeg skal afløse sexkøbene, reducerer dem så det kun bliver et par gange om måneden max, og jeg ikke er særlig god til at score, osv osv hvad ville i så gøre i mit sted?

 

Umiddelbart gætter jeg på, at din omgang og dit samvær med kvinder er meget begrænset. Hvis det forholder sig således, vil jeg forslå at du i første omgang finder dig en veninde eller to, på rent venskabsbasis.  

 

Og hvorfor så det, når du hellere vil kneppe dem ?  Svaret er ganske enkelt: Det kræver indsigt i det feminine univers, at opfylde dine ønsker, og en veninde eller to kan være nogle fantastiske mentorer for dig - de kan typisk ikke lade være med at fortælle dig hvad du skal og bør gøre for at score sex, finde en kæreste eller hvad du ellers ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, efter at have været på Scor i godt og vel 100 år, så har jeg endnu tilgode at se en desperat kvinde, uanset hendes udseende. Det er umådelig nemt at få sex, også med mænd man måske ellers ikke ville kunne score, bare man har puls og en fisse. Så du skal nok have noget andet og mere at byde på. :)

Sjove, selvsikre mænd er det bedste der findes, virkelig! De færreste af os er modelsmukke, men har man sluttet fred med sig selv og har en ro omkring hvordan man ser ud og hvordan man er, så hjælper det stensikkert på helhedsindtrykket.

Dermed ikke sagt at man bare skal lade stå til, pæne bisser og velfriseret hår pynter trods alt. :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=bFY0r3LVpU8

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg forstå at du er enlig - derfor kan du sagtens tillade dig at oprette en profil med billede på f.eks. dating.dk og du risikerer flere henvendelser end du kan håndtere - især hvis du starter med at gå til en god frisør og en fotograf, der forstår at fremstille dig på en lidt bedre måde end du selv kan se.

 

 

Har du nogensinde prøvet netdating? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du nogensinde prøvet netdating? 

 

Jeg tror det ikke. Jeg ville desuden grine min røv i laser, over et sådan billede. :lol:

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet en tur til Thailand (fx til Pattaya)? Der kan så godt som enhver score. Selvom det vel stadig typisk vil være en form for pay-for-play, vil det kunne føles som en almindelig scoringssituation, i hvert fald hvis man vælger at søge pigerne de rette steder (beerbars, discos, etc). Og sandsynligheden for at du bliver scoret er i hvert fald højere end de 1:100 du nævner. Om ikke andet kan det måske hjælpe dig til at opøve en smule selvtillid og give noget prakisk erfaring med hele scoringsprocessen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en brain fart, men vær sammen med de piger du besøger, så de gerne vil se dig igen. Måske du er heldig, mærkeliger ting er sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly kan du lære os nogle tricks til at score piger :D jeg er helt på herrens mark, hvad angår kvinder :D

 

Yes yes, Blys datingservice til tjeneste! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

 Fordi min tro på mig selv og min selvtillid er i BUND.

 

Hvis du ikke tror på det du selv sælger, er det umådeligt svært at overbevise en køber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en klassiker, en kliché og en kilde til evig diskussion. Nu smider jeg bolden op alligevel.

 

Læs "The Game" af Neil Strauss. Hvis du er mere komfortabel med det på dansk findes der en dansk oversættelse - men jeg vil klart anbefale den engelske. Mens(!) du læser denne gør du alle de ting der foreslåes i bogen. Mange virker dumme og latterlige og de fleste er særdeles grænseoverskridende. Specielt hvis man er lidt genert og ens selvtillid er helt i gulvet, som jeg var da jeg læste den første gang. Allerede når du er færdig med den vil du formentligt være interesseret i at læse mere, da det rent faktisk virker - såfremt man gør som der beskrives. Det virker meget statisk og maskinagtigt, hvilket er hele ideen, da du får sat tingene i system og finder ud af, hvad der virker og navnligt, hvad der ikke virker. Stille og roligt begynder du at opbygge nogle successer og efterhånden som du får successer på kontoen begynder du helt ubevist at gøre tingene naturligt.

Personligt læste jeg The Game og derefter Mystery Method, hvorefter jeg læste en masse af det andet materiale der findes i PUA og seduction miljøet. Der er mange gode bøger, men også en del skrammel så det er med at holde tungen lige i munden. De to bøger der er nævnt med navn, The Game og Mystery Method er dog to fantastiske bøger som hev mig ud af en verden af kleenex (til både øjne og sperm!) og ind i en fantastisk verden af scoringer, dejlige oplevelser og et generelt større velvære - blandt andet grundet bedre selvtillid. I samme omgang kan bogen Sex God Method anbefales.

Hvis der er nogen der prøver at lokke dig til at bruge 5-10.000 kroner på en bootcamp så lad være. Det kan være rigtig godt, men i dag er det primært plattenslagere der prøver at score en fed hyre i forhold til for 10 år siden, hvor det var reelle bootcamps. Se alle de videoer og læs bøgerne i stedet. Det får du meget mere ud af. Og har du en god ven så alliér dig med ham. Wing hinanden og hjælp hinanden til at få de fede oplevelser.

 

God fornøjelse. Uanset om du bruger ovenstående til noget eller ej håber jeg det lykkes for dig. Jeg har selv været på samme sted som dig, men kom videre. Den dag i dag bruger jeg stadig mange af de teknikker og den teori der ligger i materialet :smile:

 

*EDIT*

I gamle dage havde vi et dansk forum der hed TheGame-Online.dk - samme stil som EG, men for seduction - men det ser desværre ud til at være lukket ned. Det ser ud til at dette forum har overtaget i stedet.

Hvis du endelig er fast besluttet på at bruge penge på det kan jeg huske at de her vist er ret dygtige:

http://www.enrigtigmand.dk/faa-din-egen-scorecoach

http://www.score-coach.dk/

Men lad være med at tage det som en anbefaling. Det er som sagt en del år siden at jeg har været aktiv i det her miljø så meget kan have ændret sig.

Redigeret af Vince

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, efter at have været på Scor i godt og vel 100 år, så har jeg endnu tilgode at se en desperat kvinde, uanset hendes udseende. Det er umådelig nemt at få sex, også med mænd man måske ellers ikke ville kunne score, bare man har puls og en fisse. 

 

Det har du nok ret i, da der på de fleste datingsites er mindst 10 - 20 gange så mange mænd som kvinder - men hvis en mand er ung og enlig + laver en billedprofil, så kommer han altså noget længere frem i køen  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver ikke rigtig noget om hvorfor du ikke kan score, du konstaterer det bare?

Det er lidt det samme, som at se sig selv i spejlet om morgenen og sige, at "det bliver nok er rigtig lortedag". Så bliver det også en lortedag!

 

Så jeg efterlyser lidt selvindsigt. Man behøver ikke at være en adonis for at score attraktive kvinder, men man skal være selvbevist.

 

Er du meget ung, har du det måske bare til gode endnu og det skal nok komme, er du meget overvægtig, så er det du skal arbejde med, en livsstilændring.

 

Det er også svære at score alene, så når du går i byen, så gør det med nogle venner (eller endnu bedre hvis du har nogle veninder). Og endeligt skal du have fokus helt bort fra at score, du skal først lære nogen at kende, kunne snakke med dem og så kommer scoringen først bagefter. Men du må aldrig være for interesseret og fokusere på sex, så ender det på jorden med et brag.

 

Du kan også melde dig på et aftenkursus, hvor der typisk kommer mange kvinder. Dem skal du prøve ikke score, men du kan bruge dem til at lære hvordan du omgås kvinder, starter og holder en afslappet dialog og lad være med at sigte højere, end at du en dag drikker en kop kaffe med en af dem. Lad det være succeskriterier, så er du godt på vej.

 

Så selvtillid, godt humør og en masse tålmodighed, så lykkes det lige pludseligt og du bliver bedre og bedre til det.

 

God jagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg ikke tage modet fra dig, men vil bestemt opfordre dig til at prøve nogle af alle de gode råd til dig.

 

Men når det er sagt, så står jeg selv i en lignende situation som din, forsøgte i årevis at score på nettet såvel som IRL, jeg kan heller ikke, og har simpelthen slået mig til tåls med at det ikke bliver til andet og mere sex, end jeg kan og vil betale for.

 

Det er svært at acceptere, og du skal da heller ikke gøre det før alt andet er prøvet længe nok, men vi er mænd som det aldrig kommer til at lykkes for, og jeg håber inderligt at du ikke er en af os i sidste ende.

 

Din alder spiller nok også ind, jeg er 49 og har derfor haft mange år til at nå til den erkendelse som jeg har accepteret.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også melde dig på et aftenkursus, hvor der typisk kommer mange kvinder. Dem skal du prøve ikke score, men du kan bruge dem til at lære hvordan du omgås kvinder, starter og holder en afslappet dialog og lad være med at sigte højere, end at du en dag drikker en kop kaffe med en af dem. Lad det være succeskriterier, så er du godt på vej.

 

Haha jeg melder mig straks til et blomsterbindingskursus (læs pikbindingskursus) :P

 

Det er tager tid at opbygge selvtilliden og være selvsikkert omkring kvinder,

det er ikke noget man lærer ved at læse bøger og lytte til gode råd herfra. Men en ting er sikkert øvelse gør mester og man skal ikke være bleg for nederlag på nederlag før man lærer det...  når man har lært det, er det ret fedt at kunne flirte med pigerne... ja selv med Nettopigen, som keder sig af H til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha jeg melder mig straks til et blomsterbindingskursus (læs pikbindingskursus) :P

 

Det er tager tid at opbygge selvtilliden og være selvsikkert omkring kvinder,

det er ikke noget man lærer ved at læse bøger og lytte til gode råd herfra. Men en ting er sikkert øvelse gør mester og man skal ikke være bleg for nederlag på nederlag før man lærer det...  når man har lært det, er det ret fedt at kunne flirte med pigerne... ja selv med Nettopigen, som keder sig af H til :D

Jeg ved ikke om det med at "læse bøger" var rettet mod mit råd. I tilfælde af at det var - så skal man trods alt lære at kravle før man kan gå. Ved at læse de bøger jeg nævner oplevede jeg selv, at jeg accelererede min læringskurve ganske voldsomt. Det samme gjorde sig gældende for alle de andre jeg talte med om det.

 

Der kommer aldrig nogen magic pill til at score, men jeg tror at tilgangen fra pickup og seduction-miljøet passer ret godt til en del. Tingene bliver sat i system og man finder ud af, hvad der virker - og hvorfor det virker. Det gør det lettere at rette på de fejl man laver. Personligt er jeg langt mere bevidst om, hvorfor det gik galt når jeg ikke får en pige med hjem. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det med at "læse bøger" var rettet mod mit råd. I tilfælde af at det var - så skal man trods alt lære at kravle før man kan gå. Ved at læse de bøger jeg nævner oplevede jeg selv, at jeg accelererede min læringskurve ganske voldsomt. Det samme gjorde sig gældende for alle de andre jeg talte med om det.

 

Der kommer aldrig nogen magic pill til at score, men jeg tror at tilgangen fra pickup og seduction-miljøet passer ret godt til en del. Tingene bliver sat i system og man finder ud af, hvad der virker - og hvorfor det virker. Det gør det lettere at rette på de fejl man laver. Personligt er jeg langt mere bevidst om, hvorfor det gik galt når jeg ikke får en pige med hjem. :smile:

 

Du lyder til at have styr på at score, kan du give nogle konkret råd til trådstarter og os andre, man kan altid lære mere...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du lyder til at have styr på at score, kan du give nogle konkret råd til trådstarter og os andre, man kan altid lære mere...

 

Selvtillid og en lidt analytisk tilgang plejer at være mine våben. Har man ikke selvtilliden må man forsøge at fake det. Det vigtige er at man fremstår som selvsikker.

Hvis vi holder det i PUA-termer så vælger du et "target". Fra du har fundet dit "target" træder 3-sekunders reglen i kraft. Denne går ud på, at du indenfor 3 sekunder skal være på vej over for at åbne hende, da det er omtrent denne tid det tager for dig, at sætte psykiske barrierer op for dig selv. "Hun er above my league", "jeg bliver til grin", "min skjorte er krøllet", "mit hår sidder ikke rigtigt" og lignende undskyldninger man begynder at finde på. De første par gange er det svært, men efterhånden bliver det lettere.

Når man kommer over til hende skal man have startet en samtale. Det gør man med en såkaldt "opener". Verdens letteste opener er ordet "hej", men man kan også variere det lidt. Man kan åbne med et spørgsmål som "jeg står og skal finde noget at drikke, men er i tvivl. Ligner jeg mest en mojito, old fashioned eller øl kind-a-guy?" Ud fra svaret kan man så bygge videre - og pludselig har man en samtale kørende.

Herfra skal man opbygge det der kaldes "rapport"; tiltrækning. Man kan med fordel inddrage noget kropskontakt. Det kan være lette berøringer på arme eller ben eller sågar bare en masse high-fives. Det vigtige er at I har det sjovt og at hun finder det hyggeligt. Her begynder man også at kigge efter bevidste og ubevidste signaler. Rører hun ved sit hår? Er hendes ben krydsede eller parallelle? Griner hun af dine jokes eller af dig? Rører hun uopfordret ved dig - og lader hun dig røre ved sig? Altså, de klassiske ting. Derefter går det stærkt. Derefter sætter man ind efter kysset og til sidst hiver man hende med hjem.

 

Jeg er ikke voldsomt god til at beskrive det, da det hele selvfølgelig afstemmes efter den givne situation. Bøgerne jeg nævnte giver nogle ret gode hints til det her - specielt det med at læse kropssprog og at flytte det fra én fase til en anden. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er man ikke ved at dø af udmattelse over at skulle analysere SÅ meget, Vince? Jeg bliver træt helt ind i knoglerne, bare af at læse om det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...