Hop til indhold
JohnPop

Alternativ til GP´er. Hvilke?

Recommended Posts

Gæst

Er man ikke ved at dø af udmattelse over at skulle analysere SÅ meget, Vince? Jeg bliver træt helt ind i knoglerne, bare af at læse om det!

 

Jo, i starten kan det virke overvældende, men når alternativet er at gå alene hjem hver evigt eneste aften så er man (jeg var i hvert fald) villig til det meste. I dag foregår det for mit vedkommende ubevidst, men i starten er man nødt til at være bevidst om, hvad man skal og hvad man ikke skal for at kunne rette på de fejl man laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vince, det er den bedste vejledning, jeg har læst i denne tråd. thbs up.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly pas på!

Når du møder Vince er du chanceløs, han scorer dig med hud og hår :P

Det vil jeg glæde mig til, jeg er aldrig blevet scoret i byen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly pas på!

Når du møder Vince er du chanceløs, han scorer dig med hud og hår :P

 

Overhovedet ikke. Jeg synes dog stadig at det har værdi at gå fra at være så usikker, at jeg droppede forsøgene på forhånd og til faktisk at kunne hive en pige med hjem i ny og næ. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg sidder og tænker..

der er ikke noget mere USEXET end en mand der ikke tror på sig selv.... jeg er personligt ligeglad med OM han tror på sig selv eller lever efter "fake it til u make it" mottoet... men ingen mand der har udstrålet usikkerhed har nogensinde fået mig på krogen

det hele handler om at udstråle "jeg er noget værd, jeg VED jeg er noget værd - og det jeg er og kan vil jeg gerne tilbyde dig"

Vi har jo lige så meget brug for en vatnisse som vi har brug for hæmorider så "FAKE IT" om nødvendigt.... når du har faket dig til et par knald eller 4 er der da en chance for at du tror på at du rent faktisk har din værdi....

og hvis DU tror på det - så gør vi piger også... og så er der meget meget meget større chance for gevinst.... det er ret simpelt :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derefter sætter man ind efter kysset og til sidst hiver man hende med hjem.

NEJ - det gør man ikke... det er den del man overlader til hende... hvis hun gerne vil kysse - så fint - så skal hun nok lægge op til at blive kysset eller tage selv... men at sætte ind efter det som default... big mistake

den sidste fyr der gjorde det med mig fik en overraskelse for i min verden er der ikke noget mere nasty end en fyr der forsøger at kysse mig FØR jeg har lyst - hvis jeg overhovedet får lysten (det er hovedreglen at jeg ikke gør)

og jeg ved der er en del piger som mig - så man sætter ikke bare ind efter kysset.... bad move... det er den del der varierer så meget ifht pigen så det er decideret uklogt at gå efter det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

NEJ - det gør man ikke... det er den del man overlader til hende... hvis hun gerne vil kysse - så fint - så skal hun nok lægge op til at blive kysset eller tage selv... men at sætte ind efter det som default... big mistake

den sidste fyr der gjorde det med mig fik en overraskelse for i min verden er der ikke noget mere nasty end en fyr der forsøger at kysse mig FØR jeg har lyst - hvis jeg overhovedet får lysten (det er hovedreglen at jeg ikke gør)

og jeg ved der er en del piger som mig - så man sætter ikke bare ind efter kysset.... bad move... det er den del der varierer så meget ifht pigen så det er decideret uklogt at gå efter det :)

 

Det er klart at kemien skal være der først. Af samme årsag skriver jeg også "Jeg er ikke voldsomt god til at beskrive det, da det hele selvfølgelig afstemmes efter den givne situation." ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tråd!
Jeg er også een af dem der ikke kan score ... 

 

Eastwood

 

Det er også svære at score alene, så når du går i byen, så gør det med nogle venner (eller endnu bedre hvis du har nogle veninder). 

 

Ja, lige det har jeg også tænkt over.

Da jeg var ung, var jeg ved at komme lidt i gang med pigerne, men så gik jeg i panik, og kom i parforhold, med den (helt) forkerte partner.

Efter skilsmissen 15 år senere ville jeg så prøve igen, med nærkontakt til det andet køn.
Det viste sig helt umuligt.
Og jeg tror netop, at een af grundene var, at jeg ikke havde venner / veninder / kammerater, jeg kunne gå 'i byen' med ...

Godt nok har og havde jeg en del gode bekendte af begge køn, men det er ikke nogen man kan finde 'kæreste-emner' igennem ...  

 

Der handler også om, at det faktisk er ret svært at finde jævnaldrende single kvinder i det hele taget ... for da slet ikke at tale om kvinder, der er blot en smule erotisk fristende .. :)

Tror faktisk langt de fleste på min alder dengang - 35-40 års alderen - fandt nye kærester gennem eller sammen med venner og bekendte ...

Og jævnfør det bly skriver, så er kvinder hurtigt afsat, hvis der er fristende mænd i omgangskredsen ... 

 

Jeg oplevede selv at det med at score - eller få kontakt - når man er alene, er noget nemmere, når man er ung ... 

Det er som om der helt mangler 'åbne flirte-zoner' når man når en vis alder ... 

Tror dog det er bedre i dag, hvor net-dating jo også er en meget mere accepteret 'jagtmark' ... 

 

Men generelt, kvinders (almindeligvis) nemme adgang til rimelig god sex og til det andet køn i det hele taget - igen jfr. bly - og det at kvinder (almindeligvis) er l-a-n-g-t mere selektive - 'kræsne ' - end mænd, er dæl'me et problem for mange af os gutter, der 'hænger lidt i udkanten' .... 

 

Jeg oplever det bare, som noget af et tabu, at få emnet frem i lyset ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Jeg oplevede selv at det med at score - eller få kontakt - når man er alene, er noget nemmere, når man er ung ... 

Det er som om der helt mangler 'åbne flirte-zoner' når man når en vis alder ... 

Tror dog det er bedre i dag, hvor net-dating jo også er en meget mere accepteret 'jagtmark' ... 

 

Tja.....hvis man ellers kan finde et sted hvor ens alder matcher det øvrige publikums, er det nu mit indtryk, at de fleste modne kvinder er vokset fra alle de underlige kurtiseringslege og hard-to-get finter. Fremtræder man pæn og høflig med et strejf at gentlemens-genet,   gerne krydret med udadvendthed, men ikke prale-røvs-typen (du behøver ikke at nævne at du kører Audi)   er det nu mit indtryk, at det faktisk er ganske nemt i første omgang, blot at komme i kontakt med det andet køn.

 

Og....så er jeg ganske enig med Vince, resten handler om, at aflæse kvinden - Vi tror vi scorer pigerne, faktisk er det os der bider på krogen. Meget handler faktisk også bare om at bemærke det modsatte køn - Det er  ikke helt tilfældigt hvor kvinderne placere sig når der er  mænd tilstede - De har det med at positionere sig i tilpas afstand til, at vi bemærker dem, og samtidigt så langt væk, at vi ikke tror de jagter os. :)

 

Med hensyn til kys, tja..... man kysser når kvinden signalere, at nu må du godt snart se, at komme med en smagsprøve ;)

Jeg har aldrig spurgt om lov, tror sgu heller det virker. Jeg har nu heller aldrig fået den berømte lussing efterfulgt af et helvedes spektakel, når en mand har aflæst kvinden forkert. :grin:

 

Afslutningsvis.... kan man formulere mere en to linier, så kan net-dating anbefales, og undlader man i sine indledende bestræbelser at skrive "Hej søde, kæft du har nogle lækre patter", så er der stor sandsynlighed for, at man modtager en eller anden form for et svar/korrespondance.

 

Pøj pøj

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

nu er jeg godt klar at du mener det her med at finde en som kunne være en kæreste seriøst og du ønsker det 

 

måske at du ikke skal fokuser på at finde en kæreste sådan lige nu, måske du skal kikke på hvorfor du er singel. 

 

Et råd som er testet og virker (selv erkendt) skriv alt ned om dine tidliger forhold. der vil være en fælles nævner. når du finder denne fælles nævner er du i stand til at lave om på det, det er dig som tiltrækker den type kvinder du møder og vil du tiltrække noget andet kommer du til at være bevist om hvad som tiltrækker den type kvinder som du ikke finder spændene. 

 

Noget andet er det letter at går fra at være venner til at bliver kærester end omvent. Som venner vil i have noget til fælles og når forelskelsen ligger sig er det letter at finde venskabet frem end at skulle til at opfinde et venskab. En godt forhold hander også om at være venner og have noget til fælles. 

 

Men alt det her kræver noget selv indsigt og det er ikke altid let. 

 

MH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Bluejacket

 

"... er det nu mit indtryk, at de fleste modne kvinder er vokset fra alle de underlige kurtiseringslege og hard-to-get finter ... "

 

Ouuu, 'underlige kurtiseringslege' ... I l-o-o-o-ve it !!!!!

Der er nogle kvinder - og netop især yngre - der er mestre i at balancere l-i-i-i-ge på kanten af kurtiseringslege, i 'daglig omgang' ... 

Sådan lidt, måske-er-der-noget måske-er-der-helt-sikkert-ikke-noget .... 

Løber nu og da på de piger / kvinder, de er ikke til at undvære ... 

 

Og jo, her synes jeg netop omvendt, at 'voksne' piger bliver for sammenbidte, mange gør det mens de er unge, men når de bliver voksne og følsomme, er det en helt anden dagsorden ... 

 

Men de, der kan .. hold op, de spreder gode vibrationer .... f. eks. på en arbejdsplads .... :)))

Det er heldigvis også som regel dem der indgyder så meget respekt at man ikke går over grænsen og fejltolker signalerne .... 
Stærke og kompetente piger, der stadig har (mere end) et twist af erotisk legesyge ...  
Det er en sofistikeret leg, h-e-r-l-i-g-t ... 

 

@ Madame Helena

 

Noget andet er det letter at går fra at være venner til at bliver kærester end omvent. 

 

Det er sjovt, jeg har hørt præcis det modsatte ... 

Er man een gang anbragt i 'The Friend Zone', så er det dér man bliver .... 

Jfr. den med "Enten er den der, eller også er den der ikke - det véd man ved første blik"

Synes jævnligt jeg er stødt på den i snak og debatter, det virker som een af kvinders 'uskrevne regler' (lidt firkantet sagt) ... 

Også den med, man blander ikke sex ind i et venskab, det ødelægger venskabet ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Førhen fandt kvinder en mand fordi de ville have økonomisk tryghed/ forsørgelse og beskyttelse. I dag er kvinder økonomisk uafhængige og der er så meget overvågning i gadebilledet at beskyttelse også er overflødig.

 

Så kvinder deler nu mænd op i to kategorier:

 

1: Fuckable

 

2: Ikke-fuckable

 

Hører du til gruppe 1 kan du vælge og vrage stortset uanset hvordan du ter dig. Får den ene nok af din dårlige opførsel står der hundredvis af andre piger klar til at tage over.

 

Hører du til gruppe 2 er det næsten umuligt at score, uanset hvad du forsøger. Du kan træne dig stor, du kan karriere dig rig, du kan komplimentere dig ihjel, du kan købe dig fattig i smart tøj, du kan læse encyclopæditykke opslagsværker og glo livs-lange film i at score, men er du non-fuckable så får du kun én slags fisse: Købe-fisse.

 

Sådan er verden anno 2015.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Førhen fandt kvinder en mand fordi de ville have økonomisk tryghed/ forsørgelse og beskyttelse. I dag er kvinder økonomisk uafhængige og der er så meget overvågning i gadebilledet at beskyttelse også er overflødig.

Så kvinder deler nu mænd op i to kategorier:

1: Fuckable

2: Ikke-fuckable

Hører du til gruppe 1 kan du vælge og vrage stortset uanset hvordan du ter dig. Får den ene nok af din dårlige opførsel står der hundredvis af andre piger klar til at tage over.

Hører du til gruppe 2 er det næsten umuligt at score, uanset hvad du forsøger. Du kan træne dig stor, du kan karriere dig rig, du kan komplimentere dig ihjel, du kan købe dig fattig i smart tøj, du kan læse encyclopæditykke opslagsværker og glo livs-lange film i at score, men er du non-fuckable så får du kun én slags fisse: Købe-fisse.

Sådan er verden anno 2015.

Hold da kæft noget sludder. Har du overvejet at prøve at fixe din personlighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey Trådstarter.

 

Har du overvejet at tage til en sexolog eller terapeut der har erfaring med sex...? Tror det ville være et godt sted at starte...finde et sted hvor du kan tale  om nogle af de underliggende årsager til hvorfor  det er svært for dig at score.

 

Du siger selv at din selvtillid er i bund...tror det ville være et godt sted at se på hvorfor dit selvværd/selvtilid er så dårligt.

 

...og som udgangspunkt fuck det med at fremstå selvsikker...find et trygt rum hvor din usikkerhed kan komme frem...efter det vil der opstå en helt naturlig selvsikkerhed som ikke behøver at fakes og hvor du ikke behøver at tilpasse dig efter hvad kvinder vil have eller ikke have...du er bare dig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...evt en kvindelig terapeut der inkorporerer kropskontakt...hvor hun kan kærtegne din krop og din pik og du dermed kan komme i kontakt med nogle af de følelser der evt ligger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...evt en kvindelig terapeut der inkorporerer kropskontakt...hvor hun kan kærtegne din krop og din pik og du dermed kan komme i kontakt med nogle af de følelser der evt ligger der.

 

Findes den slags terapeuter -og har du et link :)

 

Back on topic: Man skal også skelne mellem selvtillid og selvværd. Måske er det mere selværet der spiller et puds, hvis man ikke kan score.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Findes den slags terapeuter -og har du et link :)

 

Back on topic: Man skal også skelne mellem selvtillid og selvværd. Måske er det mere selværet der spiller et puds, hvis man ikke kan score.

 

Ja det er sandt Eastwood. I mit tilfælde var problemet både lavt selvværd og lav selvtillid.

 

Nooooooooooooooooooo. Mit lange og fornuftige (synes jeg selv :D) indlæg er blevet spist af de evige cybermonstre. Jeg gider på ingen måde skrive det igen, så i må leve uden.. og leve med at det jeg lige har skrevet dermed ingen mening giver. Sorry

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Findes den slags terapeuter -og har du et link :)

 

Back on topic: Man skal også skelne mellem selvtillid og selvværd. Måske er det mere selværet der spiller et puds, hvis man ikke kan score.

 

Ved de findes, men har ikke lige et link på stående fod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes den slags terapeuter -og har du et link :)

 

Back on topic: Man skal også skelne mellem selvtillid og selvværd. Måske er det mere selværet der spiller et puds, hvis man ikke kan score.

 

Værtinden i Silkeborg kunne være et godt bud:

 

https://annoncelight.dk/showad/178756

 

Bemærk dog at hun KUN modtager KUNDER over 40 år (et par år yngre kan undtagelsesvist godtages)

 

Men ellers er der sikkert flere af de erfarne piger herindefra, der med glæde ville give lidt guidance  ;) 

På Sugardating kunne du evt. også oprette en profil, hvor du efterspurgte det  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg sidder og tænker..

der er ikke noget mere USEXET end en mand der ikke tror på sig selv.... jeg er personligt ligeglad med OM han tror på sig selv eller lever efter "fake it til u make it" mottoet... men ingen mand der har udstrålet usikkerhed har nogensinde fået mig på krogen

det hele handler om at udstråle "jeg er noget værd, jeg VED jeg er noget værd - og det jeg er og kan vil jeg gerne tilbyde dig"

Vi har jo lige så meget brug for en vatnisse som vi har brug for hæmorider så "FAKE IT" om nødvendigt.... når du har faket dig til et par knald eller 4 er der da en chance for at du tror på at du rent faktisk har din værdi....

og hvis DU tror på det - så gør vi piger også... og så er der meget meget meget større chance for gevinst.... det er ret simpelt :)

 

Nææ og for mig er der ikke noget mere usexet end en kvinde der er klar på at kvase bollerne på enhver mand hvor der slipper lidt uperfekthed/usikkerhed ud.

 

Personligt tror jeg det her statement er sandt:

 

"det hele handler om at udstråle "jeg er noget værd, jeg VED jeg er noget værd - og det jeg er og kan vil jeg gerne tilbyde dig".

 

Paradokset er bare at det er meget nemmere at komme derhen, når man er blandt mennesker der ikke er klar til at hagle en ned før enhver lille uperfekthed...når der er plads til at fejle. Når ethvert lille glimt af usikkerhed ikke bliver vejet og vurderet.

 

Så når jeg tænker over det, så har vi mænd jo ligeså lidt brug for hårde ufølsomme kvinder, som vi har brug for en omgang gonoré...så kvinde vær autentisk, sårbar og drop den hårde facade. Når du har gjort det i et trygt rum flere gange, så er der en meget større chance for at du rent faktisk får den omsorg, kærlighed og ømhed som du også længes efter ;o)

 

Og hvis DU tror på du er værd at elske, så er vi mænd også meget mere villige til at give dig den kærlighed...det er ret simpelt ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Paradokset er bare at det er meget nemmere at komme derhen, når man er blandt mennesker der ikke er klar til at hagle en ned før enhver lille uperfekthed...når der er plads til at fejle. Når ethvert lille glimt af usikkerhed ikke bliver vejet og vurderet.

hvem er dog også interesseret i at score folk der gør det ???

hvis man er i selskab med den type mennesker skal man da vælge sig en bedre omgangskreds?? eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...