Hop til indhold
warmgun

Tanja Rahm igen

Recommended Posts

Din uhyggelige propaganda-agtige adfærd herinde på det sidste, fremstiller dig bestemt ikke sympatisk, hvis det er dét, du har forsøgt på.

 

 

Det er jo klart at du opfatter det således, for jeg synger ikke med på de andres kor. Der er altid 2 sider af en sag og jeg prøver at belyse den anden side. Jeg har ikke klappet Tanja på ryggen, men det er godt debatten findes og den deltager jeg gerne i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altid 2 sider af en sag

Der er faktisk mere end 2 sider af sexbranchen. Der er mange.

Jeg fornægter ingen af dem. Men det gør du til gengæld! :) Og det er faktisk derfor, jeg opfatter dig således. Ikke fordi du belyser den negative side af prostitution.

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næeh, det gør jeg faktisk ikke. Så det er jo nok ikke alle, der ender som dine dommedagsprofetier herinde spår om alle tidligere og nuværende glædespiger.

 

 

Okay ;-) spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg

En udmærket artikel, der fortæller om de problemer eks. prostituerede, der går til psykolog kan døje med, men som kommentarerne siger, så er det at generalisere ud fra dem, der rent faktisk har fået problemer.

Jeg har kolleger, der har været dygtige til deres job, men hvor et eller andet har knækket dem. Jeg har selv været ude for at skulle have nogle psykologsamtaler på baggrund af psykiske påvirkninger fra jobbet. Jeg er stadig i samme job, er kommet oven på og regner ikke med at blive yderligere påvirket (det er nu snart 13 år siden, jeg knækkede). En kollega et knækket flere gange og er nu stoppet i jobbet. Det er rigtig ærgerligt, han var utroligt dygtig, men netop den sensitivitet, der gjorde ham dygtig, var også hans svaghed.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay ;-) spændende

Nej, det er der faktisk ingen, der synes er spændende. Elendigheder og sørgelige historier og tilfælde er til gengæld meget mere interessant, ik? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er faktisk mere end 2 sider af sexbranchen. Der er mange.

Jeg fornægter ingen af dem. Men det gør du til gengæld! :) Og det er faktisk derfor, jeg opfatter dig således. Ikke fordi du belyser den negative side af prostitution.

 

 

Jeg har aldrig påstået at fornægte noget :wink:. Jeg deltager i debatten fordi at udviklingen indenfor salg af serviceydelser er ved at nå nye højder.

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig påstået at fornægte noget ;-).

Æhm, okay. Så når jeg har opfattet dig fremture med det "faktum" at ALLE glædespiger ender i sorte huller, og hvad der er værre, så har jeg taget helt fejl. Det er jo en god ting så. :)

Jeg deltager i debatten fordi at udviklingen indenfor menneskehandel er ved at nå nye højder.

Okay... Men menneskehandel har bare ikke rigtig så meget med den frivillige sexbranche at gøre, så måske du lige skulle få styr på begreberne. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhm, okay. Så når jeg har opfattet dig fremture med det "faktum" at ALLE glædespiger ender i sorte huller, hvad der er værre, så har jeg taget helt fejl. Det er jo en god ting så. :)

 

 

 

 

Godt så er der styr på det

 

 

 

Okay... Men menneskehandel har bare ikke rigtig så meget med den frivillige sexbranche at gøre, så måske du lige skulle få styr på begreberne.  :)

 
Nu skal vi ikke ordkneppe. Det jeg mener er at den her normalisering der gradvist er ved at ske med mennesker hvor det er helt normalt at sælge sin krop som en oplevelse. Unge piger bliver afhængige af sugardating. De gider ikke arbejde når det er så nemt at tjene et par tusser ved at servicere en mand i en time.
Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig påstået at fornægte noget ;-). Jeg deltager i debatten fordi at udviklingen indenfor menneskehandel er ved at nå nye højder.

Pas nu på, at du ikke blander det hele sammen.

- Menneskehandel er en afskyelig ting, der skal bekæmpes bl.a. ved en internationalt koordineret politiindsats. Den enkelte handlede er et offer og skal ikke behandles som en kriminel, som det sker i DK i dag.

- Bagmænd skal bekæmpes ved at gøre branchen mere gennemsigtig, klare krav og klare rettigheder, registrering, måske en regulering via bevillinger i stil med taxibranchen.

- Et godt exitprogram for dem, der vil forlade branchen og har brug for hjælp til det. Tilbudet skal rumme økonomisk rådgivning, jobformidling, hjælp til likvidering af firma, hjælp til evt. fysiske og psykiske problemer.

- Hjælp til hvordan man etablerer sig som selvstændig, økonomisk og juridisk rådgivning.

Der er sikkert meget mere, der kunne være skrevet her, men hold i hvert fald trådene ude fra hinanden, så debatten ikke bliver forplumret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal vi ikke ordkneppe. Det jeg mener er at den her normalisering der gradvist er ved at ske med mennesker hvor det er helt normalt at sælge sin krop som en oplevelse.

Ordkneppe!!?? Som om det er potato/potato? :huh: Der er da så ubeskrivelig stor forskel på at blive tvunget og afpresset til at sælge sex og så på at gøre det frivilligt!

At jeg f.eks ser det som noget helt naturligt for mig at sælge sexuelle oplevelser, skal du da ikke blande dig i eller dømme amoralsk og forkert. Det kan du ikke tillade dig? Det er da folks helt egen frivillige sag og valg.

Unge piger bliver afhængige af sugardating. De gider ikke arbejde når det er så nemt at tjene et par tusser ved at servicere en mand i en time.

Nu kender jeg ikke så meget til piger, der er sugarbabes... Men igen skærer du alle over én kam. Det har du lige påstået, at du ellers ikke gør. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke så meget til piger, der er sugarbabes... Men igen skærer du alle over én kam. Det har du lige påstået, at du ellers ikke gør. :)

 

 

Jeg smider håndklædet i ringen. Jeg er sikker på at du er en lykkelig gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sugarbabes har altid eksisteret. Tidligere hed det bare noget andet, f.eks. "En holdt kvinde".

Toy Boys har også altid eksisteret, de har også bare heddet noget andet.

Der er ikke tale om at være doven, men en spekulation i, hvordan man lettest og mest bekvemt får de midler, man har brug for. Når vi taler sugardating, er der tale om uregistreret indkomst, der således ikke påvirker en studerendes SU, så det kan også være en grund til "gråzoneprostitutionen".

Der er ingen forskel på dette og anden prostitution, når det handler om, hvorvidt man tager skade. Den enkelte må selv føle sig for og droppe det, hvis man ikke har psyken (og fysikken) til det.

Drop fordommene, de gavner intet.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, der er faldet over, at Tanja jo i sin tid var noget nær den ultimative babe?

 

Kan hendes "set lyset og gået i kloster" udvikling eventuelt have noget med at gøre, at hun også har set sidste salgsdato i horisonten?

 

Mon forretningen med skindskubberi ikke længere løb helt så godt som tilforn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo klart at du opfatter det således, for jeg synger ikke med på de andres kor. Der er altid 2 sider af en sag og jeg prøver at belyse den anden side. Jeg har ikke klappet Tanja på ryggen, men det er godt debatten findes og den deltager jeg gerne i.

Nu skriver du at du ikke har klappet Tanja på ryggen, men det er helt klart den opfattelse jeg får når jeg læser dine indlæg her, ja faktisk efterlader du indtrykket af at du er helt på hendes side.

Og hendes mening er jo at der ikke findes nogen som helst prostitueret som ikke er traumatiseret og ulykkelig inderst inde, og dem der siger anderledes, lyver for sig selv og andre. Det er den holdning som gør det svært at tage hende alvorligt, og det som rigtigt mange her inde tager afstand fra, og som du efterlader indtrykket af at du er enig med hende i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, der er faldet over, at Tanja jo i sin tid var noget nær den ultimative babe?

Kan hendes "set lyset og gået i kloster" udvikling eventuelt have noget med at gøre, at hun også har set sidste salgsdato i horisonten?

Mon forretningen med skindskubberi ikke længere løb helt så godt som tilforn?

Jeg tror, det er vigtigt at have en strategi kær til at forlade branchen. Det er jo lige som med modeller og professionelle sportsfolk, det slutter på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo slet ikke det, jeg taler om? :huh:

Din uhyggelige propaganda-agtige adfærd herinde på det sidste, fremstiller dig bestemt ikke sympatisk, hvis det er dét, du har forsøgt på.

Næeh, det gør jeg faktisk ikke. Så det er jo nok ikke alle, der ender som dine dommedagsprofetier herinde spår om alle tidligere og nuværende glædespiger.

 

Og vil du ikke påstå, at du fører uhyggelig propaganda-agtig adfærd for den lykkelige luder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, der er faldet over, at Tanja jo i sin tid var noget nær den ultimative babe?

Kan hendes "set lyset og gået i kloster" udvikling eventuelt have noget med at gøre, at hun også har set sidste salgsdato i horisonten?

Mon forretningen med skindskubberi ikke længere løb helt så godt som tilforn?

Det tror jeg ikke. Jeg er ret sikker på hun inderligt mener hvad hun skriver. Hun projicerer dog, som jeg ser det, sine før prostitutions pronlemer, over på tiden som prostitueret. Det er vist et ret normalt forløb i processen i at erkende de grundlæggende årsager til ens problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke. Jeg er ret sikker på hun inderligt mener hvad hun skriver. Hun projicerer dog, som jeg ser det, sine før prostitutions pronlemer, over på tiden som prostitueret. Det er vist et ret normalt forløb i processen i at erkende de grundlæggende årsager til ens problemer.

Jeg synes bare, at det er påfaldende, at det altid er den slags fruentimmere, der bliver skingre posthumt.

 

Hvornår har du sidst hørt eller læst en ex-GP'er udtrykke, at hun nu er lykkeligt gift med en tidligere kunde, og at han er det eneste positive, hun kan komme i tanke om i forbindelse med den periode i sit liv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smider håndklædet i ringen. Jeg er sikker på at du er en lykkelig gp.

 

Hvis der er en, er der sikkert flere...Bare fordi man ikke kan eller vil forstå noget bliver det ikke forkert af den grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes bare, at det er påfaldende, at det altid er den slags fruentimmere, der bliver skingre posthumt.

 

Hvornår har du sidst hørt eller læst en ex-GP'er udtrykke, at hun nu er lykkeligt gift med en tidligere kunde, og at han er det eneste positive, hun kan komme i tanke om i forbindelse med den periode i sit liv?

 

Der findes nu også skingre skøger i branchen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes bare, at det er påfaldende, at det altid er den slags fruentimmere, der bliver skingre posthumt.

Hvornår har du sidst hørt eller læst en ex-GP'er udtrykke, at hun nu er lykkeligt gift med en tidligere kunde, og at han er det eneste positive, hun kan komme i tanke om i forbindelse med den periode i sit liv?

Hvilken slags kvinder? Jeg er ikke helt med på hvad du mener.

Jeg har vist aldrig hørt nogen udtale sig som du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et liv som prostitueret kræver ikke et dobbeltliv- tror de fleste synes at en som Susanne Møller er en cool nok kvinde? Det handler om ens egen afklarethed og hvor villig man er til at stå frem og nedsable tabuer.

Nu skal vi ikke bare sable Rahm ned!

Hun har jo nogen pointer og hun jeg er sikker på at der er flere af os herinde der godt kan huske hvilken godte hun var, dengang hun drev business indenfor dette felt.

Hun er en knaldhamrende dygtig forretningskvinde ligesom stort set alle andre piger der sælger sig selv er, tak ikke fejl af det.

Rahms pointer er jo at pigerne er meget dårlige psykisk og jeg tror faktisk ikke at hun er ude på at genere nogen, da hun selv har været der og også selv har været meget skidt på den konto

Lad os være rummelige og lad os også havde plads til rahm.

Hun fortæller jo sin side af sagen, som hun har oplevet den.

Den lykkelige luder findes jo ikke i virkeligheden. Det er et dobbeltliv der kræver energi og kræfter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et liv som prostitueret kræver ikke et dobbeltliv- tror de fleste synes at en som Susanne Møller er en cool nok kvinde? Det handler om ens egen afklarethed og hvor villig man er til at stå frem og nedsable tabuer.

 

 

 

De par gp jeg kender lever et dobbeltliv. Dog kender deres rigtige identitet også da vi er blevet tætte

Del dette indlæg


Link til indlæg

De par gp jeg kender lever et dobbeltliv. Dog kender deres rigtige identitet også da vi er blevet tætte

Og netop her gør du dig skyldig i det samme som Tanja. Du generaliserer fra enkelttilfælde, så det (lidt) du kender, gør du til billedet for (næsten) alle!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...