Hop til indhold
warmgun

Tanja Rahm igen

Recommended Posts

Morten... hvis du VIL se os som stakler - så er der ingen der kan ændre på det...  hvis du VIL se os som ofre - så er der næppe heller nogen der kan overbevise dig om det modsatte... 

 

men siden hvornår har en mønt kun haft en side??? 

 

HenrikDK lavede en god tråd herinde for et lille stykke tid siden....  vil du ikke nok læse mine og de andre pigers indspark i den tråd.... for når du generaliserer på den måde - så fornærmer du os SÅ groft fordi du udtaler dig så meget mod bedre vidende.... faktisk så meget at det er pinligt. 

 

Vær sød at læse... og måske nøjes med at tale for dig selv..... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen har påstået, at prostitution er indgangen til et liv i sus og dus. Med fare for at blive beskyldt at gå fra et enkelt tilfælde til det generelle, men når du nævner piger, der var aktive i 90'erne, er jeg nødt til at reagere. Jeg har en veninde, som jeg lærte at kende, mens hun arbejdede en-to dage om ugen som prostitueret. Hun var meget bevidst om, at det job har en udløbsdato. Hun ville ikke komme dertil, at hun måtte gå på kompromis med priser, ydelser eller kunder. Jeg har dyrket en del spændende sex med hende, men aldrig betalt hende for det. Da jeg mødte hende, var hun i 30'erne, havde været GP i flere perioder. I dag er hun uddannet og arbejder i sundhedssektoren. Jeg kan ikke få øje på, at hun er rendt ind i nogen psykiske lidelser eller tilsvarende. Hun er i den grad et helt og selvstændigt menneske.

 

 

Det er jeg glad for at høre. Tak for indslaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg ytrer mig, ligesom dig.

Ok du udtaler dig altså uden at have prøvet det du taler om. Svaret er eller ret let på første spørgsmål ja/nej. Må dig give dig kredit for ikke at lyve direkte:)

Følg Jasmins råd.

Dixi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi herinde skal tage ansvar i det at der er ved at ske i samfundet. Det er problematisk at kvinder får den tilgang til vi mænd at vi bare kan købe dem. Derfor skal der sættes kraftigt focus på det med sugardating. Det er altså ikke kun naboens datter der sælger sig selv derinde.

Du bliver ved med dit køb og salg af kvinder.

Med mindre nogen her er aktive i trafficking, er der ingen der handler med kvinder.

Pigerne tilbyder nogle ydelser, som vi mænd køber. Pigen har hele sin krop både før, under og efter.

Som alle andre skal hun mærke efter, om hun er i orden fysisk og psykisk. Hvis ikke hun trives, skal hun stoppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jeg glad for at høre. Tak for indslaget.

Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt det får dig til at tænke nærmere over det og måske komme til en ny og dybere erkendelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt det får dig til at tænke nærmere over det og måske komme til en ny og dybere erkendelse.

 

Warmgun: Overskriften i dit indlæg er stærk tendentiøs og det er tydeligt at din agenda er at dæmonisere Tanja Rahm og alle dem som støtter hendes synspunkt. 

Du er ikke et hak bedre selv efter min mening! 

Du glemmer også at du udtaler dig, som sexkunde og ikke som GP, så der begår du osse en fejltagelse. 

Har du overhovedet læst Tanja Rahm's indlæg.

Forhold dig til det skrevne istedet for bare at dæmonisere Tanja Rahm !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kassedamen-sammenligningen bliver ofte taget frem herinde. Meget ofte.

Jeg ser det som dybt useriøst at sammenligne en kassedame med en GP der ligger og bliver gennempulet dag ud og dag ind. Ganske enkelt. 

Hvis du er i tvivl om de her piger lider skade på trods af at de virker overskudsagtige så tag telefonen og ring til diverse rådgivningscentre samt ikke mindst hospitalernes afd P. Hvor tror du de aldrene GPer der var fremme i 80erne og 90erne er i dag? Tror du at de lever i sus og dus, på en dejlig solskinsrig ø med alle de penge de tjente?eller er mange af dem havnet i store psykiske problemer og spiser lykkepiller og får diverse medicin for at holde livet ud? Vi kneppegale mænd skal tænke os om meget mere end vi gør. Der findes piger der kan klare mosten men min personlige overbevisning er at disse piger før eller siden ryger i det værste hul der kan tænkes. 

Morten,

 

vi er tilbage ved det gamle dilemma, "Hvad kom først, hønen eller ægget"?

 

Bliver pigerne skadet af at være prostituerede, eller bliver pigerne prostituerede, fordi de er skadede?

 

Jeg tenderer for de skadedes vedkommende til det sidste!

 

Og den med kassedamen er slet ikke useriøs, og der er mange andre erhvervsgrupper, hvad med buschauffører, der kører på kulturberigede ruter, hvor vold og trusler herom er daglig kost, skal vi andre lade være med at bruge bussen af den grund?

 

Bør de til tider kvalmevækkende arbejdsforhold, en kloakarbejder arbejder under, få os til at undlade at gå på lokum?

 

Skal vi over en kam regnet gå rundt med en kronisk dårlig samvittighed bærende alle verdens synder på vore skuldre?

 

For mit vedkommende vælger jeg at smile til og måske flirte lidt med kassedamen for på den måde at gøre hendes hverdag bedre, ikke fordi jeg har ondt af hende, men fordi vi alle har brug for lidt opmuntring i den daglige trummerum.

 

Jeg brokker mig heller ikke over, at bussen er propfuld eller ikke rammer tidspunktet, der står på tavlen.

 

Og jeg smider ikke ting i lokummet, som tætner det eller kloakken, jeg ved, at det sjældent er lækkerier, der forårsager malfunktionen.

 

Og piger, når jeg møder én af dem med dette udefinerbare blik, der dog tydeligt siger, at det her gider jeg slet ikke, så takker jeg pænt nej og bruger ingen dårlige undskyldninger, men siger så følsomt som muligt, at jeg ikke føler, at hun har det godt med det, hun laver.

 

Men de piger, som udstråler positivisme overfor det, jeg er kommet for, behandler jeg med respekt og nænsomhed, det sidste, fordi sådan er jeg nu engang skruet sammen, det første, fordi jeg respekterer, at de vil servicere mig på trods af, at jeg hverken er så ung eller slank, som jeg har været.

Og hvis det giver respons, så flyder det også med kærtegn, søde ord og komplimenter.

 

Og jeg tror faktisk, at det er en rimelig god måde at håndtere tingene på, at ikke alt går, som præsten prædiker, er jo bare et tegn på (seksual)livets kompleksitet.

 

Tror du for resten, at de enlige mødre, du kan møde overalt i nattelivet, når kontanthjælpen eller børnepengene er kommet i hus, er specielt lykkelige, eller kvinderne, der ved siden af et 30 timers job skal opvarte en såkaldt mand, der har 2 venstre hænder og en energi som et dovendyr?

 

Det kan være, at jeg gør dig uret, Morten, men jeg har sådan lidt på fornemmeren, at du hører til dem, der anser mænd i al almindelighed og de hvide, europæiske i særdeleshed som de skyldige i alverdens fortrædeligheder, hvorfor vi til evig tid bør gøre bod og beskytte de stakkels kvinder.

 

Det sidste er jeg helt sikker på, at stærke, i sig selv hvilende kvinder meget gerne vil have sig frabedt! :)

 

God weekend til dig og alle andre herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten,

 

vi er tilbage ved det gamle dilemma, "Hvad kom først, hønen eller ægget"?

 

Bliver pigerne skadet af at være prostituerede, eller bliver pigerne prostituerede, fordi de er skadede?

 

Jeg tenderer for de skadedes vedkommende til det sidste!

 

Og den med kassedamen er slet ikke useriøs, og der er mange andre erhvervsgrupper, hvad med buschauffører, der kører på kulturberigede ruter, hvor vold og trusler herom er daglig kost, skal vi andre lade være med at bruge bussen af den grund?

 

Bør de til tider kvalmevækkende arbejdsforhold, en kloakarbejder arbejder under, få os til at undlade at gå på lokum?

 

Skal vi over en kam regnet gå rundt med en kronisk dårlig samvittighed bærende alle verdens synder på vore skuldre?

 

For mit vedkommende vælger jeg at smile til og måske flirte lidt med kassedamen for på den måde at gøre hendes hverdag bedre, ikke fordi jeg har ondt af hende, men fordi vi alle har brug for lidt opmuntring i den daglige trummerum.

 

Jeg brokker mig heller ikke over, at bussen er propfuld eller ikke rammer tidspunktet, der står på tavlen.

 

Og jeg smider ikke ting i lokummet, som tætner det eller kloakken, jeg ved, at det sjældent er lækkerier, der forårsager malfunktionen.

 

Og piger, når jeg møder én af dem med dette udefinerbare blik, der dog tydeligt siger, at det her gider jeg slet ikke, så takker jeg pænt nej og bruger ingen dårlige undskyldninger, men siger så følsomt som muligt, at jeg ikke føler, at hun har det godt med det, hun laver.

 

Men de piger, som udstråler positivisme overfor det, jeg er kommet for, behandler jeg med respekt og nænsomhed, det sidste, fordi sådan er jeg nu engang skruet sammen, det første, fordi jeg respekterer, at de vil servicere mig på trods af, at jeg hverken er så ung eller slank, som jeg har været.

Og hvis det giver respons, så flyder det også med kærtegn, søde ord og komplimenter.

 

Og jeg tror faktisk, at det er en rimelig god måde at håndtere tingene på, at ikke alt går, som præsten prædiker, er jo bare et tegn på (seksual)livets kompleksitet.

 

Tror du for resten, at de enlige mødre, du kan møde overalt i nattelivet, når kontanthjælpen eller børnepengene er kommet i hus, er specielt lykkelige, eller kvinderne, der ved siden af et 30 timers job skal opvarte en såkaldt mand, der har 2 venstre hænder og en energi som et dovendyr?

 

Det kan være, at jeg gør dig uret, Morten, men jeg har sådan lidt på fornemmeren, at du hører til dem, der anser mænd i al almindelighed og de hvide, europæiske i særdeleshed som de skyldige i alverdens fortrædeligheder, hvorfor vi til evig tid bør gøre bod og beskytte de stakkels kvinder.

 

Det sidste er jeg helt sikker på, at stærke, i sig selv hvilende kvinder meget gerne vil have sig frabedt! :)

 

God weekend til dig og alle andre herinde.

 

 

Tak for et seriøst og velbegrundet svar, som ikke bare ligner en forsvarstale. 

 

Du ønskes ligeledes en god weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Warmgun: Overskriften i dit indlæg er stærk tendentiøs og det er tydeligt at din agenda er at dæmonisere Tanja Rahm og alle dem som støtter hendes synspunkt.

Du er ikke et hak bedre selv efter min mening!

Du glemmer også at du udtaler dig, som sexkunde og ikke som GP, så der begår du osse en fejltagelse.

Har du overhovedet læst Tanja Rahm's indlæg.

Forhold dig til det skrevne istedet for bare at dæmonisere Tanja Rahm !

Det et da pudsigt, så dygtig du et, at du ved, hvad jeg vil med at skrive, det jeg gør.

Selvfølgelig har jeg læst hendes læserbrev, ellers ville det jo ikke give mening at starte tråden.

Tanja plæderer for, at ingen nuværende eller tidligere prostitueret er uskadet, og at alle har traumer. Dette er lige så forkert, som at påstå at ingen har taget skade.

Som Onslow skriver, er der masser af andre jobs, hvor man risikerer at blive ydmyget, udsat for vold, trusler og andre overgreb. Det fører ikke til, at vi skal afholde os fra at købe ind, køre med bus og taxa, sende vores børn i skole eller børnehave, gå til socialrådgiver osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyvstjålet fra http://prostitution.e-museum.dk/tema_1/kamp_for_kyskheden.asp

 

Til kamp for kyskheden

Usædeligheden i 1880-ernes København var et stort problem. Det mente i hvert fald mange medlemmer af Dansk Kvindesamfund. Mænd besøgte byens prostituerede lidt for flittigt eller kastede sig over tjenestepigerne, der så endte i prostitutionens sump. Noget måtte gøres og Dansk Kvindesamfund fik en idé. Kyske kvinder skulle være forbilleder for mænd og vise dem, at de kunne slippe ud af drifternes vold. Men kvindernes kamp for kyskhed kom til debat. 

 

”Lykke” råbte Elisabeth Grundtvig ud over forsamlingen. ”Lykke, det er, hvis flertallet af mænd blev kyske og trofaste! Det er, hvis vi tænker os et samfund, hvor den sanselige drift kun findes i forbindelse med kærlighed, hvor mænd og kvinder lever i rene, lykkelige ægteskaber, og hvor forførelse, voldtægt, prostitution og al den elendighed, som følger med det, kun kendes af navn!” Først var der dødstille i salen. Så bragede klapsalverne fra de hundredvis af kvinder løs i flere minutter.

Læg låg på lysten
Det var til et møde i Dansk Kvindesamfund, at Elisabeth Grundtvig holdt sin tale en forårsaften i 1887. Talen var et angreb på den usædelighed og prostitution, der fandtes overalt. Hvis mennesket ikke lærte at styre sine drifter, ville hele samfundet ende som fordærvet. Det var især mændene, den var gal med, mente Elisabeth Grundtvig. Mens mænd var i deres drifters vold, var kvinder derimod fra Guds hånd skabt kyske og sædelige. Derfor kunne de meget passende hjælpe mændene til at styre deres lyster.

Ikke alle var enige i Elisabeth Grundtvigs syn på mænd og kvinders drifter. De mange røster om, hvorvidt både mænd og kvinder skulle – og kunne – lægge låg på lysten, fik debatten til at bølge frem og tilbage i månedsvis. Den fik endda sit eget navn: Sædelighedsfejden.

 Elisabeth Grundtvig var inspireret af forfatteren Bjørnstjerne Bjørnson. Han havde skrevet et skuespil om ægtepar, der var lykkelige, fordi de var venner og ikke havde et seksuelt forhold. At det var vejen til lykke, var mange uenige i, blandt andet samfundsdebattøren Georg Brandes. En anden modstander var højskolemanden og forskeren, Poul La Cour. Både mænd og kvinder har drifter, skrev han i et brev til Elisabeth Grundtvig. Men mænd kan også tænke på andet end sex – og et ægteskab kan sagtens være lykkeligt, selvom manden og kvinden er mere en bare venner.

Ligestilling på mænds eller kvinders præmisser?
Et blik på Sædelighedsfejden kan i dag minde os om, hvor meget debat køn og seksualitet kan skabe. Men hvorfor så voldsom en debat? Ved at læse de originale taler, avisindlæg og breve om Sædelighedsfejden dukker flere forklaringer op. En forklaring er, at kyskheden blev et vigtigt kort på hånden for 1800-tallets kvinder. Dengang havde de ingen politiske og personlige rettigheder. Men med argumentet om, at kvindens kyskhed gav bedre samfundsforhold, kunne de spille med om magten i samfundet som en nødvendig brik. Det var vigtigt i kampen for ligestilling.

Ved at argumentere for, at kvinders seksualitet var anderledes end mænds, påpeger Elisabeth Grundtvig, at mænd og kvinder ikke er ens. Derfor ville kvinderne ikke bare have rettigheder i et samfund, skabt på mænds præmisser. Nej, de ville have et ligestillet samfund, der også var indrettet på deres præmisser. Et samfund, hvor kvindens natur nogle gange var bedst for alle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tyvstjålet fra http://prostitution.e-museum.dk/tema_1/kamp_for_kyskheden.asp

 

Til kamp for kyskheden

Usædeligheden i 1880-ernes København var et stort problem. Det mente i hvert fald mange medlemmer af Dansk Kvindesamfund. Mænd besøgte byens prostituerede lidt for flittigt eller kastede sig over tjenestepigerne, der så endte i prostitutionens sump. Noget måtte gøres og Dansk Kvindesamfund fik en idé. Kyske kvinder skulle være forbilleder for mænd og vise dem, at de kunne slippe ud af drifternes vold. Men kvindernes kamp for kyskhed kom til debat. 

 

”Lykke” råbte Elisabeth Grundtvig ud over forsamlingen. ”Lykke, det er, hvis flertallet af mænd blev kyske og trofaste! Det er, hvis vi tænker os et samfund, hvor den sanselige drift kun findes i forbindelse med kærlighed, hvor mænd og kvinder lever i rene, lykkelige ægteskaber, og hvor forførelse, voldtægt, prostitution og al den elendighed, som følger med det, kun kendes af navn!” Først var der dødstille i salen. Så bragede klapsalverne fra de hundredvis af kvinder løs i flere minutter.

Læg låg på lysten

Det var til et møde i Dansk Kvindesamfund, at Elisabeth Grundtvig holdt sin tale en forårsaften i 1887. Talen var et angreb på den usædelighed og prostitution, der fandtes overalt. Hvis mennesket ikke lærte at styre sine drifter, ville hele samfundet ende som fordærvet. Det var især mændene, den var gal med, mente Elisabeth Grundtvig. Mens mænd var i deres drifters vold, var kvinder derimod fra Guds hånd skabt kyske og sædelige. Derfor kunne de meget passende hjælpe mændene til at styre deres lyster.

Ikke alle var enige i Elisabeth Grundtvigs syn på mænd og kvinders drifter. De mange røster om, hvorvidt både mænd og kvinder skulle – og kunne – lægge låg på lysten, fik debatten til at bølge frem og tilbage i månedsvis. Den fik endda sit eget navn: Sædelighedsfejden.

 Elisabeth Grundtvig var inspireret af forfatteren Bjørnstjerne Bjørnson. Han havde skrevet et skuespil om ægtepar, der var lykkelige, fordi de var venner og ikke havde et seksuelt forhold. At det var vejen til lykke, var mange uenige i, blandt andet samfundsdebattøren Georg Brandes. En anden modstander var højskolemanden og forskeren, Poul La Cour. Både mænd og kvinder har drifter, skrev han i et brev til Elisabeth Grundtvig. Men mænd kan også tænke på andet end sex – og et ægteskab kan sagtens være lykkeligt, selvom manden og kvinden er mere en bare venner.

Ligestilling på mænds eller kvinders præmisser?

Et blik på Sædelighedsfejden kan i dag minde os om, hvor meget debat køn og seksualitet kan skabe. Men hvorfor så voldsom en debat? Ved at læse de originale taler, avisindlæg og breve om Sædelighedsfejden dukker flere forklaringer op. En forklaring er, at kyskheden blev et vigtigt kort på hånden for 1800-tallets kvinder. Dengang havde de ingen politiske og personlige rettigheder. Men med argumentet om, at kvindens kyskhed gav bedre samfundsforhold, kunne de spille med om magten i samfundet som en nødvendig brik. Det var vigtigt i kampen for ligestilling.

Ved at argumentere for, at kvinders seksualitet var anderledes end mænds, påpeger Elisabeth Grundtvig, at mænd og kvinder ikke er ens. Derfor ville kvinderne ikke bare have rettigheder i et samfund, skabt på mænds præmisser. Nej, de ville have et ligestillet samfund, der også var indrettet på deres præmisser. Et samfund, hvor kvindens natur nogle gange var bedst for alle.

 

 

Jow, men ærlig talt:

 

I 1887 var Otto von Bismarck endnu Kanzler i Tyskland, og kulturelt set befandt Europa sig i den sorteste Victoriatid. Er vi ikke kommet videre siden da?

 

Tilgiv mig min dårlige hukommelse, men var der ikke noget med en sexuel frigørelse i slutningen af 60'erne og begyndelsen af 70'erne?

Det kan godt være, at den er blevet rullet noget tilbage, da de topløse (desværre) er forsvundet fra strandene, men den er da en uomtvistelig kendsgerning.

 

Så dit formål med at bringe en nærmest gammeltestamentelig tekst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taget direkte fra linket 

 

[...]

 

 Alt skulle prøves, og med et flosset og lavt selvværd blev det den sti, som førte mig ind i prostitution.

 

 

Det er jo lige præcis denne ene sætning, som fortæller, at Tanja aldrig skulle have været i branchen, at Tanja havde problemer før hun overhovedet trådte ind i branchen, at Tanja ikke var af den rette støbning til at kunne fungere i branchen, at Tanja var i en tilstand, hvor hun skulle have søgt hjælp i stedet for at søge ind i branchen.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Har man f.eks et højt sexderive, er det da genialt, hvis man også forstår at tjene penge på det. Det ville da være underligt – ja, ligefrem uintelligent – hvis man ikke udnyttede den mulighed.

 

 

 

 

Jeg har ofte fortalt gæster, at jeg havde det som Thomas Bjørn; jeg blev kaldt professionel og tjente penge på noget, der var min hobby. :D

 

 

Fore,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte fortalt gæster, at jeg havde det som Thomas Bjørn; jeg blev kaldt professionel og tjente penge på noget, der var min hobby. :D

Fore,

/Gina.

Har du fundet nogle nye at dyrke din hobby med? En klub evt? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte fortalt gæster, at jeg havde det som Thomas Bjørn; jeg blev kaldt professionel og tjente penge på noget, der var min hobby.

 

Det er, som tidligere meldt, den optimale kombination.

Gid dette var muligt i min egen branche :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er, som tidligere meldt, den optimale kombination.

Gid dette var muligt i min egen branche :) :)

Kære Borende X

 

- du valgte måske tidligt i dit liv en forkert vej i segmentet med dør- og skabslåse - i dit tilfælde kun selve nøglehullet.

 

Hvordan tror du det var gået hvis du var blevet låsesmed med speciale i at oplåsning af kyskhedsbælter :P - der er jo også nøglehul m.m. :P  

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hrøømmh! Bliver vist nødt til at stille mig op på ølkassen denne gang.

 

Jeg har et job som nogle mødre og fædre i dette land håber deres datter eller søn engang kunne bestride. Det er højt anset, prestigefyldt og velbetalt. Samtidigt er det udfordrene og en stor personlig tilfredstillelse. Dertil kommer dog så et meget stort ansvar og et meget stort pres.

 

Jobbet kan ikke bestrides af alle og enhver og det er ikke alle der kan holde til det i længden. Nogle må lige have sig en ekstra flaske rødvin – rødvin er jo nydelse og ikke misbrug..... ;-) Nogle må have lidt pulver til næsen. Nogle knækker. 

 

Der er ikke mange der gider at bruge spalteplads eller god sendetid på min slags. Hvorfor? Nej, for det er jo et meget fint job vi har og det er meget respekteret. De skal sgu da ikke pive!? Og så med den løn!? Og endelig har de vel selv valgt det?

 

Det sidste er notorisk sandt. Der er ingen der tvinger mig; jeg kunne godt holde op. Nogle af os burde stoppe op og tænke og sadle om. Men det er ikke alle der tør indse det. Hvad så? Hvad med min ”position” - hvad skal jeg så? Det er jo det her jeg kan og er god til.

 

Nogle os burde aldrig være kommet i det job. Nogle er heldige at indse det hurtigt. Nogle indser det ved, at de bliver gået, fordi de ikke kan klare opgaven.

 

Jeg er ikke stoppet. Fordi mit job giver mig utroligt meget. Måske stopper jeg engang, hvis den dag måtte komme, at jeg kan mærke at jeg ikke kan klare presset mere. Jeg vil så kunne tænke tilbage på et job der har slidt mig, men som har givet mig så meget jeg ikke vil være foruden.

 

Behøver jeg sige mere?

 

 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Borende X

 

- du valgte måske tidligt i dit liv en forkert vej i segmentet med dør- og skabslåse - i dit tilfælde kun selve nøglehullet.

 

Hvordan tror du det var gået hvis du var blevet låsesmed med speciale i at oplåsning af kyskhedsbælter :P - der er jo også nøglehul m.m. :P  

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Jow, kære Nyder Livet.

 

Man vælger jo sin fremtidige løbebane efter interesse. Og da jeg forlod skolen valgte jeg en branche, som interesserede mig, men som desværre med årene har ændret sig.

 

Jeg er dog glad for, at jeg ikke valgte smedefaget med speciale i kyskhedsbælter, for så havde jeg da været død af sult i mindst 400 år  :D  :D  :D  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hrøømmh! Bliver vist nødt til at stille mig op på ølkassen denne gang.

 

Jeg har et job som nogle mødre og fædre i dette land håber deres datter eller søn engang kunne bestride. Det er højt anset, prestigefyldt og velbetalt. Samtidigt er det udfordrene og en stor personlig tilfredstillelse. Dertil kommer dog så et meget stort ansvar og et meget stort pres.

 

Jobbet kan ikke bestrides af alle og enhver og det er ikke alle der kan holde til det i længden. Nogle må lige have sig en ekstra flaske rødvin – rødvin er jo nydelse og ikke misbrug..... :wink: Nogle må have lidt pulver til næsen. Nogle knækker. 

 

Der er ikke mange der gider at bruge spalteplads eller god sendetid på min slags. Hvorfor? Nej, for det er jo et meget fint job vi har og det er meget respekteret. De skal sgu da ikke pive!? Og så med den løn!? Og endelig har de vel selv valgt det?

 

Det sidste er notorisk sandt. Der er ingen der tvinger mig; jeg kunne godt holde op. Nogle af os burde stoppe op og tænke og sadle om. Men det er ikke alle der tør indse det. Hvad så? Hvad med min ”position” - hvad skal jeg så? Det er jo det her jeg kan og er god til.

 

Jeg tror, at vi er i samme branche :). Jeg genkender meget  :mrgreen:  :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hrøømmh! Bliver vist nødt til at stille mig op på ølkassen denne gang.

 

Jeg har et job som nogle mødre og fædre i dette land håber deres datter eller søn engang kunne bestride. Det er højt anset, prestigefyldt og velbetalt. Samtidigt er det udfordrene og en stor personlig tilfredstillelse. Dertil kommer dog så et meget stort ansvar og et meget stort pres.

 

Jobbet kan ikke bestrides af alle og enhver og det er ikke alle der kan holde til det i længden. Nogle må lige have sig en ekstra flaske rødvin – rødvin er jo nydelse og ikke misbrug..... :wink: Nogle må have lidt pulver til næsen. Nogle knækker. 

 

Der er ikke mange der gider at bruge spalteplads eller god sendetid på min slags. Hvorfor? Nej, for det er jo et meget fint job vi har og det er meget respekteret. De skal sgu da ikke pive!? Og så med den løn!? Og endelig har de vel selv valgt det?

 

Det sidste er notorisk sandt. Der er ingen der tvinger mig; jeg kunne godt holde op. Nogle af os burde stoppe op og tænke og sadle om. Men det er ikke alle der tør indse det. Hvad så? Hvad med min ”position” - hvad skal jeg så? Det er jo det her jeg kan og er god til.

 

Nogle os burde aldrig være kommet i det job. Nogle er heldige at indse det hurtigt. Nogle indser det ved, at de bliver gået, fordi de ikke kan klare opgaven.

 

Jeg er ikke stoppet. Fordi mit job giver mig utroligt meget. Måske stopper jeg engang, hvis den dag måtte komme, at jeg kan mærke at jeg ikke kan klare presset mere. Jeg vil så kunne tænke tilbage på et job der har slidt mig, men som har givet mig så meget jeg ikke vil være foruden.

 

Behøver jeg sige mere?

 

 

L

Kære Leglover

 

- nemlig! - et godt indlæg fra din side ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo lige præcis denne ene sætning, som fortæller, at Tanja aldrig skulle have været i branchen, at Tanja havde problemer før hun overhovedet trådte ind i branchen, at Tanja ikke var af den rette støbning til at kunne fungere i branchen, at Tanja var i en tilstand, hvor hun skulle have søgt hjælp i stedet for at søge ind i branchen.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

 

Er der nogen uden problemer der er trådt ind i branchen ?

 

http://politiken.dk/debat/ECE1932849/hvorfor-vaelger-nogle-kvinder-prostitution-som-levevej/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der overhovedet nogen mennesker, der slet ikke har mødt problemer i deres liv?

Ellers skal glædespiger for evigt og altid skilles ud som afvigende i forhold til resten af befolkningen? :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der overhovedet nogen mennesker, der slet ikke har mødt problemer i deres liv?

Ellers skal glædespiger for evigt og altid skilles ud som afvigende i forhold til resten af befolkningen? :(

 

 

Hvis alle mennesker var ligeglade med hinanden, var det hele så ikke umenneskeligt? syntes du slet ikke at det er fair at der er nogen der prøver at fremhæve vigtigheden af at vi mennesker ikke skal være ligeglade med hinanden. Kender du slet ingen tidligere kollegaer som er faldet sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis alle mennesker var ligeglade med hinanden, var det hele så ikke umenneskeligt? syntes du slet ikke at det er fair at der er nogen der prøver at fremhæve vigtigheden af at vi mennesker ikke skal være ligeglade med hinanden.

Det er jo slet ikke det, jeg taler om? :huh:

Din uhyggelige propaganda-agtige adfærd herinde på det sidste, fremstiller dig bestemt ikke sympatisk, hvis det er dét, du har forsøgt på.

Kender du slet ingen tidligere kollegaer som er faldet sammen?

Næeh, det gør jeg faktisk ikke. Så det er jo nok ikke alle, der ender som dine dommedagsprofetier herinde spår om alle tidligere og nuværende glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...