Hop til indhold
Onslow

Det bliver godtere og godtere

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/kommune-til-skoler-fortael-ikke-at-terroristen-er-muslim/5449072

Mon Fyn ikke skal melde sig ind i Sverigestan?

https://www.180grader.dk/Politik/odense-kommune-til-laerere-og-paedagoger-terroristen-skal-kun-omtales-som-gerningsmand-og-ikke-trosretning

Lidt mere at blive klog af, kommentarsporet indeholder en del interessante betragtninger.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/terror/naevn-ikke-han-er-muslim-nu-traekker-kommune-i-land/5449704

Nu skal der så vaskes hænder, men hvad hjertet er fuldt af, løber munde (og tastaturet) som bekendt over med.

Hellige enfold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal ikke fejes ind under gulvtæppet at gerningsmanden var muslim og var blevet radikaliseret af en imam, mens han sad i fængsel.

Hvordan kan det i øvrigt være, at tilhængere af "Fredens Religion" bliver radikaliserede til at være mordere?

Burde de i sagens natur ikke blive radikaliseret til at være ekstremt fredelige? Eller hur?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon Fyn ikke skal melde sig ind i Sverigestan?

Fyn? Er det ikke også der, at Fournæse terroriserer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke at jeg ikke er enig med dig Onslow. Men lidt sjovt at så snart i danskere gør noget idiotiskt så er i altså influerede af Sverige!!??

Tænk, jeg tror i klarer det udmærket at være tåbelige indimellem helt af egen kraft.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke at jeg ikke er enig med dig Onslow. Men lidt sjovt at så snart i danskere gør noget idiotiskt så er i altså influerede af Sverige!!??

Tænk, jeg tror i klarer det udmærket at være tåbelige indimellem helt af egen kraft.

Kunne man forestille sig at Onslow er en udvandret svensker der ikke mere kunne døje lugten i bageriet  :grin: ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry Bananas, du har helt ret, den burde jeg ikke have fyret af, my bad. :(

Faktisk har jeg rigtigt gode venner från hinsidan, og jg skal være den første til at tilkendegive min glæde over din deltagelse herinde, selvom vi ikke altid er enige for nu at sige det mildt. :)

God dag til dig!

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne man forestille sig at Onslow er en udvandret svensker der ikke mere kunne døje lugten i bageriet  :grin: ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skudt helt forbi, Spuns. :D

Faktisk er jeg som stort set alle andre skandinaver af tysk herkomst, også selv om det ikke er politisk korrekt at tilkendegive, at man godt kender og anerkender den migrante udvikling, vi baserer vores tilstedeværelse på. :)

Også god dag til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk er jeg som stort set alle andre skandinaver af tysk herkomst, også selv om det ikke er politisk korrekt at tilkendegive, at man godt kender og anerkender den migrante udvikling, vi baserer vores tilstedeværelse på. :)

Jep, og vi begyndte allerede at komme op ved slutningen af sidste istid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fyn? Er det ikke også der, at Fournæse terroriserer?

Ham der 4-næse har du da vist et horn i siden på. 

Du bliver forhåbentlig ikke "den næste terrorist"!!!!!

Men pas på: med cykel og sejlbåd kan man vist ikke udrette mange skader.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry Bananas, du har helt ret, den burde jeg ikke have fyret af, my bad. :(

Faktisk har jeg rigtigt gode venner från hinsidan, og jg skal være den første til at tilkendegive min glæde over din deltagelse herinde, selvom vi ikke altid er enige for nu at sige det mildt. :)

God dag til dig!

Og jeg tilkendergiver min glæde over din deltagelse. Idag er dagen når alle er glade  :-P

Enige - det kan de være i de religiøse broderskaber. Vi rigtige mænd behøver slet ikke være enige.

God dag til dig også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ham der 4-næse har du da vist et horn i siden på. 

I gamle dage havde vi bondeplagere i skikkelse af hårdhændede godsejere. Dem har vi ikke mere. Til gengæld har i vore dage fået pigeplagere i skikkelse af overnidkære skattefolk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Onslow det er sådan nogle højrefløjsekstremister, som dig der er farlige for samfundet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Onslow det er sådan nogle højrefløjsekstremister, som dig der er farlige for samfundet. 

Det kan jeg godt anerkende.

Os ekstremister, der skriver indlæg og artikler samt går ubevæbnede til fredelige demonstrationer, vi er farlige, når vi i frådende raseri forsøger at angribe AF'ere ved at smadre vores ansigter ned i deres baseball køller, flasker og knytnæver.

Og Omar'er og lignende er da ren børnehave sammenlignet med os ældre fascistiske fremmedhadere.

Jow jow, god weekend, min ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nææææ det er dem der ikke vil se i øjne, at der efterhånden findes en helt del mennesker, der ikke vil hverken dig eller mig noget godt. Tiden hvor snak rækker er ved at nå til ende  :-|

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hahahaha Onslow..... 

For mig at se er du ved at falde i den fælde der hedder at du elsker demokratiet og din ytringsfrihed og det at det danske samfund ikke diskriminerer, som jo er en del af demokratiet. Prisværdigt !!

Men du er faktisk parat til at gå så langt for demokratiet at du ophæver det ved at diskriminere og skære alle muslimer over en kam....

Du siger der ikke er moderate muslimer (sådan lidt underforstået i "moderat islam min bare røv".....

Men det er da et fåtal af de danske muslimer der bekender sig til Hajj Saaed. Og ham Cherif er jo direkte efter de radikale muslimer..... så han er jo nok en moderat, på den ene eller anden måde.

Dem der ikke kan opføre sig skal ud, men vi skal værne om vores danske værdier, demokrati og tolerance. Det er DET vi skal forsvare. Ikke det modsatte !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahahaha Onslow..... 

For mig at se er du ved at falde i den fælde der hedder at du elsker demokratiet og din ytringsfrihed og det at det danske samfund ikke diskriminerer, som jo er en del af demokratiet. Prisværdigt !!

Men du er faktisk parat til at gå så langt for demokratiet at du ophæver det ved at diskriminere og skære alle muslimer over en kam....

Du siger der ikke er moderate muslimer (sådan lidt underforstået i "moderat islam min bare røv".....

Men det er da et fåtal af de danske muslimer der bekender sig til Hajj Saaed. Og ham Cherif er jo direkte efter de radikale muslimer..... så han er jo nok en moderat, på den ene eller anden måde.

Dem der ikke kan opføre sig skal ud, men vi skal værne om vores danske værdier, demokrati og tolerance. Det er DET vi skal forsvare. Ikke det modsatte !!

Jeg tror, at du ikke har opdaget den ironiske undertone i mine indlæg.

Cherif er en hædersmand, hvis udsagn jeg bakker helt op om.

Og med hensyn til min bare røv, så vil jeg gerne slå fast, at moderat islam er utopi, hvilket disse imamer jo er det bedste bevis for, for han står jo ikke alene med sin hadpropaganda.

Jeg stillede (vist nok i en anden tråd) spørgsmålet, hvis islam er fredens religion, hvordan kan det så være, at de radikaliserede ikke bliver ekstremt fredelige, som man skulle formode, men morderiske psykopater?

Det er der indtil nu ikke nogen, der er kommet med en fornuftig forklaring på.

Men voldtægt af islam og andre floskler har det ikke skortet på, men nå, fedt flæsk og store ord glider som bekendt let gennem halsen.

Abdul Tralala siger det jo også helt klart, der findes ikke islam light, kun hele pakken, og vælger man den, kan man ikke fravælge sharia med alt, hvad den medfører af barbarier.

Men han har jo åbenbart også misforstået det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg har da NETOP forstået den ironiske undertone. Det er derfor jeg siger at din intolerante holdning er et brud med de danske værdier og demokratiet... og dermed nøjagtigt hvad vi skal forsvare os imod på lige fod med radikal islamisme.

Jeg har ikke set dit spørgsmål i en anden tråd, men jeg kan da godt svare på det !!

Islam er IKKE (kun ihvertfald) fredens religion, lige så vel som kristendommen ikke er det. Alle forsvarer sig selv og sine, og alle (mis)bruger religion til egen vinding.

Hvis du tror at flertallet af muslimer går ind for drab på uskyldige - og kalifatet.... ja så er far altså skuffet.

Du kan sikkert godt finde en der mener at al rigtig islam er radikal islam, ligesom du hos den sydlige nabo i 1930'ne så en del der mente at rigtige kristne skulle fordrive jøderne fra europa.... sådan lidt mildt sagt. Det gør det jo ikke rigtigt. 

Men du har ret til din holdning - uanset hvor forkert den er - vi lever jo heldigvis i et demokrati, og forsvaret for demokratiet er MERE demokrati, ikke det modsatte....

TVR

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad er der så, der helt konkret i min holdning?

At jeg mener at kunne se skriften på væggen?

Giver det dig ikke stof til eftertanke, at disse fredselskende mennesker hylder terroristerne både her og hisset?

Eller at når der gåes i protesttog mod IS, så kommer der 150 deltagere, hvoraf mere end 100 er etniske danskere, men Hitz Prut o.s.v. samler flere tusinde til deres optog for kalifat og jødehad?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at du ikke har opdaget den ironiske undertone i mine indlæg.

Cherif er en hædersmand, hvis udsagn jeg bakker helt op om.

Og med hensyn til min bare røv, så vil jeg gerne slå fast, at moderat islam er utopi, hvilket disse imamer jo er det bedste bevis for, for han står jo ikke alene med sin hadpropaganda.

Jeg stillede (vist nok i en anden tråd) spørgsmålet, hvis islam er fredens religion, hvordan kan det så være, at de radikaliserede ikke bliver ekstremt fredelige, som man skulle formode, men morderiske psykopater?

Det er der indtil nu ikke nogen, der er kommet med en fornuftig forklaring på.

Men voldtægt af islam og andre floskler har det ikke skortet på, men nå, fedt flæsk og store ord glider som bekendt let gennem halsen.

Abdul Tralala siger det jo også helt klart, der findes ikke islam light, kun hele pakken, og vælger man den, kan man ikke fravælge sharia med alt, hvad den medfører af barbarier.

Men han har jo åbenbart også misforstået det hele.

Onslow, har du hørt nogle af de andre imamer tale? Fatih Alev og ham fængselsimanen (jeg kan ikek huske hans navn). De repræsenterer begge hvad jeg anser som værende *"moderat islam".

Prøv iøvrigt at se udsendelserne "perkerdansk" på DR3 (eller på nettet), der vil du få et noget mere nuanceret billede af muslimerne i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Skriften på væggen ??? 

Nej det giver ikke stof til eftertanke. 

Dem der hylder terrorister er naturligvis farlige, og hvis deres hyldest kan ses som opfordring til terrorisme, bryder de loven og skal straffes. Intet mindre. Det betyder ikke at alle andre muslimer er i samme båd. Overhovedet.

Protesttog mod IS ?? Muligvis kommer der 150 deltagere, og muligvis er 100 etniske danskere. Kunne hænge sammen med at flertallet af muslimer - lige som dig og mig - ser IS som tosser og idioter, og ikke ser et behov for aktivt at distancere sig. Det er ligesom naturligt at man ikke er enige med de tosser.

Der har også flere gange i min levetid været demonstrationer mod Nazisterne (i Greve for eksempel). Jeg kunne ikke drømme om at deltage i den slags. Men det gør mig ikke til nazist....

Hitz Prut derimod, er jeg enig med dig i er alarmerende (og tosser). Men igen mener jeg at vores bedste værn mod den slags jubelidioter er selve demokratiet. Vis hvad det er for idioter, og de fleste mennesker kan selv distancere sig. Hvis de ikke gør det, er det deres demokratiske ret ikke at gøre det.

Iøvrigt ser jeg ikke Hitz Prut som meget farligere end Enhedslisten, som jeg vil kategorisere nogenlunde i samme liga.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...