Hop til indhold
møgsvinet

Faldende udbud

Recommended Posts

Nu har jeg selv været lidt væk fra gamet i længere tid. Nogle af jer der har været med her - og nok særligt på Hedomax - i tidens morgen vil måske kunne huske at jeg var rimelig aktiv dengang. Jeg har så været væk fra gamet en tre års tid og begyndte meget småt at vende tilbage for omkring et års tid siden. Ikke at jeg umiddelbart forventer - eller har planer om - at komme tilbage på datidens aktivitetsniveau, hverken hos pigerne eller på div. fora, men jeg er egentlig kommet til at gå og studse lidt over noget ...
Når jeg er ude at køre så synes jeg ikke længere at jeg ser de små ensomme huse langs landevejene med rødt lys i vinduerne nær så ofte som jeg gjorde førhen. Jeg har faktisk bemærket at enkelte af husene står forladte og om ikke direkte er faldefærdige, så i hvert fald er tæt på. Andre ser stadig præsentable ud udadtil, men er blot til salg ... Jeg synes også at kunne huske at der var mange flere annoncer i EB førhen end der er nu ...

 

Er det bare mig eller er der et faldende udbud af piger? Eller er de bare andre steder nu og markedsfører sig selv på anden vis?
 

 

Jeg er sgu lidt nysgerrig og kunne godt tænke mig at høre hvordan I oplever det ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også at have bemærket at de ensomt beliggende faldefærdige småhuse ikke er så benyttede mere - derimod er pigerne rykket ind midt i småbyerne med en diskret lampe i vinduet - det har måske noget med tryghed at gøre? Bedre boligstandard? Gåafstand til dagligvare? Udlejerne af småhusene på landet har lukket pga. velstand?

 

Derudover er internettet også mere benyttet, så en beliggenhed med blinkende reklameskilt ud til en vej er måske ikke så nødvendigt længere - det ses dog stadig rundt omkring - og det er mest Thaimassageklinikker der bruger dette - og så bruger/behøver de ellers ikke at reklamere - eller kun sjældent - måske fordi de yder en god service og har mange stamkunder  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du beskriver, lyder for mig som endnu et eksempel på, hvordan Danmark er ved at brække over i to: København og Aarhus, hvor alting sker, huspriserne stiger, jobbene skabes, folk får børn osv. osv. Og så det øvrige land, som de unge kvinder flytter væk fra, så diverse forretninger lukker og kreditforeningerne nægter at låne til huskøb. Al aktivitet ophører, ud over store - i mange tilfælde dybt forgældede - landbrugsvirksomheder.

Det er ikke så mærkeligt, at diverse små frække steder i udkanten må lukke, i takt med at økonomien koncentreres i centrum. Til gengæld er der her i centrum temmelig mange muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Landdistrikterne er så småt ved at tømmes, og mon ikke pigerne følger med kundegrundlaget ind til byerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Låsby Svendsen er vist ikke så aktiv på ejendomsmarkedet længere . . .  ;)

Kære an2n

 

- hans oktantal er også faldende :!: - ja han er 86år - så måske et naturligt sammenfald

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære an2n

- hans oktantal er også faldende :!: - ja han er 86år - så måske et naturligt sammenfald

Mange hilsner

Nyder livet

Der var muligvis en joke i det der fløj lige henover hovedet på mig - men er han ikke død?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er en ærgerlig udvikling.

Selv savner jeg nogle flere kvalitetspiger her i det nordjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var muligvis en joke i det der fløj lige henover hovedet på mig - men er han ikke død?

 

Så ham ihvertfald til et kræmmermarked sidste sommer - og der var han i fuld gang med at charmere damerne  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ham ihvertfald til et kræmmermarked sidste sommer - og der var han i fuld gang med at charmere damerne  :wink:

Jeg så ham også. Sikkert på samme marked. Han gik konkurs for nogle år siden, så han har ikke huse mere. Nogle steder i udkantsdanmark er der lokale forretningsfolk, som har overtaget hans forskellige aktiviteter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det du beskriver, lyder for mig som endnu et eksempel på, hvordan Danmark er ved at brække over i to: København og Aarhus, hvor alting sker, huspriserne stiger, jobbene skabes, folk får børn osv. osv. Og så det øvrige land, som de unge kvinder flytter væk fra, så diverse forretninger lukker og kreditforeningerne nægter at låne til huskøb. Al aktivitet ophører, ud over store - i mange tilfælde dybt forgældede - landbrugsvirksomheder.

Det er ikke så mærkeligt, at diverse små frække steder i udkanten må lukke, i takt med at økonomien koncentreres i centrum. Til gengæld er der her i centrum temmelig mange muligheder.

Sådan kan man sagtens vælge at se på det!

 

Men det er nu lidt mere Nuanceret. Som flere andre skriver, trækker specielt de Unge Piger mod de større byer grundet cafeliv og uddannelse. Kan ikke lige huske det eksakte tal, men der er ca 20 % flere Kvinder end Mænd i København i aldersklassen 20-29 år. Og det fortsætter længere op i alderen, dog slet ikke så markant. 

 

De mange Kvinder der er ekstra i København, Århus, Ålborg og Odense mangler logisk set andre steder.

 

Ja man kan sige Københavnere vælter sig i Damer  :-P ikke så dårligt! Alt andet lige gør det jo nemmere at score både til engangs og længerevarende forhold. kontra et sted, hvor der er markant underskud af Kvinder. 

 

Selvom Økonomien måske ikke er så vanvittig god for mange i udkantsdanmark, så burde det udlignes lidt af, der faktisk er mere brug for Bordellerne i de områder. Så dårlig ser økonomien nu heller ikke ud derude :-) Selvom der er mange arbejdsløse ufaglærte, ja så eksisterer der mange Smede, Maskinarbejder og andre "sorte" job derude. Arbejdsområder der er ganske godt aflønnet, i hvert fald sammenlignet med Pædagoger skolelærere etc.

 

Som trådstarter nævner, så undres jeg også. Ser flere af disse steder lukke. Tror Demografien spiller ind. Grundet Eroguide og andre lignende Medier er der kommet meget focus på Tyskland, hvilket slaraffenland det er. Da du ikke kan læsse Fisse i Traileren og tage med hjem, benytter Københavnere, Ålborggensere og Århussianere sig nok i mindre grad af Tyskland, som Folk der har meget let ved at køre dertil. (ikke alle i storbyerne har bil) Klart når man bliver opmærksom på, at noget du har betalt 1100 kr for kan du få til 375 kr hvis du lige kører en lille tur, kan ændre købemønsteret hos mange. 

 

I Flensborg arbejder der enormt mange Glædespiger kontra Byens Størrelse. Jeg besøger mange FKKér rundt omkring i det Tyske, her støder jeg meget ofte ind i Danskere! også selvom man er kommet forbi Hamborg. Umiddelbart vil jeg tro der er en stigning i søgningen mod Tyskland, hvilket koster de små Landevejsbordeller livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, men er det ikke det der har holdt husene på landet i live, det at der er en grænse for hvor stort et opland til Flensborg der reelt kan nå over grænsen og tilbage igen indenfor en tidsramme, de dels kan være væk, dels forklare dem der har det behov.

 

For mange i provinsen ligger vel også Århus og København for langt væk, sådan at facit vel er at en betydelig del af den spredte efterspørgsel efter købesex i provinsen helt afkobles adgangen til at kunne købe sex.

 

Det må da give muligheder for at turnerende piger uden faste adresser kan opsøge denne efterspørgsel i turnus, samtidig uden den lokale konkurrence der tidligere fandtes.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så ham også. Sikkert på samme marked. Han gik konkurs for nogle år siden, så han har ikke huse mere. Nogle steder i udkantsdanmark er der lokale forretningsfolk, som har overtaget hans forskellige aktiviteter.

Meget diplomatisk udtrykt ;)

Han er et gammelt træ, men han er kun nænsomt beskåret. Fældet er han ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Ok, men er det ikke det der har holdt husene på landet i live, det at der er en grænse for hvor stort et opland til Flensborg der reelt kan nå over grænsen og tilbage igen indenfor en tidsramme, de dels kan være væk, dels forklare dem der har det behov.

 

For mange i provinsen ligger vel også Århus og København for langt væk, sådan at facit vel er at en betydelig del af den spredte efterspørgsel efter købesex i provinsen helt afkobles adgangen til at kunne købe sex.

 

Det må da give muligheder for at turnerende piger uden faste adresser kan opsøge denne efterspørgsel i turnus, samtidig uden den lokale konkurrence der tidligere fandtes.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Udkantsdanmark bliver affolket, kan forklare noget.

 

Tyskland har indflydelse. 1 time er der ca 1250 kr at spare på. Kan du køre langt i bil for. Er jo ikke alle der har Kone og som samtidig har fået arrangeret sit liv på en måde, så man umuligt kan slippe væk. Men naturligvis har det ikke noget at sige i Nordjylland

 

Internettet. Internettet er jo vundet meget frem de sidste 10 år. Nok færre idag, som køber ekstrabladet og tager en tilfældig nærliggende annonce og besøger den.Vi er blevet mere kræsne og oplyste og søger mod de bedste steder. Bruger meget internettet til at finde frem til dem. Jeg har prøvet at besøge de lidt skumle steder. Hvis man ikke ved der er bedre, så kunne man nok godt være tilfreds. Men de par steder jeg har prøvet sådan rent tilfældig har ikke duperet mig. Mine forventninger til Pigen ligger på et drastisk højere niveau end jeg lige må låne hendes Fisse

 

Flere har ikke så mange Penge. Kontantshjælpsreformen fjernede fløden for mange. Dagpengereformen har ramt mange. Der er færre i job idag end de gode år etc.

 

Dette er nogle medvirkende årsager, sikkert flere. Desuden skal det lige siges, at man ofte er meget sårbar overfor selv en lille omsætningstilbagegang. En omsætningtilbagegang på 20 % rammer jo bundlinien meget hårdere end 20 %. Udgifterne er jo som oftest ca de samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Låsby Svendsen er vist ikke så aktiv på ejendomsmarkedet længere . . .  ;)

 

Håber sgu ikke han har en søn  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, det har han, men han er vist også gået på tvang  ;)

 

Altså en familie svaghed/defekt måske. sm154.gif  sm154.gif  sm154.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var muligvis en joke i det der fløj lige henover hovedet på mig - men er han ikke død?

Kære Rascasse

 

Det kan godt være han er død :?:

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Flensborg arbejder der enormt mange Glædespiger kontra Byens Størrelse. Jeg besøger mange FKKér rundt omkring i det Tyske, her støder jeg meget ofte ind i Danskere! også selvom man er kommet forbi Hamborg. Umiddelbart vil jeg tro der er en stigning i søgningen mod Tyskland, hvilket koster de små Landevejsbordeller livet.

 

Det er så ikke alle, der gider køre så langt for en hyggestund:

 

 

3 landevejsbordeller på stribe (2014 - har ikke lige set om de alle 3 stadig er aktive), kun få km fra den tyske grænse, taler vist for at konceptet ikke er helt uddødt og at der er nogen, der hellere vil købe "dansk"  :roll: (læs dansk import) og betale 2 - 3 gange prisen i forhold til kun 7 - 8 km væk i Flensborg.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså en familie svaghed/defekt måske. sm154.gif  sm154.gif  sm154.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

 

Husk nu lige at det Låsby Svendsen lavede var i småtingsafdelingen i forhold til flere Københavnske ejendomspekulater  :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er så ikke alle, der gider køre så langt for en hyggestund:

3 landevejsbordeller på stribe (2014 - har ikke lige set om de alle 3 stadig er aktive), kun få km fra den tyske grænse, taler vist for at konceptet ikke er helt uddødt og at der er nogen, der hellere vil købe "dansk" :roll: (læs dansk import) og betale 2 - 3 gange prisen i forhold til kun 7 - 8 km væk i Flensborg.

Næh der er jo stadig Bordeller rundt omkring! Altså er der jo også kunder til dem, for ellers var de jo lukkede :-)

Men som Trådstarter har jeg ligeledes observeret et faldende antal Bordeller i de områder jeg finder interessant. Dette må jo givetvis være ensbetydende med kundeflugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der flere der snakker om at pigerne er søgt til byerne pga. det ene og det andet ... de piger der var i de små huse med lys i vinduerne var jo nok typisk mest thaierne og dem fra Sydamerika og Afrika og jeg tror ikke det, i samme omfang for dem som for de danske piger, gør sig gældende at de drager til byerne pga. tidligere nævnte ting ... Jeg tænkte mere om det måske kunne være målrettede indsatser fra politi og skat der kunne have fået ryddet op i de mere lyssky foretagender og som måske havde haft held med at få chikaneret nogle af de legitime steder væk (der findes udtalelser fra ledende personer i politiet der har ytret at de bevidst kører en aggressiv linje overfor bordellerne i håb om at få dem til at fortrække fra deres politikredse - underforstået at de selv er imod prostitution) ... Den anden vej rundt tænkte jeg om der måske var nogle af bolighajerne (og der var Låsby-Svendsen altså ikke engang den største i Jylland da han var på toppen) som havde fået deres foretagender tvangsopløst eller bare på alm. vis var gået på røven ...

 

Mht. krisen og at folk ikke har så mange penge mellem hænderne, det burde vel nærmere give et øget udbud af piger og dermed øget konkurrence på priserne hvis der er kamp om kunderne ... I nogle af de hårdest ramte lande i Sydeuropa mener jeg da at prostitutionen eksploderede i takt med at krisen for alvor slog igennem og det kneb for kvinderne at ernære sig på anden vis ...

 

 

Men interessant er det i hvert fald at se hvordan markedet har udviklet sig - og det bliver bestemt ikke mindre interessant at se i hvad retning det går fremover ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk nu lige at det Låsby Svendsen lavede var i småtingsafdelingen i forhold til flere Københavnske ejendomspekulater  :!:

 

Ja og de skide lortet banker der slikker ejendoms spekulanterne i røven, korrupte skiderikker som sidder i bankerne og meler deres egen kage sammen med spekulanterne, sammenspiste røvhuller.

Os andre der skylder bankerne penge må gå fra hus og hjem, hvis vi ikke kan betale det vi skylder, men ikke spekulanterne,, nej nej

Vor herre bevares.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså en familie svaghed/defekt måske. sm154.gif  sm154.gif  sm154.gif

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Kære BigDick

 

- ja æblerne falder sjældent langt fra stammen! - eller nok mere kendt som den "sociale arv"

 

Jeg husker da Låsby Svendsen blev 70år. Der var et indslag i TV om hans fødselsdag. Den blev holdt i stort forsamlingshus med må guderne vide hvor mange hundrede gæster og menuen var RISENGRØD :mrgreen:  - (sådan en fest kan jo løbe op hvis man ikke passer på!!)

Blandt de mere "prominente" gæster sås Peter Brixtofte og nogle andre med samme tvivlsomme CV!!  - kan desværre ikke huske hvem.

 

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...