Hop til indhold
Tip toe

Analyse: boobs eller booty..?

Recommended Posts

Kort og godt, ikke så meget pis. Både mænd og kvindet må deltage.

Hvad er det mest attraktive ved en kvindes krop:

1) en stor, fyldig barm?

2) en lækker, stor booty?

Del dette indlæg


Link til indlæg

SKAL jeg endelig vælge imellem disse kun to ting, så bliver det babserne.

 

De symboliserer i vor kultur liv, frugtbarhed og overflod.

Hvem husker ikke Politikens fotograf (Erik Petersen?) for snart mange Herens år siden knipse et billede af en babs, der i en bue sprøjter livgivende mælk ned i munden på en begejstret baby?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mest attraktive ved en kvindes krop?

 

Det hele, jeg bryder mig ikke om at få mine kvinder i dele :-P

 

Men ellers tænder jeg på øjne, et smil, lange ben og en lille fræk numse. Men helst siddende på den samme kvindekrop.

 

Jeg er ikke specielt tiltrukket af store bryster, men har heller ikke noget i mod dem. Er slet ikke til en booty, men sidder den på en charmerende kvinde, så vinder charmen til hver en tid.

 

Nå jeg vrøvler måske, lidt rigeligt rødvin indenbords.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clara (tidligere Romatica, Aarhuspigerne og Kolding-Pigerne) sagde til mig: "Du er brystmand, ikke?". Guilty as charged  :-P . Begge dele kan dog både blive for store og for små.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Clara (tidligere Romatica, Aarhuspigerne og Kolding-Pigerne) sagde til mig: "Du er brystmand, ikke?". Guilty as charged :-P .

Whahaha, jeg har ofte stillet det "modsatte" spørgsmål - er du numsemand? Hvis jeg nærmest endte med at have ryggen til manden størstedelen af tiden, og det område fik meget mere opmærksomhed end nogen anden kropsdel... :D

Men må indrømme, at jeg selv kan blive helt hypnotiseret, på den gode måde, af sådan en godt sund og fyldig strutnumse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke vælge stor, fyldig numse OG store, fyldige og naturlige bryster? Uhm

 

Jo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whahaha, jeg har ofte stillet det "modsatte" spørgsmål - er du numsemand? Hvis jeg nærmest endte med at have ryggen til manden størstedelen af tiden, og det område fik meget mere opmærksomhed end nogen anden kropsdel... :D

Men må indrømme, at jeg selv kan blive helt hypnotiseret, på den gode måde, af sådan en godt sund og fyldig strutnumse.

 

Du kan jo heldigvis på kvalificeret vis byde både på det ene og på det andet ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whahaha, jeg har ofte stillet det "modsatte" spørgsmål - er du numsemand? Hvis jeg nærmest endte med at have ryggen til manden størstedelen af tiden, og det område fik meget mere opmærksomhed end nogen anden kropsdel... :D

Men må indrømme, at jeg selv kan blive helt hypnotiseret, på den gode måde, af sådan en godt sund og fyldig strutnumse.

Nu er din også så tæt på perfekt som muligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af de to svarmuligheder, så er jeg absolut mest til bryster - men det er klart ansigtet og udstrålingen der sælger mig.

 

Jeg er, hvis man endelig skal træde udenfor trådstarters kriterier, nok mest til en god hjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whahaha, jeg har ofte stillet det "modsatte" spørgsmål - er du numsemand? Hvis jeg nærmest endte med at have ryggen til manden størstedelen af tiden, og det område fik meget mere opmærksomhed end nogen anden kropsdel... :D

Men må indrømme, at jeg selv kan blive helt hypnotiseret, på den gode måde, af sådan en godt sund og fyldig strutnumse.

Hey Nikita.

 

Ja den numse, den er svær at glemme. :-P  Men mange fordele har du nu.

 

God fredag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Alle jer med politisk korrekte "en-god-personlighed" svaret:

Prøv lige at drikke en halv flaske (god) rødvin, og så svar lige igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Numse mand her, og så er jeg blevet meget til maver, ved ikke lige hvad der sker for det??

Sådan skal det være! Du er 4 real! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Alle jer med politisk korrekte "en-god-personlighed" svaret:

Prøv lige at drikke en halv flaske (god) rødvin, og så svar lige igen. :D

 

Det har jeg allerede gjort, og svaret er stadig det samme :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr. Alle jer med politisk korrekte "en-god-personlighed" svaret:

Prøv lige at drikke en halv flaske (god) rødvin, og så svar lige igen. :D

 

Gider ikke beruselse hos nogen af parterne, når der skal dyrkes SJOV sex . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider ikke beruselse hos nogen af parterne, når der skal dyrkes SJOV sex . . . ;)

Vi taler ikke om sex akten. Vi taler om holdning. Og når beruselsen nærmer sig, så kommer sandheden også tættere på. :D Jeg er har hvert fald overskredet den halve flaske. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi taler ikke om sex akten. Vi taler om holdning. Og når beruselsen nærmer sig, så kommer sandheden også tættere på. :D Jeg er har hvert fald overskredet den halve flaske. :P

 

Dømmekraft og kemi forsvinder også . . .  ;)  ;)

 

Mindes stadig med gru nogle oplevelser i ungdommens vår . . .  :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...