Hop til indhold
asspassion

Prostitution kan ikke idylliseres

Recommended Posts

Er du gigolo ?

Nope!

ellers kan det da ikke sammenlignes

Her citerer jeg så lige gerog: Jo det kan. Jeg har lige gjordt det :P

Prøv at forestille dig at det var din datter der var prostitueret

Nu vil jeg ikke blande eventuelle børn ind i det her forum, men hvis jeg nu gjorde det alligevel - så sidder der et ualmindeligt godt hovede på hende, og alene derfor jeg ville have fuld tillid til at hun var 100% bevist om hvad hun gjorde. Redigeret af Butch1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anser det for et af de hårdest psykisk belastende arbejdsområder

Ja, det er sjovt, som vi dog alle er forskellige... Jeg ville finde det meget hårdere, at arbejde i Netto. Godt jeg så derfor ikke gik den vej. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er sjovt, som vi dog alle er forskellige... Jeg ville finde det meget hårdere, at arbejde i Netto. Godt jeg så derfor ikke gik den vej. :)

 

 

Nikita, det er nok bedre at sidde på kassen end ved kassen, måske at det er den vinkel du prøver at ramme :wink:)))

 

 

Redigeret af Marquis de Sade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanja Rahm, Odile Poulsen M.fl. hævder i dag de løj og bedragede både overfor dem selv og deres kunder dengang de var aktive og "lykkelige ludere" , bare for at få opmærksomhed og sole sig i popularitet - dengang var de helt sikker i højlydt opposition til prostitutionsmodstanderne.

 

I dag er det sandheden for dem at at det var et helvede at være sexarbejder - dengang var det sandheden for dem at det var lykken - hvornår kan man tro dem ?

 

Hvad nu hvis de om få år igen kommer og fortæller om at de løj og bedragede overfor dem selv og alle der ville høre på dem for at få opmærksomhed og sole sig i popularitet da de fortalte om hvor slemt det havde været at være sexarbejder ? .

 

Husk at det er betydeligt nemmere at være den angrende, forhenværende "luder" og dermed få hele "redningsindustriens" opmærksomhed og medfølelse - end der er at være den "lykkelige" forhenværende "luder" og dermed blive udsat for hele den samme "redningsindustris" stigmatisering.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"For de fleste er det selvbedrag!"

Jeps, det gør jeg lige præcis også... Og det er netop den del, der gør, at jeg ikke kan tage hende seriøst. For i starten af artiklen påstår hun, at hun kun taler for sig selv - men det aner hun simpelthen ikke, hvad vil sige!

Hvad ligner det at påstå, at de fleste lider af selvbedrag, bare fordi hun selv er et klassisk eksempel på en kvinde, der aldrig skulle have kommet bare i nærheden af branchen.

 

Men du vil ikke gøre dig til "talskvinde" for pigerne ved at stille op til et interview i Politikken? - hvilket er en skam, dine holdninger er jo guld værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader da også nogle gange mit erhverv. Jeg er nogle gange ved at brække mig over vækkeuret som minder mig om, at jeg nu skal op og præstere til nytte for virksomhedens værdi. At jeg skal bruge 8 timer om dagen på noget der fratrækker energien til mig selv. Jeg bytter noget af min personlige frihed for en løncheck. Så nej - jeg er heller ikke altid en lykkelig faglig ansat. Hvorfor skal der fortsat (igen og igen) differentieres så groft mellem den ene og den anden slags arbejdsdag, når vi alle bare er mennesker som er del af samfundet. Nogle gange er vi pisse glade, nogle gange bliver man ramt af depression, nogle gange sprudler vi af lykke, nogle gange er livet så surt at man bare går tidligt i seng.

Og hovedproblemet i debatten er ofte, at de personer som har førstehånd erfaringer med emmet, er dem som ikke vil udtale sig i medierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, det er nok bedre at sidde på kassen end ved kassen, måske at det er den vinkel du prøver at ramme :wink:)))

Ja, det var nu et meget skægt ordspil, Marquis. ;)

Men min vinkel var nu egentlig bare, at det er meget individuelt, hvad man kan lide at arbejde med, hvad vores psyker bedst er indrettet til osv.

Derfor er det godt, at vi alle ikke behøver at have det samme job, og at vi er så priviligerede, at vi selv kan vælge. :)

Men du vil ikke gøre dig til "talskvinde" for pigerne ved at stille op til et interview i Politikken? - hvilket er en skam, dine holdninger er jo guld værd!

Hvis du er seriøs, så er det sødt sagt, men jeg kan kun være talskvinde for mig selv og ingen andre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så inderligt, bundhamrende træt af at høre nogen fortælle andre, hvad de skal mene, føle og tænke. Og hvordan de bør leve deres liv.

Tanja Rahm, Odile Poulsen, Kvinfo, Reden og hele den hale af folk må så gerne passe sig selv.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

At sælge sin krop kan da ikke sammenlignes med ret mange andre jobs

Jeg anser det for et af de hårdest psykisk belastende arbejdsområder

Men det kan tydeligt ses at der ikke er mange herinde der har samme overbevisning som mig

Det er en udbredt misforståelse, at pigerne sælger deres krop. Hvis de gjorde det, havde de ikke nogen krop mere, den kunne således kun sælges en gang. Pigerne sælger en serviceydelse, der involverer dele af deres kroppe. Nogen er gode til serviceerhverv - uanset om det handler om at være sexarbejder eller salgsassistent. Andre skal holde sig langt fra det.

For alle mennesker gælder dig om at finde ud af, hvilket job man fysisk og psykisk passer til - og så være åben overfor, at det ikke behøver at være en livslang beskæftigelse!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så naiv at tro, at der kun er to typer af GP:

1) Dem der er in-it-for-the-money (Russiske, afrikanske, Letter etc)

2) Dem, der godt kan lide en årsindtægt som en middelmådig Københavnsk advokat OG som samtidig tænder SÅ meget på sex med forskellige mænd (jeg tør virkelig ikke nævne nogle. Men en del af pigerne her, er garanteret gruppe 2. Respekt! JEG tænder nemlig kun på gruppe 2-piger)

Osc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lykke er jo noget, der kommer indefra, og det kan være vanskeligt udefra at kigge ind i et andet menneske og se, hvad der gemmer sig der.

 

Jeg har imidlertid på min vej igennem branchen mødt flere "lykkelige glædespiger" – forstået på den måde, at de var i harmoni med sig selv og virkede glade for dét, de lavede.

 

Fra officielt hold er det dog "forbudt" at hævde, at den type piger findes.

Jeg har dog truffet dem og ved, at de eksisterer, så skrivebordsprofeterne kan godt pakke sammen med deres teorier.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle.

 

Jeg har lige læst artiklen, og må sige der er mange ting i den. Jeg tager lidt udgangspunkt i det at vælge en branche, ja og det der var provokerende for mig det med volden.

 

Hvorfor, hvordan vælger vi en branche som vi har det godt med. Ja nok ikke den store hemmelighed, at jeg er pædagog. Hvorfor valgte jeg min branche. Jamen den gjorde mig glad, der er mange positive ting i mit fag det giver mad på bordet. Og en hel del andre ting jeg ikke skal belemre jer med, ja jeg har succes i mit fag, jeg ved jeg er god.

 

Luk nu øjnene og skift pædagog ud med glædespige. lur mig ikke om en hel del ville skrive til mig, at jeg var løgner, og en masse andre ting HVORFOR skal glædespiger forsvarer det de laver. Ja sikkert er der nogle som får ar og men efter deres tid i branchen det benægter jeg ikke. Men jeg har været min del igennem med vold ukvemsord, dårlige mennesker lige nøjagtigt som GPérne sikkert også har, men de piger bliver så skudt i foden at det må være hårdt for psyken ja det er det og det gælder alle brancher. Se det er i mine øjne fakta.

 

Så til både piger og drenge du/i skal gøre det. Du skal skille dig ud ved at vælge den branche som der gør dig/i lykkelig; Det er vores vej til succes og et godt arbejdsliv. Jeg kunne også sige med andre ord. Der findes ikke nogen bedste branche. Den bedste branche afhænger helt af hvem du/i er, hvad du/i kender til og hvem du kender. Det er altså meget individuelt hvad der er "bedst.

 

God fredag den 13. Den artikel lever lidt op til en skræk historie.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

----- Luk nu øjnene og skift pædagog ud med glædespige. lur mig ikke om en hel del ville skrive til mig, at jeg var løgner, og en masse andre ting HVORFOR skal glædespiger forsvarer det de laver. Ja sikkert er der nogle som får ar og men efter deres tid i branchen det benægter jeg ikke. Men jeg har været min del igennem med vold ukvemsord, dårlige mennesker lige nøjagtigt som GPérne sikkert også har, men de piger bliver så skudt i foden at det må være hårdt for psyken ja det er det og det gælder alle brancher. Se det er i mine øjne fakta.

 

 

Er der snart nogen branche, som ikke tager på psyken?

 

De sidste årtier har været eet stort effektiveseringsræs i kølvandet af, at djøfferne har bredt sig som en blæksprutte i diverse systemer.

Røde tal skal nu for enhver pris undgås. For enhver pris.

 

Jeg har selv været beskæftiget som "menneskefisker" og er nået frem til, at det er temmelig hårdt at have et erhverv, som beskæftiger sig med andre mennesker.

 

Her er pædagoger, lærere, fritidsfrivillige, sportstrænere, glædespiger m.m. helt ligestillede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er BX tilbage.
Så skal det nok bliver hyggeligt.
God aften og velkommen tilbage  :)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er BX tilbage.

Så skal det nok bliver hyggeligt. 

God aften :)

 

Jeg beklager dybt mit fravær.

Forklaringen er, at jeg har været på tjenesterejse i Asien samt har afholdt vinterferie. Begge steder, hvor internettet ikke rigtigt fungerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes der er lidt "The empire strikes back" over de to artikler. Korsriddere findes overalt, og her var der to af slagsen. Men de bør ikke få ret i den brede offentlighed, blot fordi de gentager deres budskaber ud i det uendelige...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er BX tilbage.

Så skal det nok bliver hyggeligt.

God aften og velkommen tilbage :)

Og du har sandelig været tilstede hele tiden.

Her skånes ingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

MEN

findes der lykkelige advokater, lykkelige tandlæger, lykkelige kassedamer, lykkelige pædagoger, lykkelige skraldemænd osv. ?

 

Ifølge Gustav Wied findes der ingen lykkelige mennesker. Kun kvinder og børn er lykkelige, ergo ............ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Gustav Wied findes der ingen lykkelige mennesker. Kun kvinder og børn er lykkelige, ergo ............ :)

 

Jamen, så har han da ret. Når han har sin egen Wikipedia side, så har han altid ret ..... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

At sælge sin krop kan da ikke sammenlignes med ret mange andre jobs

 

Jeg anser det for et af de hårdest psykisk belastende arbejdsområder

 

Men det kan tydeligt ses at der ikke er mange herinde der har samme overbevisning som mig

 

Der findes da andre jobs som også er meget psykisk belastende.

Prøv tænk på folk i underholdningsbranchen / skuespillere, der er mange der har enten "smidt håndklædet" som desværre mange af vores gode danske skuespillere har gjordt.

Og så er der mange, der har / har haft et stort alkohol forbrug. Eller de har fået/haft en depression i deres karriere.

 

Det er efter min mening et større psykisk pres skuespillere har, da de enten skal få folk til at virke begejstret eller grine flere gange om ugen. Og måske går de med fortvivlsen om de nu er sjove nok i aften.

 

Men ja, vi deler ikke samme overbevisning. God lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lad os hellere analysere hvorfor kedelige gimper som Tanja og c/o har så travlt med andre? Måske kan de ikke se indad og har det nemmere med at dømme andre for at få lidt pseudo selvtillid..

Jeg er så inderligt, bundhamrende træt af at høre nogen fortælle andre, hvad de skal mene, føle og tænke. Og hvordan de bør leve deres liv.

Tanja Rahm, Odile Poulsen, Kvinfo, Reden og hele den hale af folk må så gerne passe sig selv.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os hellere analysere hvorfor kedelige gimper som Tanja og c/o har så travlt med andre? Måske kan de ikke se indad og har det nemmere med at dømme andre for at få lidt pseudo selvtillid..

 

Ja, nu sidder frk. Harm og skider i sin gamle rede. Efter alt at dømme skulle hun aldrig have været glædespige.

 

Har man nemlig lidt ar på sjælen eller en lidt flosset psyke - som jeg har forstået, at hun havde allerede inden sin entre i branchen - så var det et helt forkert valg, hun traf dengang.

 

Er det rimeligt, at hele branchen nu skal bøde for hendes personlige fejlvalg dengang?

 

Hendes tilgang til tingene minder mig meget om min tid som embedsmand på Grønland. Her så jeg gang på gang personer med personlige problemer (som f.eks skilsmisse) komme op og arbejde for at slippe væk fra det hele derhjemme.

 

Men nissen flytter ofte med.

 

Jeg behøver nok ikke gøre opmærksom på, at det med den baggrund ofte gik galt. Jeg har således set mere end en trist skæbne blive endnu mere trist deroppe i vinterdagsmørkets verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo det- nogle har et større survivor-gen end andre :)

Har faktisk, apropos Netto, arbejdet i en superbest som et studiejob. Det var et vildt morsomt arbejde- det handler nok om ens udsyn og tilgang til livet. Der røg der dog også mange flasker over diskene- der er nok mange ensomme og triste mennesker rundt omkring.

Et grænseoverskridende job ville for mig være hjemmeplejer- ved ikke om de render rundt med mange men efter afdøde patienter og hvad jobbet ellers indebærer...

Man skal passe på sig selv i den her branche- nogle mennesker har aldrig lært om grænser hjemmefra og kan så blive ædt op. :(:)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...