Hop til indhold
Fick

mindre spam i hyggesnak ..tak

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det fungerer fint med "Asian nam nam"-tråden og strandskønheder mv... så det kan lade sig gøre.

Ja men det er heller ikke tråde med skriftlige oplæg. Du ved jo godt hvad jeg mener, ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men det er heller ikke tråde med skriftlige oplæg. Du ved jo godt hvad jeg mener, ikk?

 

Man fx. lave en overskift som hedder "Vittigheder" eller "Grineren" den kan dække over FB-billeder, jokes og sjove tekster mv.

 

Det kan lade sig gøre hvis der er stemning for det.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Haha, jeg troede det var fordi han har en knallert. Det husker jeg han sagde en gang...

Niller....4970 Beskeder hmmm, og ikke en eneste spam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at supplere Hyggesnak med et forum:

 

Spas og spam

- jokes, screen-dumps, foto-tråde og spam

 

Så kunne Hyggesnak måske bedre afgrænses til debat om alt og intet, sådan i almindelighed?

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man fx. lave en overskift som hedder "Vittigheder" eller "Grineren" den kan dække over FB-billeder, jokes og sjove tekster mv.

Det kan lade sig gøre hvis der er stemning for det.

Er du admins ferie-stedfortræder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du admins ferie-stedfortræder :P

 

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet"   :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

 

Det korte og det lange er at jeg er godt tilfreds med EG, som er en gratis site !

Vi skal huske at takke Admin & Co for deres arbejde og ikke kræve og kræve... 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet" :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

Det korte og det lange er at jeg er godt tilfreds med EG, som er en gratis site !

Vi skal huske at takke Admin & Co for deres arbejde og ikke kræve og kræve...

Nille-guide.dk :)

Ja E.G. synes jeg også er overordnet fint :)

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille jeg rejser for lidt til at få mit eget forum, men du rejser nok til at kunne få det :)

 

Sorry, jeg havde ikke bemærket at noget lignende mit eget forslag allerede er foreslået.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke helt med Nille  :???: ... 

Er det rejseberetninger, som det hjørne skal indeholde, eller hva ? 

I så fald må man nok hellere fjerne max grænsen for antal tegn pr. indlæg :P

 

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet"   :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

 

Det korte og det lange er at jeg er godt tilfreds med EG, som er en gratis site !

Vi skal huske at takke Admin & Co for deres arbejde og ikke kræve og kræve... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er heller ikke det, at nogen poster alle disse facebookbilleder/videoklip, der er Ficks klagepunkt, men nærmere det, at hvert enkelt billede får sin egen tråd med måske 0-2 svar i snit. Der er jo oprettet en tråd, der hedder Spas, sjov og løjer. Her kunne man jo godt poste videre og dermed holde det hele samlet, i stedet for at oprette en ny (kort) tråd med endnu en ligegyldig vittighed.

 

Fick holder jo også sine fortællinger i én tråd. Jeg tror mange (rigtig mange endda) ville harcelerere over en ny tråd for hver nye date. Så jeg kan sagtens følge Ficks vinkel - jeg synes også, det grænser til spam.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Veltalt Gina :-P ..nå,du syntes også det grænser til spam,at enkelte brugere herinde opretter den ene mere intetsigende tråd efter den anden ,med samme indhold,jeg er somsagt 100% enig med dig.

De gode debattråde ,forsvinder jo lynhurtigt ud i glemsel,samtidig gør det hyggesnak forumet fuldstændig uoverskueligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man fx. lave en overskift som hedder "Vittigheder" eller "Grineren" den kan dække over FB-billeder, jokes og sjove tekster mv.

 

Det kan lade sig gøre hvis der er stemning for det.

ja,supergod ide Nille…lad os få snak tilbage i hyggesnak,og ikke kun billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...