Hop til indhold

mindre spam i hyggesnak ..tak

Featured Replies

Skrevet

Det fungerer fint med "Asian nam nam"-tråden og strandskønheder mv... så det kan lade sig gøre.

Ja men det er heller ikke tråde med skriftlige oplæg. Du ved jo godt hvad jeg mener, ikk?

• Svar 61
  • Visninger 4.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Administrator
    Administrator

Hyggesnak er til alt mulig sjovt, hyggeligt, frækt, underholdende osv., vi blander os ikke i hvad brugerne poster i dette forum, så længe det overholder vores regelsæt. Hvis knallert eller en anden br

• Det er heller ikke det, at nogen poster alle disse facebookbilleder/videoklip, der er Ficks klagepunkt, men nærmere det, at hvert enkelt billede får sin egen tråd med måske 0-2 svar i snit. Der er jo

• Jeg er enig med Admin, alt er tilladt i Hyggesnak !   Man kan bare springer de tråde over man ikke har lyst at læse, problemet er nok at folk alligevel læser alle trådene og bagefter brokker sig ha

Skrevet

Men nu er det vel admin. som bestemmer :)

... Inden vi kommer til at skrive noget dumt til / om hinanden som vi senere fortryder :)

Skrevet

Ja men det er heller ikke tråde med skriftlige oplæg. Du ved jo godt hvad jeg mener, ikk?

Man fx. lave en overskift som hedder "Vittigheder" eller "Grineren" den kan dække over FB-billeder, jokes og sjove tekster mv.

Det kan lade sig gøre hvis der er stemning for det.

Redigeret af Nille

Skrevet

Haha, jeg troede det var fordi han har en knallert. Det husker jeg han sagde en gang...

Niller....4970 Beskeder hmmm, og ikke en eneste spam

Skrevet

Hvad med at supplere Hyggesnak med et forum:

Spas og spam

- jokes, screen-dumps, foto-tråde og spam

Så kunne Hyggesnak måske bedre afgrænses til debat om alt og intet, sådan i almindelighed?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Skrevet

Man fx. lave en overskift som hedder "Vittigheder" eller "Grineren" den kan dække over FB-billeder, jokes og sjove tekster mv.

Er du admins ferie-stedfortræder :P

Skrevet

Er du admins ferie-stedfortræder :P

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet"   :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

Det korte og det lange er at jeg er godt tilfreds med EG, som er en gratis site !

Vi skal huske at takke Admin & Co for deres arbejde og ikke kræve og kræve... 

Redigeret af Nille

Skrevet

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet" :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

Det korte og det lange er at jeg er godt tilfreds med EG, som er en gratis site !

Nille-guide.dk :)

Ja E.G. synes jeg også er overordnet fint :)

Redigeret af holstebronx

Skrevet

Nille jeg rejser for lidt til at få mit eget forum, men du rejser nok til at kunne få det :)

Sorry, jeg havde ikke bemærket at noget lignende mit eget forslag allerede er foreslået.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Jeg er ikke helt med Nille  :???: ... 

Er det rejseberetninger, som det hjørne skal indeholde, eller hva ? 

I så fald må man nok hellere fjerne max grænsen for antal tegn pr. indlæg :P

Husk også en overskrift til Rejse : "Rejsehjørnet"   :P Jeg vil også have mit "hyggehjørne" :P nej nej jeg vil have hele forummet ! :lol:

Skrevet
  • Author

Det er heller ikke det, at nogen poster alle disse facebookbilleder/videoklip, der er Ficks klagepunkt, men nærmere det, at hvert enkelt billede får sin egen tråd med måske 0-2 svar i snit. Der er jo oprettet en tråd, der hedder Spas, sjov og løjer. Her kunne man jo godt poste videre og dermed holde det hele samlet, i stedet for at oprette en ny (kort) tråd med endnu en ligegyldig vittighed.

Fick holder jo også sine fortællinger i én tråd. Jeg tror mange (rigtig mange endda) ville harcelerere over en ny tråd for hver nye date. Så jeg kan sagtens følge Ficks vinkel - jeg synes også, det grænser til spam.

Mvh,

/Gina.

Veltalt Gina :-P ..nå,du syntes også det grænser til spam,at enkelte brugere herinde opretter den ene mere intetsigende tråd efter den anden ,med samme indhold,jeg er somsagt 100% enig med dig.

De gode debattråde ,forsvinder jo lynhurtigt ud i glemsel,samtidig gør det hyggesnak forumet fuldstændig uoverskueligt.

Skrevet
  • Author

ja,supergod ide Nille…lad os få snak tilbage i hyggesnak,og ikke kun billeder

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.