Hop til indhold
Fick

mindre spam i hyggesnak ..tak

Recommended Posts

kunne godt ønske mig en strammere moderering i hyggesnak.

 

der bliver oprettet for mange tråde med ligegyldige billeder fra facebook,en bruger som knallert spammer jo hyggesnak helt utroligt.

manden har åbentbart ikke fattet,at han kan samle hans billeder i en og samme tråd….Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hyggesnak er til alt mulig sjovt, hyggeligt, frækt, underholdende osv., vi blander os ikke i hvad brugerne poster i dette forum, så længe det overholder vores regelsæt. Hvis knallert eller en anden bruger, har lyst til at dele en masse billeder, videoer eller andet gøjl, så skal han have lov til dette. Ligeledes har vi også altid sagt af dine skriverier om piger du finder igennem dating er helt i orden, selvom der også flere gange har været brugere der har været stærkt utilfredse med disse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Udover det er tilladt er meget af det hyggeligt :-P

 

Eroguide favner bredt. Folk bruger megen tid på EG kaffeklubber rejser tale om Piger tale med Piger fortælle røverhistorier saftige historie vittigheder satire..Ja fortælle om de kære Courtisaner vi besøger fylder jo egentlig uendelig lidt og skulle det være eneste grund til at besøge EG ville besøgene blive kortere og sjældnere.

 

Muligheden foreligger hvis man ønsker kun at læse/skrive anmeldelser. Men det hindrer jo ikke andre hyggesnakker så kan man deltage eller lade være. Personlig kan jeg godt lide det, springer det over som er intetsigende for mig! Men irriteres ikke over nogen kan finde på at poste det

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Men irriteres ikke over nogen kan finde på at poste det

 

Det er heller ikke det, at nogen poster alle disse facebookbilleder/videoklip, der er Ficks klagepunkt, men nærmere det, at hvert enkelt billede får sin egen tråd med måske 0-2 svar i snit. Der er jo oprettet en tråd, der hedder Spas, sjov og løjer. Her kunne man jo godt poste videre og dermed holde det hele samlet, i stedet for at oprette en ny (kort) tråd med endnu en ligegyldig vittighed.

 

Fick holder jo også sine fortællinger i én tråd. Jeg tror mange (rigtig mange endda) ville harcelerere over en ny tråd for hver nye date. Så jeg kan sagtens følge Ficks vinkel - jeg synes også, det grænser til spam.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes Knallerts indlæg er meget hyggelige og sjove  :)

Umiddelbart vil jeg ikke mene, at det er på et niveau, hvor der er tale om spam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne godt ønske mig en strammere moderering generalt.

 

Der bliver oprettet for mange tråde med ligegyldigt brok,-en bruger som fick brokker sig jo helt utroligt!

Manden har åbentbart ikke fattet,at han kan sætte brugere på ignorer. Molly

 

:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men de tråde "forsvinder" jo igen...

Når ingen svarer, eller er færdig med at kommentere,

så ryger de jo om på side 2---> uendelig.

Ja?

Men nu poster Knallert jo et eller andet facebook skrammel næsten dagligt, så det sker nok næppe.

Og de billed tråde kører jo fint, uden at man har oprette en ny tråd hver dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja som Molly også påpeger kan du jo bare proppe ham i dit "ignorer filter"

 

Hvor svært kan det være, Fick ?  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja?

Men nu poster Knallert jo et eller andet facebook skrammel næsten dagligt, så det sker nok næppe.

Og de billed tråde kører jo fint, uden at man har oprette en ny tråd hver dag.

Om der skal ryddes op i hyggesnak, ja måske...

Men det trænger nu mere til øget disciplin i de andre områder herinde, efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Admin, alt er tilladt i Hyggesnak !

 

Man kan bare springer de tråde over man ikke har lyst at læse,

problemet er nok at folk alligevel læser alle trådene og bagefter brokker sig haha!

man kan bare lad være med at kigge, hvis man ikke kan tåle mosten :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja som Molly også påpeger kan du jo bare proppe ham i dit "ignorer filter"

 

Hvor svært kan det være, Fick ?  :wink:

 

Nu er det jo ikke en bruger, der er specifik for debatten, men derimod det faktum, at meget i Hyggesnak drukner pga. tråde, der i al sin overflødighed minder om indlæggenes intetsigende oneliners. At et eller flere brugernavne bliver nævnt af nogle få, er vel ikke det væsentlige i debatten? :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke en bruger, der er specifik for debatten, men derimod det faktum, at meget i Hyggesnak drukner pga. tråde, der i al sin overflødighed minder om indlæggenes intetsigende oneliners. At et eller flere brugernavne bliver nævnt af nogle få, er vel ikke det væsentlige i debatten? :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Gina, Hyggesnak kan betragtes som en skraldespand, overløbsventil eller lignende... jeg synes ikke vi skal sætte begrænsning eller låg på Hyggesnak, så vil "skraldet/lortet" flyde over til andre tråde endnu mere end nu.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Admin, alt er tilladt i Hyggesnak !

 

 

 

Der er da heller ikke nogen, som siger det modsatte. :)

 

 

Man kan bare springer de tråde over man ikke har lyst at læse,

 

 

 

Præcis. Der er tre brugere, hvis tråde jeg aldrig åbner i Hyggesnak. Og det er jo egentlig synd, for en dag går jeg måske glip af et guldkorn fra dem, fordi jeg springer det over som værende pjat. Det sker ikke, hvis pjat er samlet i en lang pjat-tråd. ;)

 

At springe over er jo enkelt nok, men mange af de ting man reelt følger med i, forsvinder i mængden af korte pjattråde. Og mens man så sidder og leder side 2 igennem, kan man da godt sidde og komme i tanker om, at hvis nu de elleve pjattråde på side 1 var samlet i én tråd, så ville man ikke sidde på side 2 nu - og være på vej mod side tre. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

At springe over er jo enkelt nok, men mange af de ting man reelt følger med i, forsvinder i mængden af korte pjattråde. Og mens man så sidder og leder side 2 igennem, kan man da godt sidde og komme i tanker om, at hvis nu de elleve pjattråde på side 1 var samlet i én tråd, så ville man ikke sidde på side 2 nu - og være på vej mod side tre. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Bare rolig Gina, du går ikke glip af guldkornene :P Man må prioritere sin tid, livet er for kort til at se tilbage... en dag når du sidder på plejeplejehjemmet, kan du grave i arkiverne hvis du har lyst :P

 

Du kan appellere til folks fornuft om at samle pjat og skidt i få tråde, men jeg synes ikke vi skal lave regler om det.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina, Hyggesnak kan betragtes som en skraldespand, overløbsventil eller lignende..

 

 

Se, jeg synes jo så, at det er synd at have et forum, som kan betegnes med ord som skraldespand. Jeg skal love for, at værdien af Hyggesnak lige blev sænket til under discount. :D

 

 

 

 jeg synes ikke vi skal sætte begrænsning eller låg på Hyggesnak

 

 

Igen, det var heller ikke udgangspunktet i oplægget. Blot at samle pjat i en pjattråd. Ligesom kategoritrådene med billeder. Eller Ficks tråd. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

 

PS: Jeg gentager lige: Jeg ser ingen i denne tråd, ingen, som vil udrydde pjat. Blot samle det, som med alt muligt andet. I forsvarer en side af det, som der ikke er blevet kritiseret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Igen, det var heller ikke udgangspunktet i oplægget. Blot at samle pjat i en pjattråd. Ligesom kategoritrådene med billeder. Eller Ficks tråd. :)

 

 

Vil du så have sub-grupper i Hyggesnak, en som hedder Pjat, Skidt og Billedere... og en der hedder Guldkorn :P

 

Alle fora med respekt for sig selv skal have en skraldespand til overflødige og sjove indlæg. Det har vi så i Hyggesnak.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil du så have sub-grupper i Hyggesnak, 

 

 

Øøh, nej? Igen finder du på noget, som ingen har nævnt. Jeg ved godt, at den er akkompagneret af en smiley (hvilket jo automatisk tillader hvad som helst), jeg kan dog ikke finde ud af, om du håner, kun fordi du ikke er enig i oplægget, eller om det er pga. oplæggets forfatter, at du gerne vil gøre det alt andet end sagligt og seriøst. 

 

Er det bare for sjov, burde det have været oprettet i Hyggesnak - Hvem er interesseret i sub-grupper i Hyggesnak.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er heller ikke det, at nogen poster alle disse facebookbilleder/videoklip, der er Ficks klagepunkt, men nærmere det, at hvert enkelt billede får sin egen tråd med måske 0-2 svar i snit. Der er jo oprettet en tråd, der hedder Spas, sjov og løjer. Her kunne man jo godt poste videre og dermed holde det hele samlet, i stedet for at oprette en ny (kort) tråd med endnu en ligegyldig vittighed.

 

Fick holder jo også sine fortællinger i én tråd. Jeg tror mange (rigtig mange endda) ville harcelerere over en ny tråd for hver nye date. Så jeg kan sagtens følge Ficks vinkel - jeg synes også, det grænser til spam.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Så kunne man holde anmeldelser af en bestemt glædespige i en tråd osv

 

Jeg har svært ved at se problemmet. Synes selv der er meget ligegyldig herinde!!! Men surfer og sorterer i tingene som det passer mig. Har selv nogle ting, der er sorteret fra allerede på overskriften... videre i teksten. Jeg har den holdning, folk skal poste tingene som de har lyst også selvom nogle mener det er en ligegyldig vittighed. Er ganske overbevist om nogen ikke finder mine Satiretråde interressante!!!! Men har en klar forventning om, pågældende kan finde udaf at springe videre.. Sker nogen ikke kan, tager jeg ikke så tungt, for det udstiller egentlig dem selv på en negativ måde. Man tager ikke skade af at være lidt rummelig.

 

Jeg kunne sagtens lave en samlet tråd Havnebumsens all times Greatest hvor jeg samler alle mine skriv. Sorry det kommer ikke til at ske!!! pånær hvis det bliver pålagt fra øverste instans. Jeg benytter mig af retten til at skrive og oprette tråde på en måde som passer mig.... sætte mit eget aftryk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo heller ikke syv tråde fra Havnebumsen hver dag omhandlende stort set det samme (hvilket næsten er en skam). Var der det, ville jeg også kunne se en fin idé i at skrive videre i den samme tråd, hvis hver en ny post går ud på det samme som de foregående. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøh, nej? Igen finder du på noget, som ingen har nævnt. Jeg ved godt, at den er akkompagneret af en smiley (hvilket jo automatisk tillader hvad som helst), jeg kan dog ikke finde ud af, om du håner, kun fordi du ikke er enig i oplægget, eller om det er pga. oplæggets forfatter, at du gerne vil gøre det alt andet end sagligt og seriøst.

Er det bare for sjov, burde det have været oprettet i Hyggesnak - Hvem er interesseret i sub-grupper i Hyggesnak.

Mvh,

/Gina.

Her rammer du nok hovedet på sømmet. Havde det været andre end lige Fick, så var lysten til at tage emnet seriøst, nok en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøh, nej? Igen finder du på noget, som ingen har nævnt. Jeg ved godt, at den er akkompagneret af en smiley (hvilket jo automatisk tillader hvad som helst), jeg kan dog ikke finde ud af, om du håner, kun fordi du ikke er enig i oplægget, eller om det er pga. oplæggets forfatter, at du gerne vil gøre det alt andet end sagligt og seriøst. 

 

Er det bare for sjov, burde det have været oprettet i Hyggesnak - Hvem er interesseret i sub-grupper i Hyggesnak.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Gina nu er du alt for seriøst, jeg håner ikke, men prøver at sætte tingene i perspektiv på en humoristisk måde.

Ja en smiley "overruler" alt :P  - der var den igen smiley'en  :P og igen :P ...

 

Gina jeg kan godt se fornuften i din kritik og appel med at "samle trådene", men jeg tror ikke det er realistisk, lidt lige som at opfordre folk til at køre ordentlig på vejene... og HOLD til højre...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Der er en blå bjælde som er benævnt "Andet" ude til højre er

der et Kryds, og et minus...har selv aktiveret minus.

Disse 2 forums er til de profiler som har for meget fritid, eller

ikke har andet fornuftigt at beskæftige sig med...total spild af tid

Men selvfølgelig godt at der er noget for hele det brede publikum....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...