Hop til indhold
Fick

mindre spam i hyggesnak ..tak

Recommended Posts

Der er en blå bjælde som er benævnt "Andet" ude til højre er

der et Kryds, og et minus...har selv aktiveret minus.

Disse 2 forums er til de profiler som har for meget fritid, eller

ikke har andet fornuftigt at beskæftige sig med...total spild af tid

Men selvfølgelig godt at der er noget for hele det brede publikum....

 

Der er også en sluk knap på laptop'en/pc'en :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Gina jeg kan godt se fornuften i din kritik og appel med at "samle trådene", men jeg tror ikke det er realistisk, lidt lige som at opfordre folk til at køre ordentlig på vejene...

 

 

Men derfor kan man da godt tage debatten uden at det skal skydes i sænk, og uden at det skal forplumres af forsvar for noget, der aldrig er blevet nævnt. Din mening, min mening, alles mening. Debat. Så skal debatten jo ikke nødvendigvis stoppe eller køres ud på et sidespor, blot fordi én sidder og mener: "Det er urealistisk". :)

 

Debatten kan jo måske også appellere lidt - lidt ligesom trafikkampagner også ændrer adfærd hos nogle. 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men derfor kan man da godt tage debatten uden at det skal skydes i sænk, og uden at det skal forplumres af forsvar for noget, der aldrig er blevet nævnt. Din mening, min mening, alles mening. Debat. Så skal debatten jo ikke nødvendigvis stoppe eller køres ud på et sidespor, blot fordi én sidder og mener: "Det er urealistisk". :)

 

Debatten kan jo måske også appellere lidt - lidt ligesom trafikkampagner også ændrer adfærd hos nogle. 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

Fair nok Gina, Admin har meldt ud at han ikke vil blande sig i Hyggesnak,

så forhåbentlig kan din appel og opfodring til at samle trådende i Hyggesnak, have gennemslagskraft nok til at folk retter sig ind. 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da heller ikke nogen, som siger det modsatte. :)

 

 

 

 

Præcis. Der er tre brugere, hvis tråde jeg aldrig åbner i Hyggesnak. Og det er jo egentlig synd, for en dag går jeg måske glip af et guldkorn fra dem, fordi jeg springer det over som værende pjat. Det sker ikke, hvis pjat er samlet i en lang pjat-tråd. ;)

 

At springe over er jo enkelt nok, men mange af de ting man reelt følger med i, forsvinder i mængden af korte pjattråde. Og mens man så sidder og leder side 2 igennem, kan man da godt sidde og komme i tanker om, at hvis nu de elleve pjattråde på side 1 var samlet i én tråd, så ville man ikke sidde på side 2 nu - og være på vej mod side tre. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Kære Gina :)

 

- pjat - skraldespand - spas - osv -        tja, ind imellem er der da emner som jeg selv bare springer over, dvs ikke åbner og på den måde ikke gør mig pissed - ja faktisk ligesom at slukke for TV hvis det ikke interesserer mig - very simple.

 

Jeg kan også se at denne tråd indtil videre er endt som det rene "mundhuggeri" omkring fænomenet "pjat". Pjat er jo mange ting!!!!!! - -  det der er pjat for den ene er det måske ikke for andre - vice versa! :)

 

For at komme videre er det måske på tide at definere hvad pjat egentlig er ;) - i al beskedenhed kan sådan en "forståelsesramme"  være med til en sortering  - måske - ja måske!

 

Kære Gina, eftersom det det går dig meget på med det "pjat", så synes jeg du skal lægge ud med at definere hvad du anser for pjat! :)

- -  og nu ikke bare 10 ord - mindst 50 ord - og så ved vi jo godt at så bliver det meget mere

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er der jo heller ikke syv tråde fra Havnebumsen hver dag omhandlende stort set det samme (hvilket næsten er en skam). Var der det, ville jeg også kunne se en fin idé i at skrive videre i den samme tråd, hvis hver en ny post går ud på det samme som de foregående. :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Essensen var mere, at folk skal udfolde sig på den måde man lyster :-P

 

Ville nok selv sammensætte en enkelt tråd med 4 forskellige billeder. Men hvis andre ser pointen i 4 tråde. so it be ikke sikkert jeg får set alle 4 tråde måske ikke engang 1. Men det bebrejder jeg ikke trådstarter!!!! Hvis Trådstarter ønsker jeg har lyst til at læse samtlige tråde, så må han jo i tænkeboksen og finde ud af hvordan han får mig til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne det tænkes at nogen lever sit liv for og så meget herinde, at selv de små ting ( ubetydelige vil jeg nok kalde det) bliver taget op som værende store problemer..?

Det er jo tilladt at se væk og være over i sig selv frem for i andre... Så ville det nok også være et mere afslappet og sjovt sted at være..

Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg kan starte med at spørge om folk har lyst til at rette sig ind efter Gina's appel ?

Brugere som var nævnt er "Knallert" med flere, som poster meget under Hyggesnak.

 

 

Det der er da godt nok at hænge mig til tørre - udover at lægge ord i min mund. Uklædeligt! :(

 

For det første er jeg ikke trådstarter, jeg gav blot mit besyv med. Min mening. Alt derefter har været et forsøg på at rette debatten til trådstart, det kunne være for såvel som imod. Blot gav det ingen mening, at I sad og forsvarede noget som ikke blev nævnt.

 

For det andet har jeg på intet tidspunkt nævnt specifikke brugere. Tvært imod har jeg præciseret, at det for mig ikke handlede om brugere, det var debatten om trådene, der var væsentlig.

 

 

 

Kære Gina, eftersom det det går dig meget på med det "pjat", så synes jeg du skal lægge ud med at definere hvad du anser for pjat! :)

- -  og nu ikke bare 10 ord - mindst 50 ord - og så ved vi jo godt at så bliver det meget mere

 

 

Som jeg skrev til Nille: Jeg er ikke trådstarter, jeg gav blot mit besyv med. Min mening om emnet. Hvorfor skal jeg, som den eneste i øvrigt, microdefinere på en overordnet mening om et emne startet af en anden? Derudover kan jeg da anbefale dig at læse hele tråden, hvilket i så fald kunne åbenbare dig lidt for, hvilken type tråde, der debatteres.

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det tænkes at nogen lever sit liv for og så meget herinde, at selv de små ting ( ubetydelige vil jeg nok kalde det) bliver taget op som værende store problemer..?

Det er jo tilladt at se væk og være over i sig selv frem for i andre... Så ville det nok også være et mere afslappet og sjovt sted at være..

Knus Line

 

Enig Line, jeg er helt afslappet mht. EG :D

 

God karma :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der er da godt nok at hænge mig til tørre - udover at lægge ord i min mund. Uklædeligt! :(

 

For det første er jeg ikke trådstarter, jeg gav blot mit besyv med. Min mening. Alt derefter har været et forsøg på at rette debatten til trådstart, det kunne være for såvel som imod. Blot gav det ingen mening, at I sad og forsvarede noget som ikke blev nævnt.

 

For det andet har jeg på intet tidspunkt nævnt specifikke brugere. Tvært imod har jeg præciseret, at det for mig ikke handlede om brugere, det var debatten om trådene, der var væsentlig.

 

/Gina.

 

Beklager Gina, hvis du føler jeg hænger dig til tørre, set i bakspejlet skulle jeg have lagt mit spørgsmål til "spam"-brugerne i et separat indlæg og ikke i et svar til dig, (det er hermed gjort)

 

Spørgsmålet var alene på min regning og ikke et forsøg på at lægge noget i din mund :P

 

-Nille

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Attention please !
 

Jeg kan starte med at spørge om folk har lyst til at rette sig ind efter appellen fra trådstarter og andre brugere.

 

Vil I samle jeres tråde i 1 eller få tråde fremover hvis de trådene er relatereret, fx. en føljeton af jokes, billeder, anekdoter osv...

og lade være med at spamme Hyggesnak og forummet  ? Tak!

 

I ved selv hvem I er...

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt er jeg ikke tilhænger af den form for elitære smagsdommeri, som du og andre ligger for dagen, men sådan er vi jo så forskellige :wink:

 

Nu er det jo ikke en bruger, der er specifik for debatten, men derimod det faktum, at meget i Hyggesnak drukner pga. tråde, der i al sin overflødighed minder om indlæggenes intetsigende oneliners. At et eller flere brugernavne bliver nævnt af nogle få, er vel ikke det væsentlige i debatten? :)

 

 

Mvh,

 

/Gina.

 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fick ligger ud med at håne og udlevere en anden debattør.

Så er det vel kun rimeligt, at han får igen af samme skuffe. 

 

Jeg synes altså også det er lidt for meget, med alle de tråde knallert laver. Hvorfor kan han ikke nøjes med en tråd?

 

Men som sædvanlig er der nogle der ikke kan tage en debattråd seriøst pgr. trådstarterens nick.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt er jeg ikke tilhænger af den form for elitære smagsdommeri, som du og andre ligger for dagen, men sådan er vi jo så forskellige :wink:

 

titman det har altså intet med smagsdommeri at gøre.

 

For nu at bruge knallert som eksempel. knallert må hjertens gerne lave alle de indlæg han vil, og hvis han nu gjorde det i samme tråd, ville Hyggesnak blive meget mere overskuelig. I stedet for som det er nu, hvor han laver en ny tråd hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Igen, igen. Så snart en tråd kommer over 1,5 - 2 sider, ender den i hat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

titman det har altså intet med smagsdommeri at gøre.

 

For nu at bruge knallert som eksempel. knallert må hjertens gerne lave alle de indlæg han vil, og hvis han nu gjorde det i samme tråd, ville Hyggesnak blive meget mere overskuelig. I stedet for som det er nu, hvor han laver en ny tråd hver gang.

 

Man hedder vel ikke "knallert" for ingen ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes nu også folk skal have lov til at lege løs herinde, det er så sjovt at læse folks meninger, for dem som har en ;)

 

Du kan betagte det som et underholdende fodboldspil... nogle går efter bolden andre går efter manden....

Nogle stiller sig i off-side-position og venter på at få bolden. Nogle løber efter bolden, andre sparker til bolden.

Nogle griber bolden mens andre laver selv mål... osv.... men underholdende er det...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...