Hop til indhold
Osculatio

Stødt på machetterne

Recommended Posts

Jeg troede EG havde en etikette om, at stedet var anonymt? Jeg har lige modtaget denne sviner på min almindelige mail..... Hvordan kunne det ske???? EG??

"Hvis du er forelsket i hende, så skriv lige en pm til hende.

Hvorfor fanden skal du ødelægge den tråd med bi billeder.

Luk nu lige røven"

Dette var ikke på en pm her, men på min egen mail-adresse! EG: Har i check på jeres sikkerhed og kode??????

Fuck jer, hvor kunne jeg være kommet i problemer. Hvordan KUNNE han skrive til mig? Kom med et meget meget seriøst svar. Snarest! Tak

osc

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sgu ikke godt det der! Hverken det ene eller det andet. Har du skrevet til ADMIN direkte i stedet for at oprette en tråd?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre brugere har IKKE adgang til din mail herinde, så hvis du har modtaget noget direkte på mail, må du selv have givet personen din e-mail. 

 

Du er sikker på du ikke blot har modtaget en system-mail, om at du har modtaget en PM herinde? I disse mails, får du også tilsendt indeholdet af den PM du har modtaget.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det forholder sig sådan som Admin indikerer, at det kan udgøre en mulighed håber jeg at trådstarter erkender det i tråden.

 

Den her mistanke må bare ikke hænge over Eroguide.dk

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med alt respekt for TS, så synes jeg historien om, at han kun skulle have modtaget beskeden på sin private mail og ikke i en pm virker noget tvivlsom. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

No. Jeg har modtaget et hak på min mail fra ham. Han kender mig ikke! Nu gør han. Jeg har ALDRIG opgivet min adresse til ham. Det MÅ være jer. Fuch, hvor er jeg ked af det her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at være på tværs, jeg kan ikke lade være med at tænke hvilken agenda Osculatio har her.

Osculatio har kun været på EG mindre end en måned, men har ført sig frem med russiske og thai datingsite og utrolige historier.

 

Jeg kan tage fejl af Osculatio, (jeg beklager hvis han er reel) 

men min mavefornemmelse siger der er ugler i mosen... 

 

Hvem er afsenderen ? En af sine russiske beundrere ?

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se der er afsendt en system-mail til dig kl. 22.49, med besked om at du har modtaget en PM. Det skulle vel ikke være den du forveksler med en direkte mail.

 

Alternativt skal du være velkommen til at videresende mig den pågældende mail, til [email protected], så skal jeg gerne kigge på den.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke personen, men han skrev til mig, på en adresse, som jeg i sin tid gav til EG. OG som jeg troede var anonym (som KAN spore mig ret sikkert.....)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt har andre brugere IKKE adgang til din e-mail, og det ville være det rene selvmord fra vores side, hvis vi delte dine personlige oplysninger med brugere herinde. Derfor er jeg ret sikker på det enten er en mail om at du har modtaget en PM eller at afsenderen må have din e-mail et andet sted fra.

 

Men som sagt, så videresend den pågældende e-mail til mig, så skal jeg gerne kigge på den.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Osculatio....dette er nogle alvorlige beskyldninger du her får søsat, og hvis

du ikke har intensioner om at videre sende pågældende mail til adm...så er dine

påstande temmelig svært at tage seriøst, men derimod have en kraftig mistanke om

at du ikke lige har styr hvordan tingene ligesom funker....

Stor ros til adm for at komme på banen asap...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Osculatio: 

Jeg ved ikke hvad du har været udsat for, men hvis du har modtaget en PM med den ordlyd, så kan jeg selvfølgelig godt forstå at du er blevet: "Stødt på machetterne."

Men det lyder altså mildt sagt meget tvivlsomt at din mail skulle være videregivet til 3. part og at du har modtaget beskeden på din private mail og ikke i en PM.  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været i kontakt med personen som har sendt dig den pågældende besked, hvilket er sket via PM. Du har så modtaget en mail afsendt fra Eroguide.dk, med besked om at du har modtaget en PM fra den pågældende bruger, samt indeholdet af den pågældende PM.

 

Så herfra er sagen nu lukket :)

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt så kan enhver oprette en anonym skodmail, alene til brug, eksempelvis ved oprettelse på Eroguide.dk

 

Nu forventer jeg blot at Osculatio bekræfter at det forholder sig som Administrator forklarer.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

 

Sagen er jo lukket fra admins side. Og jeg tror ikke vi kommer det videre, har fuld tillid til, at det Admin skriver er det rigtige.

 

Skægt er det ikke, at dem som råber på bekræftelse og dokumentation., Sjældent selv giver det. Denne skal vi kalde det en misforståelse, var jo aldrig kommet frem havde Osculatio skrevet direkte til Admin. Ja som jeg synes havde været den rigtige fremgangsmåde. 

 

God onsdag Rejse.

 

KK

Redigeret af kanonkongen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK, her misforstår du mig

 

Jeg har fuld tillid til det Admin skriver, men det er som jeg ser det for billigt sluppet, hvis Osculatio slipper for at bekræfte at Admin har ret.

 

Gør Osculatio ikke det, er det stadig påstand mod påstand, jeg selv har fuld tillid til at Admin har ret.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det gik vist lidt stærkt for Oscillatoren. 

Havde han læst de første par linier i mailen til privat mailadressen, ville han have læst at det var en mail der gjorde opmærksom på at der var kommet et PM til ham. 

Jeg er sikker på Oscillatoren er stort nok menneske til at beklage sin fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

 

Jeg mener, vi ved jo ikke Rejse. Om Admin og Osculatio, har snakket sammen og har de det, har de nok løst det. Altså det at Admin skriver sagen er lukket. 

 

KK

Redigeret af kanonkongen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

I rest my case.

SÅ vigtigt er EG ikke for mig. Fik en mail på min HELT private adresse (som var en fake adresse ala [email protected], [email protected] etc etc) Den er nu lukket ned.

Men synes stadig, i skal tænke jer rigtig godt om herinde.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

I rest my case.

SÅ vigtigt er EG ikke for mig. Fik en mail på min HELT private adresse (som var en fake adresse ala [email protected], [email protected] etc etc) Den er nu lukket ned.

Men synes stadig, i skal tænke jer rigtig godt om herinde.

 

En ting er at du dermed beskylder mig for at lyve. Men du har ikke engang ulejliget dig at sende den såkaldte mail som du siger du har modtaget eller andre oplysninger der kunne hjælpe med at opklare det. Derudover kontaktede jeg den bruger som du havde modtaget en PM fra kl. 22.49 igår. Han kunne oplyse at han havde sendt den besked som du omtaler i dit første indlæg, via PM til dig.

 

Som jeg allerede har skrevet tidligere i tråden, kan ingen andre brugere se din e-mail, ligesom vi på ingen måde deler private oplysninger om vores brugere. Hvis vi gik og delte ud af vores brugeres private oplysninger, så ville der altså ikke gå mange dage før alle vores brugere var flygtet.

  • Synes godt om 16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke ret enkelt... Hvis det er en preview af en p.m.

Så er der øverst en reklame for sex legetøj.

Hvis det er direkte fra en anden persons mail, så er der ikke en reklame.

Og vedkommende ville jo kunne se afsenderens mail adresse, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Handler vist om mig. Jeg har kun skrevet en pm til Osculatio. Intet andet. Har heller ikke haft intentioner om andet.

Jamesdrengen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke ret enkelt... Hvis det er en preview af en p.m.

Så er der øverst en reklame for sex legetøj.

Hvis det er direkte fra en anden persons mail, så er der ikke en reklame.

Og vedkommende ville jo kunne se afsenderens mail adresse, eller?

 

Reklamen i vores system-mails er der ikke længere, det var blot en testperiode :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I rest my case.

SÅ vigtigt er EG ikke for mig. Fik en mail på min HELT private adresse (som var en fake adresse ala [email protected], [email protected] etc etc) Den er nu lukket ned.

Men synes stadig, i skal tænke jer rigtig godt om herinde.

 

Bevis du ikke lyver ved at videresende den email du snakker om til Admin.

 

Det er meget dårlig stil af dig, at komme med sådanne beskyldninger over for Admin, der har startede dette fantastiske forum for os der godt kan lide at færdes på "grisestien".

 

Vær et mandfolk og videresend emailen til admin. Eller erkend, du har taget fejl - husk på, det er menneskeligt at fejle.

Redigeret af gerog
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...