Hop til indhold
Osculatio

Stødt på machetterne

Recommended Posts

Osculatio har måske sat den alternative mail op til at sende videre til hans rigtige mail . . . 

 

Har selv prøvet at blive busted på den konto, da en uvedkommende, min datter, åbnede en mail, der tikkede ind på et medie, jeg troede var off-line . . . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rest my case. Gider ikke den her diskussion. Sorry. Fakta er, at jeg FIK en mail! Hvordan, er DIT seriøse problem.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rest my case. Gider ikke den her diskussion. Sorry. Fakta er, at jeg FIK en mail! Hvordan, er DIT seriøse problem.

Hejsa,

 

på trods af, at dit handle over en kam regnet udsender positive signaler og vidner om et ditto menneske, så er du her ude på tynd is.

 

Kryb nu til korset og få den ting ud af verden med en undskyldning. :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Osciatio, jeg har sendt dig en PM i nat, for at teste om du ikke også har modtaget den på samme måde, som den anden mail fra Jamesdrengen.

Har du modtaget den på din private mail?

Venlig hilsen

Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rest my case. Gider ikke den her diskussion. Sorry. Fakta er, at jeg FIK en mail! Hvordan, er DIT seriøse problem.

 

Hvis det er fakta, så bevis det.

Hvor svært er det at videresende emailen til Admin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Det er da vist ikke tilladt at offentlig-gøre  private PM´er på EG.

 

§ 14 i regelsættet.

 

Jo det må man godt såfremt man har afsenderens godkendelse, men det er næppe tilfældet her. :mrgreen:

 

At man ikke kan læse indenad og ikke kender de regler, man har accepteret, er vel næppe en gyldig undskyldning for at overtræde dem. :???:

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det må man godt såfremt man har afsenderens godkendelse, men det er næppe tilfældet her. :mrgreen:

 

At man ikke kan læse indenad og ikke kender de regler, man har accepteret, er vel næppe en gyldig undskyldning for at overtræde dem. :???:

 

Enig.

 

Nu tog jeg kun overskriften. Han har nok næppe læst det med småt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Osciatio, jeg har sendt dig en PM i nat, for at teste om du ikke også har modtaget den på samme måde, som den anden mail fra Jamesdrengen.

Har du modtaget den på din private mail?

Venlig hilsen

Miza

 

Den har han vist lukket ned:

 

 

og vi får nok heller ikke nogen officiel undskyldning, da Eroguide ikke betyder så meget for ham  :roll:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og vi får nok heller ikke nogen officiel undskyldning, da Eroguide ikke betyder så meget for ham  :roll:

 

Det kan også være, at han ikke kan skrive, fordi han har fået karantæne. :oops:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Har vist ikke spurgt mig først. Men jeg har ikke noget at skjule overfor nogen

Jo det må man godt såfremt man har afsenderens godkendelse, men det er næppe tilfældet her. :mrgreen:

At man ikke kan læse indenad og ikke kender de regler, man har accepteret, er vel næppe en gyldig undskyldning for at overtræde dem. :???:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan også være, at han ikke kan skrive, fordi han har fået karantæne. :oops:

 

Han har ikke fået advarsel, karantæne eller lign. Bare for at lukke evt. spekulationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Oscarlatio

 

Gå ind i dine indstillinger herinde, tryk beskedindstillinger, derefter kan du fjerne fluebenet ud for meddelelse om nye personlige samtaler, så slipper du for at få notifikationer på din mail.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza. HVOR sendte du den ti? Måske har jeg misforstået conceptet her? Sender man en en PM er det HER det foregår! Helt anonymt. Ikke må mit arbejde fx.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miza. HVOR sendte du den ti? Måske har jeg misforstået conceptet her? Sender man en en PM er det HER det foregår! Helt anonymt. Ikke må mit arbejde fx.

 

Fik du en afklaring på dit mail problem eller er EG stadig under beskyldning for at afsløre din email ? 

 

Hold nu op med at spille dum, hvis Miza har sendt dig en PM har du fået et brev i din kuvert-icon (den bliver rød) øverst til højre ved siden af dit nickname.

 

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik du en afklaring på dit mail problem eller er EG stadig under beskyldning for at afsløre din email ? 

 

Hold nu op med at spille dum, hvis Miza har sendt dig en PM har du fået et brev i din kuvert-icon (den bliver rød) øverst til højre ved siden af dit nickname.

 

attachicon.gifbrev.jpg

 

Nille, du ved godt at det er for meget at forlange! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du en afklaring på dit mail problem eller er EG stadig under beskyldning for at afsløre din email ? 

 

Hold nu op med at spille dum, hvis Miza har sendt dig en PM har du fået et brev i din kuvert-icon (den bliver rød) øverst til højre ved siden af dit nickname.

 

attachicon.gifbrev.jpg

 

 

Kan du lave det som en PowerPoint ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du lave det som en PowerPoint ? :P

 

Der er sgu ingen, der bruger PowerPoint mere :P

 

Nej, lav det som en PDF - fil, Nille :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Han har ikke fået advarsel, karantæne eller lign. Bare for at lukke evt. spekulationer.

 

Betyder det, at hvis man bare opfører tilstrækkelig tåbeligt og sviner Admin til, så får det ingen konsekvenser, mens andre får karantæne for langt mindre 'forseelser'? :shock:

 

Eller det er måske ligesom i fodbold/håndbold osv, et dommerskøn?  :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...