Hop til indhold
Osculatio

Russiancupid... fuck (i ordets egentlige betydning)

Recommended Posts

OH MY BUDDAH!

 

Var så skør at checke ind på denne russiske datingside. Den er vild:

 

www.russiancupid.com

 

Jeg har været der i nu 2 døgn. Holder det bare lidt vand,  har jeg pt ca 30 tilbud om sex og det vokser hver time lige nu. Og nej: alle virker seriøse. De skriver laange breve på pigeon-engelsk....    :-)

 

Har tilbud i Omsk, Momsk, Siberien, St. Petersburg, Moskva osv pt. Og jeg har altså sorteret alle de grimme store trunter fra i 1. sortering. De, der melder ind er seriøst + 10 på en skala fra 1-10. Tror de er så trætte af vinter, fordrukne mænd og Putin. Måske mest det midterste. Jeg har et billed på og er +50. Alligevel skriver babes på 28-29 helt seriøse lange lange breve....

 

Det kan godt være jeg skal til Thailand i foråret og se på små lamse-bamser, men inden sommeren kommer må jeg vist på en lang tur.... lidt mindre østpå....

 

Prøv at checke siden ud (det her er IKKE en reklame, hvis nogen af d'herrer skulle få den ide). Alle søgefunktioner virker selv om man ikke betaler (du skal først betale, hvis du vil sende mails til pigerne eller chatte)

 

 

:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

No way. Der er ikke noget spam i det koncept. Jeg har ikke mødt noget spam/scam på det site (modsat så mange russiske sider).

 

Det er en meget bedre fungerende udgave af dating.dk. Forskelligheden er, at der i Rusland bor 73 millioner kvinder. Heraf er de ca 70 mio utilfredsstillede og dybt frustrerede. I Danmark er der 188 - og de går så på omgang (runde-trunter)

 

Hvad ville det fx koste en scammer at få 30 kvinder til at skrive 30 helt personlige mails på 2 dage - med svar på personlige spørgsmål i løbet ca 15 min.????... 

 

Hvis i gider, så prøv det da.

 

mvh

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scum-banana:

 

DU har fat i den lange..ende. 

 

Og hvad så. Du møder den lækreste skumbanan-babe. Hun ER vildt-over-over-lækker og så motiveret for et forhold. Du ser hende an i Rusland i en måned fx på hotel i Moskva (På den tid afslører næsten alle tøser sig - du får set alle (turist) attraktionerne). Du tager hende med til Dk og lever derefter et lykkeligt liv med en kvinde der er dobbelt så smuk som fx Baronessen. Det ER set!

 

 

 

 

2324745-caroline-flemming.jpg

 

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midj:

 

Jeg er ked af, ikke at have været der i 3 år. MEN jeg loggede på for to dage siden. Beklager så meget over for dette site's gamle gnavne, mistroiske og navlepillende herrer' .

 

 

Det går nok hurtigst, når man er "newbeee". Pt har jeg godt 40 mails i min indbox. Det falder garanteret de næste dage, Så må jeg gøre som vores søde GP: Nyt navn og ny adresse...   :smile:

 

real-beauty-girls-super-russian-girl-293

Vi tager lige en russer for de gamle gnavne herrer:

 

 

 

 

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, hvorfor skulle en ung modelpige falde for en gammel gris på 50 fra Danmark? Det er scam. 

 

Der var en dokumentar om en af de her sider på DR for ikke så lang tid siden. 'Love translated' hed den. Den kan desværre ikke ses mere på DR, men der ligger et clip på youtube:

 

 

Det er ret ynkeligt. Ældre mænd der leder efter en ung smuk trofæ kone de tror vil gøre alt for at komme til vesten, og unge modeller der leder efter en mand de kan malke for gaver og kontanter og tage røven på. Ingen får hvad de leder efter, alle parter taber. Undtagen dem der scorer kassen på hjemmesiden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midj:

 

Jeg er ked af, ikke at have været der i 3 år. MEN jeg loggede på for to dage siden. Beklager så meget over for dette site's gamle gnavne, mistroiske og navlepillende herrer' .

 

 

Det går nok hurtigst, når man er "newbeee". Pt har jeg godt 40 mails i min indbox. Det falder garanteret de næste dage, Så må jeg gøre som vores søde GP: Nyt navn og ny adresse...   :smile:

 

 

Vi tager lige en russer for de gamle gnavne herrer:

 

Krasiva!

Hun ligner hende jeg datede i Dubai :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge...Ro på. Jeg kan selv.

 

JEG er blevet RUNDBARBERET og udplyndret af 4 danske tøser! (gift med dem).

 

Jeg er så glad for jeres advarsler, men kender vist fælderne nu.

 

Af de nu godt 55 mails pt ,KAN der være 10, der er reelle ( hun skriver fx. om sit - raske - barn, om noget meget specifikt og om noget endnu mere specifikt som sit underlivs problemer og så noget fagligt som jeg ikke gider dele med jer. De 6 har garanteret samme job som mig eller meget tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge...Ro på. Jeg kan selv.

 

JEG er blevet RUNDBARBERET og udplyndret af 4 danske tøser! (gift med dem).

 

Jeg er så glad for jeres advarsler, men kender vist fælderne nu.

 

 

Du tager fejl, russiske piger+deres familie er et helt andet game. Du er total newbie her.

Men fin nok bare køre på, du skal nok lære det... det kræver penge helst masse af penge :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille -  jeg drømmer ikke:

 

Jeg har i min omgangskreds et par,der mødte hinanden helt skørt. Hun (russer) så en jobannonce i et russisk dagblad (Pravda?). Dansk mand bosat i Moskva søger kvindeligt bekendtskab (Han var da ansat i Danske Bank i Moskva). Hun turde. De er nu efter 14 år i Danmark det mest forelskede ægtepar, jeg nogensinde har kendt. Vist derfor min tur på russiske sider..... 

 

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille -  jeg drømmer ikke:

 

Jeg har i min omgangskreds et par,der mødte hinanden helt skørt. Hun (russer) så en jobannonce i et russisk dagblad (Pravda?). Dansk mand bosat i Moskva søger kvindeligt bekendtskab (Han var da ansat i Danske Bank i Moskva). Hun turde. De er nu efter 14 år i Danmark det mest forelskede ægtepar, jeg nogensinde har kendt. Vist derfor min tur på russiske sider..... 

 

:smile:

 

De mødes under andre omstændigheder.

 

Du søger på et datingside sammen med 1000vis af håbefulde mænd.

Og alle kvinderne er ude efter dig og du er oppe i årene... det lyder utrolig ikke ? 

De er slet ikke ude efter en billet til vesten og efter dine penge,,, nej de vil have din unge krop :lol:

 

Jeg snakker helt generelt, du er sikkert noget særlig, du scorer for vildt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Midj:

Jeg er ked af, ikke at have været der i 3 år. MEN jeg loggede på for to dage siden. Beklager så meget over for dette site's gamle gnavne, mistroiske og navlepillende herrer' .

Det går nok hurtigst, når man er "newbeee". Pt har jeg godt 40 mails i min indbox. Det falder garanteret de næste dage, Så må jeg gøre som vores søde GP: Nyt navn og ny adresse... :smile:

real-beauty-girls-super-russian-girl-293

Vi tager lige en russer for de gamle gnavne herrer:

Hun er pæn.

Kendt som Clover på Hegre-art og Mango på Kindgirls.

Derfor kan hun godt være russisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De mødes under andre omstændigheder.

 

Du søger på et datingside sammen med 1000vis af håbefulde mænd.

Og alle kvinderne er ude efter dig og du er oppe i årene... det lyder utrolig ikke ? 

De er slet ikke ude efter en billet til vesten og efter dine penge,,, nej de vil have din unge krop :lol:

 

Jeg snakker helt generelt, du er sikkert noget særlig, du scorer for vildt :P

Pokker, hvor er du dog en smuk og klog ven

 

Allerede som 10 årig, vidste du garanteret lige så meget om kvinder, som du gør nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midj:

 

Jeg er ked af, ikke at have været der i 3 år. MEN jeg loggede på for to dage siden. Beklager så meget over for dette site's gamle gnavne, mistroiske og navlepillende herrer' 

 

real-beauty-girls-super-russian-girl-293

Vi tager lige en russer for de gamle gnavne herrer:

Jeg takker for russeren, og gør ydmyg opmærksom på, at min kommentar udelukkende var en bemærkning hæftet på , at du havde været på sitet to dage (i træk). 

Nu vil jeg gnaven, mistrodisk og træt af ælde gå tilbage til divaneseren og pille lidt mere navle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ellers russiske kvinder virkede spændende i Leif Davidsens "Den russiske sangerinde". Men det var jo også før kapitalismens indtog. Ellers kan jeg kun komme i tanker om, at jeg har været sammen med en enkelt russer, men det var fornøjeligt nok. Hun havde mere lyst til at knalde end mig, så hun havde nok været lige noget for dig, Nille.

Ellers kedeligt at høre, at de alle er blevet kyniske golddiggers, det lyder næsten som Stumps beretninger fra Thailand. Ikke at jeg har nogen anekdoter, der peger i en anden retning, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JEG gnaver mig dybere og dybere ind i de 70.000.000  russiske kvinders indre. Uanset, hvad man ellers mener i midtj! Tag DEN.

 

Lovely-russian-wife-shows-her-big-pussy.

 

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokker, hvor er du dog en smuk og klog ven

Allerede som 10 årig, vidste du garanteret lige så meget om kvinder, som du gør nu

Held og lykke med det.

Men kom ikke og klag nød senere, de er blevet advaret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...