Hop til indhold
Osculatio

Russiancupid... fuck (i ordets egentlige betydning)

Recommended Posts

Jeg kender som sagt ikke det konkrete site, men på andre sites jeg har erfaring med er opmærksomheden altid størst i de første par dage mens man stadig figurerer på "nye fyre" listen med ekstra eksponering.

Af de 127 henvendelser lad os bare antage at 2 ud af 3 er skrald. Det efterlader ham stadig med 42 brugbare henvendelser, og det er ganske flot.

Du mangler i øvrigt stadig at forklare hvorfor brug af en russisk dating site er den sikre vej til at blive scammed. Kan du ikke eller vil du ikke?

 

Jeg skal ikke blande mig i hvad folk bruger deres penge og tid på, men så lad være med at komme hulkende tilbage...

 

Hvis noget lyder for godt til at være sandt så er det højt sandsynligvis.

 

Manden her fortæller en fantastisk historie om denne fantastiske opmærksomhed han får de alle de lækre russiske kvinder. 127 mails + 37 andre, skal det tolkes som 164 kvinder ???

Så krydrer han tråden med snacky nøgenbilleder ? Hvad er motivet ? Selvpromotion, pral, få andre til at hoppe på datingsitet... Det er næsten som Fickenstein i Rusland :lol:

 

PS.

Har du ikke fået en email hvor du er blevet millionær ? :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Du mangler i øvrigt stadig at forklare hvorfor brug af en russisk dating site er den sikre vej til at blive scammed. Kan du ikke eller vil du ikke?

 

Åh åh, nu løfter jeg sløret.

 

Jeg har selv haft en profil på Mamba for nogle år siden, jeg tror faktisk den stadig lever et sted... jeg fik aftaler med et par stykker i Moskva... de var fake...

Del dette indlæg


Link til indlæg

han nævner jo at kun de 3! af de mange henvendelser virker seriøse! procentvis er det ikke ret mange!

det er da ganske rigtigt at så længe han ikke sender penge så er det et risikofrit tidsfordriv!

inden jul var der en dokumentar på dr2 om et datingagency i Odessa, Ukraine! de havde faste piger - altså når der kom en ny busfuld håbefulde, liderlige modne herrer så flirtede disse smukke unge piger helt vildt, nogle gik også i seng med mændene, som kvitterede ved at købe gaver og forlovelsesringe som så kunne leveres tilbage når mændene rejste hjem igen! i dette program var også et interview med 2 kvinder som tidligere havde arbejdet på et datingsite, hvor de hver især havde til opgave at passe X antal profiler og svare de emails der blev sendt til disse!

det er naturligvis et skrækeksempel det er jeg klar over! min advarsel vil blot være at man ikke skal falde på halen over alle de mails man modtager! han har jo selv allerede sorteret næsten alle fra!

 

det næste er jo så motivet ved at være aktiv på sådan et site! de seriøse kvinder der måtte være søger jo næppe en sex weekend på et fint hotel i London! kulturen i Rusland og de tidligere sovjet lande er bygget meget op omkring kernefamilien, så det vil være lige netop det de søger!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag en tur til Skt. Anton i stedet!

Stå noget fed offpiste pulver og bag på nogle af de yngre russiske piger, der er inviteret med af deres rige oligark onkler!

Byg dem et glas på Hotel Post og spørg om de vil med ud på ski dagen efter.

Inviter dem efter dagens skiløb i wellness centret med de mange fælles saunaer (badetøj forbudt)... Så er den ged barberet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille.

Hvis jeg er "manden",  du skyder så vildt efter -  kan du ikke sende mig en PM. Eller kan moderatorene?

 

 

 

 

Gider i moderatorer ikke snart gribe ind i denne  tråd? .

 

 

Det er for spooky og tåbeligt.

Tak. -og god tirsdag med snevejr

Du er nu heller ikke selv helt uskyldig i udviklingen her i tråden. Der er ingen grund til at kalde på de voksne (Moderatoerne). Det er fint nok at trække sig fra tråden, når den bliver for spooky og tåbelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt piger både fra afrocupid og fra russcupid. Selvfølgelig er der scammere der men hvor er der ikke det? Selv i det virkelige liv er der scammere. Så man skal bare bruge sin fornuft så ligger der fede oplevelser der. Weekend i moskva eller madrid med bunker af sex kan friste enhver :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt piger både fra afrocupid og fra russcupid. Selvfølgelig er der scammere der men hvor er der ikke det? Selv i det virkelige liv er der scammere. Så man skal bare bruge sin fornuft så ligger der fede oplevelser der. Weekend i moskva eller madrid med bunker af sex kan friste enhver :smile:

Det er måske sådan, at de russiske kvinder er helt vild liderlige og bare drømmer om at blive råbollet af en dansk donuts. Eller det er måske dig, som er en scammer, og udnytter håbefulde russiske kvinder, vel vidende at du ikke vil gifte dig med dem alligevel.

 

Det er ikke kun nigerianere og den russiske mafia, der driver internetsvindel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er alle skræmte af russi´ske scams. SELVFØLGELIG er der brådne kar der. Som præcis her. Det er gratis at søge. Hvad skulle, der så ske? Køber du dig adgang kan du skrive til pigerne og de kan svare dig. Præcis som fx. Dating.dk. Jeg har vist været på i 3 dage som betalende. Og Hallo: fik et langt brev (på papir og med den kongelige danske postmand). Rigtigt sødt brev fra en mor til 1 fra Ukraine. Intet om penge. Blot noget snak om,  hvorfor hun så gerne vil væk fra Ukraine med sin datter. (Der er VILD borgerkrig der -  lige nu - selv om ingen danske medier rigtig gider skrive om det). Har chattet med hende lidt. Hun er sådan ca dobbelt så smuk som de allerbedste danske piger (32 - blond og med....) Jeg kan FANDEME godt forstå at specielt Ukrainske piger bare vil væk fra den krig (og deres fordrukne russiske mænd). Check nu lige selv (det er ufarligt og ingen trojanske heste galoperer ind på din pc)

 

www. russiancupid.com

 

Det VRIMLER med lamsebamser..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentle: Måske er det noget de bare fortæller -  for at have en god undskyldning for skilsmissen - som er et stort nederlag for mange russiske kvinder. . Men mange at de seriøse fortæller samme historie om deres ex-mænd igen-og-igen.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er alle skræmte af russi´ske scams. SELVFØLGELIG er der brådne kar der. Som præcis her. Det er gratis at søge. Hvad skulle, der så ske? Køber du dig adgang kan du skrive til pigerne og de kan svare dig. Præcis som fx. Dating.dk. Jeg har vist været på i 3 dage som betalende. Og Hallo: fik et langt brev (på papir og med den kongelige danske postmand). Rigtigt sødt brev fra en mor til 1 fra Ukraine. Intet om penge. Blot noget snak om,  hvorfor hun så gerne vil væk fra Ukraine med sin datter. (Der er VILD borgerkrig der -  lige nu - selv om ingen danske medier rigtig gider skrive om det). Har chattet med hende lidt. Hun er sådan ca dobbelt så smuk som de allerbedste danske piger (32 - blond og med....) Jeg kan FANDEME godt forstå at specielt Ukrainske piger bare vil væk fra den krig (og deres fordrukne russiske mænd). Check nu lige selv (det er ufarligt og ingen trojanske heste galoperer ind på din pc)

 

www. russiancupid.com

 

Det VRIMLER med lamsebamser..

 

Hvorfor bliver du ved med at reklamere for datingsitet og er så ivrig med at vi skal blive medlem og betale? 

Vi har fattet det, du er scorer for vildt og det er reelle lamsebamser, som gerne vil til vesten for enhver pris.

 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om du har aktier i sitet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til de fordrukne russiske mænd er jeg nu ikke helt overbevist om at russisk eller ukrainsk alkohol forbrug pr capita overstiger det danske eller øvrige nordvesteuropæiske væsentligt.

 

Jo, det gør den. Selv i forhold til døddrukne danskere, er russerne vores overmænd. Drukkulturen i Rusland stammer fra tidernes morgen.

http://chartsbin.com/view/1016

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro mog russere, lettere. Mdv drikker meget mere end. Andre påstande har ikke hold i virkeligheden. Når venninder kommer på besøg hsr de øl og vodka med... Ikke te ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tro mog russere, lettere. Mdv drikker meget mere end. Andre påstande har ikke hold i virkeligheden. Når venninder kommer på besøg hsr de øl og vodka med... Ikke te ...

 

Hvad var din promille, da du skrev det? Russians, here we come!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er jeg efterhånden træt af EG. Tror moderatorerne skal blive MEGET skarpere.Ellers lukker de gamle sure mænd lige så stille sitet....

 

HVER gang een skriver noget positivt,  kommer der altid en nød, der mener, det  er en alfons eller et medlem af den Russiske mafia, der skriver! Et er - at der er dumme og uhumske mennesker alle vegne. Noget andet er,  når de spolerer en ellers god hjemmeside.

 

Champ og Nille. Kan i ikke bare bytte kamelulds-tøfler et mørkt sted ude på landet og så onanere i hinandens. UDEN, at vi skal vide mere om det???

 

Tak

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...