Hop til indhold
Osculatio

Russiancupid... fuck (i ordets egentlige betydning)

Recommended Posts

Hende jeg mødte jeg i nat .... i min drøm, men yes Louie.

 

Har du for i øvrigt spist på din "egen" restaurant i  Miami.? Fuck noget lortemad ()

 

big.jpg

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh gud hvor bliver du scammet!

Ingen russiske kvinder sender nøgenbilleder af sig selv til en de ikke kender! Ja nogle af dem drømmer om at komme til vesten, men de har det altså ikke så ringe derovre at unge ugifte kvinder uden videre springer på den første og den bedste 20+ år ældre mand der byder sig til! Faktiske russiske kvinder finder endda fordomme om et lorte liv og mænd der hele tiden er fulde fornærmende!

Der kan sagtens være ægte piger imellem, men nu er det site du frekventerer ikke kendt for at være verdens mest troværdige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh gud hvor bliver du scammet!

Ingen russiske kvinder sender nøgenbilleder af sig selv til en de ikke kender! Ja nogle af dem drømmer om at komme til vesten, men de har det altså ikke så ringe derovre at unge ugifte kvinder uden videre springer på den første og den bedste 20+ år ældre mand der byder sig til! Faktiske russiske kvinder finder endda fordomme om et lorte liv og mænd der hele tiden er fulde fornærmende!

Der kan sagtens være ægte piger imellem, men nu er det site du frekventerer ikke kendt for at være verdens mest troværdige!

 

Du ødelægger total illusionen for manden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er selvfølgelig beklageligt :-)

Det er bare så klassisk! At man forblændes og får et selvtillidsboost af alt den opmærksomhed fra smukke kvinder!

Man er bare virkeligt naiv hvis man tror at disse kvinder rykker alt op for at være rengørings hjælp og kneppedukke for en væsentlig ældre mand fra Danmark!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sædvanligvis er jeg absolut ikke naiv (mit job består netop i ikke-at-være - og jeg er sædvanligvis rigtig Go' - OG nej: ikke OW Bunker i AA).

 

Hende her er 47 år og jeg er aldrig blevet scammet af en +40 (de gider ikke!). Men hun er lidt svær. Hun siger at hun arbejder i en bank og at vi bare kan mødes i London. TROR virkelig hun er dobbelt ok. Rejser hun til London for egen regning køber jeg altså et very nice hotelværelse til hende......   :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sædvanligvis er jeg absolut ikke naiv (mit job består netop i ikke-at-være - og jeg er sædvanligvis rigtig Go' - OG nej: ikke OW Bunker i AA).

 

Hende her er 47 år og jeg er aldrig blevet scammet af en +40 (de gider ikke!). Men hun er lidt svær. Hun siger at hun arbejder i en bank og at vi bare kan mødes i London. TROR virkelig hun er dobbelt ok. Rejser hun til London for egen regning køber jeg altså et very nice hotelværelse til hende......   :smile:

 

Haha jeg må grine, hvordan får hun et visum til London, Rusland er under sanktionering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er på nu på 126 mails. Tre er noget, jeg virkelig GÅR efter.

 

37 er på "ventelisten". De TRE har givet mig deres tlf nummer og vist så mange billeder af deres hverdagsliv, at jeg tror  på dem...Børn etc.

 

Vi tager lige en russer mere for husarerne blandt d'herreer:

 

alena-hemkova-sleeping-photos-site-more-

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig er du ambassadør for det datingsite ??? Stop spamming.

 

Lige et par hints så folk ikke falder i fælden:

http://www.freedatinghelper.com/reviews/russian-cupid/

 

 

Et Citat fra en bruger:

"Don’t waste your time on the ones from Russia, Ukraine etc..

One last thing the hotter the photo the more likely a scam! look out he or she wants your hard earned money."

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille: Hvis du nu nær-læser kan du se, at hun arbejder i en bank (BM - er du ikke så dum, som du sædvanligvis lyder her på sitet, kan du faktisk finde et billed af hende på BM's side i London)  Onaner du bare videre til din store FFK drøm. Måske kommer (sic!) du engang... altså i en bank.....

 

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen tvivl om en vis skepsis forefindes.

Har du prøvet at foreslå en Skype samtale med dine 3 favoritter? Så bliver den ged da barberet med hensyn til om de ligner deres fotos.

Finder de på undskyldninger om at de ikke kan bruge Skype så er det nok scam.

M5C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille: Hvis du nær-læser kan du se, at hun arbejder i en bank (BM - er du ikke så dum, som du sædvanligvis lyder her på sitet, kan du faktisk finde et billed af hende på BM's side i London)  Onaner du bare videre til din FFK drøm. Måske kommer (sic!) du engang... altså i en bank.....

 

Har du et Link ?

 

Jeg har Netbank :lol:

 

Jeg er dum for jeg kan ikke finde hende på BM's hjemmeside:

 

http://www.bm.ru/ru/ofisy-banka/otdelenija/

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille:

 

Der er næppe nogen bank, der tør ha' dig i porteføljen.

 

Og nej: Jeg har ikke noget link til en almindelig pige. Jeg er selvfølgelig bevist om, at alle de piger, du kender har en hjemmeside.

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm, kunne I ikke tale lidt pænere til hinanden?

 

Nå, men anyway...

Jeg kender ikke siten der, men har erfaringer fra lignende sites, og der har jeg kun mødt en enkelt der forsøgte sig med "send mig €100 til et pas" tricket, og hun var altså rumæner. De russere og ukrainere jeg har talt med har ikke haft noget problem med at snuppe en lille snak med video på skype. De fleste har en smartphone, og i sådan en findes der et kamera og der kan installeres en skype app. Man kommer ikke til at spilde tiden på den ene der ikke kan eller vil verificere sig selv når der står 9 andre parat som gerne vil.

 

Forklar lige hvad det er de kan snyde ham med? Han er jo klog nok til ikke at sende penge til nogen nogensinde (antager jeg), så forklar lige hvad risikofaktoren går ud på, for jeg forstår det ikke helt. Det værste han kan risikere at spilde som han sidder ligenu er sin tid.

 

Jeg forstår ikke lige hvorfor det skal regne så meget på Osculatios festoptog. Fordommene som kritikken bygger på er primært funderet i en virkelighed der ligger 10+ år tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot en tanke og association...

 

Hvad er der galt i at piger/annoncer bruger fake billeder ?

 

Det eneste I mister er jeres tid og penge, når I får en lousy service....

I kan da bare gå igen...

 

Skal vi skyde på at 90% af disse dating-profilerne er fake....og liderlige mænd fra hele verden er i som sædvanligvis i overtal,

hvor naiv kan man være...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skyder bare Nille. Men du har jo ikke rigtigt noget at have dit udsagn i.

Men lad os så bare for argumentets skyld sige at du har ret. Hvad er så problemet i at 90% er fake, hvis det er let at sortere dem fra? Hvad er der at miste ud over tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kors hvor bliver mine små øjne trætte her på siden.

 

Ville bare fortælle om en www, hvor man kunne møde rigtige søde reelle piger. 

 

Do as usual boys. Så sker der i hvert fald ingenting. At all....

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skyder bare Nille. Men du har jo ikke rigtigt noget at have dit udsagn i.

Men lad os så bare for argumentets skyld sige at du har ret. Hvad er så problemet i at 90% er fake, hvis det er let at sortere dem fra? Hvad er der at miste ud over tid?

 

Jeg skal ikke blande mig i hvad folk bruger deres penge og tid på, men så lad være med at komme hulkende tilbage...

 

Hvis noget lyder for godt til at være sandt så er det højt sandsynligvis.

 

Manden her fortæller en fantastisk historie om denne fantastiske opmærksomhed han får de alle de lækre russiske kvinder. 127 mails + 37 andre, skal det tolkes som 164 kvinder ???

Så krydrer han tråden med snacky nøgenbilleder ? Hvad er motivet ? Selvpromotion, pral, få andre til at hoppe på datingsitet... Det er næsten som Fickenstein i Rusland :lol:

 

PS.

Har du ikke fået en email hvor du er blevet millionær ? :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille.

Hvis jeg er "manden",  du skyder så vildt efter -  kan du ikke sende mig en PM. Eller kan moderatorene?

 

 

 

 

Gider i moderatorer ikke snart gribe ind i denne  tråd? .

 

 

Det er for spooky og tåbeligt.

Tak. -og god tirsdag med snevejr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...