Hop til indhold
Marquis de Sade

Polyamorøs - Vær tro imod utroskab !

Recommended Posts

Guest MM40

Jeg syntes at dit svar til mig er godt formuleret og jeg forstår dig et langt stykke ud af grusvejen - du fortæller og beskriver godt - dog tror på at den dag du finder din soul mate der låner du ikke hende ud 

my soulmate will most definately share my views and preferences, or else, she would not be my soulmate ...

(CITAT: MM40 :grin:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

my soulmate will most definately share my views and preferences, or else, she would not be my soulmate ...

(CITAT: MM40 :grin:)

​Jeg tror at du har fundet din soulmate via denne tråd og at hun kan give dig det du vil have. Det kunne godt nok være sjovt hvis i kunne få enderne til at mødes ;-)

Det ser ud til at i har de samme indgangsvinkler til et kærligt - tillidsfuldt samt respektfyldt forhold.

Jeg krydser fingre for at det lykkedes og hvis det gør så vil jeg ønske jer det bedste på livets vej

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

​Jeg tror at du har fundet din soulmate via denne tråd og at hun kan give dig det du vil have. Det kunne godt nok være sjovt hvis i kunne få enderne til at mødes ;-)

Det ser ud til at i har de samme indgangsvinkler til et kærligt - tillidsfuldt samt respektfyldt forhold.

Jeg krydser fingre for at det lykkedes og hvis det gør så vil jeg ønske jer det bedste på livets vej

​Nu bevæger vi os vist over i afdelingen for spøg og skæmt :-)

I det tilfælde, at du rent faktisk tror, at bare fordi to mennesker, deler den samme seksuelle preference så er lykken gjort, så lad mig minde dig om noget så afgørende som kemi, værdier, temperament, mål for livet, det udefinerbare X factor und so weiter .... this is not a dating game :smile:

og som Line skrev

Er enig i at sexen langt fra er det vigtigste... At have det sjovt, grine, pjatte sammen og være fortrolige er i min verden utrolig vigtigt! Opleve sammen og det at være tæt og kunne snakke om alt er også et must i min verden..

 

men point for din fantasi Morten 1981:grin:

OG NU .. kan jeg vist ikke bidrage med mere i denne tråd :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Åååårrrrhhhh SHIT ... nu farer der en djævel i mig ....

Morten1981 .. den her er til dig :-D 

 

Men min  soulmate kunne ALDRIG være en der ikke forstod min fetish for at knalde forskellige mænd hele tiden.... I GET HER og ville synes det var fedt

En fetish kan undertrykkes noget tid hvis man kæmper hårdt nok - men skal man gøre det... NEJ FOR FANDEN.... hvis et forhold handler om at undertrykke sin natur - så er det et forkert forhold ....  I AGREE og har det på samme måde ... er oven i købet afprøvet på egen krop

MM40  er min counterpart...han kunne teoretisk (teoretisk = ENIG) set være en partner der passede til mig lige præcis hvad angår den specifikke del af sex....  for han ville kunne forstå mit behov for fremmed pik og nyde det aspekt ved mig - og muligvis deltage i det også - og spids så ører Morten .. ikke bare ville jeg deltage. Jeg ville nyde hvert et øjeblik. trekant, firkant, femkant, gangbang .. you name it. Jeg ville nyde at se det var min kæreste der fik masser af pik og at hun var en grådig tøs, der ikke kunne få nok ... ville nok oven i købet trække mig og sidde og spille pik til synet og nyde ophidselsen i hendes øjne ..

Jeg ville nyde at se hende gøre sig klar til en fræk aften ved en bolleven, gøre sig sexet og se den frække forventningsfulde glæde i hendes øjne .... og ville nyde at høre hende fortælle om hendes aften/nat ... hvilket stensikkert ville føre til, at jeg fik lyst til at dyrke vild sex med hende mens hun talte "beskidt" om hendes aften ...

Jeg ved at der gudskelov findes mænd derude som MM40 (der findes HELT sikkert mange flere som mig) - jeg har været gift med en .... og nej - vi blev skilt fordi han ikke kendte forskel på ret og vrang (jeg kan sgu heller ikke hækle :mrgreen:) - ikke fordi han ikke ville dele mig...  for den del forstod han (my kind of guy)

At sige du er bekymret for MM40 svarer til at du er bekymret for mig som GP - for vi er skåret over samme læst hvad angår tilbøjeligheder.... og vi kender os selv så godt at vi ved nøjagtig hvad vi ønsker hos en partner ENIG.... og kender guld når vi ser det ENIG

​og Morten1981 ... NU kan du godt samle underkæben op fra bordpladen :-D Tænk lige hvor mange forskellige afarter af seksuel observans der findes, så er ovenstående faktisk ikke noget at bekymre sig om ...

og således oplyst og indigneret, kan du nu bevæge dig ud i verden som et klogere menneske (sagde han mens han skraldgrinede ..)  :-D:-D:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åååårrrrhhhh SHIT ... nu farer der en djævel i mig ....

Morten1981 .. den her er til dig :-D 

 

​og Morten1981 ... NU kan du godt samle underkæben op fra bordpladen :-D Tænk lige hvor mange forskellige afarter af seksuel observans der findes, så er ovenstående faktisk ikke noget at bekymre sig om ...

og således oplyst og indigneret, kan du nu bevæge dig ud i verden som et klogere menneske (sagde han mens han skraldgrinede ..)  :-D:-D:-D

 

MM40 er du igang med at underholde de andre brugere herinde ?

 

 Jeg krydser fingre for at din næste kæreste er klar til at blive sendt i byen for at få den helt STORE tur 

 

 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åååårrrrhhhh SHIT ... nu farer der en djævel i mig ....

Morten1981 .. den her er til dig :-D 

...

​og Morten1981 ... NU kan du godt samle underkæben op fra bordpladen :-D Tænk lige hvor mange forskellige afarter af seksuel observans der findes, så er ovenstående faktisk ikke noget at bekymre sig om ...

og således oplyst og indigneret, kan du nu bevæge dig ud i verden som et klogere menneske (sagde han mens han skraldgrinede ..)  :-D:-D:-D

 

​Fandens MM40, nu gjorde du mig hamrende liderlig. Jeg melder mig under din fane og hylder den grådige tøs med begær i øjnene!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg krydser fingre for at din næste kæreste er klar til at blive sendt i byen for at få den helt STORE tur

Nej nej du misser pointen.... ikke sendt i byen ...aldrig

jeg gør det fordi jeg vil, har lyst, har behov for og ganske enkelt ikke kan leve uden.... ingen sender mig nogen steder og MM40 kunne aldrig drømme om at sende en kæreste afsted - hun gør det 110% af egen drift

Uanset om en kæreste knalder mig 15 gange om dagen vil han aldrig kunne opfylde mit behov for mange pikke samtidig, fremmede pikke eller deslige Meget kæreste sex fjerner ikke den del af min seksualitet Den må jeg bare have OGSÅ

og det er den del MM40 elsker ved sine piger At de har den lyst og de behov Der går intet fra hjemmefrontens sexliv - tværtimod Det bliver faktisk bedre 

Tro mig Intet tidspunkt er jeg mere liderlig end efter en vagt og den dag jeg får en mand igen lover jeg dig at han vil være totalt vild i varmen for at få mig hjem efter en vagt fordi han ved hvad der venter :-D  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin mit svar er til MM40

 

Men ok her er så et svar til dig :

 

Definition af en sexafhængig

Følgende kan blive den definition af sexafhængighed, som bliver optaget som anerkendt diagnose af WHO og Den Amerikanske Psykiatrise Forening næste år. Lidelsen kaldes ’hyperseksuel forstyrrelse.’

1) Personen har i en periode på mindst seks måneder haft gentagne og stærke seksuelle fantasier, drifter og handlinger, der er forbundet med mindst fire af følgende fem kriterier:
At bruge uforholdsmæssig megen tid på seksuelle fantasier og drifter og på at planlægge og udføre seksuelle handlinger

- Gentagne gange at give sig i kast med disse seksuelle fantasier, drifter og handlinger som reaktion på følelsesmæssige tilstande som f.eks. angst, depression, kedsomhed og irritabilitet.

- Gentagne gange at give sig i kast med disse seksuelle fantasier, drifter og handlinger som reaktion på stressfulde livsbegivenheder.

- Gentagne, men forgæves, anstrengelser for at kontrollere eller kraftigt begrænse disse seksuelle fantasier, drifter og handlinger.

- Gentagne gange at give sig i kast med seksuel adfærd uden hensyntagen til, at den kan skade én selv eller andre fysisk eller følelsesmæssigt.

2) Der kan konstateres væsentlig personlig lidelse eller forringelser i sociale, erhvervsmæssige eller andre betydningsfulde funktionsområder forbundet med hyppigheden og intensiteten af de seksuelle fantasier, drifter og handlinger.

3) De seksuelle fantasier, drifter og handlinger skyldes ikke direkte fysiologiske følgevirkninger af eksogene stoffer (f.eks. narkotika eller medicin) eller maniske episoder.

4) Personen er mindst 18 år gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten, det er trist at du på ingen måde formår at acceptere og respektere, at andre mennesker lever på en anden måde end du gør. Der findes ikke kun een sandhed.

Jeg forstår ikke, hvad det citat om sexafhængighed laver? Det handler ikke om at afhjælpe stress, angst og hvad der ellers står, men om lyst. Intet andet end lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten1981

Opfordring: Stop dig selv nu, Morten!

I går proklamerede du frejdigt i denne tråd:

følgende:

"... mange af os mænd er dysfunktionelle ..."

Og nu diagnosticerer du Jasmin (og indirekte MM40) som syge (lidende af sexafhængighed), fordi de er polyseksuelle og godt kan lide, at de selv og deres partner har sex med andre.

Ret venligst blikket mod dig selv, inden du fortsætter ad det spor med at sygeliggøre andres seksualitet. Tak.

GF

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt, velformuleret og ærligt skriv MM40. Det er en kæmpe gevinst for Eroguide at du kiggede forbi - dobbeltlike herfra :)

Jeg kan godt kende det du skriver... jeg har både været i forhold hvor det fungerede og hvor det IKKE fungerede at" sende kæresten i byen" efter fremmed pik (citationstegn fordi det selvfølgelig var noget hun selv valgte). Der hvor det primært fejlede var når de sexuelle udskejelser skete PÅ BEKOSTNING af vores forhold. Og når hendes forhold til andre mænd blev lidt for tætte... men det er vel en side af samme sag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten, det er trist at du på ingen måde formår at acceptere og respektere, at andre mennesker lever på en anden måde end du gør. Der findes ikke kun een sandhed.

Jeg forstår ikke, hvad det citat om sexafhængighed laver? Det handler ikke om at afhjælpe stress, angst og hvad der ellers står, men om lyst. Intet andet end lyst. 

​Der er plads til alt herinde også mine indlæg

Der findes ingen sandhed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morten1981

Opfordring: Stop dig selv nu, Morten!

I går proklamerede du frejdigt i denne tråd:

følgende:

"... mange af os mænd er dysfunktionelle ..."

Og nu diagnosticerer du Jasmin (og indirekte MM40) som syge (lidende af sexafhængighed), fordi de er polyseksuelle og godt kan lide, at de selv og deres partner har sex med andre.

Ret venligst blikket mod dig selv, inden du fortsætter ad det spor med at sygeliggøre andres seksualitet. Tak.

GF

 

Good Fun - jeg har ikke sagt at du er dysfunktionel - jeg kan konstatere at mange af os mænd blot er det - prøv bare at spørge piger ude  virkeligheden.....herinde vil pigerne ikke indrømme det for det. De risikere jo deres levebrød - 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good Fun - jeg har ikke sagt at du er dysfunktionel - jeg kan konstatere at mange af os mænd blot er det

Hvorfor... Eller rettere, hvordan kan du konstatere, at mange er det? Fordi du selv er dysfunktionel?

I så fald er det lidt samme tankegang som f.eks Tanja Rahm. Fordi hun ikke skullet have jobbet som glædespige, og fordi hun blev ved at overskride sine egne grænser, så må alle kvinder i branchen åbenbart befinde sig i samme situation. Det er bare ikke logisk.

Du er lige så meget ude af stand til at anderkende folks forskelligheder fra dig og dine holdninger. Bare synd, at du er godt på vej til at ødelægge en ellers rigtig god tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Nej nej du misser pointen.... ikke sendt i byen ...aldrig

jeg gør det fordi jeg vil, har lyst, har behov for og ganske enkelt ikke kan leve uden.... ingen sender mig nogen steder og MM40 kunne aldrig drømme om at sende en kæreste afsted - hun gør det 110% af egen drift

Uanset om en kæreste knalder mig 15 gange om dagen vil han aldrig kunne opfylde mit behov for mange pikke samtidig, fremmede pikke eller deslige Meget kæreste sex fjerner ikke den del af min seksualitet Den må jeg bare have OGSÅ

og det er den del MM40 elsker ved sine piger At de har den lyst og de behov Der går intet fra hjemmefrontens sexliv - tværtimod Det bliver faktisk bedre 

Tro mig Intet tidspunkt er jeg mere liderlig end efter en vagt og den dag jeg får en mand igen lover jeg dig at han vil være totalt vild i varmen for at få mig hjem efter en vagt fordi han ved hvad der venter :-D  

 

​døjer med at kunne formulere det bedre selv ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good Fun - jeg har ikke sagt at du er dysfunktionel - jeg kan konstatere at mange af os mænd blot er det - prøv bare at spørge piger ude  virkeligheden.....herinde vil pigerne ikke indrømme det for det. De risikere jo deres levebrød - 

Nej Morten, du har ikke sagt, at jeg er dysfunktionel - og det har jeg heller ikke påstået, at du har. Så din bemærkning om det er uforståelig og irrelevant. 

Du har til gengæld sagt, at "mange" mænd er dysfunktionelle.

Og du har diagnosticeret Jasmin (og indirekte MM40) som syg (lidende af sexafhængighed).

Jeg opfordrer dig derfor - igen - til stoppe med at sygeliggøre andre mennesker seksualitet.

Vil du gøre det?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også betegne mig selv som polyseksuel (omend det er et udtryk der "smager" dumt i min mund) og jeg er HELT sikkert polyseksuel på min partners vegne.

I skrivende stund, er jeg godt nok single, men mine to forrige kærester her begge været aktive swingere - det er noget jeg har dyrket SAMMEN med dem og har altid tændt vildt på at se min kæreste være sammen med andre mænd - og nydt og været stolt af, at det var MIG hun gik hjem sammen med.

Igennem de sidste par har jeg så udviklet en fetich for, at det også tændte mig, at de var sammen med andre mænd, mens jeg var alene hjemme. Så var der ikke noget bedre at ligge i sofaen og se ens kæreste komme glad og smilende hjem, med let uglet hår godt og grundigt gennemkneppet, at hun ligger sig tæt ved siden af en og siger ... "kors jeg elsker dig din dejlige mand og nøøøj hvor har jeg fået meget pik idag - nu skal du høre ...". PISSE FRÆKT.

Jeg har også været OK med, at de udviklede venskabelige følelser og synes manden kunne være godt selskab, humoristisk og hvad ved jeg .... det hører jo nærmest med - jo svært at kneppe med en mand, man partout IKKE må synes om. Men der har altid været den regel, at voksede følelserne til mere end det - så skulle manden droppes, så vores kærlighed ikke var i fare - for hendes kærlighed var min alene.

Jeg har brugt nogen tid på at vurdere/tænke/undersøge hvad kilden er til, at jeg rummer ovenstående i forhold til min seksualitet, men kan ikke komme det nærmere end at jeg som menneske er ret rummelig, generelt har et meget liberalistisk livssyn (det er dog ikke ment i politisk forstand) og hviler meget i mig selv.

Jeg nyder også - som vist alle mænd herinde og de fleste generelt - at være sammen med og opleve andre kvinder, end kun den éne man er i forhold med. Og det får jeg så opfyld gennem de fælles swinger aktiviteter ...

Jeg er en stor fortaler for if you love somebody, set them free ... Der er ikke noget mere dræbende, end at være i et forhold der begrænser en og kræver for mange kompromiser - helt undgås kan det ikke, men det skal virkelig ikke definere forholdet.

og hvis du nu som læser sidder og tænker .. christ he is far out :shock:... så ja .. im a dirty mother fucker and I aint apologising ... :-D


Nå men når du nu er single - er det så ikke bevis på at "åbne" forhold ikke virker .. næh for det har været helt andre forhold der gjorde, at vi slog op ....men de forhold er knap så interessante at fortælle om i denne tråd :-)

PS: en lille reminder som jeg synes er god - "sex er ikke det vigtigste i et forhold, hvis det fungerer, men sex ER det vigtigste i et forhold, hvis det ikke fungerer ..."

således oplyst og klogere - kan I nu gå ud i livet og nyde det fuldt ud :grin::grin::grin::grin:

​Et godt skriv, og vi er nok mange der føler mere eller mindre på de der sensationer du beskriver. En ting som jeg i hvert fald tror gør det spændende og livgivende, er at det også er lidt farligt. I øvrigt helt enig med at man ikke kan holde en man elsker i kort snor.

I øvrigt i øvrigt så er du en dirty motherfucker, ikke en dirty mother fucker. Måske en bagatel for dig, men du ved ... den slags kan ødelægge min dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

​Et godt skriv, og vi er nok mange der føler mere eller mindre på de der sensationer du beskriver. En ting som jeg i hvert fald tror gør det spændende og livgivende, er at det også er lidt farligt. I øvrigt helt enig med at man ikke kan holde en man elsker i kort snor.

I øvrigt i øvrigt så er du en dirty motherfucker, ikke en dirty mother fucker. Måske en bagatel for dig, men du ved ... den slags kan ødelægge min dag.

​who says im not a mother fucker ? :grin:

I øvrigt i øvrigt ???? se det er en formulering der kan ødelægge MIN dag :grin:

(touche .. we both stand corrected :grin:)

 

PS: personligt tager jeg det nu ikke så ilde op at blive diagnosticeret som seksuel disfunktionel ... jeg rummer sgu en del mere end min seksualitet, meeeen indrømmer gerne at sex ER en vigtig del af mit liv ... til gengæld går jeg ikke særligt meget op i vejret :grin::grin:

Redigeret af MM40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i hvert fald opdaget at det med at besøge flere glædes piger, som enkelt / kun 1 besøg ikke helt dur... 

Besøget går skam fint, men jeg har MEGET lyst til at besøge dem allesammen igen... Og hvordan får man lige det skruet sammen økonomisk :ph34r: måske cølibat er en udvej! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 31 minutter siden:

Jeg har i hvert fald opdaget at det med at besøge flere glædes piger, som enkelt / kun 1 besøg ikke helt dur... 

Besøget går skam fint, men jeg har MEGET lyst til at besøge dem allesammen igen... Og hvordan får man lige det skruet sammen økonomisk :ph34r: måske cølibat er en udvej! 

Som Simon Spies svarede adspurgt om hvorledes man starter sit eget flyselskab, "man starter med at skrabe nogle 100 millioner sammen, og køber nogle fly.

Ellers er jeg enig. Genbesøgene er ofte langt bedre, og efter nogle stykker kan det ligefrem blive fremragende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

polytshirt.jpg

Jeg nød mit lig igennem 6 år, hvor vi var to mænd som lavede fast sammen med 4 kvinder, alle fire var mine kærester, men også hans kærester

Vi havde aldrig konflikter - men tre af pigerne var også Bi sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...