Hop til indhold
19 cm glæde

Besøg hos Lene i Odense ( gade pige)

Recommended Posts

Colocolo, jeg håber du har meldt vedkommende til ledelsen. Satme dårlig stil at dele adresse, og andre dybt personlige informationer. Ellers ikke længe siden der var en tråd, netop om at I ikke må dele den slags, heller ikke i PB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære liv. Jeg er sikker på "ledelsen", "tager affære" når de vågner. Mit indlæg gik ikke så meget ud på at udlevere "private oplysninger" i PB. Men mere på at udnytte/finansere en piges "ulykke". Håber du har det godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt det måske ikke hører til denne tråd.

Colocolo der beder selv om hendes telefon nummer, du får masser af oplysninger om hende, og du er stadig ikke tilfreds... Hvad vil du I dette forum, hvis det ikke er for at udnytte en GP ? (Du må gerne svare mig privat)

Personligt er jeg holdt op med at sende oplysninger om GP, hvis jeg kan se det er en bruger der ingen anmeldelser har lavet, eller har en lav reputation.

Måske på tide at oprette et lukket forum for brugere med højt "reputation" - hvor man kan dele erfaringer frit, kunne tænkes at GP også har et behov for at snakke om os, i et andet lukket forum. Se:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/35540-mulighed-for-et-lukket-forum-opbakning-til-dette/

Redigeret af Peter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Colocolo - det er bare så flot. Først beder du om et telefonnr. Bagefter alt det her ................ Det er simpelthen dårlig stil. Næste gang kan du sgu spørge din mor.

Over and out Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke colocolo, der har gjort noget galt, men ham der sender en PB med personlige oplysninger om en pige ;) 

​Det er ikke mig jeg har kun givet mobil nr som jeg har fået lov til af Lene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt hvem det er. Fik samme info for noget tid siden.

Det er faktisk Colocolo som har udleveret pigen, grundet i at nu ved alle hun er på stoffer med mere. Personen har blot gjort opmærksom på dette, grundet i at nogen ikke har lyst til sådanne, eller folk med dårlige tænder...

Hendes personlige adresse er ikke givet, hvis jeg kender ham ret, men bydel.

Det er korrekt hvad 19 cm skriver, hun vil gerne have tlf. i cirkulation, ikke jeg har hørt det fra hende, men nok fra samme kilde, hvor Colocolo fik info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er faktisk Colocolo som har udleveret pigen, grundet i at nu ved alle hun er på stoffer med mere. Personen har blot gjort opmærksom på dette, grundet i at nogen ikke har lyst til sådanne, eller folk med dårlige tænder...

​Det gjorde jeg nu opmærksom allerede da jeg modtog nummeret for længe, længe siden. Tråden er desværre slettet, da den endte i mudderkast, men summa summarum er, at jeg ringede til hende og ret hurtigt kunne konkludere at det nok ikke kun var øl og cigaretter hun indtog. Af samme årsag valgte jeg at droppe det besøg jeg egentligt havde fået mig selv gejlet op til. Jeg kunne ganske enkelt ikke få mig selv til det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte Lene her forleden dag, der var ikke noget hastværk, blev budt indefor og blev spurgt om jeg vile have en kop kaffe, vi sad og snakket i en lille halv time,

inde jeg spurgte om vi ikke skule gå ind i soveværelset,,, lidt fransk , og dansk og kys under dynen  :-D

 Efter vi var færdig, lå vi og snakket om alt muligt, hun fortalte at hun er helt clean nu, og ikk er på stoffer/medicin mere..og spurgte om hun skulle oprette sig som bruger her på Eroguide, det ville hun lige tænke over

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give dig ret, det er lækkert at man kan besøge en som IKKE har noget hastværk og IKKE er tidstyran, og som sætter pris på socialt samvær også.

Venligst Landsbytossen -nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil meget gerne have hendes nummer - gerne i dag - skal nok være sød ved hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...