Hop til indhold
19 cm glæde

Besøg hos Lene i Odense ( gade pige)

Recommended Posts

19 cm glæde sagde den 20 Jan 2015 - 7:55 PM:

Igår besøgte jeg Lene i Odense privat, vi havde aftalt blow uden gummi med udløsning i munden og 2 udløsninger til 600. Hun ville også prøve om hun kunne tage den blåpandede helt ned i halsen så det var jo spændende.

Ringede på døren og en ganske almindelig pige med et rigtig sødt smil åbnede døren og bød mig indenfor i en pæn og rimelig ryddelig lejlighed, fik klaret betalingen og så ind i soveværelset. Lene har en ganske pæn krop med et par søde små a skåls bryster og ja hun har da lidt blå mærker på benene og hendes tænder er måske heller ikke de kønneste, men hun har også haft et hårdt liv og det kan ses. Fik et lækkert blowjob hvor hun prøvede on hun kunne få den helt ned men måtte opgive da hun konstanterede at det var den største hun havde prøvet til dato. Efter første omgang bød hun på en kop kaffe så jeg lige kunne komme til kræfter igen.

10 min senere var det tid til anden omgang så tilbage til soveværelset og selv om Lene kæmpede det bedste hun havde lært så ville pikken ikke mere så efter 20 min blev vi enige om at der nok ikke var mere at komme efter, men alt i alt den dejlig oplevelse med en sød og naturlig pige.

Har aftalt med hende at næste gang så prøver vi om hun kan klare græsk, for som hun siger: man kan jo ikke sige at man ikke kan klare det hvis man ikke har prøvet, og hun kunne jo risikere at rende ind i en lige så stor en igen så det skal sku prøves.

19 cm.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelse? Helt usmagelig. Det er set før på Eroguide, at der bliver oprettet en ny profil 2, som kun har til formål at chikanere en konkurrent. Herefter godt bakket op af profil 1. Føj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anmeldelse? Helt usmagelig. Det er set før på Eroguide, at der bliver oprettet en ny profil 2, som kun har til formål at chikanere en konkurrent. Herefter godt bakket op af profil 1. Føj

 

Hvad er det helt præcis du antyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Riesenschwanz antyder at "jensbager" profil lige er blevet oprettet (26/2) Han har postet "en" besked, som er meget negativ. Så der er folk i forummet som betvivler hvad han skriver.  

 

Ikke han skulle skrive noget usandt, ved at hun skulle have taget nogle kontroller, hvilket ikke er unormalt.

 

Men her i forumet tænder folk bare af, når der bliver snakket om ubeskyttet sex.

 

Vil helst holde mig neutral, men giver CUPIDO ret: Alting er til salg, eller har en pris. Men som skrevet før, danske piger er oplyste, de kender risici, så mange takker nej.

 

Jeg har ikke selv besøgt Lene, men vil gerne støtte en pige, som vil væk fra gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

når 1000 Peter så må du heller se og komme af sted og besøge denne pige så ved du hvad jeg snakker om :shock: så vil nok kunne forstår hvad jeg mene  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FotoMand

Skal nok snart besøge hende. Men jeg forstår ikke helt, hvad er det denne kritik går på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal nok snart besøge hende. Men jeg forstår ikke helt, hvad er det denne kritik går på?

 

 

Den går på Lenes private fortid....og er faktisk ret utilstedelig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også meget gerne bede om hendes nr. Nogen der har prøvet anal med hende?

Tlf nr. slettet, det er selvfølgelig ikke iorden at dele pigens tlf nr her. Tænk jer ny om. Kurator

 

og ja har taget hende analt og det var sku stramt, ikke noget hun har prøvet så tit

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en ny anmeldelse af Lene:

 

Nu kan jeg se at den anden tråd af en eller anden årsag er blevet slettet. Jeg skrev ellers et lidt længere indlæg i den efter at have været i kontakt med Lene. Jeg blev dog ret hurtigt klar over at det var en dårlig aften at ringe på. Hun virkede fjern og jeg ville ikke undres en tøddel, hvis hun havde indtaget noget euforiserende; det være sig alkohol, cannabis eller stærkere. Jeg valgte i hvert fald ret hurtigt at afbryde samtalen, da hun ikke virkede helt frisk, men det kan godt bare være, at jeg har ringet på et uheldigt tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tlf nr. slettet, det er selvfølgelig ikke iorden at dele pigens tlf nr her. Tænk jer ny om. Kurator

 

og ja har taget hende analt og det var sku stramt, ikke noget hun har prøvet så tit

Jeg har fået lov af lene  til at dele hendes nr med brugerne her på sitet så ikke noget med at tænke mig om.

 

Vi har ingen mulighed for at afgøre om det er korrekt, så du skal selvklart følge vore regler og henstillinger som alle andre hvis du fortsat ønsker at være på Eroguide.dk. Dette er ikke et oplæg til debat. Kurator

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået lov af lene  til at dele hendes nr med brugerne her på sitet så ikke noget med at tænke mig om.

 

Vi har ingen mulighed for at afgøre om det er korrekt, så du skal selvklart følge vore regler og henstillinger som alle andre hvis du fortsat ønsker at være på Eroguide.dk. Dette er ikke et oplæg til debat. Kurator

"Førerbunkeren" kunne jo prøve at ringe til Lene og spørge om rigtigheden :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Lene kunne jo også oprette sig herinde. Det er vel ikke så svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arne, Tzatziki; drop det!
Der kommer sjældent noget godt ud af at fortsætte med at kværulere med ledelsen.
Respektér nu de henstillinger som Kurator er kommet med i denne tråd!

Reglerne er entydige og der gives ikke undtagelser, så det burde stå lysende klart at man ikke fortsætter med at kværulere, når man gentagne gange har fået henstillinger om at man ikke må dele telefonnumre og andre private oplysninger om GP!

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne, Tzatziki; drop det!

Der kommer sjældent noget godt ud af at fortsætte med at kværulere med ledelsen.

Respektér nu de henstillinger som Kurator er kommet med i denne tråd!

Reglerne er entydige og der gives ikke undtagelser, så det burde stå lysende klart at man ikke fortsætter med at kværulere, når man gentagne gange har fået henstillinger om at man ikke må dele telefonnumre og andre private oplysninger om GP!

 

Tryk nu bare på anmeld knappen, hvis der er noget du er utilfreds med! Er SÅ belastende når almindelige medlemmer føler sig som små konger og leger moderatorer!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tryk nu bare på anmeld knappen, hvis der er noget du er utilfreds med! Er SÅ belastende når almindelige medlemmer føler sig som små konger og leger moderatorer!

 

Nej ikke noget med at lege moderator eller konge. Jeg har opbrugt min anmelder kvote idag    ;)

Iøvrigt Prinz: Så har du selv før kommet med en >lignende formulering, så kom du nu ikke for godt i gang.  ;)

 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den næste besked jeg får fra en som jeg vælger at være anonym:

Lene har mobilnr xxxxxxxx

Bor i xxx

kort mørkt hår

Sødt ansigt, men dårlige tænder.

Pris oplyser Lene selv, efter ønsker der skal opfyldes

prøv at ringe,

Behandle Lene ordentligt så får du en god behandling

hils fra 

xxx

PS, Lene er ikke på metadon længere men på stoffer, desværre.

Du er velkommen til at besøge hende

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...