Hop til indhold
19 cm glæde

Besøg hos Lene i Odense ( gade pige)

Recommended Posts

Igår besøgte jeg Lene i Odense privat, vi havde aftalt blow uden gummi med udløsning i munden og 2 udløsninger til 600. Hun ville også prøve om hun kunne tage den blåpandede helt ned i halsen så det var jo spændende.

Ringede på døren og en ganske almindelig pige med et rigtig sødt smil åbnede døren og bød mig indenfor i en pæn og rimelig ryddelig lejlighed, fik klaret betalingen og så ind i soveværelset. Lene har en ganske pæn krop med et par søde små a skåls bryster og ja hun har da lidt blå mærker på benene og hendes tænder er måske heller ikke de kønneste, men hun har også haft et hårdt liv og det kan ses. Fik et lækkert blowjob hvor hun prøvede on hun kunne få den helt ned men måtte opgive da hun konstanterede at det var den største hun havde prøvet til dato. Efter første omgang bød hun på en kop kaffe så jeg lige kunne komme til kræfter igen.

10 min senere var det tid til anden omgang så tilbage til soveværelset og selv om Lene kæmpede det bedste hun havde lært så ville pikken ikke mere så efter 20 min blev vi enige om at der nok ikke var mere at komme efter, men alt i alt den dejlig oplevelse med en sød og naturlig pige.

Har aftalt med hende at næste gang så prøver vi om hun kan klare græsk, for som hun siger: man kan jo ikke sige at man ikke kan klare det hvis man ikke har prøvet, og hun kunne jo risikere at rende ind i en lige så stor en igen så det skal sku prøves.

19 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Lene fra Odense, træffes hun kun på gaden??

Knaldehunden

Redigeret af knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Private piger skriver man ikke telefonnr og adresser til offentlig beskuelse.

Nu må diverse mænd da snart lærer det!!!!!!!

Herinde kan det oplyses under privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan vel næsten ikke kalde Lene for en gadepige længere, hun fortalte i går at hun ikke længere står på gaden men klarer sig med der kommer på besøg hos hende privat.

Håber at dem der har fået hendes nr af CUPIDO eller af undertegnet behandler hende ordentligt.

19 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte lene i lørdags på min vej til Aalborg , hun er ikke den pæneste pige i verden men hold nu op en service hun yder , havde aftalt superfransk dansk og græsk , men det blev til 3 gange superfransk da kondom efter kondom gik i stykker :shock: jeg var der i ca halvanden time

alt i alt en god oplevelse , pas godt på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at læs, at  "kunderne" er meget tilfredse, når de har aflagt Lene besøg.

Selvfølgelig skal hun behandles ordentlig.

og ikke presses til mere end hun selv er med på.

 

Det må også være en stor lettelse, ikke at skulle stå på gaden i flere timer.

Dog er vinteren ikke særlig streng i år.

 

Hilsner fra

Cupido

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lene har fået nyt mobilnr, ønskes dette, så skriv privat meddelelse, til Cupido

Cupido

 

 

Hej Cupido.

 

Hvis du skulle ha lyst til at dele Lene med mig,

vil jeg da gerne ha hendes tlf. nr,

lyder til at være en okay pige.

Fortsat god week-end.

Hillerslev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...