Hop til indhold
Gæst

Mænds lykke...

Recommended Posts

Guest Runner

Uden tvivl mine børn. Mine børn er ubetinget det der gør mig lykkelig.

Penge har intet med lykke at gøre for mit vedkommende. Penge er rare at ha' men jeg bliver ikke lykkelig af det - vil jeg mene.

For mig er lykke også gode venner, at nyde livet, rejse, at leve og opleve.

 

Det vil da uden tvivl også gøre mig lykkelig at møde den rette kvinde at dele tiden med.

 

Men mest af alt, så synes jeg at lykken er små glimt i hverdagen - ikke noget konstant.

Det kommer for mit vedkommende når mine børn siger at de elsker mig eller jeg er en fantastisk far, hvis mine venner kigger forbi uden aftale, et smil fra en smuk kvinde :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det nærmeste jeg vil kunne komme oplevelsen af fuldendt lykke, det ville være hvis en attraktiv slank kvinde på 35 +/- til 40 + ville begære mig seksuelt uden at jeg skulle betale for det.

 

Jeg fylder snart 50 :(

 

Eftersom ingen kvinde til nu har villet dyrke sex med mig uden betaling, vælger jeg derfor at betale piger på 18 + år gamle for sex.

 

Jeg kan derfor lige så godt vælge de model unge chicks som jeg under ingen omstændigheder i min alder ville have en chance hos, hvis ikke det var på grund af de penge jeg giver dem.

 

Men det ville da være fedt at kunne forkæle en skøn kvinde nogle år yngre end en selv, uden at det krævede at du er millionær for at hun oprigtigt vil have lyst til at gengælde med sex, og anden opbyggeligt samvær.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse. Ikke for at spille klog, men har du prøvet at besøge nogle af de kvinder på 35 og op? Ikke nok med de også kan være ligeså tiltrækkende fysisk som dem på 18+, så ville i også være mere på bølgelængde. Der er sku nogle guldkorn du afskære dig selv fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DETH

 

Jeg har faktisk med succes været sammen med en kvinde på FKK Samya i Køln på 36 år, men jeg skelner skarpt mellem den oplevelse jeg kan få for penge i 30 minutter, og så den oplevelse jeg kan få uden at betale hverken for sex eller andet med en kvinde der er 10 år +/- yngre end jeg selv.

 

Overhovedet at håbe på gratis sex med en smuk 40 årig +/- kvinde, er for mit vedkommende fuldstændig urealistisk, og derfor udelukker jeg for eget vedkommende den præmis Line lægger op til.

 

Jeg er så uforskammet en mand at jeg overhovedet ikke kan forestille mig et forhold til en kvinde på 50 +/-, på trods af at jeg selv fylder 50 år den 18 april 2015.

 

Derfor betaler jeg piger på 18 år + for sex, for det kan jeg lige så godt, når nu jeg er nødt til at betale for sex.

 

Men jeg har faktisk kig på hende her på 33 år :)

 

Ivona

http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/ivona

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt: at kunne bestemme 100% over egen tilværelse.

 

Det er ikke nok. Man skal også have et vist mål af held med det, man bruger de 100% frihed til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ikke nok. Man skal også have et vist mål af held med det, man bruger de 100% frihed til.

 

Jeg forlader hellere mig på nøje planlægning, research og omtanke - end stole på heldet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forlader hellere mig på nøje planlægning, research og omtanke - end stole på heldet :)

 

Den er jeg helt med på. Men nøje planlægning og omtanke gør det ikke altid. Udefrakommende tilfældigheder kan også spille med.

I øvrigt får trådstarten mig til at tænke på både Svantes morgensang med Nina, der går glad i bad, og et gammelt nummer af Preben Kaas

 

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er jeg helt med på. Men nøje planlægning og omtanke gør det ikke altid. Udefrakommende tilfældigheder kan også spille med.

I øvrigt får trådstarten mig til at tænke på både Svantes morgensang med Nina, der går glad i bad, og et gammelt nummer af Preben Kaas

 

 

 

Jeg ELSKER Svantes morgensang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ELSKER Svantes morgensang.

 

Jep, det er dansk småfilosofi, når det er bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Jeg kan godt lide denne her quote

 

“Happiness?

A good cigar, a good meal,

a good cigar and a good woman

- or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.”    

George Burns

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

- og for at være lidt mere seriøs, så har Runner fat i det rigtige, i det han skriver her:

 

"....  lykken er små glimt i hverdagen - ikke noget konstant"

 

Det synes jeg er helt rigtigt set.

 

Sådan er det også for mig.

 

Og jeg synes det kommer af, at man er opmærksom på de små ting  - de der små glimt kan komme fra samværet med ens kære altså ens partner og børn, fra naturen, sommetider et godt måltid i godt selskab, sommetider en koncert der bare går lige ind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige det sådan at det må være svært at være rigtig lykkelig hvis man går og laver narrestreger bagom ryggen på den man er gift eller kæreste med uanset hvad.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At være lykkelig er jo mange ting sat sammen der udgør det, kone/kærste venner familie arbejde og social status.

 

Det kan måske føles som man er bundet på hænder og føder men mister man alt det og er fri og selv kan besteme 100 % over egen tilværelse mangler der jo alt det til at fylde livet ud med som giver indhold og man bliver lykkelig af.

 

Livet er som en stor ryg sæk og nogle gange bliver den overfyldt og der skal rydes op og så piller man det ud af livet som fylder for meget og erstatter det af noget andet.

 

Men noget godt mad kan jeg nu godt blive lykkelig over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad forbinder i med lykke?

 

 

Lykke og ulykke eksistere side om side.

 

Høj grad af lykke, er ensbetydende med lav grad af ulykke, og vice versa.

 

Nogle gange har jeg det sådan, at når jeg ikke tænker over tingene, og lever i nu'et er jeg (ubevist) lykkelig.

 

Når jeg så begynder at tænke over tingene, kan jeg blive (bevist) ulykkelig i større eller mindre grad.

 

Måske en grad af "lykkelig uvidenhed" er at foretrække ?

 

Et godt råd til opnåelse af lykke, kan være: Carpe diem quam minimum credula postero (Grib nuet – og hav minimal tillid til fremtiden)

 

Og selv hvis alt hvad man forbandt med lykke skulle forsvinde, så ville man stadig kunne finde lykken.

 

F.eks. hvis ens familie/børn skulle forsvinde, ens formue forsvinde, ens sociale sikkerhedsnet forsvinde, ens frihed/demokratiske/menneske-rettigheder forsvinde osv. osv.... alt hvad man har kært.... så vil lykken stadig være at finde.

 

Hvad der specifikt/konkret gør en lykkelig, er ikke til at sige. Den form for simplificering er livet alt for kompleks til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja...... for mig er lykke en følelse jeg kan mærke, og derfor nok mere korrekt beskrevet som lykkefølelse. Ud fra den definition giver det vel næsten sig selv, at der er tale om moment og lejlighedsvise øjeblikke, jeg kan nyde i fylde drag, hvilket jeg skam også gør.

 

Selvfølgelig skal nogle basale behov være opfyldt før lykkefølelsen kan blomstre, men skal jeg være lidt fræk vil jeg så sige, at disse følelser egentlig fordi fleste burde være  "nemme" at fremprovokere modsat følelsen af den almene tilfredshed med ens liv, som jeg ser noget meget større og vigtigere end de momentvise øjeblikke hvor man sikkert via en helvedes masse stoffer der Susser rundt i kroppen føler noget ultimativt godt, lækkert osv.

 

Når men hvad husker jeg så, som kan illustrere  hvad der har tricket denne dejlige følelse

 

1) Da jeg på fødestuen så og tog imod min første fødte søn

2) Hver gang jeg har været forelsket

3) stort set hver gang jeg har befundet mig i en situation hvor det har sviret med romantisk og skøn stemning

4) Når mennesker jeg holder af har gjort noget for mig

5) Når jeg vinder i spil og sport

6) Stort set altid efter sygdom

7) in old days når jeg fik lønforhøjelse eller blev forfremmet (Illustere for øvrigt også fint den kortvarige effekt, hvorfor det ikke kan anvendes som motivations faktor)

 

En årrække brænde jeg rigtig rigtig megen tid og ressourcer af på karriereræs. Om jeg dengang var så naiv, at jeg troede at lykken skulle findes der, ved jeg ikke. Til gengæld ved jeg, at da jeg fyldte 40 år, og lå og revurdere lidt på hvad jeg havde anvendt tiden på, stod det mig klart at stort set alle mine lykkelige øjeblikket skete i mit private liv. Det samme gjorde sig gældende for alle mine fede minder.  

 

I dag er jeg selvstændig, og jo jeg er da ganske udmærket glad og tilfreds med mit arbejde, jeg er dog også meget bevist omkring, at det ikke er her jeg skal jagte lykkefølelsen og de gode minder, jeg forhåbentlig engang med et barnebarn på skødet skal fortælle om.

 

Jeg nyder skam også mit eget alene selskab, men jeg synes nu også der tegner sig et mønster: Lykkefølelsen fordre omgang med andre mennesker.

 

P.s.

Og måske sagt lidt i relation til Rejses ærlige indlæg, så føler jeg mig taknemmelig for, at mit visuelle syn på kvinder hele tiden er blevet justeret i forhold til min egen alder, hvilket giver nogle åbenlyse fordele når der tales erotik, romantik eller bare skønt venskab og hygge med det modsatte køn. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lykke og ulykke eksistere side om side.

Høj grad af lykke, er ensbetydende med lav grad af ulykke, og vice versa.

Nogle gange har jeg det sådan, at når jeg ikke tænker over tingene, og lever i nu'et er jeg (ubevist) lykkelig.

Når jeg så begynder at tænke over tingene, kan jeg blive (bevist) ulykkelig i større eller mindre grad.

Måske en grad af "lykkelig uvidenhed" er at foretrække ?

Et godt råd til opnåelse af lykke, kan være: Carpe diem quam minimum credula postero (Grib nuet – og hav minimal tillid til fremtiden)

Og selv hvis alt hvad man forbandt med lykke skulle forsvinde, så ville man stadig kunne finde lykken.

F.eks. hvis ens familie/børn skulle forsvinde, ens formue forsvinde, ens sociale sikkerhedsnet forsvinde, ens frihed/demokratiske/menneske-rettigheder forsvinde osv. osv.... alt hvad man har kært.... så vil lykken stadig være at finde.

Hvad der specifikt/konkret gør en lykkelig, er ikke til at sige. Den form for simplificering er livet alt for kompleks til.

Jeg er sikker på, at dit skriv her også kommer tættest på min egen holdning til lykke... Min lykke er ikke afhænig af andre, men bor i mig og er gjort af de ting, tanker og egen holdning til livet og jeg selv, som jeg har...

At jeg er så heldig , at være beriget med børn, familie og skønne venner osv der giver mig glæde, er jo kun skønt og heldigt, men ikke en betingelse for min indre følelse af lykke... Det samme kan jo siges omvendt , som du beskriver. Har da kendskabet til mennesker der både har skøn familie, mand, børn, venner osv men ikke er lykkelige, faktisk ikke engang glade...

Vi er født ensomme og dør ensomme, det er op til mig selv at skabe min indre lykke og må i min opfattelse ikke være afhænig af andre og deres lykke...

Min lykke er mit ansvar og op til mig at leve ud fra den... Små og store ting gør det til et grundlæggende / stadfæstet element i mig , som dermed bliver mig og min lykke ...

Mange tak for jeres input og viden om ( nogle) mænds lykke... Tak for at dele og for ærligheden .

Mange varme tanker herfra.. Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

7) in old days når jeg fik lønforhøjelse eller blev forfremmet (Illustere for øvrigt også fint den kortvarige effekt, hvorfor det ikke kan anvendes som motivations faktor)

 

Når jeg hører den der, så spekulerer jeg altid på om ham yuppien, som skrev de vise ord monstro fik en lønforhøjelse. En kendsgerning er det dog, at alle andre end lønmodtagere flittig lader sig motivere af økonomisk gevinst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg hører den der, så spekulerer jeg altid på om ham yuppien, som skrev de vise ord monstro fik en lønforhøjelse. En kendsgerning er det dog, at alle andre end lønmodtagere flittig lader sig motivere af økonomisk gevinst.

 

Den dag du finder ud af, at du ikke lever for at arbejde, men arbejder for at leve, er du på mod noget af lykken . . . 

 

Husk bare, der er ikke lommer i den egetræsskjorte u/ærmer, du iklædes til sidst . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lykke starter inden i, men forsærkes af ting udefra. Man skal være i balance med sig selv, afklaret, have styr på de indre dæmoner, vide sig sikker i hvem man er og hvad man gør. Det kommer inde fra. Gode venner, en dejlig kone/kæreste/elskerinde, et stimulerende job, økonomisk frihed, er så ydre ting der kan gøre det endnu bedre (men ofte hænger de jo sammen, for hvis der ikke er styr på det indre, så støder man de gode ydre ting fra sig).

 

Hvis man skal koge det helt ind til benet, er det vel at elske sig selv, at føle sig elsket af andre/universet, og at have frihed til at opleve/udtrykke denne kærlighed som det nu flader naturligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...