Hop til indhold
ThorsHammer

Facts om kvinders sprøjteorgasme!

Recommended Posts

Hvis man går til kilden...

 

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jsm.12799/abstract

 

In all participants, US1 confirmed thorough bladder emptiness. After a variable time of sexual excitation, US2 (just before squirting) showed noticeable bladder filling, and US3 (just after squirting) demonstrated that the bladder had been emptied again. Biochemical analysis of BSU, S, and ASU showed comparable urea, creatinine, and uric acid concentrations in all participants.

 

BSU betyder Before Sexual Urine - S: Squirt - ASU: After Sexual Urine - US1,2,3: UltraSonic (Billeder på forsk. tidspunkter i forløbet)

 

Udvidet forklaring (her i forhold til den omtalte artikel på dansk) er at Ultralydsscanneren (US2) lige før der sprøjtes registrerer en mærkbar/målbar/synlig opfyldning af blæren og at scanning (US3) lige efter viser en tom blære. Biokemiske analyser af urinprøve før sex, prøve af væske fra sprøjt og urinprøve efter sprøjt viser samme mængde af kreatinin (affaldsstof fra muskler) og urinsyre i alle prøver.

Der er testet på 7 kvinder som ellers ikke viser abnormaliteter i gynækologisk forstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er forklaringen så at det er hurtigt af nyerne produceret urin? Som ikke er gult fordi der ikke har været tid til at opkoncentrere urinen, da det tager længere tid for nyrene evt med reabsorbtion af vand fra blæren? Bare en tanke.

Redigeret af Copenhagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er forklaringen så at det er hurtigt af nyerne produceret urin? Som ikke er gult fordi der ikke har været tid til at opkoncentrere urinen, da det tager længere tid for nyrene evt med reabsorbtion af vand fra blæren? Bare en tanke.

 

Det giver undersøgelsen ikke nogen forklaring på. Jeg citerer bare fra kildeteksten fra forskerteamet.

 

Har selv erfaring med tre tilfælde af sprøjteorgasme. Aldrig oplevet det med en kæreste eller affære.

 

1. Nika var en ældre dame som kom til Århus på Randersvej 5 en overgang for en del år siden. Hun var sådan indrettet at når man ville se hende sprøjte skulle man bare "knolde" løs med fingrene på klitoris og så kom der en serie af sprøjt. Smagte på det og kan ikke helt huske hvordan det var. Nok nærmest smagløst. Hun drak vand hele tiden.

2. En kvinde i århus som også kunne sprøjte meget hurtigt ved berøring udvendigt. Smagte salt.

3. En amatørpige fra Århus, der kun arbejder meget lystbetonet, har givet mig to oplevelser med at sprøjte.Begge gange meget surt og salt i smagen.

 

Ingen af dem fik orgasme - hvad man ellers ofte kalder det.

 

Måske disse tre så bare ikke har fået ægte sprøjte (orgasmer?) men har lært at kontrollere blæren for at øge interessen hos kunderne ved jeg jo egentlig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Til utidig sammenligning har jeg i mit nu lange liv aldrig følt eller oplevet, at jeg kunne urinere midt i et samleje. Selv aldrig så trængende :oops:.

 

Heller ikke jeg, men jeg har hørt om en fyr, der blev hyret til mod betaling at tisse inde i en kvinde under samleje - så nogen må altså kunne gøre det.

 

Af og til har jeg under erektion kunnet tisse ved at stimulere penishovedet ganske let med en finger - men aldrig under samleje - og det er også kun ganske lidt der kommer  :wink:

 

Iøvrigt var det nok Gandhi - du tænkte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke jeg, men jeg har hørt om en fyr, der blev hyret til mod betaling at tisse inde i en kvinde under samleje - så nogen må altså kunne gøre det.

 

Af og til har jeg under erektion kunnet tisse ved at stimulere penishovedet ganske let med en finger - men aldrig under samleje - og det er også kun ganske lidt der kommer  :wink:

 

Iøvrigt var det nok Gandhi - du tænkte på.

 

Nu må vi vist lige kalde til orden. Der er forskel på at en mand tømmer blæren med erektion og en kvinde gør det samme ved sexuel stimulation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da noget pis at det skulle afsløres. Det gider vi ikke, lad os holde fast i at det er en hemmelig væske, der ikke minder om tis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...