Hop til indhold
Findus

Farvel til købesexforbuddet?

Recommended Posts

Mon ikke dette er farvel til muligheden for et købesexforbud? - link: http://jyllands-posten.dk/politik/ECE7356778/Enhedslisten-vil-ikke-l%C3%A6ngere-forbyde-sexk%C3%B8b/

 

Enhedslisten har på en konference i weekenden besluttet at stryge et forbud mod købesex fra partiprogrammet. 

 

Tak for link. Jo det lyder umiddelbart som det sidste søm i ligkisten. Hvis SF er alene for kriminalisering, så har det nok ikke megen gang på jord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvordan er SF's holdning til prostitution? 

 

http://parti.sf.dk/default.aspx?func=article.view&id=11246

 

"Efterspørgsel af sex holder gang i markedet, derfor er det på tide med et forbud mod køb af sex i Danmark.

Af Redaktør for denne side: Edith Jakobsen 03.12.07

SF arbejder for, at køb af sex skal være forbudt i Danmark. Det er vigtigt at understrege, at det er køberen af sex, der skal kriminaliseres, ikke den prostituerede."

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://parti.sf.dk/default.aspx?func=article.view&id=11246

"Efterspørgsel af sex holder gang i markedet, derfor er det på tide med et forbud mod køb af sex i Danmark.

Af Redaktør for denne side: Edith Jakobsen 03.12.07

SF arbejder for, at køb af sex skal være forbudt i Danmark. Det er vigtigt at understrege, at det er køberen af sex, der skal kriminaliseres, ikke den prostituerede."

Til alt held har SF udslettet sig selv politisk, og der går nok maaaange år før de får noget at skulle have sagt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Findus for linket.

Det er da et fremskridt, men det er bekymrende, at flertallet er det mindst mulige. Det kan ved given lejlighed nemt tippe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke dette er farvel til muligheden for et købesexforbud? - link: http://jyllands-posten.dk/politik/ECE7356778/Enhedslisten-vil-ikke-l%C3%A6ngere-forbyde-sexk%C3%B8b/

 

Enhedslisten har på en konference i weekenden besluttet at stryge et forbud mod købesex fra partiprogrammet. 

Men lad os liiige se Suicidialdemokaratiet og de radigale komme med lignende svar . . . . :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har nok lange udsigter før forbuddet bliver ophævet i Sverige :P

 

Ja Enhedslisten har jo ikke meget at sige til om i Sverige, så det skulle være mærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Findus for linket.

Det er da et fremskridt, men det er bekymrende, at flertallet er det mindst mulige. Det kan ved given lejlighed nemt tippe.

 

Tja 67-66 er ikke det mest overbevisende flertal. Men egentlig synes jeg det er vigtigere at beslutningen markerer, at der også er delte meninger blandt dem vi normalt regner for én samlet sexkøbs forbuds blok.  

 

Jeg ville have foretrukket at se konferenceoplægene og den egentlige beslutning, for at se hvad debatten reelt gik på fremfor en avisartikel, men har ikke umiddelbart kunnet finde dem på EL´s hjemmeside.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja 67-66 er ikke det mest overbevisende flertal. Men egentlig synes jeg det er vigtigere at beslutningen markerer, at der også er delte meninger blandt dem vi normalt regner for én samlet sexkøbs forbuds blok.

Jeg ville have foretrukket at se konferenceoplægene og den egentlige beslutning, for at se hvad debatten reelt gik på fremfor en avisartikel, men har ikke umiddelbart kunnet finde dem på EL´s hjemmeside.

Søg og du skal finde http://enhedslisten.dk/files/medlemsblad/rg61_web.pdf side 24-28

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg frygter at Anne-Grethe Bjarup Riis får omtale i medierne efter ELs valg..... sindsyge kvindemenneske

Hun er en af de få kvinder, jeg vil omtale som luder - medieluder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ekstrabladet har den samme artikkel.

Det er da herligt at de begynder at komme til fornuft.

Prostitution kan ikke fjernes, bliver det forbudt bliver det bare værre og mere kriminelt, vi skal den anden vej.

ID-kort og tvungne helbredsundersøgelser, ret til A-kasse osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg frygter at Anne-Grethe Bjarup Riis får omtale i medierne efter ELs valg..... sindsyge kvindemenneske

Har Anne Grethe ikke brændt sine broer efter hendes rabiate optræden på TV2.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ligesom BX skeptisk.

Det var med det smallest mulige flertal at det blev vedtaget at pille købesex forbuddet ud af partiprogrammet. 

Desuden går SF stadigvæk ind for et forbud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er en sådan konference ikke en daglig foreteelse, og et partiprogram skal udtrykke en vis holdbarhed, så nogen pr skal det nok holde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg frygter at Anne-Grethe Bjarup Riis får omtale i medierne efter ELs valg..... sindsyge kvindemenneske

Hun er ganske enkelt et forfærdeligt kvindemenneske at høre på.. Slukker altid for hende når du toner frem på min skærm..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke dette er farvel til muligheden for et købesexforbud?

Man skal tænke positivt... Så jeg håber, håber, håber! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal tænke positivt... Så jeg håber, håber, håber! :)

 

Det holder kun til den næste pladder humanist vil have skræm tid. Desvære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://parti.sf.dk/default.aspx?func=article.view&id=11246

 

"Efterspørgsel af sex holder gang i markedet, derfor er det på tide med et forbud mod køb af sex i Danmark.

Af Redaktør for denne side: Edith Jakobsen 03.12.07

SF arbejder for, at køb af sex skal være forbudt i Danmark. Det er vigtigt at understrege, at det er køberen af sex, der skal kriminaliseres, ikke den prostituerede."

 

Nu har SF aldrig været meget for de frie markedskræfter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...