Hop til indhold
HappyHippo

Pæn eller Grim anmeldelse af en GP'er

Recommended Posts

Bliver jeg frarøvet penge eller truet P.I.M.P, rygmærker eller lign så skal svesken satme på disken.

 

Selvfølgelig.

Selvfølgelig skal den da det. Men hvorfor fornedre sig selv ved at stige ned i deres rendesten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der gentlemands fis køber jeg ikke. Som sagt er det ærbart at holde sig på måtten, men ser som sagt i mange tilfælde intet problem i svineren og kan sagtens forstå fustrationerne.

Som jeg har observeret BX er dette blot et soørgsmål om hvad der får os op af stolen. Har set talrige andre tråde om amdre emner hvor du ikke holder dig tilbage. Vi er alle mennesker og der er altid punkter hvor vi sort og mister den sobre tilgang.

Jeg syntes der er en enorm forskel på, om man debattere med en anden person og så tonen så udvikler sig imellem de to debattører, og så gå ind og svine en pige til, med virkelig grove kommentarer..

 

Ja, jeg sælger noget, men for mig er sex da stadig personligt og min krop er ikke en ting eller en vare.

Jeg har en smuk krop, jeg er glad og stolt over den, men før jeg fik dette job, ville jeg ikke bekymre mig om, hvorvidt al det sukker jeg indtog i julen, skulle gi mig en periode med knap så fin hud, hvilket muligvis nu kan føre til en debat om MIN krop, på et online fora, der indeholder ord som "ad" "føj".. 

 

Rosin røv? Jeg tror nok en pige vil ha svært ved at læse det med et "glimt i øjet".

Den er super cool den der lommefilosofi med at vi "bare skal lære at lukke af for dumme udtalelser", en ting er at en grim anmeldelse  delvist kan skade en piges plads i branchen, en anden ting er hvad frasen "rosin røv" eller kan gøre? 

Vil hun huske den lille sætning næste gang hun klæder sig af? Om det så er for en kunde eller en hun elsker?!

 

Jeg vil hellere være et menneske med følelser end en maskine der bare kan "lukke af for larmen"... omend det sidste nok er en god egenskab i denne branche. det da sørgeligt.

 

Man taler da ordenligt om folk, om det så er glædespiger, DR's liscens opkræver eller Helle Thorning....ok måske ikke DR's liscens opkrævere....men ellers!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er Nikita at du aldrig vil kunne se det fra kundens side.

Arh, hvis dette skulle være sandt, så skulle jeg være et meget empati-forladt menneske. Det er jeg ikke. Jeg tror, at de fleste mennesker kan sætte sig ind i, hvordan det føles at blive snydt og trådt på. Det behøver man ikke være sexkøber for at kunne.

Mit indlæg gik på, hvordan man så reagerede på disse følelser på et forum som dette. Og jeg mener, det jeg skrev - og det er endda samtidig med, at jeg ved hvordan det føles at blive røvrendt.

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine sagde den 03 Jan 2015 - 11:54 PM: Ida sunshine sagde den 03 Jan 2015 - 11:54 PM:

 

Ja, jeg sælger noget, men for mig er sex da stadig personligt og min krop er ikke en ting eller en vare.

Jeg har en smuk krop, jeg er glad og stolt over den, men før jeg fik dette job, ville jeg ikke bekymre mig om, hvorvidt al det sukker jeg indtog i julen, skulle gi mig en periode med knap så fin hud, hvilket muligvis nu kan føre til en debat om MIN krop, på et online fora, der indeholder ord som "ad" "føj".. 

 

Rosin røv? Jeg tror nok en pige vil ha svært ved at læse det med et "glimt i øjet".

Den er super cool den der lommefilosofi med at vi "bare skal lære at lukke af for dumme udtalelser", en ting er at en grim anmeldelse  delvist kan skade en piges plads i branchen, en anden ting er hvad frasen "rosin røv" eller kan gøre? 

Vil hun huske den lille sætning næste gang hun klæder sig af? Om det så er for en kunde eller en hun elsker?!

 

ja du sælger noget, men hvis din 'reklame / annonce' nu er skrevet af dig selv, så er den måske lidt 'for pyntet', da egne øjne som regel ikke ser det samme som andres og dermed ikke sagt at du ikke er som du skriver, men med andres øjne, kan det være en del anderledes   :D

 

jeg brugte selv ordet rosin røv, da jeg ikke kunne beskrive hendes bagdel på andre måder og det er jeg ked af, for den var ikke særlig pæn

 

men beskriv gerne lige denne bagdel for mig

skinny-fat-butt1.jpg

og hav så lige i tankerne at den er beskrevet som super lækker

 

men jeg tager da gerne skylden for mig beskidte sprog, men når så billederne er fixet i et eller andet program, så foto og irl er LANGT fra hinanden, hvad så ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror aldrig at sælger vil kunne forstå køber og ej heller omvendt

 

men en kunde henvender sig vel pga en interessant annonce eller/og billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle sagde den 04 Jan 2015 - 3:52 PM:

Næh - men respekt for andre mennesker er vel ikke så svært, som det ser ud til.

 

nej og det har jeg også som alle andre normale  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo klart lettere at skrive en positiv anmeldelse om en sød pige man havde en god oplevelse hos, og en dejlig genoplevelse at skrive sådan en anmeldelse. Men det er jo nok så interessant for andre at læse om de dårlige oplevelser. Jeg har også haft rigtig elendige oplevelser inden jeg kom på forummet, men har været heldig på de sidste par år og måske med tiden har jeg lært at undgå de værste. Mht til negative eller delvist negative anmeldelser, så må det være noget med at være konkret uden at udpensle i unødvendig detalje hvad var det man ikke fik opfyldt i forhold til det lovede og forventede, f.eks. falske/overoptimistiske fotos og beskrivelser, alder, overholdelse af aftaler, varighed, kvalitet af services, stedet, renlighed osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror aldrig at sælger vil kunne forstå køber og ej heller omvendt

Jeg tror ikke, at det har frygtelig meget at gøre med, om man nu er køber eller sælger af sex. Eller forståelsen for hinanden hver især. For ellers var det jo alle mænd herinde, der ikke kunne undlade at komme med nedladende og primitive udtalelser i deres anmeldelser. Sådan hænger det jo heldigvis ikke sammen. Der er jo nogle der forstår kunsten, og så er der nogle, der ikke kan.

F.eks kan du kun komme på beskrivelsen "rynket rosin" om en numse der kunne være strammere i en perfekt verden, og så er der andre, der kan beskrive det mere elegant.

Du kan i princippet være ligeglad, men nu spurgte du jo selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men beskriv gerne lige denne bagdel for mig

skinny-fat-butt1.jpg

og hav så lige i tankerne at den er beskrevet som super lækker

Hvis den sad på en +50årig er den da ganske fin, ellers trænger den til et par hundrede squats om dagen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

skinny-fat-butt1.jpg

 

 

Det er da sådan de fleste røve ser ud på badestranden, hvis den ikke tilhører en teenager . . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du kan da skrive at hendes bagdel ikke var lige så stram/rund/vel trænet som på billedet, var det meget slemt så skriv at du mener eller at billederne ikke stemmer i overens med virkeligheden.

Der er da et ton af anmeldelser der viser hvordan man beskriver en dårlig oplevelse, på en anstændig måde

 

OG hold nu op med det der sexkøber vs sælger, det handler overhovedet ikke om det, det handler om at man taler pænt om andre, det lærer alle vel som børn, hvorfor smide almindelig pli væk, bare fordi man taler om køb af sex?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske hun er lidt til den slanke side og jeg tror en anden bikini måske kunne fremhæve den bagdel på en lidt mere flatterende måde, men altså, det er da bestemt ikke nogen dårlig bagside hun er indehaver af.

 

Er jeg virkelig den eneste der synes det? Der er ellers så mange herinde der er vilde med a-skåle, så det er da mærkeligt hvis i også alle sammen er til en ordentlig badonkadonk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske hun er lidt til den slanke side og jeg tror en anden bikini måske kunne fremhæve den bagdel på en lidt mere flatterende måde, men altså, det er da bestemt ikke nogen dårlig bagside hun er indehaver af.

 

Er jeg virkelig den eneste der synes det? Der er ellers så mange herinde der er vilde med a-skåle, så det er da mærkeligt hvis i også alle sammen er til en ordentlig badonkadonk!

 

Næææh, jeg er da tilbøjelig til at give dig ret ... også mht bikinien ;)

Og så er det ikke videre flatterende for 99,9% af populationen at blive fotograferet i stærk solskin.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hæng jer nu ikke i det med den rynkede rosin

 

men beskriv den fabelagtige slanke bagdel jeg har smidt et billede af

 

måske jeg kan lærer lidt  :D :D

 

hvis jeg siger 'ikke så veltrænet en bagdel' - så vil tilhængere straks 'råbe' sådan ser en alm røv ud - nej den gør ej

 

jeg har mødt denne rosin røv 1 gang i mit liv - og jeg har åbenbart været heldig at det er sket så sent i min alder  :D

 

men hvis jeg nu beder GP'en om jeg må se hvad der er vist og beskrevet i annoncen, så bliver jeg sikkert bedt om af gå

 

og når jeg at betale vil der sikkert komme verbalt efterspil, når en så 'ikke veltrænet røv' kommer frem efter betalingen og jeg først her opdager at jeg er blevet 'taget ved næsen'

 

i har nok aldrig mødt det, men der er en del GP'ere som brug for briller når de med løgn og latin laver en annonce hvor alderen er langt under, billederne har været i Photoshop og beskrivelsen ikke passer med virkeligheden - det er jo bondefangeri på højt plan  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en ikke så veltrænet numse, der kommer frem efter betalingen, er det eneste du har at udsætte på pigen og oplevelsen, er det så nok til, at du føler du må svine hende bagefter? Du godkendte hende jo, da du gav hende pengene, så du må jo have kunnet lide hendes væsen og udseende? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis en ikke så veltrænet numse, der kommer frem efter betalingen, er det eneste du har at udsætte på pigen og oplevelsen, er det så nok til, at du føler du må svine hende bagefter? Du godkendte hende jo, da du gav hende pengene, så du må jo have kunnet lide hendes væsen og udseende? ;)

 

Der er meget stor forskel på hvordan en mand opfatter en kvinde, og det har nok noget at gøre med at man ( provokerende og groft sagt) kan opdele mænd i to kategorier_

 

1. Dem der går efter pik, patter og klatter

2. Dem der går efter en, primært mental oplevelse, hjulpet på vej af en fysisk kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis dem fra pik, patter og klatter segmentet, har godkendt en pige og har en fin oplevelse, så er det da skræmmende, hvis en forkert mås kan ødelægge alt.

Nu køber jeg sjældent sex, øh aldrig faktisk, men hvis jeg gjorde ville en mindre vellykket numse, da ikke ødelægge det hele, hvis manden var sød og dejlig, og vi havde god sex ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Men hvis dem fra pik, patter og klatter segmentet, har godkendt en pige og har en fin oplevelse, så er det da skræmmende, hvis en forkert mås kan ødelægge alt.

Nu køber jeg sjældent sex, øh aldrig faktisk, men hvis jeg gjorde ville en mindre vellykket numse, da ikke ødelægge det hele, hvis manden var sød og dejlig, og vi havde god sex ;)

Jamen jeg er enig.

Du skulle prøve at købe det. Der er en anden dimension over det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en ikke så veltrænet numse, der kommer frem efter betalingen, er det eneste du har at udsætte på pigen og oplevelsen, er det så nok til, at du føler du må svine hende bagefter? Du godkendte hende jo, da du gav hende pengene, så du må jo have kunnet lide hendes væsen og udseende? ;)

 

Her på plejehjemmet St. Kødlyst er vi jo til modne damer. Selv Olsen lallende og bifaldende i sin rullestol.

 

Vi har erkendt, at studinepiger ikke kigger ind for at se, om vi gamle idioter alligevel "skulle være til noget".

Og thaiklinikken i Skt. Syndestræde er også kun "bemandet" med modne piger.

 

Vi gamle idioter må således indrette os, men trods Forstanderindens modstand finder vi alligevel ud af det :mrgreen: :mrgreen: .

 

På et møde i spisesalen, hvor Kijafaen, som i aftenens anledning var fundet frem fra sit gedulgte skjul i bogreolen, løsnede tungebåndene sig alligevel, og det kom frem, at man egentlig hellere ville have en rynket rosinrøv frem for en glat auberginnerrøv.

 

Olsen holdt hele tiden på auberginerøven, men vi andre mente, at rosinrøven nok var at foretrække.

 

Yderligere diskussion i spisesalen afslørede - i Forstanderindes ret sjældne fravær - at synspunktet om, at antallet at rynker i røven syntes proportionalt med modenhed og erfaring, vandt almindelig tilslutning blandt os gamle fossiler.

 

Med dissens fra senildømte Olsen vedtog vi derfor i vore knirkende rullestole, at modne damer bare er bedst!

 

Vedtagelsen bygger på en diskussion og en sjælden enighed om, at sex faktisk foregår inde i hjernen, og her har vi 105-årige jo en noget længere erfaring end de unge brushaner på 70 :!:

 

Så rosinrynkernes antal er i rullestoleknirkende øjne blot bevis på erfaring. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock:  :-|      det er min røv happy hippo kalder en rosin røv ???    . tænker bare hvad piller var han på eller hvad er hans motiv ??

 

min røv er max veltrænet og hvis jeg viste hvordan man hæftede billeder på her ville jeg have sat et par stykker ind uredigerede . . . og det ville jo være frit for at inspicere den irl  ;)    elsker min røv over alt - er forelsket i min røv seriøst . der er sgu ingen forkerte folder i den . nok fordi jeg dyrker sport på højt plan og så er det sgu svært at ikke ha en stram lille røv .

 

jeg blev ikke ked af at han skrev sådan , for jeg ku bare vende mig om og kikke i spejlet og tænke . shit hvor fik han det fra men jeg blev faktisk rigtig ked af at det er muligt at levere sådan en løgn offentligt på et forum som dette her og må indrømme at efter det har jeg nok hadet eroguide  en del og tænkt useriøs børnehave og get a life i stedet for at prøve at ødelægge andres ...

 

anyway  godt nytår . og må tonen blive lidt mere menneskelig i 2015 -

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) hehe  . . .    tusind tak for hjælpen JS -       har tænkt tanken om det ku være det ,)))  

 

og må hellere lige skynde mig at sige de fleste af mine billeder ikke har været i Photoshop - højst lidt lys og farve med filter . behøver kun Photoshop hvis mit ansigt skal med . så der er jeg jo rimelig heldig    :) :) :???:   

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) hehe  . . .    tusind tak for hjælpen JS -       har tænkt tanken om det ku være det ,)))  

 

og må hellere lige skynde mig at sige de fleste af mine billeder ikke har været i Photoshop - højst lidt lys og farve med filter.

 

Hæhæ, her har vi for en sjælden gangs skyld en, der (brødebetynget?) indrømmer, at der er fotoshop med i spillet.

Al hæder til hende i den anledning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er photoshop jo ikke nødvendigvis udtryk for urent trav.

Enhver amatørfotograf smider vel sine billeder gennem Photoshop for at rette kontrast, skygger, high-lights etc - så billedet bliver så virkelighedstro som muligt.

At Ann bruger Photoshop til at optimere lys/skygge/farver er ikke noget der skurrer i mine ører :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...