Hop til indhold
HappyHippo

Pæn eller Grim anmeldelse af en GP'er

Recommended Posts

Ja som Jernsvinet også påpeger, så er der intet i vejen for at stille spørgsmålet: "Hvorfor må man ikke bruge ordet luder", men stil det gerne i en ny tråd under: "Generel debat"

Jeg synes det er et udmærket spørgsmål og du vil helt sikkert få noget konstruktiv feedback :smile:

Stil spørgsmålet inden jeg gør det ! 

der er en tråd om ordet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv sagde den 05 Jan 2015 - 7:16 PM:

Hvis det er så længe siden, hvorfor bliver du så ved med at snakke om det, Hippo? Vi er ved emnet, hvordan taler man til og om pigerne, du har fået rigtige mange gode råd gennem hele tråden.

 

jeg brugte det som det eneste jeg kunne fra mine egne anmeldelser intet andet, jeg prøvede fra start at gøre det pænt  :D

 

jeg nævnte endda ikke noget navn, men ejeren kom selv på banen med lidt PR til følge   :D :D

 

men tråden har ændret sig kraftigt   :D :D

 

kom tilbage til hvad tråden handler om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhuselsker sagde den 05 Jan 2015 - 7:10 PM:

Med dit aktivitets niveau herinde lyder det usandsynligt du ikke skulle have læst anmodningen.

Men nu vil du jo gerne lukke tråden ser jeg??

Øv Hippo

 

har ikke modtaget det før mit besøg og jeg skrev endda med hende før jeg kom på besøg

 

men ved mit besøg udgav jeg mig for den jer er og ikke hvem jeg er herinde, hvilket jeg ikke finder forkert

 

jeg vil ikke lukke nogen tråd, men komme tilbage til hvad tråden handler om og ikke hvad det ene besøg udviklede sig til

 

hvorfor øv ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Med dit aktivitets niveau herinde lyder det usandsynligt du ikke skulle have læst anmodningen.

Men nu vil du jo gerne lukke tråden ser jeg??

Øv Hippo

 

Jeg troede ellers kun det var en moderator, som kunne lukke en tråd  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke må bruge ordet luder? Mener at have hørt.

Personligt synes jeg, det lyder lidt mere slutty end gp hvad der tænder mig.

Om ikke andet, er det vel det tillægsord som man ligger til, der giver en positiv eller negativ klang.

 

Hvis du kigger tilbage i debatforum, vil du finde et par ældre strenge med netop dette emne. Her vil du også kunne se forskellige svar.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...