Hop til indhold
Guest nicegent2

Kendisser - Who to do?

Recommended Posts

Guest nicegent2

I lørdags delte jeg tre flasker rødvin med 2 venner, og snakken faldt snart på hvilke danske kendisser, som  vi kunne tænke os en fræk aftale med (og hvem vi absolut ikke ville møde !).

Det var smadder sjovt at diskutere, så jeg tænkte det måske var et emne, der ville tiltale både hus bukkene og GP'erne herinde.

 

Jeg lægger ud med mine top 3.

 

1. Signe Bentzen -

46 år 'ung' sexolog med brevkasse i Ekstra Sprøjten, og hvorfor ? Hun er gude-smuk på den naturlige måde, har en utrolig sød og varm udstråling og så må man se bort fra at hun er sexolog 

 http://www.babetoppen.dk/taxonomy/term/10828

 

2. Louise Svalaslog  - dejlig dansk og lattermild smuksak  - enough said !

 http://sporten.tv2.dk/content/louise-svalastog-spellerberg-0

 

 

3. Anja Fonseca - Bare dejlig !

 http://www.billedbladet.dk/kendte/danmark/tv/dr/anja-fonseca-det-vil-jeg-ikke-kaldes

 

Derimod ville jeg nødig møde TV2's Jannie Pedersen (specielt ikke en mørk nat !) 

 http://artebooking.dk/janni-pedersen/

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke Janni Pedersen ?

 

Ville da være fedt, at møde hende en mørt nat, særligt var hun klædt i sort læder og lange støvler ;)

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. Helle Thorning, smuk dame med lange lækre ben og så ville det da bære for lækkert at tage Danmarks mest magtfulde kvinde henover spisebordet og med de lange ben om halsen ... Samt den bedste måde at bruge en socialakrobat til noget fornuftigt!

2. Claudia Rex, pigebarnet er da bare for perfekt og lækker

3. Stephanie Surrugue, klog, charmerende og smuk kvinde med former ... Og så kan jeg ikke lade være med at forestille mig hende i en stram, sort latex dragt med håret strøget tilbage og klar til at dominere ....uhmmmm :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, næsten alle andre end Bjarup Riis. Hendes skarpe tunge fremkalder kastrationsangsten hos mig  :mrgreen:  :mrgreen:.

Ellers byder jeg da gerne ind med hele kvindehåndboldlandsholdet :-P  :-P  :-P  :-P. Eller, for at blive i sportens verden: Gabriela Soukalová  :) 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
  1. Ditte Ylva. Hun har det sødest fjæs der findes! Sødt, med en lille snert af noget frækt. 
  2. Mikkel Munch-fals. Jeg kan ikke se Nærkontakt på DR2, uden at få lyst til at kneppe manden halvt ihjel. 
  3. Oliver Bjerrehuus. Med skæg! Hvis han lige gad knytte sylten, bare et par timer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Caroline Flemming - Fordi hun bare er SÅ fræk med de der lyserøde gummihansker, og så bare tanken om at have hende overnattende i huset.

Helena Christensen - Smuk Smukkere Rigtig Smuk.

Cecilie Frøkjær - any day, any time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

1) Malou Aamund - hun har altid set hamrende godt ud og hun udstråler klasse og skønhed

2) Kristina Kristiansen - hun siger hun mest er til kvinder, men jeg vil gerne gøre forsøget på at få hende på bedre tanker, hun ser godt ud på hendes egen charmerende måde, og der er noget huntiger over hende

3) Lisbeth Bech Poulsen - en mere almindelig pige af slagsen rent udseendemæssigt, men der er noget uskyldigt og naturligt kønt over hendes udseende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Helena Christensen. Danmarks smukkeste eksport.

2. Kvinde landsholdet i håndbold. Sikke en fest.

3. Cecilie Beck. Sikker på der ulmer en vulkan under det professionelle ydre.

Og så som bonus "guilty pleasure", så kunne der være skægt at plante ansigtet mellem disse kasser, bare en gang for nysgerrighedens skyld.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/paparazzi/aaret-der-gik-linse-smadrede-seerrekorden-i-paparazzi/5368270

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

1. Mette Blomsterberg. Hun kan et eller andet med en sprøjtepose.

2. Suzanne Bjerrehuus. Smuk, rå lækker og sexet.

3. Caroline Wozniacki. Hun er lækker selv når hun sveder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Candice swanepoel

Scarlet johanson (duuh)

Christina Aguilera for 10 år siden..

Nathalie portmann og mila kunis i en trekant (Hello Black swan)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Candice swanepoel

Scarlet johanson (duuh)

Christina Aguilera for 10 år siden..

Nathalie portmann og mila kunis i en trekant (Hello Black swan)

 

Aij, du er diskvalificeret

 

Det var DANSKE kendisser ... det koster en sheriffstjerne! (kan dog byttes til et forsigtigt nap med læberne, fordi du trods alt har den søde Scarlett med på listen) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Candice swanepoel

Scarlet johanson (duuh)

Christina Aguilera for 10 år siden..

Nathalie portmann og mila kunis i en trekant (Hello Black swan)

Hvis vi må søge udenlands, så er jeg enig på to af punkterne

1. Scarlet Johanson. De læber, det ansigt og den krop. Suuuuuuk

2. Mila Kunis. Lækker, fræk og skide morsom.

Min nr 3 er så Jessica Nigri. Cosplayer, det sødeste menneske, lidt skør, og frygtelig lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Mette Blomsterberg. Hun kan et eller andet med en sprøjtepose.

2. Suzanne Bjerrehuus. Smuk, rå lækker og sexet.

3. Caroline Wozniacki. Hun er lækker selv når hun sveder.

Så længe Caroline ikke tager sin veninde Serera med, hun er pænt scary.

Og ja, kunne godt slikke chokolade sovs og spise brownies af Mette Blomsterberg.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah danske.. Duh... Hmmmmmmm.. Danske.....

Jamen så er jeg nok enig med bly, Oliver Bjerrehus såfremt han er gagget.

Ibi Støvring hvis jeg var mand og vi skulle giftes, Freja beha hvis det var et one Night stand mødt i byen..

Kan man ikke også sige scarlet Johansson og Charlize theron? De er da halvt danske ;)

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ah danske.. Duh... Hmmmmmmm.. Danske.....

Jamen så er jeg nok enig med bly, Oliver Bjerrehus såfremt han er gagget.

Ibi Støvring hvis jeg var mand og vi skulle giftes, Freja beha hvis det var et one Night stand mødt i byen..

Kan man ikke også sige scarlet Johansson og Charlize theron? De er da halvt danske ;)

 

Haha ... kan godt lide d'Damers forhold til Oliver Bjerrehus :D

 

Du har en usædvanlig god smag i udenlandske starletter!  ... vidste ikke at Charlize havde danske aner? :o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Ulla Essendrop. Har set hende irl på gaden en enkelt gang og hun er smuk som bare fanden. Kunne nemt have gået ud foran en bil.. 

 

2. Divya Das. Hun ser bare super sød ud :) Der er bare et eller andet over piger fra den verdensdel..

 

3. Ved ikke lige hvem det skulle være men googlede lige Ditte Ylva som jeg ikke vidste hvem var og hun ser da meget sød ud. Jeg mener hvis man absolut skulle vælge noget etnisk dansk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj allesammen. Ja der er da mange jeg godt gad ha en hygge stund med.  :-P

 

1. Julie Zangenberg, var så heldig, at servere for hende for 2 år siden, meget sød og smilende pige.

 

2. Rene Toft Simonsen. En helt igennem fantastisk kvinde. Meget medlevende, sjov, kvik i replikken  og ikke mindst meget intelligent.

 

3. Ja er også fan af danse musen Claudia Rex. Hun er en flot pige.

 

Ha en skøn dag.

 

Kk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mie Skov, vores alle sammens nu forhenværende bordtennis batmus:) hun er bare sååååååååååååååååååå lækker og sej:)

 

Kristina Kristiansen, lille petit håndbold darling, mums mums mums mums:)

 

Ida Auken, vel nok DK's lækreste politiker i mine øjne.

 

 

 

I den anden lejr har vi så Mette Gjerskov, bare stemmen er nok til at det render en koldt ned af ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1: Maya Albana - Så pissefræk og classy

 

https://www.google.dk/search?biw=1024&bih=489&tbm=isch&sa=1&q=maya+albana&oq=maya+albana&gs_l=img.3...27507.30788.0.31161.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.msedr...0...1c.1.60.img..0.0.0.0FC8VEXrOao

 

2: Larisha Liv - Godt nok nogle lidt gamle billeder, men hold kæft hvor har jeg spillet pik mange gange til hende :o)

 

6.jpg

 

3: Nina Agdal - Hvis der ikke lige var andre i nærheden ;o)

 

https://www.google.dk/search?q=nina+agdal&biw=1024&bih=489&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zUOhVNzmCISuygPw9YDYDw&ved=0CBwQsAQ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...