Hop til indhold
Guest nicegent2

Kendisser - Who to do?

Recommended Posts

Gæst

Åhh ja, Jette Gottlieb............ :wub:  :wub:  :wub:  :wub:

 

 

Sjældent har jeg set SÅ flot et overskæg B) .....................på en kvinde :huh: ....eller :unsure: ....., ja ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh ja, Jette Gottlieb............ :wub::wub::wub::wub:

Sjældent har jeg set SÅ flot et overskæg B) .....................på en kvinde :huh: ....eller :unsure: ....., ja ^_^

Nu har folk jo ellers ofte så travlt med, at politikerne enten aldrig har haft et job, eller at de ofte er akademikere uden kontakt til andre samfundslag.

Til sammenligning er Jette Gottlieb uddanney geograf fra Københavns Universitet, men tog siden en håndværkeruddannelse for rent faktisk at arbejde som sådan også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt korrekt, og det må man et eller andet sted tage hatten af for, at hun har haft jord under neglene, modsat en hel del af hendes politiker kollegaer, som du også er inde på.

Men på det "humoristiske plan" er hun nok mere kendt for "sit overskæg" end for sine evner med en hammer og en lodestok :P, ihvertfald da hun begik sig på Borgen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt korrekt, og det må man et eller andet sted tage hatten af for, at hun har haft jord under neglene, modsat en hel del af hendes politiker kollegaer, som du også er inde på.

Men på det "humoristiske plan" er hun nok mere kendt for "sit overskæg" end for sine evner med en hammer og en lodestok :P, ihvertfald da hun begik sig på Borgen

 

Ja, på det arbejdsmæssige plan er Jette en af de få politikere man kan have respekt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, på det arbejdsmæssige plan er Jette en af de få politikere man kan have respekt for.

Faktisk har EL det ganske fornuftige rotationsprincip.

F.eks. er tidligere MF Line Barfod idag partner i advokatfirmaet Foldschack og Forchhammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk har EL det ganske fornuftige rotationsprincip.

F.eks. er tidligere MF Line Barfod idag partner i advokatfirmaet Foldschack og Forchhammer.

Ja hun skulle skamme sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor?

 

Ja det spørger jeg egentlig også om :???:

Må man ikke have en civil karriere efter at have været MF'er?  Hvad skulle hun ellers gå på pension eller tage job som avisbud?

Iøvrigt er det kun sundt for demokratiet med et rotationsprincip. Mange partier kunne med fordel tage ved lære af EL og dyb respekt for MF'ere, som Mathias Tesfaye, der frivilligt har valgt at vende tilbage til sit job som murer og droppe en ellers lovende karriere i Folketinget. Vi kræver af politikerne, at de skal have erfaring fra det virkelige liv, men brokker os, når der endelig er nogen, der forsøger sig med det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det spørger jeg egentlig også om :???:

Må man ikke have en civil karriere efter at have været MF'er?  Hvad skulle hun ellers gå på pension eller tage job som avisbud?

Iøvrigt er det kun sundt for demokratiet med et rotationsprincip. Mange partier kunne med fordel tage ved lære af EL og dyb respekt for MF'ere, som Mathias Tesfaye, der frivilligt har valgt at vende tilbage til sit job som murer og droppe en ellers lovende karriere i Folketinget. Vi kræver af politikerne, at de skal have erfaring fra det virkelige liv, men brokker os, når der endelig er nogen, der forsøger sig med det.

 

Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig.

 

Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig.

Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten?

Det er en fuldstændig latterlig og udokumenteret bashing!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det er en fuldstændig latterlig og udokumenteret bashing!

det står mere og mere klart, onslow er en troll. Jeg har for længst sat ham på ignore, men kan jo se af og til når I andre citerer ham.

lad dog fjolset skrive hvad han vil, men lad være med at kommentere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke svare for, hvad Midtj. mener, men jeg tillader mig at tro, at det er navnet Foldschack, der udløser skammen, for hvis der er tale om den advokat, som jeg kommer til at tænke på, Knud hedder han vist, så må jeg erklære mig helt enig.

Med hvad kan man forvente af folk fra Enfoldighedslisten?

Lige præcis og så har de røvhuller sgu også stemt for nedskæringer på ældreområdet for at det ikke skal være løgn. Herre Jemeni - hykleriet kender ingen grænser åbenbart.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det står mere og mere klart, onslow er en troll. Jeg har for længst sat ham på ignore, men kan jo se af og til når I andre citerer ham.

lad dog fjolset skrive hvad han vil, men lad være med at kommentere

Gad vide hvor mange der har dig på ignorer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...