Hop til indhold
Nille

Folks kommentarer til Informations artikel om EG

Recommended Posts

Gæst

Bj, du har også svaret på alting... og ser det positive i det negative, du er altid midtersøgende, er du radikalt ? :lol:

 

Du kan være helt rolig Nille, jeg skam også mine bløde punkter - Det er er bare ikke FKK eller generelle fordomme omkring den typiske køber af sex. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mest betryggende er, når andre kvinder, som jeg ved slet ikke accepterer prostitution, selv synes at de rasende kvindeidealister der råber på TV er for pinlige og upassende. Kun hard core neofeminister gider høre på en magtforstyrret kvinde det mener hun skal være messias for andre kvinder.

 

Kun hardcore neofeminister accepterer at en kvinde selv skal have lov at styre sit liv og derfor også have love at bruge sex som hun vil, tilmed som prostitueret. Det er de beigefarvede lattefeministerne af begge køn som gerne skal styre andres liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror faktisk Anne Grethe Bjarup Riis bare mangler at få et ordentlig knald ;) Så skal hun nok falde til ro :)

Tal om at tage en for holdet!!!

Stakkels mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tal om at tage en for holdet!!!

Stakkels mand.

 

Til gengæld vil han få ret til at bære lynlås i bukserne af sølv med egeløv og brillanter :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uagtet om hun bryder sig om det eller ej, så deler hun jo samme lidenskab som os - Hun elsker at debattere prostitution med enddog stor lidenskab.

Ja ja, men derfor kan hun da godt få et knald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Egentlig ser hun rimeligt godt ud og havde hun bare haft en lidt større barm, så kunne jeg godt fristes :-)

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig ser hun rimeligt godt ud og havde hun bare haft en lidt større barm, så kunne jeg godt fristes :smile:

 

Du vil bare skære dig på hendes skarpe tunge under BJ :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok jeg kunne godt fiste hende

 

Ligeså her, tænk hvis hun nu kunne lide det.  :P  :P  :P  FØJ!!!!

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en eller anden måde undrer det mig at man kan brokke sig over Annegrethe Bjarup Riis, som en del gør i denne tråd, og derefter gøre deres alleryderste for at komme ned på, eller under hendes niveau.

 

Men selvfølgelig kan formålet være at bekræfte hende og ligesindedes fordomme om "sådan nogle som os..."

 

I så fald - så er det ualmindeligt vellykket 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...