Hop til indhold
Nille

Folks kommentarer til Informations artikel om EG

Recommended Posts

Har I læst de efterfølgende kommentarer fra læserne ?

 

http://www.information.dk/519411#kommentarer

 

En kvinde (Anne Rasmussen) har allerede set rødt...

Hun er uden tvivl tilhænger af et købesex-forbud,

hun har en blog læs selv med her:

 

http://ingenkendersandheden.blogspot.dk/p/udtalelser-fra-kunderne-om-de.html

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal tage alle mennesker seriøst, nogle mere end andre. Anne Rasmussen's blok skal man vist tage mindre seriøst, selvom jeg tror hun mener det 100% når hun helt manisk samler rapporter, citater etc. og forsøger at klemme 1 milliard ord ned i en blog. 

Redigeret af SuperFucker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil risikere min røv, placere den i klaskehøjde og sende en sviner ud til brugerne herinde:

Der er i grove træk to mulige måder som sexkøber at formulere sine oplevelser: Som forbruger og som deltager. Næsten alle anmeldelser, der er skrevet med "forbrugeren" som afsender, vil blive modtaget i den omgivende verden og i information især med fordømmelse, og næsten alle anmeldelser med "deltageren" som afsender vil blive forbigået, enten som utroværdige eller som  særtilfælde.

 

Dette burde ikke være en overraskelse for brugerne og administrationen i dette forum, så når inf'en kan slippe af sted med en sådan artikel, så ligger vi, som vi selv har redt.

Men ikke nok med det. For det er min overbevisning, at de fleste brugere (og administrationen især) er klar over denne sammenhæng, og dermed så er det mere eller mindre bevidst, at "forbrugerne" af købesex ønsker stigmatiseringen og det omgivende samfunds fordømmelse, af grunde der er mig ubegribelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anne Rasmussen minder mig om en filminstruktør, der hedder Anne Grethe Bjarup Riis, som er ligeså ekstrem og fanatisk i sin modstand overfor prostitution.

Følgende indslag i morgen tv giver mig kvalme.. 

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne Rasmussen minder mig om en filminstruktør, der hedder Anne Grethe Bjarup Riis, som er ligeså ekstrem og fanatisk i sin modstand overfor prostitution.

Følgende indslag i morgen tv giver mig kvalme.. 

 

Havde helt glemt hende, sikke en generaliserende tosse.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Anne Rasmussen kommenterer på stort set alle artikler som omhandler prostitution. Der er også en anden tråd herinde, som handler om denne branche i virkeligheden er "Wellness for mænd". Der er hun også bare en smule negativ. Jeg må indrømme at jeg er ret ligeglad med hvad hendes holdning er, og jeg er ikke super nervøs for at der skulle komme en lovændring.

 

Jeg kan godt se journalisten skal skrive fra begge sider, og det er da altid sjovest at skrive om det negative. Dog ville jeg ønske der var en journalist som ville fortælle vores side af sagen, og ikke begrave den i fordomme eller udsagn som ikke vides er fakta eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil risikere min røv, placere den i klaskehøjde og sende en sviner ud til brugerne herinde:

Der er i grove træk to mulige måder som sexkøber at formulere sine oplevelser: Som forbruger og som deltager. Næsten alle anmeldelser, der er skrevet med "forbrugeren" som afsender, vil blive modtaget i den omgivende verden og i information især med fordømmelse, og næsten alle anmeldelser med "deltageren" som afsender vil blive forbigået, enten som utroværdige eller som særtilfælde.

Dette burde ikke være en overraskelse for brugerne og administrationen i dette forum, så når inf'en kan slippe af sted med en sådan artikel, så ligger vi, som vi selv har redt.

Men ikke nok med det. For det er min overbevisning, at de fleste brugere (og administrationen især) er klar over denne sammenhæng, og dermed så er det mere eller mindre bevidst, at "forbrugerne" af købesex ønsker stigmatiseringen og det omgivende samfunds fordømmelse, af grunde der er mig ubegribelige.

Sikke en gang fordrukken sludder og vrøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I læst de efterfølgende kommentarer fra læserne ?

 

http://www.information.dk/519411#kommentarer

 

En kvinde (Anne Rasmussen) har allerede set rødt...

Hun er uden tvivl tilhænger af et købesex-forbud,

hun har en blog læs selv med her:

 

http://ingenkendersandheden.blogspot.dk/p/udtalelser-fra-kunderne-om-de.html

Hvis man samlede alle artikler om trafikulykker, kunne man jo også pledere for forbud mod al transport der ikke foregår til fods.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne Rasmussen minder mig om en filminstruktør, der hedder Anne Grethe Bjarup Riis, som er ligeså ekstrem og fanatisk i sin modstand overfor prostitution.

Følgende indslag i morgen tv giver mig kvalme.. 

 

Anne Grethe Bjarup Riis skød sig vel temmelig kraftigt i fode med den optræden.

Tidligere kommenterede hun i Ekstrabladet, man ser hende da heller ikke så ofte i andre medier.

Det er vel kun i feministiske foraer hun har en lysende stjerne.

Faktisk tror jeg vi kan takke hende, hun får da tydeligt vist hvilke hysteriske furier der færdes i de feministiske kredse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Sikke en gang fordrukken sludder og vrøvl.

Næ det er faktisk meget skarpt set og formuleret. Prøv at læs det igen, med positivt indstillede briller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en gang fordrukken sludder og vrøvl.

 

Charmerende! Har du noget substantielt at byde ind med, eller er du bare fordømmende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil risikere min røv, placere den i klaskehøjde og sende en sviner ud til brugerne herinde:

Der er i grove træk to mulige måder som sexkøber at formulere sine oplevelser: Som forbruger og som deltager. Næsten alle anmeldelser, der er skrevet med "forbrugeren" som afsender, vil blive modtaget i den omgivende verden og i information især med fordømmelse, og næsten alle anmeldelser med "deltageren" som afsender vil blive forbigået, enten som utroværdige eller som  særtilfælde.

 

Dette burde ikke være en overraskelse for brugerne og administrationen i dette forum, så når inf'en kan slippe af sted med en sådan artikel, så ligger vi, som vi selv har redt.

Men ikke nok med det. For det er min overbevisning, at de fleste brugere (og administrationen især) er klar over denne sammenhæng, og dermed så er det mere eller mindre bevidst, at "forbrugerne" af købesex ønsker stigmatiseringen og det omgivende samfunds fordømmelse, af grunde der er mig ubegribelige.

 

Jeg er ikke enig i det med stigmatisering. Personlig så jeg gerne at erhvervet blev kontrollolleret og accepteret, med licens, id-kort og regnskab.

Det vil også hjælpe mod trafiking.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke enig i det med stigmatisering. Personlig så jeg gerne at erhvervet blev kontrollolleret og accepteret, med licens, id-kort og regnskab.

Det vil også hjælpe mod trafiking.

 

Den er jeg helt med på. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Debatten mellem Anne Grethe Bjarup Riis og SIO repræsentanten foregik i morgen tv d. 16. februar 2011.

r

Husker det tydeligt. AGBR kørte på og afbrød, hun lod slet .ikke den stakkels Susanne Møller komme til orde. Pinligt at studieværten ikke stoppede hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årrhh fuckpis, jeg er også citeret i artikelen med min "kosteskaft i gymnastiksalen". Og det var ikke engang for at skrive med en nedladende retorik, men for at gøre en ellers kedelig beskrivelse lidt farverig og humoristisk.

Jeg roste jo Katy til skyerne for hendes bagdel, men igen; ord bliver fjernet fra kontekst. Det kender Jokeren sikkert alt til efter han råbte "møgluder!"

Tror sgu bare jeg holder min kæft fremover. Hvis jeg kan. Nok ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årrhh fuckpis, jeg er også citeret i artikelen med min "kosteskaft i gymnastiksalen". Og det var ikke engang for at skrive med en nedladende retorik, men for at gøre en ellers kedelig beskrivelse lidt farverig og humoristisk.

Jeg roste jo Katy til skyerne for hendes bagdel, men igen; ord bliver fjernet fra kontekst. Det kender Jokeren sikkert alt til efter han råbte "møgluder!"

Tror sgu bare jeg holder min kæft fremover. Hvis jeg kan. Nok ikke.

 

Lige præcis. Ord og artikler bliver fjernet fra kontekst.

Ligesom ARA i artiklen har taget nogle nøje udvalgte udtryk og tråde ud og påstår at de var repræsentative.

 

Det der KAN opfattes negativt vil blive opfattet negativt.

Typer som ARA spiller med pakkede kort og derfor skal vi være særligt opmærksom på, hvilke kort vi giver typer som ARA.

 

Tusind artikler, men hvis blot een artiklen taler nedsættende om kvinder - så ryger den på ARAs blog.

vi kan ike tillade os at synke til hendes niveau i vores formuleringer. Det er ris til egen røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er i grove træk to mulige måder som sexkøber at formulere sine oplevelser: Som forbruger og som deltager. Næsten alle anmeldelser, der er skrevet med "forbrugeren" som afsender, vil blive modtaget i den omgivende verden og i information især med fordømmelse, og næsten alle anmeldelser med "deltageren" som afsender vil blive forbigået, enten som utroværdige eller som  særtilfælde.

 

 

Du begår desværre den fejltagelse at du forenkler det og fremstiller det som et enten-eller. Man kunne jo sagtens forestille sig at afsenderen både var forbruger og deltager. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men i de anmeldelser, som jeg skriver vil jeg bestræbe mig på at være selvkritisk og også inddrage min egne rolle, men du har ret i, at der er tale om en interaktion. 

Jeg vil vove den påstand at de bedste anmeldelser er dem som både ser det ud fra et forbruger - og deltager perspektiv.

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du begår desværre den fejltagelse at du forenkler det og fremstiller det som et enten-eller. Man kunne jo sagtens forestille sig at afsenderen både var forbruger og deltager. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men i de anmeldelser, som jeg skriver vil jeg bestræbe mig på at være selvkritisk og også inddrage min egne rolle, men du har ret i, at der er tale om en interaktion. 

Jeg vil vove den påstand at de bedste anmeldelser er dem som både ser det ud fra et forbruger - og deltager perspektiv.

 

Det kan da godt være, at du synes, at forenklingen er en fejltagelse, men den var meget bevidst og for at understrege den, skrev jeg netop "i grove træk". Det er efterhånden min erfaring herinde, at jeg tillægges motiver og/eller misforstås, hvis jeg skriver med for stor detaljerigdom som f.eks. i vores polemik i tråden om politiet og de udenlandske GP.

Til gengæld er jeg enig med dig i resten. :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mest betryggende er, når andre kvinder, som jeg ved slet ikke accepterer prostitution, selv synes at de rasende kvindeidealister der råber på TV er for pinlige og upassende. Kun hard core neofeminister gider høre på en magtforstyrret kvinde det mener hun skal være messias for andre kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har I læst de efterfølgende kommentarer fra læserne ?

 

http://www.information.dk/519411#kommentarer

 

En kvinde (Anne Rasmussen) har allerede set rødt...

Hun er uden tvivl tilhænger af et købesex-forbud,

hun har en blog læs selv med her:

 

http://ingenkendersandheden.blogspot.dk/p/udtalelser-fra-kunderne-om-de.html

 

Uagtet om hun bryder sig om det eller ej, så deler hun jo samme lidenskab som os - Hun elsker at debattere prostitution med enddog stor lidenskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...