Guest Liderligfyr Skrevet 20. December, 2014 en pusher/dealer kan lave flere penge Det er jeg ganske uvidende om men skal nok passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 20. December, 2014 Jeg tør næsten ikke at deltage i debatten, da den efterhånden har fået en lidt ond vinkel. Men herovre i Jylland er det meget vigtig, at pigerne betaler både moms og skal, Så har vi jo noget, at handle om. Jeg har selvfølgelig en formodning om, og er ærgerlig over, at der er en del sorte penge i miljøet. Men vil lade den skyldfri kaste den første sten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. December, 2014 Jeg tør næsten ikke at deltage i debatten, da den efterhånden har fået en lidt ond vinkel. Men herovre i Jylland er det meget vigtig, at pigerne betaler både moms og skal, Så har vi jo noget, at handle om. Skat og moms? Og i Jylland? Nej nu må du sgu' lige styre dig. Det har altid været en offentlig hemmelighed, at moms er et uaccepteret begreb vest for Lilebæltsbroen. Her kan man dårligt stave til det. Og nu vil du så have os til at tro på, at jyske glædespiger betaler skat med glæde????????? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 21. December, 2014 Skat og moms? Og i Jylland? Nej nu må du sgu' lige styre dig. Det har altid været en offentlig hemmelighed, at moms er et uaccepteret begreb vest for Lilebæltsbroen. Her kan man dårligt stave til det.Og nu vil du så have os til at tro på, at jyske glædespiger betaler skat med glæde?????????Vi plejer først, at blive enige om prisen. Derefter trækker vi for nemheds skyld skat og moms fra, da vi jo ikke vil blande finansministeren ind i det griseri vi derefter praktiserer. Og Nikita siger, at hendes sjællandske kunder betaler så rigelig, at hun ikke behøver så højt en pris. Især fordi hun herovre får muligheder for at møde nogle rigtige mænd. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 21. December, 2014 Og jeg forklarer dig, hvorfor jeg (og mange af mine kollegaer) ikke er interesseret i at deltage i disse debatter. Den tone du skriver i nu, får mig så til at stå helt af. Ha en god weekend. Mig og mange af mine kollegarer...., jeg tror nu mere det handler om at du ikke tør sige din mening af frygt for at komme i et dårligt lys blandt nogle af dine andre (kollegaer) Ellers kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan sige om det er ok eller ej.....Inderst inde tror jeg også mange som følger dette emne ved jeg har en pointe her, men problemet er bare det er et meget ømt emne herinde.. Men syntes nu stadig det var et relevant emne at ta op og særligt i et forum som dette og gentager gerne mig selv, jeg har intet imod glædespiger, tværdigmod så respekter jeg jeres erhverv, bare ikke når enkelte vælger at leve på offentlig forsørgelse og samtidig drive forretning og det gælder også alt andet erhverv i samfundet, nu er vi blot på eroguide så derfor lige glædespiger, havde det været kioskejer el håndværker er jeg sikker på at du nok kunne komme med din mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 Mig og mange af mine kollegarer...., jeg tror nu mere det handler om at du ikke tør sige din mening af frygt for at komme i et dårligt lys blandt nogle af dine andre (kollegaer) Ellers kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan sige om det er ok eller ej.....Inderst inde tror jeg også mange som følger dette emne ved jeg har en pointe her, men problemet er bare det er et meget ømt emne herinde.. Men syntes nu stadig det var et relevant emne at ta op og særligt i et forum som dette og gentager gerne mig selv, jeg har intet imod glædespiger, tværdigmod så respekter jeg jeres erhverv, bare ikke når enkelte vælger at leve på offentlig forsørgelse og samtidig drive forretning og det gælder også alt andet erhverv i samfundet, nu er vi blot på eroguide så derfor lige glædespiger, havde det været kioskejer el håndværker er jeg sikker på at du nok kunne komme med din mening Der har du nok gunden, Maler. Uanset hvad vi skriver, så skal I nok få det vendt og drejet, så det passer ind I jeres snæversynethed og der er da ingen der gider debattere på de præmisser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 Borende X, Midtj, ja, krejleriet er vist i drikkevandet.. Jyder er fornuftige smiler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 21. December, 2014 Der har du nok gunden, Maler. Uanset hvad vi skriver, så skal I nok få det vendt og drejet, så det passer ind I jeres snæversynethed og der er da ingen der gider debattere på de præmisser. Endnu en med paraderne oppe, det var dog utroligt, man skulle tro i havde dårlig samvitighed, jeg vender og drejer absolut ingenting, men ærlig talt virker du som en som føler dig truffet, skal nok undlade at blive alt for personlig her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 21. December, 2014 Endnu en med paraderne oppe, det var dog utroligt, man skulle tro i havde dårlig samvitighed, jeg vender og drejer absolut ingenting, men ærlig talt virker du som en som føler dig truffet, skal nok undlade at blive alt for personlig her. Maler du laver den logiske fejlslutning som hedder "Bandwagon", eller rettere så anklager du Liv for at lave den og bruger det som argument til at angribe hende. Du kan læse mere om den her: http://www.nizkor.org/features/fallacies/bandwagon.html I det hele taget er det en glimrende website til at lære lidt om logik og argumentation. http://www.nizkor.org/features/fallacies/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 21. December, 2014 MalerKbh Du lader til at have konkret viden om at mange af pigerne snyder og bedrager os alle sammen ved socialt bedrageri og skatteunddragelse. Nu synes jeg du skal gøre noget ved det istedet for at forpeste livet for de piger der deltager herinde. Min opfordring til dig er an anmelde de forhold du har kendskab til, det kan du gøre her : https://www.borger.dk/Sider/handlingsside.aspx?domainserviceId=56b85832-b2ab-45a8-862d-bf0b64454410 Og her, SKAT : http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=2160859&vId=0 Når du så ser i medierne , eller hvis du har anmeldt med dit navn og adr.får en direkte tilbagemelding om sigtelse og straf , så kan du vende tilbage hertil med konkrete eksempler på dine indtil videre udokumenterede på stande om det udbredte snyd. Indtil da synes jeg du skulle holde din kæft og lade julefreden sænke sig, ellers kan man jo få den tanke at du bliver lidt våd i bukserne af den opmærksomhed pigerne giver dig når du er anklagende og fordømmende over for dem. Venligst Spunsen/Bundstokken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 21. December, 2014 Mig og mange af mine kollegarer...., jeg tror nu mere det handler om at du ikke tør sige din mening af frygt for at komme i et dårligt lys blandt nogle af dine andre (kollegaer) Ellers kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan sige om det er ok eller ej.....Inderst inde tror jeg også mange som følger dette emne ved jeg har en pointe her, men problemet er bare det er et meget ømt emne herinde.. Jeg har en anden teori. Der findes altid mennesker, som får et kick ud af at dunke andre mennesker i hovedet med alskens ting. De nyder faktisk lidt at blive forarget over alle mulige ting. Handlede denne debat om andre mennesker end glædespiger på overførselsindkomst, som potientielt tjente sorte penge ved siden af (sikke noget svineri, hvar - føj føj - vi får det så godt med os selv af at sidde og blive forarget) ville det være lige så uinteressant for mig selv f.eks at deltage. For jeg har bare ikke det behov for den følelse af forargelse. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 At der er noget galt i branchen, er vist ikke en hemmelighed. Fra tid til anden kan man læse artikler, som denne, Aarhuselsker var så flink at linke til: "Og så sent som i sidste uge blev det bekræftet, at der er behov for vejledning, da Skat og politiet var på besøg på syv odenseanske bordeller. På alle syv blev der snydt. »Der er stadig rigtig mange sorte penge i den her branche, så vi er rimeligt aktive her på Fyn«, siger Finn Fournaise. Prostituerede føler sig chikanerede Flere sexarbejdere, som avisen har talt med, kalder de hyppige kontroller og specielt den ufølsomme måde de bliver udført på, for chikane. »Pigerne bliver bange, når de kommer og laver sådan et kommandoraid med flere betjente«, siger Louise, der gennem ni år har arbejdet som telefonpige i Odense. Hun mener, Skat burde koncentrere sig om de udenlandske klinikker, hvor snyderiet er størst. En tendens, der bekræftes af Finn Fournaise." Bevares, sammen hit rate kunne SKAT sikkert finde hos kiosker, pizzariaer og frugt- og grønthandlere. Men det fortæller at noget er galt i branchen. Jeg ved det ikke, men måske Maleren havde forventet en reaktion fra de lyserøde gående på, at de tager afstand fra snyderiet, eller måske at der hvor de er, er det et krav at tingene skal være i orden osv. Hvis alle i branchen er komplet ligeglade med at alle andre snyder, så er det en af årsagerne til, at vi kan læse ovenstående artikler, og i sidste ende, at branchen aldrig bliver taget alvorlig og aldrig bliver anerkendt. Jeg er desværre bange for, at de fleste i branchen har nok i sig selv, og derfor kommer branchen aldrig til at fremstå samlet, som andre erhverv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 21. December, 2014 (edited) Der findes altid mennesker, som får et kick ud af at dunke andre mennesker i hovedet med alskens ting. De nyder faktisk lidt at blive forarget over alle mulige ting. Vi har rigeligt at se til med vores eget liv og det er stadig bedre at rive end at blive revet i Bemærk i øvrigt hvorledes videoens indhold af skuespillere matcher eroguide.dk's alders- og kønssammensætning. Lidt at tænke over. Redigeret 21. December, 2014 af Gentleman and a Scholar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saxo 120 Skrevet 21. December, 2014 MalerKbh Du lader til at have konkret viden om at mange af pigerne snyder og bedrager os alle sammen ved socialt bedrageri og skatteunddragelse. Nu synes jeg du skal gøre noget ved det istedet for at forpeste livet for de piger der deltager herinde. Min opfordring til dig er an anmelde de forhold du har kendskab til, det kan du gøre her : https://www.borger.dk/Sider/handlingsside.aspx?domainserviceId=56b85832-b2ab-45a8-862d-bf0b64454410 Og her, SKAT : http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=2160859&vId=0 Når du så ser i medierne , eller hvis du har anmeldt med dit navn og adr.får en direkte tilbagemelding om sigtelse og straf , så kan du vende tilbage hertil med konkrete eksempler på dine indtil videre udokumenterede på stande om det udbredte snyd. Indtil da synes jeg du skulle holde din kæft og lade julefreden sænke sig, ellers kan man jo få den tanke at du bliver lidt våd i bukserne af den opmærksomhed pigerne giver dig når du er anklagende og fordømmende over for dem. Venligst Spunsen/Bundstokken Bundstokken dit første link virker ikke. Det andet link. Du har ikke ret. Hvis du anmelder, som understreget med rødt, så vil Skat som det første oplyse dig om, at de ikke må give dig tilbagemelding på din anmeldelse. Kun i tilfælde af, at Skat rejser en retssag, og du har sagt ja til at vidne i en retssag, så kan du risikere at høre mere. Med venlig hilsen Saxo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. December, 2014 (edited) Starson, Måske man skulle indføre 15000 skattefrit om året ligesom i håndværkerbranchen- få en kvittering og træk det fra i skat. Det er et gråzone erhverv, der findes ikke en fagforening for prostituerede (man kan melde sig ind som selvstændig massør f.eks) men mon ikke det er fordi at staten alligevel har lidt dårlig smag i munden over at tage penge fra pigerne..? Der bliver nævnt beløb som 5000000 om året- regn det ud i ydelser.. Tror det er de færreste piger, som har så mange vagter og arbejder konstant.. Redigeret 21. December, 2014 af Sara 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 21. December, 2014 Jeg lukker den her, god jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 21. December, 2014 Jeg lukker den her, god jul. Endelig kan jeg komme til orde: Jeg betaler skat ikke kun med penge men osse med glæde. Der er så mange goder ved at bidrage til den fælles kasse. Jeg har privat chauffør, han/hun sidder forrest, jeg tillader 50 - 100 andre komme med. Jeg bliver gratis serviceret på hospitalet. Jeg har politi, der passer godt på mig. Og så videre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. December, 2014 Der er vist ingen grund til at hænge glædespigerne ud her, specielt. Det er et meget dybere samfundsproblem:http://emilkirkegaard.dk/da/wp-content/uploads/taberfabrikken.pdf Ole Birk aner ikke, hvad han taler om! Han er ahistorisk! Eller også manipulerer han med sin revisionisme! Som om lykken eksisterede i højrere grad den gang, man var overladt til usikkerhed, vold og dårlig sygepleje for f.eks. 60-70 år siden.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. December, 2014 Hvis der er en overenskomst skal man selvfølgelig ikke prøve at snyde de ansatte. Men ved ikke hvorfor du drager den stråmand ind for nu at bruge dine egne ord. Fordi du kan finde ét eksempel på en arbejdsgiver der snyder så ændrer det da ikke ved at flere af dem der deltog i de udsendelser lever på nas. Mine eller vores penge. Same same. Men fair nok hvis du synes det er i orden at folk snyder med dine penge. Jeg har ikke skrevet at ekstreme kontrolforanstaltninger er en god forretning for samfundet. Det er vist bare en stråmand Kan du så ikke dokumentere i hvilket omfang der 'leves på nas'? Altså hvor lovgivningen brydes ... I lyset af at et hvert nej til arbejde straffes prompte... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. December, 2014 Det er du helt galt på den, en glædes pige kan snilt lave 500.000 kr plus om året udover sin offentlige ydelser og det syntes du er småpenge ???? men små penge eller ej, det er moralen idet og det kan godt være at emnet har været oppe før, men så det først nu i station 2 hvor en prostitueret havde snydt med offentlige ydelser siden 2008 og op til idag, da skat kunne se hendes annoncer fra dengang også og det var mange penge det drejede sig om.....Det blev jeg stødt over, glædespiger eller ej, har intet imod prostitueret, er sku godt de er her, men det bringer bare mit pis i kog når folk snyder bevidst på den måde, jeg ville gerne behandles på et dansk sygehus hvis jeg blev alvorlig syg en dag, men hvis alle snød så var der ingen penge i fælles kassen..... 500.000 er mange penge ja... I forhold hertil spildte VK regeringen og Inger Støjberg 13 mia. på at skabe 0 jobs i den regerings sidste år! Og Lars Løkke spildte eller nærmere hældte et par mia. ned i private hospitalsejeres lommer i overbetaling. ...stemmer du på V? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. December, 2014 helt sikkert!!!!! Mon dog! Og mon ikke det kunne organiseres bedre ? Mon ikke en anden måske dansk og måske skattebetalende virksomhed ville kunne finde ud af at sælge mælkepulver eller benzin, hvis Nestle eller Shell skred! Shell har i øvrigt allerede sat sine tanke til salg....kommer vi til at mangle benzin af den grund? Næppe! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 21. December, 2014 Kan du så ikke dokumentere i hvilket omfang der 'leves på nas'? Altså hvor lovgivningen brydes ... I lyset af at et hvert nej til arbejde straffes prompte... Du bemærkede godt at grøntsagsmanden fra linket deltog i samme tv serie, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 22. December, 2014 500.000 er mange penge ja... I forhold hertil spildte VK regeringen og Inger Støjberg 13 mia. på at skabe 0 jobs i den regerings sidste år! Og Lars Løkke spildte eller nærmere hældte et par mia. ned i private hospitalsejeres lommer i overbetaling. ...stemmer du på V? Nu skrev jeg at jeg lukker den fra min side, men vil da gerne svare dig, at nej er til rød blok, men hvad har det egenligt med dette emne at gøre ? Hvis du vil drøfte politik, så syntes jeg du skulle oprette en tråd om dette.... Og grunden til at jeg lukker den her er at det nok er et for følsomt emne herinde. God jul alle sammen også til glædespigerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 22. December, 2014 Kan du så ikke dokumentere i hvilket omfang der 'leves på nas'? Altså hvor lovgivningen brydes ... I lyset af at et hvert nej til arbejde straffes prompte... Der var da ingen af de omtalte personer i de TV udsendelser vi tager udgangspunkt i, der blev straffet. For så havde vi hørt om det og Bjarne Corydon havde ikke behøvet fortælle på TV i prime time at han naturligvis går ud fra reglerne blvier overholdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 22. December, 2014 Jeg synes, myndighederne i stedet for at knalde lille 'knalde-louise' og sigte hende for socialt bedrag (hvor en efterfølgende dom for evigt vil ruinere pigen, der derfor ALDRIG vil kunne forlade branchen) burde gå efter de langt større beløb, der er hos udlejerne og bagmænd.... Man kan jo sige, at det ene ikke udelukker det andet, men med et begrænset antal ressourcer til rådighed gør det som regel! SKAT har d.d. næsten 85 mia. til gode i restancer fra unddragere....men med mere end halveret mandskab tror da pokker, de ikke kan inddrage pengene... I stedet skal vi spare på velfærden som en 'nødvendighedens politik'....trist folk hopper på den! Og trist at forargelsen over kontanthjælpsmodtagere og andre på passiv forsørgelse (for 'mine penge' som idioten Joachim B. Olsen ville sige, når han fuldstændig glemmer samfundets 'forsikringsprincip') er større end over de 100vis af millioner og milliarder af offentlige skattepenge, der forsvinder i skattely eller til profit for udspekulerede private 3. aktører på sundheds- og det sociale område....mens servicens tilmed forringes for klienten/borgeren/brugeren! Vi er til grin for vores egne penge.... Og det er IKKE Skats skyld.... Men særligt førere af 'nødvendighedens politik' finder det belejligt, at al kritik nu synes kun at ramme Skat og ikke de politikere, der har skabt denne 'anskudte' myndighed. Ja alt kan bruges i 'korstoget' mod Skat...den tidligere model Camilla Vest gøres til en anden Jeanne d'Arc i denne kamp....og det glemmes helt hvordan selv samme Camilla netop HAVDE oprettet adskillige fiktive selskabet og banbkonti i skattely for helt at undgå at betale skat!! Hun blev frikendt ved 2. instans....og endte dermed med SLET IKKE at betale skat overhovedet af sin indkomst...klamt! Endnu en 'rollemodel' for den politiske højrefløj af tvivlsom karakter. /Steve Nu var der jo lige det, at skulle hun dømmes, skulle Statsministerens mand også dømmes. Da det var nogenlunde det samme de havde foretaget sig. Og som jeg husker det blev Camilla Vest dømt i første omgang, med dømmen blev annulleret for, at redde HTS's mand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg