Hop til indhold
Gæst

Da FKK blev til mit værste mareridt

Recommended Posts

Som sagt jeg efterlyser nu episoden via "Interpol" fora og gennem mit netværk, jeg vil gerne til bunds i denne sag, jeg/vi ikke kan sidde den overhørig.

Jamen det er da fint, Nille... Men derfra og så til at beskylde mig for sådan noget fis... Der er fandme langt!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, du har altid fremstået som et velafbalanceret menneske i mine øjne, i de 6-7 år jeg har fulgt dine indlæg. Men måske du har ladet dig forføre at Michelles historie? Nille er et ordentligt menneske.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, du har altid fremstået som et velafbalanceret menneske i mine øjne, i de 6-7 år jeg har fulgt dine indlæg. Men måske du har ladet dig forføre at Michelles historie? Nille er et ordentligt menneske.

Ladet mig forføre? Suk... Stop nu, Please?

Jeg kan godt forstå, at DU ikke har lyst til at tro på hendes oplevelser...

Men jeg har ingen grund til ikke at tro på hende, og som jeg har skrevet tidligere, så har jeg heller ikke fantasi til at forestille sig, hvorfor man skulle opdigte noget sådan. De fantasier klarer i andre fint selv.

Og nu gider jeg ikke blive ved at sidde og gentage mig selv mere.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita

 

det er veninde pladder det hele og når i nu er veninder, så tror du på alt ?

 

der må i følge reglerne her på EG gerne skrives på engelsk, så din veninde kunne jo bare selv skrive den uden at der var 'translations' forvirring !!!!!!!!!!

 

har hun ikke lige fået sit nye GP efternavn i DK ??

 

er det ikke imod reglerne at skrive for en anden person fra samme ip ?

 

hvorfor kaster du dig ud i sådan en kamp her Nikita, når du nu har vel nok danmarks bedste GP omdømme ???

du kunne bare have støttet hende, men bedt hende om selv at skrive den, så havde det hele også været mere troværdigt samt at have startet i omvendt rækkefølge, så kunne der måske være fundet et mere passende GP efternavn ( ja den lå igen lige til højrebenet )

 

jeg tror ikke et pot pis på denne historie alene på den baggrund at de ting jeg nævner her over og jeg er rigtig ked af at du Nikita er gået 'all in' i denne kamp

 

jeg vil også sige at kommer der fakta på, så bøjer jeg mig i støvet og kommer personligt og siger undskyld til jer begge.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde skrevet et langt indlæg med flere kommentarer til en del i tråden, men jeg har sku opgivet at blande mig, da jeg syntes den er kørt helt af sporet.

Istedet har jeg skrevet en PM til trådstarter med min sympati.

Det lader til hun har behov for en krammer og lidt støtte, og ikke en masse mundhuggeri og person fnidder.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bangbros

Ja, man kan da kun savne den gode stemning (og billederne) fra nissepigeselfies tråden '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Og ikke mindst opfordringen på det flotte bryst: "Og vær' så søde, Nå :-)"

 

Måske vi ligefrem kunne følge opfordringen uden at det forhindre os i at debatere. Ja vi fik måske ligefrem bedre debatter, hvem ved. Det kunne da komme an på en prøve, ikk?  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
jeg vil også sige at kommer der fakta på, så bøjer jeg mig i støvet og kommer personligt og siger undskyld til jer begge.

 

Ditto her !

Kommer der facts på bordet, så får piben en helt anden lyd fra undertegnede. Og I får begge min uforbeholden undskyldning.

 

Man undres hvorfor er Nikita talskvinden ? Hvor er Michella ?

 

Michella please enlighten us more, you are welcome to write in English.

Is it true with the decapitated head of your friend ?

You saw it with your own eyes ?

What happened with the murderer ?

Why was she murdered ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem det, Nille. Hvis du får et seriøst svar fra Michelle, så giver jeg en halv time med Mina!

 

Nikita er på vej ud af tangenten her, som hun også var på et tidspunkt på Venuslogen, hvor hun kørte det hele i sænk. Men det gider vi ikke gentage her, er jeg overbevist om.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I could answer all of your questions, but I'm not going to.

There has been said so many things about me, that hurts too much for me to continue in this debate. You can call me a liar... So be it.

To share this has apparently been a big mistake, when it hurts people in here this much.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hm, vi to er nok bare meget forskellige... Jeg selv bliver beskyldt for alverdens ting af f.eks Fraiser som man kan læse på forrige side... Det har jeg prøvet flere gange før, og det finder jeg selvfølgelig frygtelig træls og nedtrykkende.

Men det betyder da netop ikke, at jeg så begynder at opføre mig på samme måde overfor alle mulige andre? Man må vel selv undgå at gøre de ting, som man bebrejder andre for at gøre, synes jeg. Især hvis man finder det ubehageligt, når det er én selv, der bliver udsat for det.

Du har ganske ret. Men vi taler æbler og pærer.

Jeg spørger til formålet med at komme med en tilsyneladende opdigtet historie om et afskåret hoved. (Jeg kan se, at du stadig bruger ordet "tror", når du tidligere har bekræftet, at michella har dokumenteret historien, hvilket i mine øjne virker meget utroværdigt)

Det du bragte på banen var spørgsmålet om hvad formålet er med at have bestemte holdninger og formålet med at deltage i debatter. Det er det der i mine øjne er angribeligt.

Det er to vidt forskellige ting, så jeg har ikke selv forbrudt mig mod Michella, som du skriver.

Det er så surrealistisk at se, at nogle af de personer, der netop praktiserer denne form for "terror" har liket dit indlæg. Men det siger jo så en hel del om dem og deres dobbelmoral.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Nikita er på vej ud af tangenten her, som hun også var på et tidspunkt på Venuslogen, hvor hun kørte det hele i sænk.

Det var alligevel noget af en påstand... At beskylde ét menneske for at have kørt et internet forum i sænk, all by herself???

Helt ærligt Louie, synes du ikke selv, at den beskyldning er, at skyde langt langt over målet?

Jøsses...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad med om vi bare lod julefreden og næstekærligheden sænke sig :)

Om historien er sand eller ej, så har jeg lidt ondt af Michella. Er historien sand, så er der da klart et traume som skal bearbejdes. Det håber jeg at hun gør 'ved siden af'.

Er historien ikke sand, så har jeg ondt af, at Michella Har behov for at finde på sådan en historie og yderligere blev kastet for løverne herinde, der udnytter enhver svaghed til at angribe og få stillet sine egne behov. Jeg synes ikke Michella, som ny, har fået den rette kammeratlige vejledning her. Nikita, det er naturligvis dig jeg mener. Du har sikkert gjort det af en god mening, men har glemt at stille dig kritisk til det og hvordan løveflokken ville regere på sådan en historie (det er faktisk ret forudsigeligt). Du er på alle måder en skøn kvinde og jeg vil ikke gå med på pege-fingre-vognen for vi laver jo alle fejl. Ingen er perfekte.

Men nu synes jeg løverne har spist så rigeligt af offerlammet, så lad os nu komme videre. I den forbindelse tilbyder jeg en juledfredskrammer til alle der trænger :)

Lad den uskyldige kaste den første sten.

Amen

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I could answer all of your questions, but I'm not going to.

There has been said so many things about me, that hurts too much for me to continue in this debate. You can call me a liar... So be it.

To share this has apparently been a big mistake, when it hurts people in here this much.

 

I don´t think it was a mistake to share your story - this is a debate-forum and you have created a debate. But if you can´t accept other opinions then you´re right - it was a mistake.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke Michella, som ny, har fået den rette kammeratlige vejledning her. Nikita, det er naturligvis dig jeg mener. Du har sikkert gjort det af en god mening, men har glemt at stille dig kritisk til det og hvordan løveflokken ville regere på sådan en historie (det er faktisk ret forudsigeligt). Du er på alle måder en skøn kvinde og jeg vil ikke gå med på pege-fingre-vognen for vi laver jo alle fejl. Ingen er perfekte.

Du har helt ret, Hot6. Da Michella sagde, at hun ville dele dette, skulle jeg have lavet de helt store verjmøller, og tigget og bedt hende om at lade vær'... Ja, det er nemt at være bagklog.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita

det er veninde pladder det hele og når i nu er veninder, så tror du på alt ?

der må i følge reglerne her på EG gerne skrives på engelsk, så din veninde kunne jo bare selv skrive den uden at der var 'translations' forvirring !!!!!!!!!!

....

hvorfor kaster du dig ud i sådan en kamp her Nikita, når du nu har vel nok danmarks bedste GP omdømme ???

 

Nu synes jeg alligevel, vi er ved at komme en anelse for langt ud - ikke bare i det her indlæg, men også i flere andre (bl.a. den om, at Nikita kørte VL i sænk!!) :wink:

 

Mht. alternativt at "skrive på engelsk" så har vel både Michella og Nikita ønsket at kommunikere til flest mulige deltagere på forum ved at skrive på dansk frem for engelsk - det er vel tænkt som en gestus over for EG og brugerne her!

Desuden er det ikke længe siden, jeg selv fik en knotten PM fra en daværende moderator, fordi jeg på engelsk kommenterede en anmeldelse skrevet på engelsk af en udlænding.

Vedkommende knotne moderator mente, at mange EG-brugere ikke forstår engelsk...(!)

Jeg kan heller ikke se, at Nikita "kaster sig ud i en kamp" her - hun svarer, at hun tror på veninden, og at hun ingen skjult dagsorden har haft med at bringe historien, fordi hun personligt drages ind i historien af flere aliasser i tråden her, selv om hendes primære/eneste formål har været at agere tolk!

Personligt er jeg skeptisk over beretningen om navnlig det afhuggede hoved af samme årsag som mange andre, nemlig at der ingen oplysninger om sagen findes i medierne.

Men jeg tør bestemt ikke afvise, at beretningen alligevel kan være sand, og i så fald er trådens mange hånlige kommentarer over for Michella jo at bidrage yderligere til det traume, hun selvfølgelig må have.

Måtte beretningen være det rene opspind og bevidst plantet, så kan jeg godt leve med - hvis jeg en dag finder ud af det - at jeg modstod den første impulsive fristelse til at skyde beretningen ned med selvfed skråsikkerhed... :cool:

Vh./TH :)

 

Redigeret af ThorsHammer
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du har helt ret, Hot6. Da Michella sagde, at hun ville dele dette, skulle jeg have lavet de helt store verjmøller, og tigget og bedt hende om at lade vær'... Ja, det er nemt at være bagklog.

Du får en krammer alligevel :)♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg

I could answer all of your questions, but I'm not going to.

There has been said so many things about me, that hurts too much for me to continue in this debate. You can call me a liar... So be it.

To share this has apparently been a big mistake, when it hurts people in here this much.

 

Frej, Louie, Nille, myself and others who visit FKK are not "hurt". This is a merely a minor nuisance, but apparently enough for myself and the others to write about. Maybe we just have too much time on our hands. If you cannot handle someone responding with criticism or demands for fact checking, then perhaps another media such as a blog or a book or some such would be better if you want to tell stories.

Anyhow, the victim stance you are taking in this comment is inappropriate. Im going to let it go now so you can bow out, but I do think you have been adding a certain percentage of fiction for whatever reasons. Perhaps you wanted to impress your new danish friends, and what better way to get attention. That is in my opinion way more plausible than a severed head in an FKK club. Good day Michella Storyteller (new name, for free). :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Frej, Louie, Nille, myself and others who visit FKK are not "hurt". This is a merely a minor nuisance, but apparently enough for myself and the others to write about. Maybe we just have too much time on our hands. If you cannot handle someone responding with criticism or demands for fact checking, then perhaps another media such as a blog or a book or some such would be better if you want to tell stories.

Anyhow, the victim stance you are taking in this comment is inappropriate. Im going to let it go now so you can bow out, but I do think you have been adding a certain percentage of fiction for whatever reasons. Perhaps you wanted to impress your new danish friends, and what better way to get attention. That is in my opinion way more plausible than a severed head in an FKK club. Good day Michella Storyteller (new name, for free). :)

 

En sand gentleman...sparker på nogen der ligger ned. Har du overvejet at hun rent faktisk er såret og ikke bare indtager offerrollen?

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sand gentleman...sparker på nogen der ligger ned. Har du overvejet at hun rent faktisk er såret og ikke bare indtager offerrollen?

 

Formålet med debat og argumentation er at nå frem til sandheden ved fælles hjælp. Men dette er måske ikke generel debat?

Hun er gammel nok til at fægte for sig selv, truth, og hverken jeg eller mit nick står til regnskab overfor dig.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Good day Michella Storyteller (new name, for free). :)

Hvor er det dog en usympatisk kommentar... I mit hoved grænser det til et personangreb, men lad os se, hvad ledelsen siger til det...

Du skulle fandme skamme dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Formålet med debat og argumentation er at nå frem til sandheden ved fælles hjælp. Men dette er måske ikke generel debat?

Hun er gammel nok til at fægte for sig selv, truth, og hverken jeg eller mit nick står til regnskab overfor dig.

 

 

Bare du selv tror på det...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Efter at have sovet på den er der altså nogle Alarmklokker der ringer ved den historie.

 

Det jeg naturligvis falder mest over er Pigen med det afhuggede hovede…. og til dels den Kvalte Pige på samme klub. Den Kvalte Pige lyder ganske sandsynligt! Heldigvis er det yderst sjældent, men der sker desværre disse ting  :sad: også i Danmark….. Men skulle der have sket 2 Mord i samme klub indenfor en kort Periode, så må det altså sprede ringe i Vandet. FKK Piger er jo ikke nogle Piger, som bliver fløjet ind fra Rumænien siddende i et bur. Hvor man bare anskaffer sig nogle nye hvis man må afskrive nogle af de gamle. Det er altså selvstændige Kvinder som skifter fra Klub til Klub som det behager dem. De har ligeledes Venner og Famile som vil savne dem. De andre Piger vil jo heller kunne holde inde med sådannne oplysninger…...ligesom trådstarter føler behov for at dele, vil alle andre Piger i Klubben have følt behov for ditto. Så Makabre ting kan man ikke bare holde for sig selv.

 

Så lad os antage pigen var der på Falsk Turistvisum…. og Klubejerne har Politiet i sin hule hånd, så kunne det muligvis godt være man kunne undgå, at der bliver gjort mere ved sagen og den kan holdes ude af Medierne. Ikke så tænkeligt, men jeg har Fantasi til at forestille mig det kunne lade sig gøre. Det skulle ikke undre mig Rockere/Bander kan slippe fra nogle ting ved at være organiseret og have de rette myndigheder i deres hule hånd.

 

Meennnn Trådstarter viste det jo….. og formentlig mange/ alle de andre Piger i klubben…. De flygter til andre klubber. De tør muligvis ikke sige noget offentlig (alt afhændig hvem der står bag klubben) mennn noget så Markabert som en Halshugget Pige, tror i på hun kan holde det for sig selv? aldrig have brug for at snakke med en Kolega, Mand, Servicemedarbejder eller andre om oplevelsen…Og disse kolegaer etc bliver jo ligeledes forfærdet over så Makabre ting og fortæller det videre. Så spredes ringene og man vil høre om det… enten som Røverhistorier eller sande historier, men du vil helt sikkert høre om det på sigt. Du kan ikke holde sådan en historie tilbage, det har jeg i hvert fald ikke fantasi til at tro på.

 

Desuden er der de andre ting i Trådstarten… hvor du muligvis kan finde enkelte klubber, hvor det er sådan. Men Trådstarter skriver hun har været i 5 klubber, så har hun dæleme ikke været heldig med sine valg!!!!!!!!

 

Maden… Jeg har tilgode at se en eneste klub, hvor Pigerne spiser til sidst. De holder sig nu til. Jeg har besøgt nogle klubber.. Frej og Nille har besøgt mange klubber og bekræfter den. Det er altså ikke sådan det foregår. Slet ikke

 

Der er hakkeorden blandt Pigerne… Ligesom du ser på EG vil Pigerne ikke altid hinandens bedste. Tag eksempelvis Sisse og Sandras konflikt. Eller Sunnys "overfald" på Jasmin, Nikita og SEM. Ikke fordi de konflikter skal tages op :smile: men der foregår disse fights Pigerne imellem. Både i Klinikker i DK men absolut også på FKKér i Tyskland. Du har toppigerne, de er pisse ligeglad! De kommer ned fra et rum og så står der nogle logrende Mænd og håber på hun vil have dem med. Men ligesom man hører på Klinikker herhjemme, er der ligeledes en gruppe Piger, som kæmper for forretningen. Hvor de ikke har "råd" til andre Piger snupper deres Mænd!!!!! Her opstår Bitchfights….. Jeg kender flere Flatratepiger der skiftede fra FKK til Flatrate grundet dette. På FKK blev det til spidse albuer hvor de kæmpede om Mændene, på Flatrate er de sikret en del af dagens omsætning/ eller har let adgang til Mændene. Så på Flatrate er der ikke på samme måde disse interne Fights. Har nu aldrig set Fightene udmunde i håndspålæggelse!! Men sure miner og kommentarer har jeg set og hørt rigtig meget om!!!!! At det evt har mundet ud i, at en enkelt Pige på et tidspunkt er blevet skubbet ned af en Trappe, det er da ikke utænkelig…. Men det er jo ikke ligefrem hverdagskost, langtfra!!

 

Kunden altid ret?? Jeg har haft en tur i receptionen med en Pige, der fik jeg ret da Pigen ikke havde fuldt Husets regler. Der er hustlere blandt Mændene men SÅ SANDELIG OGSÅ BLANDT PIGERNE. Du kan jo spørge efter husets regler, nogle steder er det f.eks sådan at en Pige skal nævne inden de 30 min er slut… Hvis hun så lader de 30 min gå over tiden uden at nævne noget og efterfølgende kræver for en time. Jamen så får hun altså ikke ret. Nogle klubber skriver starttidspunktet ned, når man går ovenpå. Hvis pigen så efterfølgende lige skal ud og ordne sig og tisse og hvad de nu kan finde på og først kommer tilbage til rummet efter 5-10 min. Hvis tiden så igen skrider over 30 min og Pigen kræver for 1 time, er det da heldigvis sådan mange/de fleste steder Manden får ret. Men Mænd kan da være nogle idioter!!!!! helt klart!!!! Der har jeg nu set eksempler hvor Manden ikke får ret. Og det burde Trådstarter som en arbejde Pige i en klub ligeledes have set.

 

Det er jo ikke sådan du kan behandle Pigerne som rent lort!!!! for så skifter de klub. Klubberne er altså 100 % afhændige af Pigerne  :wink: Ingen Piger ingen Mænd ingen Penge i Kassen… basal logik! Du ser faktisk lidt skred i Priserne på FKKérne pt… og det skyldes da klart klubberne prøver at lokke Toppiger til. ( eller forhindre de smutter) Og det ønsker ingen Klub!!! Det er katastrofalt for Klubberne, hvis Pigerne siver. Måske Trådstarter har været en Shark/knap så attraktiv Pige…. så gør klubben ikke alverden for at holde på hende. Ja nogle Piger jager nærmest Mænd væk med deres opførsel. Dem prøver nogle Klubber heldigvis at luge ud i :smile:

 

Skal ikke udelukke der er noget sandt i beretningen! Men i så fald er jeg sikker på vi har at gøre med "en fjer blev til 5 Høns" Der er simpelthen for mange ting som ikke hænger sammen i den fulde beretning

Redigeret af Liderligfyr
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...