Hop til indhold
Gæst

Fleur - Østervrå

Recommended Posts

Jeg har ikke en skid fordomme om mørke piger!!! Nu vil jeg ikke komme mere ind på mit kendskab til mørke piger men har haft daglig kontakt og kendskab til de piger i Aalborg, så drop dig pis om fordomme. Jeg kan kun advare folk om hvad der foregår hos fleur!!! Hvis du har lyst til at stikke din pik i løvens gab så gør du det. Det lyder da også vildt lækkert når folk her skriver hvordan de har slikket hende osv. Lækkert nok med en fisse der ikke kan gøres ren efter en 10 til 15 kunder. Nej kammerat 16 jeg har ingen fordomme for mørke piger, kun klamme damer der ikke er ren!!!

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vince ja det var det jeg tænkte.

Hvad tid på dagen var du ca. Hos hende?

Man kan bare lige spørge om man må låne toilet først.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs den anden tråd, sidst var der en der lånte lokummet, og der var hverken vand i hanen badet eller lokummet!!!

Hvis der ikke er noget vand, så siger man det sgu da til kunden, alt andet er sgu da en svinestreg uden lige, men det er kun de første slik der smager grimt, eller undlade at tage kunder i den tid. Men grådigheden kender jo ingen grænser åbenbart.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan undre, at nogen går i gang uden at vaske hænder, pikkemand mv først. Den var ikke gået i min butik ;)

Det er så klamt, og jeg fatter ikke hvordan de kan stikke den ind i løvens gab også tage hjem til konen bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan der jo være lukket for vandet en enkelt dag også i forbindelse med arbejde på vandledningerne.
Tror alle vil have svært ved at leve uden, hun har vel også toiletbesøg med mere.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan der jo være lukket for vandet en enkelt dag også i forbindelse med arbejde på vandledningerne.

Tror alle vil have svært ved at leve uden, hun har vel også toiletbesøg med mere.

 

VendelboM jamen det har da også masser af toiletter ude i landsbyerne i Afrika :shock:  men huset er jo da jeg var der i døren helt ny renoveret (ironi kan forekomme) Undre det ikke jer der er nået helt ind at der er meget mørkt!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

VendelboM jamen det har da også masser af toiletter ude i landsbyerne i Afrika :shock: men huset er jo da jeg var der i døren helt ny renoveret (ironi kan forekomme) Undre det ikke jer der er nået helt ind at der er meget mørkt!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu skal du forstå at jeg intet har imod Afrikanske piger!!! som skrevet har jeg mange og jeg mener rigtigt mange venner af Afrikansk afstamning, netop derfor advarer jeg mod de uhumske forhold som jeres elskede fortrukne elskerinde der servicere jer i de uhumske lokaler :shock:  jeg skriver på det der bliver skrevet af andre i denne tråd, så drop dit pis med at jeg har problemer med Afrikanske kvinder, det eneste jeg har problem med er et klamt sted uden vand og hvad der ellers kan være i det sted. Det der pissede mig af til at starte med var fyren der skrev at han lige havde slikket hende i hoved og røv og skriver at hans tilsyneladende udlandske kæreste snart kom og hvis ikke så ville han giftes med Fleur, fedt nok at være hans kæreste også ende med en kønssygdom. Stik du bare dit lem i løvens gab makker :shock:  :mrgreen:  :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klinikfuckers.. har så personligt ikke været der, men syntes dine angreb imod hende, kontra de anmeldelser man læser, de er noget
ensporet, ser dig ikke på banen på samme måde i tråde, som omhandler kvinder som tilbyder sex uden kondom med mere..
Hvorfor skulle dine ord vægte mere, end dem som har besøgt hende??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på de kvinder der evt. Spreder sygdom bevist og dem ved at de ikke fejler noget!!! Mit råd til dig VendelboM er hold dig væk fra stedet, og det er en kammeratligt råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som ved, om hun tilbyder analsex(til hende)? Jeg mener, at jeg har set det i en annonce et sted, men på side6 står der ikke at hun tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...