Hop til indhold
Gæst

Fleur - Østervrå

Recommended Posts

Gæst

Jeg var en tur forbi Fleur i Østervrå her til aften.

Ålborg/ Østervrå

Hjørringvej 457 b 9750 østervrå ,82137370.

Jeg er en slank 22 år pige ,jeg ved hvordan jeg kan give nydelse .Jeg sætter pris på godt selskab og jeg giver altid det bedste af mig.

Jeg vil gøre alt mit bedste for at gøre dig godt.

Jeg er tålmodig ,jeg har så meget passion for sex .

Min f.... er altid våd og klar til at k..... med dig.

24 timer åbent alle dage.

Jeg tilbyder dig alle positioner,

____fod job,

____anal massage,

____dildo show,

____superfransk,

____69,

____fransk,

____slavefyr,

____græsk til ham,

____og meget mere.

Fuldt tilfredshed garanteres .

Din søde pige fleur.

82137370.

Hjørringvej 457 b 9750 østervrå.

http://side6.dk/resultatside/?q=fleur

Pigen jeg mødte svarede ikke overens med det annoncerede, hvorfor der også er oprettet en tråd i Falsk Markedsføring. Det betyder dog ikke at det var et skidt besøg. Tværtom!

Jeg blev mødt af en lav og spinkel pige i start 20'erne af afrikansk afstamning. Hun påstod selv at hun var fra Paris, men det er vist ikke hendes oprindelsesland :smile: Nevertheless, rent bygningsmæssigt svarer hun udmærket overens med den annoncerede pige, men hun er dog en smule mere spinkel end den annoncerede pige. Desuden hænger hendes bryster en del. Hun har desværre ikke været alt for heldig med tyngdekraften, hvor ubehøvlet det end lyder at skrive.

Hun fandt et menu-kort frem med ganske standardpriser. 400 for svensk, 500 for fransk, 500 for dansk, 700 for luksusdansk og 1000 kroner for superfransk og dansk. Jeg bad om det annoncerede tilbud på 50 minutter til 600, hvilket ikke var noget problem. Jeg spurgte om det var okay, at tage 2 omgange hvis det kunne nåes indenfor den aftalte tid. Efter lidt forståelsesvanskeligheder fandt hun ud af hvad jeg mente og det var intet problem. Pengene skiftede hænder og vi bevægede os ind i hyggerummet. Under akten tilbød hun at jeg kunne tilkøbe superfransk. Det ville koste 400 ekstra, hvilket vil sige at tilbuddet pludseligt lød på 50 minutter svensk, spansk, fransk, superfransk og luksusdansk med to udløsninger for 1000 kroner. Ikke nogen helt dårlig pris :wink: Jeg takkede dog nej, da jeg ikke havde 400 ekstra og heller ikke mener, at forskellen på fransk og superfransk er 400 kroner værd.

Hun giver et ganske udmærket blowjob og er både indlevende og passioneret. Der er fri adgang til at lege med hendes krop og hun nyder at modtage finger. Dog kun én finger. Det havde jeg egentligt intet problem med, da jeg ikke er i tvivl om, at mere end 1 finger måske godt kan være en smule ubehageligt for hende. Hun har i hvert fald ikke født børn endnu! :wink:

Hun var relativt nem at give orgasmer og der var ingen tvivl om at de var ægte. Det var fedt at se - og hold da op hun skiftede temperament efter den første. Pludseligt blev hun sulten efter flere :grin:

Sexen vil jeg ikke sætte flere ord på. Det var ganske god sex uden dog at blæse taget af. Hun havde intet imod selv at være aktiv, hvilket jeg synes er fedt. Jeg fandt ud af, at hun ikke nødvendigvis er en stille pige, hvis bare man gør det rigtige på de rigtige tidspunkter. Hun er nem at læse og efter jeg opdagede det fik den lige endnu et gear op :smile:

Jeg fik mine 50 minutter og afbrød det endda selv, da pikken ikke rigtigt ville mere. Hun virkede ikke til at have synderligt travlt med at få afsluttet det.

Stedet ligger på ingen måde diskret. Det ligger på et gadehjørne og man er meget synlig både på stien op til indgangen og i selve indgangen. Google Maps er en smule på afveje. Den rigtige lokation af huset er her:

Pigen: 6/10 - hun kunne godt have mere sul på kroppen. Hun er godt nok spinkel. Næsten for spinkel. Det trækker en del ned i min bog, men det er jo heldigvis ikke alle der har det på samme måde.

Pris: 9/10 - 600 kroner for 50 minutter med svensk, spansk fransk og dansk er en kanon pris. At man med lidt snak kan få lov at komme to gange trækker bestemt ikke ned. Det eneste jeg har fundet der slår den pris er Mette i Randers, autocamperen ved Kruså grænse og gadepigerne i Istedgade/Skelbækgade.

Gentagelsesfare: Jep. Hvis jeg på et tidspunkt har 600 kroner og en times tid i overskud er jeg bestemt ikke afvisende overfor at vende tilbage og jeg kan da kun anbefale folk at aflægge hende et visit.

<a data-ipb="nomediaparse" data-cke-saved-href="https://www.google.com/maps/place/57%C2%B020"href="https://www.google.com/maps/place/57%C2%B020" 39.5%22n+10%c2%b014'01.1%22e="" @57.344304,10.233646,17z="" data="!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0&quot;">Hun har ikke været der ret længe og ville ikke rigtigt oplyse hvor længe hun bliver. Jeg tror dog at der er jævnlig udskiftning i huset, uden dog at vide noget med sikkerhed.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Vince

 

I de næste par uger skal jeg besøge Julia og Alia. Men pga. dit indlæg ovenfor valgte jag at køre en meget lang tur for at opleve lidt af DK og Fleur. 

 

Herfra skal lyde et stort tak til dig Vince. Efter nogle dårlige oplevelser med købepiger, så fik jeg en positiv overraskelse.

 

Din beskrivelse ovenfor er spot-on. Jeg deler dog ikke din vurdering af pigen som tynd. Jeg opfatter hende som petit, men ikke unormal tynd. F.eks. har jeg sjældent set en smukkere og faste lille numse.  

 

Hendes bryster er overraskede flotte, selv de ikke er faste ungpigebryster.

 

Pigen er en utrolig imødekommende, glad og åben pige. Noget helt andet en de ligegyldige piger man nogle gang kan møde. Jeg havde en kanon kemi med hende.

 

Hvis jeg skal fremhæve noget som trækker lidt ned i min vurdering, så er det hendes ben. I høje hæle og en underkjole er de nice. Men set tæt på så er de ikke ny-barberede under knæet.

Pigens ansigt er ungt og almindeligt. Hun er 23 år gammel. Hun kysser ikke.

 

Alt i alt en positiv oplevelse med value-for-money.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er - igen - stjålet fra Playboy. 

Pjevs: Hørt om syfilis, klamydia og gonorre? De kan alle smitte ved oralsex (jeg er så nok en vovehals)

Del dette indlæg


Link til indlæg

coopers .... mfl.

 

Så er der også tanken om, at pigen kan ha været sammen med mange den dag, og jeg ved ikke om hun har vasket sig efter alle kunstens regler!

 

 

 

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer, jeg er ny her på siden som skriver, har tit læst med men aldrig tidligere været medlem, men efter netop at have besøgt Fleur i dag, er jeg nød til at komme med et indlæg.

 

Vince og Chatname rammer oplevelsen meget godt, og selv om jeg var forberedt på en imødekommende pige, må jeg sige jeg blev positiv overrasket.

 

Lige som Vince blev jeg også vist hendes menu kort, men sagde jeg havde set annoncen i EB og hun sagde ingen problem, vi gik ind i lege rummet, hvor vi begge klædet os af, og her kan jeg kun give Chatname ret, hun er petit med nogle pæne bryster, som selv om hun kun er 23 hænger lidt, men det de er dejlige så det gør bestemt ikke noget, røven er noget af det bedste jeg har set til dato, og der er ikke få jeg har set de sidste 1½år  :-P  selve akten vil jeg ikke beskrive i detaljer for den er beskrevet meget godt, men efter min første udløsning efter 25-30 min. ville det normalt være over for en let overvægtig fyr på 46, så at hun lagde sig ned ved siden af mig, det var da bare skønt, vi talte en del, og jeg må give jer ret Paris tror jeg ikke hun kommer fra, for det var den gode form for fransk hun var bedst til  :-P  den sproglige var ikke lige i skabet, men hun er sød og hun kiggede mig dybt i øjnene under hele samtalen, hvor vi lå og nussede lidt, efter små 20-25 min. begyndet hun at pjatte lidt med mig, satte sig op og kiggede lidt på min krop kærtegnede den lidt og sagde at jeg hvis godt kunne blive liderlig igen, så hun fandt endnu et gummi frem, og sørme om hendes franske ikke igen fik gang i den gamle  :-P  jeg var stiv, men som i andre nok kender til er det meget svært at komme anden gang, så efter vi havde prøvet flere stillinger, havde jeg ikke fler kræfter og måtte opgive, men for Fleur var det ingen problem, hun spurgte om hun skulle klare den med hånden, og straks sagde jeg ja tak, hun var lige så flink at side sådan jeg kunne give hende finger samtidig, hun kan sit kram, for da jeg kom ramte jeg mig selv i ansigtet det er aldrig sket ved anden omgang  :oops:  jeg blev rengjort og sagde pænt tak for en dejlig oplevelse, og følte jeg var nød til at betale hende 200 ekstra for den fantastiske oplevelse.

 

Aldrig tidligere har jeg af en meget flot pige, fået gensidig fransk (69ér) og onani (svensk), doggy, amerikansk, dansk og super GFE i en time og 20 min. for 800,- incl. 200 i drikkepenge.

 

Fleur hedder ikke rigtig Fleur, men i kan jo selv spørge hende, hun bor i Aalborg, men er i Ø.Vrå det meste af tiden, hun taler få ord på dansk, men forstår det hvis meget godt. Der er 2 piger på adressen, den anden er dansk, og hun lapper over når Fleur holder fri/sover, så hende desværre ikke, så kan ikke sige om det evt. er hende der er på deres foto.

 

Hvis jeg igen skal have lette trykket bliver det med 100% sikkerhed Fleur der kommer til det, har kun engang tidligere oplevet noget lignende til de penge og det er ikke i Danmark  :-P  gennem mit lange liv har jeg prøvet en del glædespiger men Fleur er blandt de 2 bedste.

 

Håber at hun ikke får alt for travlt, for så går det jo nok ud over den tid hun har til sine kunder, men håber at de af jer der besøger hende, må få lige så skøn en oplevelse som jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Mon man skulle tage og besøge hende fleur hun ser da ud til og få nogle gode anmeldelser herinde ;)

Hvor diskret er parkeringen dernede er der mulighed for lidt skjul ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kom frisk

 

Der ligger butiker tæt på så ingen problemer i at pakere diskret, dog er det en meget åben have, så når man venter på de åbner er man lidt disponeret, så hvis man er lidt genert, vil jeg nok vente til mørket faler på. Der er et meget lille hegn rundt om hele haven der ligge på en hjørne grund, så man skal lige rundt om huset for at komme til den rigtige dør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jensvejmand

Takker for info :)

Skal man om bag i haven for og komme til døren er der nogle skilte eller noget så man ved det er den rigtige dør man går til ??

Hva med bygningen bor der andre der ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tale om en meget stor ejendom nr 57 og 57B hvor hun bor, der er et busstop sted lige ved siden af den låge du skal ind af, den dør du går ind i for enden af have gangen er blændet af, så du skal lige ned i gavlen på denne bygning og her er døren ind til hende og ikke andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker jeg vil dage tage denne skønne tur ud til hende så og se efter om det er muligt og få en god oplevelse med hende... ;)

Der er tale om en meget stor ejendom nr 57 og 57B hvor hun bor, der er et busstop sted lige ved siden af den låge du skal ind af, den dør du går ind i for enden af have gangen er blændet af, så du skal lige ned i gavlen på denne bygning og her er døren ind til hende og ikke andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vent til i morgen Lystig, jeg besøger hende først på eftermiddagen i dag, og så er hun ikke til mere når jeg er færdig :-P

Pralrøv....... ok god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pralrøv....... ok god fornøjelse

Du har nok ret Deralte, det er over de dage hvor jeg kan splitte pige af som da jeg var ung :D .

 

Men jeg var forbi Fleur igen i dag, og oplevelsen var den samme som sidst, super nærværende, god sex, en dejlig smagfuld fisse :P  og en pige der god at snakke med.

 

Vi brugte lidt tid mellem de 2 afgange på at tale om hendes profil på EB, og jeg forklarede hende at det var synd hun bruger fake foto, specielt når det ikke er nødvendig for hendes egen foto vil sagtens kunne bære det. Hun forklarede mig at de har taget hendes kunstnernavn til profilen og foto fra den andens pige. Har dem mistænkt for at være bange for at Fleurs mørkere hud vil skræmme kunder væk, og jeg har stadig ikke mødt den anden pige, så kan endnu ikke bekræfte om det er hendes fotos.

 

Jeg lovede hende at hjælpe med lidt nye skilte til hendes indgang da den kan være lidt svær at se fra vejen, men se hvad jeg har skrevet ovenfor. Håber det kan give mig lidt rabat, selv om 600,- er en latterlig lille pris for det man får :wub: .

 

I dag gik jeg efter 1 time og 20 min. og det var kun fordi der kom en ny kunde, hun havde glemt at sætte optaget i døren, hun forsøgte at sætte skilt i men han blev ved med at ringe på, og jeg kunne jo ikke mere  :( så jeg klædte mig på og hjem det gik, selv om jeg hun ikke havde travlt med at få mig ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige en tur forbi Fleur.

Efter alle de gode anmeldelser måtte det bare prøves. :wink:

 

Som Vinve, Chatname og Jensvejmand rigtig nok nævner, så er hun en pæn pige om end brysterne hænger lidt.

 

Hun er pæn slank. Petit og sikke en lækker lille røv.

 

Stønne lydene lød falske i starten.

Når man først får gejlet hende op, og ja det kan tydeligt høres om man gør det rigtige, så er der gang i hende.

 

Var da nødt til at få vasket skægget inden jeg kom hjem, for jeg havde da fået fissesaft kørt rundt i hele hovedet og det ville jeg da ikke dele med resten af familien. :wink:

 

Og hold op hvor er hun snæver/stram. Selv ved brug af en finger føles hun stram.

Jeg skulle også være varsom med den der, sagde hun. :)

 

Nu er jeg ikke den store tyr længere, så det gik ikke så vildt til.

Nyder mere at give end at modtage.

 

Så efter 1 time med 2 udløsninger var hyggen forbi.

 

Men hun nåede da at blive noget så stakåndet og våd i den time med hele 5 orgasmer, hvor jeg flere gang holdt hende på kanten af orgasmen.

 

Men som sagt en rigtig sød og dejlig pige.

 

 

Og Jensvejmand, du skal snart have lavet skiltet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville have været forbi i dag, men skulle lige prøve b2b i Rødding, men Flerur er stadig min favorit, mon ikke jeg kommer forbi hende i næste uge, med de skilte jeg har lovet hende :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så fik jeg holdt mit løfte, og kom forbi med et par nye skilte der kan hjælpe jer andre med at finde Fleur.

 

Og jeg må advare jer, for jeg har fortalt hende at hvis min kæreste ikke vil giftes, så er hun mit andet valg til en ny kone, hun var ikke afvisende, men var ikke helt tilfreds med at være andet valg, men det er sådan det jo er, og det måtte hun så leve med. Men nu ved i hvad der er sket hvis der pludselig er lukket :-P .

 

Som altid var Fleur fantastisk, og rigtig sød da jeg kom med skiltene, hun spurgte helt overrasket om jeg slet ikke vil have sex :-) hvor jeg ikke kunne lade være med at drille lidt og sige, nej tak jeg var kun kommet for at aflevere dem  :-P  hun så helt skuffet ud, og jeg var nød til at sige til hende at jeg ikke kunne forlade hende uden at havde smagt hendes dejlige fisse, og kneppet hende godt og grundigt :-P .

Min pris ved Fleur er blevet til 800,- for de 50 min. som står i EB til 600,- og jeg giver hende de 200.- i drikkepenge inde vi går i gang, for jeg ved hun levere varen til fulde.

 

I dag var det sku lige før hun fik ham løftet til 3 omgang, men jeg følte de var synd for ham, så han fik lov og hvile  :-P  så da der ringede på døren rejste jeg mig op og klædte mig på igen, for at give Fleur et knus og sige tak for denne gang. Hun ved min kæreste kommer sidst i denne mdr. så hun sagde til mig at jeg skulle komme forbi inde, da hun ved det er slut med GP hvis min kæreste vil giftes, så skulle hun nok sørge for jeg var i kneppe mode når kæresten kommer :shock:

 

Da jeg sidder i bilen kan jeg se at vi havde været sammen i 2 timer.

 

Er nød til at sige det at jeg tror sku jeg frier til hende hvis første valgte springer :-) for hun er bare så nærværende, kan lave mad, gøre rent, og så finder man ikke beder elskov når der skal betales for det, så tør slet ikke tænke hvordan hun er hvis man er rigtig sammen <3 :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begynder næsten at tro på hun er fra Paris, da hendes røv er meget europæisk, og slet ikke afrikansk overhovedet, men sydammirkansk er også en mulighed:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...