Hop til indhold
Gæst

Fleur - Østervrå

Recommended Posts

Jeg tror der bliver hentydet til de 800kr Jensvejmand selv har nævnt et par gange i den her topic, det er ikke noget der står nogen steder i annoncerne.
Han giver også 600kr, men samtidig lægger han også 200kr i drikkepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ellers hun kunne have talt rigtig fransk, var jeg ikke i tvivl om at hun havde rødder i europa, for hendes krop har hverken afrikanske eller latinske træk, hendes accent er svær at ramme, men den er ej heller fransk, latinsk eller afrikansk, men bestemt heller ikke Romænien.

 

Men det er vel også fløjtenden ligegyldigt hvor hun kommer fra, hun har en total lækker mulat krop efter min smag, yder en fantastisk "service" for ganske få penge, skal jeg finde en pige der ser sådan ud og yder samme service på en anden klinik snakker vi min. x3 i pris.

 

helt enig, det er lige meget hvor hun er fra. Næsten. For havde hun været afrikaner, havde jeg haft svært ved at tro det (har kun negative oplevelser).

Latinske træk er i øvrigt netop europæiske. De stammer fra Italien og Spanien samt til en vis grad Rumænien og Moldova.

 

Det her forstår jeg ikke rigtigt: Hun har ingen afrikanske træk, men har aligevel en mulatkrop.

 

En mulat er en person med flere forskellige etniske baggrunde. Det er lige meget om vedkommende er sort og hvid, indianer og asiat eller hvordan det er smeltet sammen. De fleste synes jeg i øvrigt er hammer kønne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nimbush

Ligner hun hende på billederne, synes efterhånden den er lidt forvirrende den her tråd. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligner hun hende på billederne, synes efterhånden den er lidt forvirrende den her tråd. :)

Kan kun anbefale at starte med at læse primært det 2 først sider, der burde der være riglig info om pigen og hvordan hun ser ud, og så se bort fra den sidst side hvor nogle tydeligvis keder sig lidt for meget, og har tid til at sidde at pille sig selv i navlen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv besøgt Fleur, og anbefalet hende.

 

IMO er der ingen undskyldning for at benytte billeder af en anden pige. At billederne er vellignende er ingen verden dårligste undskyldning. Photoshoppede billeder er svindel på samme måde. Er man fræk nok til at kaste et 100 % ægte ind i teksten, så ændre det ikke så meget for mig. Endelig er der juridiske implikationer.

 

 

 

Bilelderne af Fleur er ikke velliggnende og ikke af hende. Fleur er neger og  sort som kul. Pigerne i profilen har en anden etnisk herkomst. Ligeledes er koppen for skellig. F.eks. Fleurs bryster er på ingen måde vellignende.

 

Fleur er en løgnagtig snydepels. Lige som alle andre piger som benytter billeder af andre piger, photoshopper billeder eller lyver i teksten. Det er indiskutabelt. Fleur er en voksen person, som med fuldt overlæg har valgt at tage røven på folk. Det er der ingen undskyldning for. Lad være med at tale ned til hende, ved ikke at behandle hende som en voksen person.

 

Når det er sagt, så er Fleur en sød pige som giver en super service. Super value for money. Men ret skal være ret. Der er inden undskyldning for handes anvendelse af falske billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis chatname. Og jeg ville blive knaldhamrende gal, hvis jeg kørte fra Aalborg for at møde hende. Jeg ville simpelt hen vende om og køre hjem igen, så ville jeg være 100% ligeglad med hvor godt et knald hun er. Jeg har smidt rigeligt med penge på ne***piger der i virkeligheden ikke gad, eller som forsøgte at snyde mig på enten pris eller penge.

En adoptered araber, ja. Det ville jeg tænde på. En asiat, ja. Prøvet begge dele. Derfor ville jeg føle mig MAX snydt hvis jeg bed på hendes annonce.

PS: Photoshoppede billeder kan være helt i orden. Så længe der ikke er forbedret på pigens udseende. Jeg photoshopper men har aldrig lavet kosmetiske forbedringer på mine pigebilleder.

 

Håber faktisk hun bliver knaldet af Playboy - som ejer de billeder hun har brugt. I DK takseres det til 2500 kr. pr. billede for uberettiget brug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det er jo ikke kun ophavsretten på billederne hvor kæden hopper af, det er

da mere det at der er en uskyldig pige hvis billede/krop bliver

udstillet i et helt forkert sammenhæng....hvem ville bryde sig om at

få sit billede postet på en homoside i Uganda ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

I al venlighed:::::

Hør nu må I lige tage jer sammen. Altså I forargede og selvudnævnte dommere om de falske billeder på Fleurs profil. Ok det er forkert med billeder af en anden en sig selv. Det er konstateret. Lad os så vende tilbage til beretninger om, hvordan det er at besøge den dejlige sorte pige. Det er da formålet med Eroguide, sådan har jeg da forstået konceptet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi giver lige jer en sidste chance for at komme tilbage i sporet. men gør samtidig opmærksom på at vi holder ganske nøje øje med tråden hvis det kører løbsk en gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi giver lige jer en sidste chance for at komme tilbage i sporet. men gør samtidig opmærksom på at vi holder ganske nøje øje med tråden hvis det kører løbsk en gang til.

 

Må jeg bede (pænt) om en definition på dette? Vi taler om en sexannoncør, og nogle af os mener, hun bruger ufine metoder. Hvor ser du problemet i debatten? (PB velkommen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi giver lige jer en sidste chance for at komme tilbage i sporet. men gør samtidig opmærksom på at vi holder ganske nøje øje med tråden hvis det kører løbsk en gang til.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor du mener jeg har skrevet noget forkert? Jeg har gjort opmærksom som på at kvinden kan (redigeret: du bliver åbenbart ikke meget klogere) kvinden er afrikaner og da jeg har kendskab til afrikaner miljøet fra Aalborg advarer jeg om dette. Men lad da bare gutterne slikke og slubre løs på den lyserøde.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

helt udokumenterede antydninger om eventuel sygdom er selvfølgelig fuldstændigt uacceptabelt. og diskussion om billeder har intet med anmeldelsen at gøre. tag den slags under det forum der hedder falsk markedsføring.

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det behøver du ikke glæde dig til, for det bliver kun til døren!!!

 

Nåede du nogensinde forbi?

 

 

Anyways, jeg var forbi igen her til aften. Det var dog en lidt anden oplevelse end sidst. Hun er stadig good value for money, men jeg begynder at overveje at besøge en dansk pige. Jeg tror efterhånden jeg er ved at opdage, hvad de kan tilbyde som de udenlandske ikke kan. Nu har jeg både prøvet afrikanere, latinoer og østpiger og ingen af dem kan tilbyde nærvær. Bevares, de forsøger da, men ingen af dem kommer succesfuldt i hus. Det er meget overfladisk det hele og alt handler om at få gæsten gjort færdig og ud af vagten. Naturligvis vil det altid være det ved en glædespige, men man behøver måske ikke kunne se sandheden bukket i neon foran én. Bottom line; kemien manglede i aften og sexen var ikke voldsomt imponerende så jeg tvivler på at jeg kommer igen. Er man til konceptet så er det cool, men jeg tror stille og roligt at jeg begynder at bevæge mig væk fra det. I hvert fald når det er det øverste hoved der får lov at bestemme.

 

Hvad angår hende selv så påstår hun at hun er født i Frankrig, samt har boet med sin familie (mor, far, brødre, søstre) i Danmark i mange år, men benægter samtidigt ikke at hendes forældre har afrikansk oprindelse. Hun fortalte samtidigt at de er to der arbejder på adressen ud fra samme annonce. Fleur #2 arbejder primært om dagen, hvor Fleur #1 - den Fleur som jeg har mødt - har fri :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forvirrende tråd...

Anyway måske dermer der har været Kan samle op på er der 1 eller 2 piger der. Hvordan ser de ud. Hvilken service giver de forskellige og hvornår arbejder de dag/aften?

Og jeg var kørte forbi en dag, men havde ikke tid til et besøg. Men jeg kunne ikke se hvor man gik ind...blot biler foran?

Og er prisen det samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede du nogensinde forbi?

Anyways, jeg var forbi igen her til aften. Det var dog en lidt anden oplevelse end sidst. Hun er stadig good value for money, men jeg begynder at overveje at besøge en dansk pige. Jeg tror efterhånden jeg er ved at opdage, hvad de kan tilbyde som de udenlandske ikke kan. Nu har jeg både prøvet afrikanere, latinoer og østpiger og ingen af dem kan tilbyde nærvær. Bevares, de forsøger da, men ingen af dem kommer succesfuldt i hus. Det er meget overfladisk det hele og alt handler om at få gæsten gjort færdig og ud af vagten. Naturligvis vil det altid være det ved en glædespige, men man behøver måske ikke kunne se sandheden bukket i neon foran én. Bottom line; kemien manglede i aften og sexen var ikke voldsomt imponerende så jeg tvivler på at jeg kommer igen. Er man til konceptet så er det cool, men jeg tror stille og roligt at jeg begynder at bevæge mig væk fra det. I hvert fald når det er det øverste hoved der får lov at bestemme.

Hvad angår hende selv så påstår hun at hun er født i Frankrig, samt har boet med sin familie (mor, far, brødre, søstre) i Danmark i mange år, men benægter samtidigt ikke at hendes forældre har afrikansk oprindelse. Hun fortalte samtidigt at de er to der arbejder på adressen ud fra samme annonce. Fleur #2 arbejder primært om dagen, hvor Fleur #1 - den Fleur som jeg har mødt - har fri :-)

ja har været forbi magen til uhumsk sted skal man lede længe efter, der stinker af røgelsespinde der afbrændes i afrikanske kulture for at holde dårligdom væk, jeg ville holde mig langt fra det sted!!! Som skrevet tidligere så har jeg kendskab til det afrikanske miljø i Aalborg. Hold jer væk bare mit råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Skal besøge hhende en af de kommende dage.

der må vvære 2 piger på stedet siden der er døgnåbent og pga. Anmeldelserne svinger meget hvad man må og ik må.

Så ville høre dem der var der, hvad tidspunkt på døgnet i var der og hvordan oplevelsen var.

På forhånd mange tak

Hilsen losser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo hvad der kan ske. Da du ik har kneppet hende var det jo heller ik dig jeg henviste mit spørgsmål til.

Har læst dine negative fordomme om mørke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...