Hop til indhold
Gæst

Pikken til Læge.

Recommended Posts

Gæst

Hvordan har i det med det? Jeg vil  helst have det er en Kvinde der kigger på den.

 

Der er sgu ingen Mand, der skal røre ved min Pik! Og jeg ville virkelig ikke vide hvor jeg skulle gøre af mig selv, hvis det var en Mand og Jeg pludselig står der med fuld Flagstang :???: Hvis det var en Kvinde, kan man jo altid bare blinke til hende og håbe hun forstår et vink med en Vognstang :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ligegyldigt.

I det øjeblik jeg går ind i lægeverdenen, lægger jeg min seksualitet ude i bilen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var til rutinetjek på Bispebjerg for et halvt års tid siden og der var to unge smukke og lækre sygeplejersker ... det var sgu lidt underligt at sidde og fortælle om hvor mange partnere man havde været sammen med og om de havde været prostituerede osv. ... når det kommer til selve testen, så er jeg sgu lidt ligeglad om det er en mand eller kvinde, der skal stikke en vatpind ind i røret. Det gør så herrenas at jeg ikke kan tænke på andet! :(

 

Ellers foretrækker jeg at have en mandlig læge på min egen alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hvis du står med 'fuld flagstang' til en venerisk undersøgelse på f.eks. Bispebjerg Venera Klinik (ofte efter 3-4 timers kedsommelig ventetid), er du da enten masochist eller fetishist....

 

Og hvis du er nervøs for, at du gør det, hvis det er en mandlig læge....hvad er du så...? *G*

 

Nyd det i givet fald i stedet for at være flov....

 

I givet fald stå ved dine fantasier....*G*

 

Omvendt er jeg RET sikker på, at du i så fald tilhører en MEGET MEGET lille minoritet....

 

99.999% af mænd og kvinder finder det absolut IKKE seksuelt ophidsende at få en podning eller andre veneriske undersøgelser....

 

/Stevet

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså hvis du står med 'fuld flagstang' til en venerisk undersøgelse på f.eks. Bispebjerg Venera Klinik (ofte efter 3-4 timers kedsommelig ventetid), er du da enten masochist eller fetishist....

 

Og hvis du er nervøs for, at du gør det, hvis det er en mandlig læge....hvad er du så...? *G*

 

Nyd det i givet fald i stedet for at være flov....

 

I givet fald stå ved dine fantasier....*G*

 

Omvendt er jeg RET sikker på, at du i så fald tilhører en MEGET MEGET lille minoritet....

 

99.999% af mænd og kvinder finder det absolut IKKE seksuelt ophidsende at få en podning eller andre veneriske undersøgelser....

 

/Stevet

Nu behøver det ikke foregå hos Bispebjerg med ventetid. Ligeledes behøver Podning ikke at indgå. Jeg er ikke oppe i en alder, hvor der skal hjælpemidler eller andet til at få rejsning, på ingen måde. Ved berøring reagerer den, fuld flagstang er måske nok overdrevet, men den reagerer. Selvfølgelig, hvis man har en død fugl, så kan det jo være ligegyldig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pænt lige glad, og hvis du på nogen måde kan blive seksuelt stimuleret af en flot læge der laver foretager en cystoskopi (kikkertundersøgelse), har lige fået foretaget en på herlev af en relativ ung kvindelig læge, så fejler du noget :-) .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropos at få testet pikken... man bliver jo udspurgt mht. til f.eks. antallet af sexpartnere de sidste 6 måneder.

Jeg rundede faktisk lidt ned - synes det var lige på grænsen til pinligt at forklare at man går til GP og har haft xx antal partnere.

Bliver så ikke bedre når det nærmest lyder som om hun får musearm af at trykke "op" på musen. Hun grinede da jeg spurgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor dog fortælle, at man har været sammen med en/mange GP'er, når jeg har været til tjek, har de fået en sang fra de varme lande om, at jeg har fundet en ny kæreste og at vi er blevet enige om at blive testet...keine Hexerei nur Behändigkeit... :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, jeg har da endnu aldrig oplevet en mandlig læge på Bispebjerg. Har jeg bare været uheldig? :D

Nu skal man (u)heldigvis selv pode sig, i hvert fald som kvinde, medmindre man har symptomer på et eller andet gris. Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

 

Det har jeg aldrig selv gjort, det har vi folk til og ja i alle mine tilfælde har det også været kvinder... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ratata: de bruger oplysningerne statistisk til at se tendenser i sygdomsspredningen og om der eventuelt skal advares om særlig fare ved seksuelt samvær med visse befolkningsgrupper. De spørger faktisk for at kunne hjælpe os alle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ratata: de bruger oplysningerne statistisk til at se tendenser i sygdomsspredningen og om der eventuelt skal advares om særlig fare ved seksuelt samvær med visse befolkningsgrupper. De spørger faktisk for at kunne hjælpe os alle :wink:

 

Det tror jeg også på, jeg fortalte faktisk om sexparties og GBs til lægerne og de var meget interesseret i emnet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det tror jeg også på, jeg fortalte faktisk om sexparties og GBs til lægerne og de var meget interesseret i emnet :D

Hvorfor gik du ikke linen ud og inviterede dem med? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man (u)heldigvis selv pode sig, i hvert fald som kvinde, medmindre man har symptomer på et eller andet gris. Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

 

HAHAHA kæmpe lol!! Man kan sgu da ikke som mand pode sig selv! Kvinder, altså.. Nogen gange (for)undres man  :-P Utroligt så lidt i forstår jer på mænd, og her gik jeg ellers og troede det kun var os mænd der ikke forstod kvinder men det gælder åbenbart begge veje :)

 

Nå, men tak for en god morgen griner  :-P

 

Og det her er selvfølgelig ikke ment som en provokation. Det er bare morsomt at forestille sig et scenarie som du beskriver :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, jeg har da endnu aldrig oplevet en mandlig læge på Bispebjerg. Har jeg bare været uheldig? :D

Nu skal man (u)heldigvis selv pode sig, i hvert fald som kvinde, medmindre man har symptomer på et eller andet gris. Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

Det må du have været, Bly, for sidst jeg var på Bisbebjerg var det netop en mand, og ikke bare det han var ung, max 30 og lækker! :D

Redigeret af Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, jeg har da endnu aldrig oplevet en mandlig læge på Bispebjerg. Har jeg bare været uheldig? :D

Nu skal man (u)heldigvis selv pode sig, i hvert fald som kvinde, medmindre man har symptomer på et eller andet gris. Jeg ved ikke om det er det samme for mænd?

Som mand bliver der sat 2kg vat på en granrafte som derefter bliver ført ½m op i urinrøret.

 

Eller sådan føles det ihvertfald  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HAHAHA kæmpe lol!! Man kan sgu da ikke som mand pode sig selv! Kvinder, altså.. Nogen gange (for)undres man  :-P Utroligt så lidt i forstår jer på mænd, og her gik jeg ellers og troede det kun var os mænd der ikke forstod kvinder men det gælder åbenbart begge veje :)

 

Nå, men tak for en god morgen griner  :-P

 

Og det her er selvfølgelig ikke ment som en provokation. Det er bare morsomt at forestille sig et scenarie som du beskriver :)

 

Altså, hvis mænd selv kan stikke en dilator i pikken, så kan han vel også selv stikke en vatpind ned i den, eller hva? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slår også seksualiteten fra hvis jeg er hos lægen pga noget med dilleren. Det er så klinisk at mine præferencer er væk.

Alligevel synes jeg det var mere intimiderende på Bispebjerg hvor der var to kvinder i undersøgelseslokalet. En som undersøgte og en som stod med journalen og sikkert havde en masse fordomme om mig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Bispebjerg et par gange. 

 

Jeg synes de er meget professionelle og venlige. Ventetiden er til gengæld brutal, man kan nemt risikere at blive sat til at vente i 4 timer.

 

Jeg foretrækker klart at det er kvindelige sygeplejersker der poder mig. Allerhelst er jeg naturligvis fri, men hvis det absolut skal være. Jeg har bare ikke lyst til at en mand skal røre ved mig mellem benene, det er ikke noget seksuelt jeg synes bare det er ulækkert at blive rørt der af en anden mand. Jeg hader også den trend der er med mande kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen problemer her.

 

Vil det sige du aldrig har været til en mandlig læge med din pik ? :o

Er du aldrig blevet testet eller podet ? :P

Jo til Session var det en gammel knark af en Mand. Ja jeg synes sgu ikke det var så fantastisk han gik i Boxershortsene på mig og rodede gevaldig rundt med bollerne for at tjekke efter Brok eller hvad det nu var. 

 

Ja i det mindste havde jeg Boxer på!!!! for alt det roderi gjorde da det ikke var en død Fugl længere, ja heller fuld Flagstang, men rart i det mindste at have Boxer på der skjulte det værste. 

 

Ellers har jeg sidenhen sørget for det var hos en Kvinde. Ja jeg render jo heller til Lægen hver 3. dag med Pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg også på, jeg fortalte faktisk om sexparties og GBs til lægerne og de var meget interesseret i emnet :D

 

Ja, hvem ville ikke være det?  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

i øvrigt føler jeg på samme måde som Havnebumsen. Men man kan jo ikke vælge, så hvis der kommer en mandlig læge er det bare at acceptere.  :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle på et tidspunkt have en lægeundersøgelse til en livsforsikring. Og da vi var næsten færdige med denne, siger den mandlige - cirka 60 årige - læge "Så må du godt trække underbukserne ned".

Jeg tænkte "WHAAAAT??!!?" - så lavede han lige en gang cupping og sagde "host".

 

Sjældent har jeg følt så stort ubehag ved et lægebesøg. Og jeg var ikke engang syg  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...